Ik wil vanavond op tijd naar bed, maar ik voel nu al dat het niks gaat wordenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Same here.
Ik ga nog ff een of twee afleveringen van the Following kiekn maar het wordt al voorspelbaar vind ik dus ik zal wel afhaken
Ik vind dat zoooo engquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Same here.
Ik ga nog ff een of twee afleveringen van the Following kiekn maar het wordt al voorspelbaar vind ik dus ik zal wel afhaken
Very tempting, helaas voor mij (en jou, want dan was je er van af) kan ik dan net niet: moet verkeersexamens beoordelen in een buitenwijk. Weet nooit of dat uitloopt, dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb die reep nog en ook een doos merci.
Vrijdag afspreken tussen 12.30 en 13,30 in Wyck?
Ik ga wel binnen nu en een uur. Ik ben ook gewoon best al moe, maar mag ook wel na vandaag. Morgen ook goed uitrusten, vrijdag de "grote dag" en zaterdag wordt ook al een zwaar dagje aapjes kijken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil vanavond op tijd naar bed, maar ik voel nu al dat het niks gaat worden
Eerste werkdagquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heb je vrijdag, Bos?
Ik moet ook nodig bijtanken, ik ben gesloopt, maar als ik te vroeg ga liggen, dan lig ik te lang wakker.
eerste paar afleveringen volgde ik t ook, maar ben inmiddels al afgehaakt. Werd idd slechter en slechter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]Same here.
quote:
Er was een advocaat uit die bekende familie te gast. Yehudi. Ken je die???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |