Ze loopt gewoon een jaar of tien achterquote:Op maandag 27 mei 2013 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Houdt je moeke van een bepaalde style, Lut? Of gewoon altijd net wat anders dan wat jij wil?
Ah gezellig, dat laatstequote:Op maandag 27 mei 2013 20:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze loopt gewoon een jaar of tien achterEn ze heeft nogal een sterke mening die ze het liefst in de wij-vorm ventileert.
Dat is het fijne aan mode, het circuleert hèquote:Op maandag 27 mei 2013 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gezellig, dat laatste
Overigens zijn 10 jaar oude brillen vaak wel weer hip. Mijn +- 16 jaar oude bril is weer helemaal in
Ja, in dat opzicht hoef je je kledingkast nooit uit te mesten, ooit pak je het gewoon weerquote:Op maandag 27 mei 2013 20:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is het fijne aan mode, het circuleert hèM'n tuniekjes van vijf jaar geleden zijn nu prima als t-shirt
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, in dat opzicht hoef je je kledingkast nooit uit te mesten, ooit pak je het gewoon weer
Oh die truienquote:Op maandag 27 mei 2013 20:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot Mart Smeets truien weer hip worden!
Wat leuk!quote:Op maandag 27 mei 2013 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Mus wordt zo meteen al door zijn nieuwe baas opgehaald, ik ken die gast al jaren en een tamme kraai is een van zijn grote wensen!
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:33 schreef oh-oh het volgende:
Pis volgens mij was de reep goedkoper dan die kutpostzegels, ik hoop dat ie smaakt
Ja jij dus, met je malle reep!quote:
Wat shit! En een camera gebruik je ook best veel.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik baal zo van mezelf, ik leen maar alles uit en dan gaat dat van mij stuk en dan blijkt de uitgeleende verdwenen en kan ik weer nieuw kopen ( camera ).
Ik leer het echt nooit
Ja, nou ja, ik ga de canon maar meenemen, kan ik die ook slopenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat shit! En een camera gebruik je ook best veel.
Een geoduck? Wat moet je emee?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:50 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/681774420
I am totally obsessed now...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |