Sterkte!quote:Op maandag 27 mei 2013 09:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt fuck me, uur aan het werk en in ben alweer aan weekend toe.
Gekkenhuis!
En *hier* de andere dagen/provinciesquote:Provincie Limburg
Maastricht: ontvangst op het Gouvernementsgebouw en vaartocht over de Maas
Begroeting van de Koning en Koningin door de Gouverneur van de provincie Limburg, de heer drs. Th.J.F.M. Bovens en de burgemeester van Maastricht, de heer O. Hoes, bij het Gouvernementsgebouw. Wandeling naar het bestuurseiland door een erehaag van de Limburgse schutterijen. In het Gouvernementsgebouw is er een kort optreden van het mannenkoor Mastreechter Staar. Ontmoeting met de leden en de secretaris van het College van Gedeputeerde Staten en de vice-voorzitter van de Provinciale Staten. Aansluitend gaan de Koning en Koningin aan boord voor een korte vaartocht over de Maas die eindigt bij de rechteroever van de Maas aan de Kesselkade.
Nee, ik had hem laatst in handen en toen dacht ik ook dat dus, boring reepquote:Op maandag 27 mei 2013 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh Pis, had je nou die Tony's al gekocht?
Kreeg ik vorige week al een reep hier op kantoor, kreeg ik er zaterdag nog 2 van mijn bezoek.
En ik hou heul niet van chocolade
En als ik al van chocolade hou dan is dat met nootjes of butterscotch of zo, maar nee, gewoon een reep puur en een reep melk.
Booooooring![]()
zo oneerlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 10:55 schreef oh-oh het volgende:
Ow ja ik moet werken natuurlijk, ze komen alleen kennismaken met werkloze kutpaupers natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik jompelde alquote:
Kwamen ze vorig jaar toen op een tijdstip rond pauze? Dat was met je toffe patta's weet ik nogquote:Op maandag 27 mei 2013 11:21 schreef oh-oh het volgende:
Het ergste is, ze komen aan waar Bea vorig jaar ook was met Gül. Daar kom ik langs op weg naar kantoorAls het nou echt vroeg is, dan vraag ik of ik gewoon wat later mag beginnen mss wel
Ja maar nu komen ze in de ochtend. Als dat nou om 9 uur zou zijn dan vraag ik of ik wat later op mijn werk kan zijn. Maar zal wel zo rond 10 uur zijn of zo en dan kan het echt niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kwamen ze vorig jaar toen op een tijdstip rond pauze? Dat was met je toffe patta's weet ik nog
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Beter komen ze gewoon om 8 uur aan, luilakjes!
idd en nemen ze de prinsesjes voor je meequote:Op maandag 27 mei 2013 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Beter komen ze gewoon om 8 uur aan, luilakjes!
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:29 schreef Nonneke het volgende:
[..]
idd en nemen ze de prinsesjes voor je mee
Melk please! Puur lust ik eigenlijk niet, alleen in zelfgemaakte koekjes.quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Melk please! Puur lust ik eigenlijk niet, alleen in zelfgemaakte koekjes.
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben zo hondsmoe, elke avond beloof ik plechtig eerder te gaan slapen, maar ja
Uhm ja, die belt keivaak.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je hem al eerder aan de lijn gehad? Of van dat soortgelijke mensen?
En ze krijgen geen direct lijntje.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm ja, die belt keivaak.
Vriendjes met de baasjes he
quote:Op maandag 27 mei 2013 11:53 schreef oh-oh het volgende:
en zijn zus heeft laatst aangegeven dat ze het vervelend vindt als het kind bij hun slaapt want dan doet ze zelf geen oog dicht omdat ze telkens wil kijken of T nog leeft dan![]()
Jawel maar als ze dan niet opnemen bellen ze alsnog het vaste nummer natuurlijkquote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ze krijgen geen direct lijntje.Kun je nog met ze lollen.
quote:
O ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel maar als ze dan niet opnemen bellen ze alsnog het vaste nummer natuurlijk
Een nichtje van mij werkt op het secretariaat bij FC Eindhoven, Toen Ernest F. daar nog trainer was, stond ze regelmatig oog in oog met Bert van M.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En ze krijgen geen direct lijntje.Kun je nog met ze lollen.
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een nichtje van mij werkt op het secretariaat bij FC Eindhoven, Toen Ernest F. daar nog trainer was, stond ze regelmatig oog in oog met Bert van M.![]()
Gewoon zin inquote:Op maandag 27 mei 2013 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kort je nou Bert van Marwijk af? Why?
Ik heb bij hem in de staat gewoond in Meerssen
Dat wel, maar bij FC Eindhoven niet zo snel natuurlijk, het is geen PSV. Toen was het ook wat logischer, want ja Ernest was toen ook assistent bij Oranje..quote:Op maandag 27 mei 2013 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Lijkt me logisch dat je nogal wat voetballers ziet op zo een werkplek.
Ik spreek ze ook, en veel vrouwen ook, ivm echtscheidingen, alleen is dat bij ons wat anoniemer he
quote:Op maandag 27 mei 2013 12:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel, maar bij FC Eindhoven niet zo snel natuurlijk, het is geen PSV. Toen was het ook wat logischer, want ja Ernest was toen ook assistent bij Oranje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |