Ze loopt gewoon een jaar of tien achterquote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Houdt je moeke van een bepaalde style, Lut? Of gewoon altijd net wat anders dan wat jij wil?
Ah gezellig, dat laatstequote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze loopt gewoon een jaar of tien achterEn ze heeft nogal een sterke mening die ze het liefst in de wij-vorm ventileert.
Dat is het fijne aan mode, het circuleert hèquote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gezellig, dat laatste
Overigens zijn 10 jaar oude brillen vaak wel weer hip. Mijn +- 16 jaar oude bril is weer helemaal in
Ja, in dat opzicht hoef je je kledingkast nooit uit te mesten, ooit pak je het gewoon weerquote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is het fijne aan mode, het circuleert hèM'n tuniekjes van vijf jaar geleden zijn nu prima als t-shirt
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht hoef je je kledingkast nooit uit te mesten, ooit pak je het gewoon weer
Oh die truienquote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!
Wat leuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Mus wordt zo meteen al door zijn nieuwe baas opgehaald, ik ken die gast al jaren en een tamme kraai is een van zijn grote wensen!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Pis volgens mij was de reep goedkoper dan die kutpostzegels, ik hoop dat ie smaakt
Ja jij dus, met je malle reep!quote:
Wat shit! En een camera gebruik je ook best veel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal zo van mezelf, ik leen maar alles uit en dan gaat dat van mij stuk en dan blijkt de uitgeleende verdwenen en kan ik weer nieuw kopen ( camera ).
Ik leer het echt nooit
Ja, nou ja, ik ga de canon maar meenemen, kan ik die ook slopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat shit! En een camera gebruik je ook best veel.
Een geoduck? Wat moet je emee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:50 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/681774420
I am totally obsessed now...
Koop hem nu!quote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:07 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eens in de twee dagen de bak schoon maken anders zit er teveel zaad in, godallefucking Jezus
Als je je ogen een beetje dichtknijpt, bijna, bijna Mart, dezequote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!
Die mij dat joch maarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je je ogen een beetje dichtknijpt, bijna, bijna Mart, deze![]()
LIF / Ik zoek een kledingstuk #27
Awwwquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:38 schreef oh-oh het volgende:
Ja gaat goed hoor![]()
De rolmops van mijn ouders krijgt morgen een spuit though...
Ook mooi geweest wel hoor maar het zal wel gek zijn, ze hebben dan 30 jaar met twee honden gedaan, en nu willen ze niks meer
Oeh, die vind ik wel heel erg bij jou passen ook ja!quote:
Hij is cute jaquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh, die vind ik wel heel erg bij jou passen ook ja!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
WTF, een jonge Mart SmeetsHeb ik dat verdrongen of echt nooit eerder gezien?
Die wallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die jongen zou ik niet als ijdel typeren... 2 seconden wat gel in de voorkuif kwakken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is cute jaAlleen ik wil niet iemand die ijdeler is dan ik en dat is vrij moeilijk
Wat een boefje zal het geweest zijnquote:
Ja denk je? Z'n haar lijkt zo minutieus geplakt haha. Stuur maar doorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die jongen zou ik niet als ijdel typeren... 2 seconden wat gel in de voorkuif kwakken.
Volgens mij is dit puur modellenwerkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja denk je? Z'n haar lijkt zo minutieus geplakt haha. Stuur maar door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |