Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Haal m'n pics meestal van Google Images, ga toch niet controleren elke keer of ze het wel doenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bron
Niet alleen mobielquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bron
Te laat bitchquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat hij weer superalfa doen enzo.
[..]
Kom jij dan even hier met die natte gleuf van je?
Pardon?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende: [..] Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel
!
quote:
Bedoelde gewoon tliciouz hoor, onruststokerquote:
en konthaar ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hell yeah! Zal wel vreemd zijn, maar ik vind dat echt een genot.
Ach, zolang het geen rug/schaamhaar is, ben ik tevreden.
Nou ja... Je werkt het wel bij, toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh.
Baard heb ik dan weer wel, maar bovenliphaar kan de pleuris krijgen. Okselhaar heb ik toch niet veel en van schaamhaar (heet dat zo bij de jeugd tegenwoordig?) draai ik gaarne vlechten.
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hell yeah! Zal wel vreemd zijn, maar ik vind dat echt een genot.
Ach, zolang het geen rug/schaamhaar is, ben ik tevreden.
Haha, nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.
Daarom zien we meisjes graag kaalquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.
rimmenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Schaamhaar? Fuck nee, groeit prima daar.
Is dat wel handig, filmen op je werk?quote:
Nee kksmerigquote:
jij denkt egt dat je alles kan maken hè word eht zoo kkmisselijk van jouw somsquote:
quote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
rimmenMaar je komt wel aardig in de buurt als je zn balzak in je mond neemt toch..
Amen to thatquote:
Kom danquote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
jij denkt egt dat je alles kan maken hè word eht zoo kkmisselijk van jouw soms
Gelukkig.quote:
Een laag testosteronniveau hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schaamhaar - afwezig.
Okselhaar - van nature zeer minimaal.
Borsthaar - van nature zeer minimaal.
Beenhaar - normaal.
Armhaar - van nature zeer minimaal.
Come at me.
Haha, godverquote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat wel handig, filmen op je werk?
Lekker na het pijpen de haartjes uittuffen.quote:
Nee, besloten om eens voor de oerwoudlook te gaan :$quote:
Wat wil je van me schat?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon tliciouz hoor, onruststoker.
geloof ik niks van. Dkut haalt me niet voor niks uit een heerlijke seks sessie om niet te posten.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon tliciouz hoor, onruststoker.
Juistemquote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker na het pijpen de haartjes uittuffen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, besloten om eens voor de oerwoudlook te gaan :$
Die heeft alleen CB inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, nee.
Een klein jongetje heeft echt geen piemel van 23 cm.
Idd, want ik gun jou alles :$quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Dkut haalt me niet voor niks uit een heerlijke seks sessie om niet te posten.
Ligt ook aan de vrouw in kwestie, mijn vrouw vindt het prima bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Ambipur het volgende:
Een man die zich scheert of het even bijwerkt wordt rijkelijk beloond, maar iemand die het niet even netjes bijwerkt.... Ik weet niet...
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Dkut haalt me niet voor niks uit een heerlijke seks sessie om niet te posten.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, besloten om eens voor de oerwoudlook te gaan :$
Pauperbosje, de mijne is beterquote:
Wow. Wacht... Dus jij hebt daar echt een dikke vette bos en zij deepthroat je?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt ook aan de vrouw in kwestie, mijn vrouw vindt het prima bijvoorbeeld.
Zo heb ik ze het liefstquote:
Geen problemen daar.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wow. Wacht... Dus jij hebt daar echt een dikke vette bos en zij deepthroat je?
Oh hell, als zij dat lekker vindt
Reageer nu pas omdat ik echt even moest uitloggen en m'n boksbal moest bewerken.quote:
Gewoon een beetje 69'en, rustig aanquote:
Seks op zondag? Jij bent echt volledig van God los de laatste tijd, hèquote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kan het niet waarderen, stukken afscheiding die je daar dan aantreft...brrrrquote:
Picsquote:
Ik moet hier even heel goed over nadenken :$quote:Op zondag 26 mei 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt op mij
[..]
Dkut met een kale kut.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt het levendig.. Flora en fauna ditdat allesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
kan het niet waarderen, stukken afscheiding die je daar dan aantreft...brrrr
Minst favoriete standje, dus nee bedankt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon een beetje 69'en, rustig aan.
[..]
Seks op zondag? Jij bent echt volledig van God los de laatste tijd, hè?
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Minst favoriete standje, dus nee bedankt.
Hard afgetrokken net. Ga nu slapenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
Maakt het levendig.. Flora en fauna ditdat alles
Nee.quote:
Anders ik wel. Weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet hier even heel goed over nadenken :$
okquote:
beetje yolo toch. Kom toch wel in de hel terecht:)quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon een beetje 69'en, rustig aan.
[..]
Seks op zondag? Jij bent echt volledig van God los de laatste tijd, hè?
Kan wel begrijpen als het met de "verkeerde"man doet..quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Minst favoriete standje, dus nee bedankt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Anders ik wel. Weet niet wat ik hiervan moet denken.
Weet ook niet meer waarom ik het vroeg.
* Kaneelstokje gaat liggen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga maar even liggen jongen, dan praten we er over
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.quote:
PRATEN DAN!! 50 min consult hoorquote:
Kinky meisje, deze Tli :$quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.En vind het ook wel lekker als de ander op een stoel zit en dan bovenop. Sowieso eigenlijk alles wel waar ik vanachter genomen word.
Nee ik wil gewoon mijn ding kunnen doen bij de man zonder dat ik ook nog eens gebeft word, dan gaan mijn gedachtes heel ergens anders heen, vind in zondequote:
Wat is je favoriete positie met meerdere mannenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.En vind het ook wel lekker als de ander op een stoel zit en dan bovenop. Sowieso eigenlijk alles wel waar ik vanachter genomen word.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh momentjequote:
Is dat lichamelijk of geestelijk?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:
Vastgebonden op een tafel of bed.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is je favoriete positie met meerdere mannen?
Niet nodig, ik ben helemaal in touch met mijn gestoordheidquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lichamelijk of geestelijk?
[..]
Zou jou eens een consult geven, joh
Geestelijk, ik doe niet aan seks.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lichamelijk of geestelijk?
[..]
Zou jou eens een consult geven, joh
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoorquote:
deze man is geilquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoor.
Jup, vervolgens laten alle mannen hun kwakje achter op de grond en ik lik het op.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoor.
Dat is wel handig.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben helemaal in touch met mijn gestoordheid
Integendeel, ik bespreek gewoon op een objectieve manier het seksleven van de gewaardeerde forumgebruiker tliciouzquote:
Kan ook avontuurlijk zijn tochquote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel handig.
Ik ben iedere dag anders.
huur je die mannen of zijn het vrienden? Wij zoeken ook nog zoiets.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, vervolgens laten alle mannen hun kwakje achter op de grond en ik lik het op.
Niks mis mee, zo hoort hetquote:
Jij ook Adoquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
huur je die mannen of zijn het vrienden? Wij zoeken ook nog zoiets.
quote:
tweede ronde nu, blijft nog slapjes bijhangenquote:
hou gvd je bek over mij joh idiootquote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef Djibril het volgende:
[ afbeelding ]
omdat jullie het over daaronder hadden, get it
Niet opzij kijkenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
tweede ronde nu, blijft nog slapjes bijhangen
nee heb echt mijn breekpunt bereikt nu ben helemaal klaar met jouquote:Op zondag 26 mei 2013 22:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neem anders wat rustgevende thee liefje
Doe even normaalquote:Op zondag 26 mei 2013 22:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
nee heb echt mijn breekpunt bereikt nu ben helemaal klaar met jou
Welke smaak danwel smakenquote:
Nee, ik houd van je.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Doe even normaalMaar anders negeren we elkaar.
Sowieso bolognese en pickles.. Cheese onion mag ook.. Doritos.. Rest laat ik "in het midden"quote:
Mag ik ook eens streven naar iets? In dit geval overgewicht?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso bolognese en pickles.. Cheese onion mag ook.. Doritos.. Rest laat ik "in het midden"
Doe er maar bijquote:
Nee, rustig aan hè, over 10,5 uur heb ik een tentamenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
What's popping Kristel, was je gisteravond nog aan de rol?
Ik bedoelde het ook in de meest motiverende zin desch woordschquote:Op zondag 26 mei 2013 22:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ik ook eens streven naar iets? In dit geval overgewicht?
Oh okquote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook in de meest motiverende zin desch woordsch
Tell me all about it.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:45 schreef Montelly het volgende:
ok nu ga ik slapen, drukte is alweer van de ketel.
Kan jij niet met je turkse billen bij me komen liggen? Lepeltje lepeltje..quote:
Tuurlijk. Graag zelfs.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
Kan jij niet met je turkse billen bij me komen liggen? Lepeltje lepeltje..
Ik masseer je welquote:
Ah, de goodboygoodstudent act, succes.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:37 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nee, rustig aan hè, over 10,5 uur heb ik een tentamen.
Jij dan? Of ben je nu te committed om aan de vrouwtjes te ruiken?
Ik wacht op je mop..quote:
Dat feel when neus in vagina stoppen en daarna die natheid erop voelen <3quote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, de goodboygoodstudent act, succes.
En hmm, tot een uur of 4. En commissie en ruiken gaat natuurlijk uitstekend samen.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
HELP IK BEGIN MORGEN MET COSCHAPPEN EN IK BEN ZENUWACHTIG
Is dat zoals in Scrubs?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
Dus die dokter zegt 'zo meneer ik heb u ook lang niet gezien!'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lachtequote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahahahahaahahah oh god, hij is zo smerig he!!!!
Ik ben niet neurotisch genoeg om Elliot te zijn. Lijkt qua persoonlijkheid meer op Carla denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat zoals in Scrubs?
Jij bent Elliot dan.
Meteen om 8:10u als eerste patiënt een vrouw van 64 met plaatselijke fungus.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
Het zijn allebei wanstaltige figuren qua persoonlijkheidquote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben niet neurotisch genoeg om Elliot te zijn. Lijkt qua persoonlijkheid meer op Carla denk ik.
Ywquote:
Yeah I knowquote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het zijn allebei wanstaltige figuren qua persoonlijkheid.
Ik kom morgen langs voor een prostaat onderzoekje.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
Ik word agressief van haar hoofd.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah I knowDaarom streef ik ook naar mijn grote voorbeeld, Ms Yang
Is goed, zie je morgen gr grquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom morgen langs voor een prostaat onderzoekje.
Ze is wel een eindbaas.quote:
Ik kom ook dan kun je gelijk ff mijn aambeien bijsmerenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is goed, zie je morgen gr gr
[..]
Ze is wel een eindbaas.
Mensen met inhammenquote:
Would hit it from the back.quote:
lekker pronebone 24/7quote:
Ik zal jou eens pro boner verdedigen.quote:
slaap trusten schatje xquote:Op zondag 26 mei 2013 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga slapen, hoop maar dat ik morgen geen mensen vermoord.
Slaap lekker allemaal!
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:23 schreef CristinaYang het volgende:
Ik ga slapen, hoop maar dat ik morgen geen mensen vermoord.
Slaap lekker allemaal!
kk smeerlap ga wegquote:
Gemeen zegquote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef wolvendagen het volgende:
Banned fagits haha
CB, see you june 9th, 23:45 FAG.
Doe normaal.quote:
Zit je string weer te diep tussen je billen?quote:
quote:
Oh ja hoor, dat vindt mevrouw Dirty Details dan wél frappant.quote:
Ik vind jou sowieso wel frappant, uiteraard bedoel ik dat positiefquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja hoor, dat vindt mevrouw Dirty Details dan wél frappant.
Deze meloen bedoelt zij niet. Wel veel lekkerder trouwensquote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso wel frappant, uiteraard bedoel ik dat positief
Dus daarom een plaatje van een meloen voor jou
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso wel frappant, uiteraard bedoel ik dat positief
Dus daarom een plaatje van een meloen voor jou
[ afbeelding ]
Vanochtend nog gegeten.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze meloen bedoelt zij niet. Wel veel lekkerder trouwens
Dat weet ik, maar idd veel lekkerderquote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ywquote:
Dat is meloen voor de blanke man, andere is.. ehhquote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem mijn geen man, zo erg is het nietquote:Op maandag 27 mei 2013 00:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is meloen voor de blanke man, andere is.. ehh
Remlof!! MAN!!quote:
Zij is wel flink op zijspoor beland zeg hahahahquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 07:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zij is wel flink op zijspoor beland zeg hahahah
Dqod ben jij datquote:
Sowieso zit ze aan de Crystal Meth, check die ondertanden en uit elkaar vallende huidquote:
Van alle dingen kies jij voor de nagel?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van alle dingen kies jij voor de nagel?
Op basis van nagel: coke. Gatver, wat een vies wijf.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso zit ze aan de Crystal Meth, check die ondertanden en uit elkaar vallende huid
quote:
You should fix me in the morningquote:Op maandag 27 mei 2013 08:13 schreef Montelly het volgende:
[..]ik moet altijd even inkomen sochtends, dus bakkie koffie en daily fix (fok)
WE GAAN ALLEMAAL DOOD DOOR DE OPENBARE WIFI IN DE STEDENquote:Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef Chai het volgende:
Deense brugklasleerlingen verbazen wetenschappers met hun Wifi experiment
Daarom heb ik een wachtwoord op mijn wifiquote:Op maandag 27 mei 2013 08:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
WE GAAN ALLEMAAL DOOD DOOR DE OPENBARE WIFI IN DE STEDEN
Die rechter staat een stuk mooierquote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef Chai het volgende:
Komt doordat bandje, dat zit strak, dus dat duwt een deel van het hoofd extra omhoog en puilt het een beetje uit.
quote:
Nee, maar schrik er van dat je zo tegen je stalker zo praatquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef Chai het volgende:
Komt doordat bandje, dat zit strak, dus dat duwt een deel van het hoofd extra omhoog en puilt het een beetje uit.
Keep your friends close, but your enemies closer.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar schrik er van dat je zo tegen je stalker zo praat
Maar ook in je? :Squote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Keep your friends close, but your enemies closer.
quote:
Mwehehehequote:
Dacht dat je dat bedoelde met fix me :$quote:
lolquote:
quote:
geen idee of je dat moest :Squote:
Ho even... Dit hoorde ik op Qmusic.. Het is geen gore filmquote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef wise het volgende:
Lesbisch drama wint Gouden Palm in Cannes
La Vie d'Adèle gaat over een 17-jarig meisje dat haar homoseksualiteit ontdekt
met een aantal sex scenes.
Voor dqod![]()
er zitten zoenende meisjes in. Dus JUIST voor dqod.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ho even... Dit hoorde ik op Qmusic.. Het is geen gore filmDUs juist niet voor Dqod.
alsof alleen lesbo's graag zoenende meisjes zienquote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef wise het volgende:
[..]
er zitten zoenende meisjes in. Dus JUIST voor dqod.
Thanks man, zal eens gaan kijken een keerquote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef wise het volgende:
Lesbisch drama wint Gouden Palm in Cannes
La Vie d'Adèle gaat over een 17-jarig meisje dat haar homoseksualiteit ontdekt
met een aantal sex scenes.
Voor dqod![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ho even... Dit hoorde ik op Qmusic.. Het is geen gore filmDUs juist niet voor Dqod.
Mooie discussie wel tho, carry onquote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef wise het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Denken dat Dqos genoeg heeft aan zoenende meisjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef wise het volgende:
[..]
Ik moest het.quote:
quote:
ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thanks man, zal eens gaan kijken een keer
WIe speelt de hoofdrol?quote:
Wat ;squote:Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denken dat Dqos genoeg heeft aan zoenende meisjes.Daar valt ze bij in slaap.
quote:
Wacht vol spanning op je recensiequote:
Meh, maar tochquote:
waarom¿quote:
No hair silky smooth skinquote:
Heb je wel eens een dolfijn aangeraakt/ geaaid? Ik zou die huid niet willen hebben hoorquote:
Neequote:Op maandag 27 mei 2013 09:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je wel eens een dolfijn aangeraakt en geaaid? Ik zou die huid niet willen hebben hoor
Teringquote:Op maandag 27 mei 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeheb niks met dolfijnen... maar kwam van vroeger die bijnaam.. met zwemmen glom mijn huid altijd heel erg
En als indigo kind ben je nu eenmaal verzekerd van weinig lichaamshaar
Depressief geworden van het weer --> een trein willen koppen --> weerbericht niet gecheckt --> zon schijnt --> twijfel --> vertragingquote:Op maandag 27 mei 2013 09:58 schreef Panzermaus het volgende:
Perfect wakeup, zon buiten alles, het weer is helemaal goed.Zit je in de trein, rijdt hij superlangzaam omdat er iemand op het spoor is gesignaleerd.
Really, op zo'n dag als deze?
Als je dit onder elkaar had gezet en zonder pijltjes had het zo een post van Miver kunnen zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 10:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Depressief geworden van het weer --> een trein willen koppen --> weerbericht niet gecheckt --> zon schijnt --> twijfel --> vertraging
Logisch toch?
/uniekquote:Op maandag 27 mei 2013 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dit onder elkaar had gezet en zonder pijltjes had het zo een post van Miver kunnen zijn
Mannen die minder haar dan ik hebbenquote:Op maandag 27 mei 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeheb niks met dolfijnen... maar kwam van vroeger die bijnaam.. met zwemmen glom mijn huid altijd heel erg
En als indigo kind ben je nu eenmaal verzekerd van weinig lichaamshaar
Dat is toch al vrij snel?quote:
quote:
quote:
Sexy wel hoorquote:Op maandag 27 mei 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]heb jij zoveel lichaamshaar dan?? die bos krullen mag je niet mee rekenen.
[..]!!
In vergelijking met andere Turkse dames valt het eigenlijk meequote:Op maandag 27 mei 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]heb jij zoveel lichaamshaar dan?? die bos krullen mag je niet mee rekenen.
[..]!!
Hoe weet je dat? kan jij je eigen rug zien?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
In vergelijking met andere Turkse dames valt het eigenlijk meeHeb geen zwarte haren op mijn rug ofzo.
Ben je zelfquote:
Ik heb een spiegel.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? kan jij je eigen rug zien?
[..]
Ben je zelf
T is een gavequote:Op maandag 27 mei 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? kan jij je eigen rug zien?
[..]
Ben je zelf
Als ik daar was had ik t even laten afgaan.. #Lekkervoorjequote:Op maandag 27 mei 2013 10:08 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz, brandweer komt met loeiende sirene aanrijden en staat nu voor onze hoofdingang.. Als het brandalarm maar uitblijft.. Geen zin in dat gelul
En jij hebt hetquote:
Pics van hoe jij jezelf bekijkt in de spiegelquote:
Doe vanmiddag maar, dan zit ik bij Van der Valkquote:Op maandag 27 mei 2013 10:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik daar was had ik t even laten afgaan.. #Lekkervoorje
"So so recalcitrant, die Dkut"
Beetje blosjes gekregen, I must admit :$quote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij hebt het
[..]
Pics van hoe jij jezelf bekijkt in de spiegel
Wel verdomme, ga je gewoon lekker schranzen in de baas z'n tijd?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Doe vanmiddag maar, dan zit ik bij Van der Valk
Eerst afvallenquote:Op maandag 27 mei 2013 10:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En jij hebt het
[..]
Pics van hoe jij jezelf bekijkt in de spiegel
Why, volgens mij heb jij wel lekkere vetjesquote:
Awwwquote:Op maandag 27 mei 2013 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje blosjes gekregen, I must admit :$
[..]
Wel verdomme, ga je gewoon lekker schranzen in de baas z'n tijd?
't Ging over seks icm tli gisteravond.quote:
Nee, workshopsquote:Op maandag 27 mei 2013 10:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wel verdomme, ga je gewoon lekker schranzen in de baas z'n tijd?
:$quote:
Wat ben ik toch een lieve deerne, niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why, volgens mij heb jij wel lekkere vetjes
[..]
Awww
Dus je krijgt niet eens voedsel?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
't Ging over seks icm tli gisteravond.
[..]
Nee, workshops
Nee, moet echt wat af. En wel nu. Jammer alleen dat mijn schenen kapot gelopen zijn, sinds vorige weekquote:Op maandag 27 mei 2013 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Why, volgens mij heb jij wel lekkere vetjes
Het platteland zit diep in mijquote:
Ja! suggesties?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, moet echt wat af. En wel nu. Jammer alleen dat mijn schenen kapot gelopen zijn, sinds vorige weekZullen we samen een andere manier vinden om wat vet eraf te krijgen?
Neequote:Op maandag 27 mei 2013 10:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
:$
[..]
Wat ben ik toch een lieve deerne, niet?![]()
[..]
Dus je krijgt niet eens voedsel?Dat is wel erg sadistisch dan
Maar vertel er maar eens wat meer over wanneer ik terug ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |