als de OP er nog was had ik je er sowieso uitgegooid, kutventjequote:
jij hebt geen rechten hierquote:Op zondag 26 mei 2013 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
als de OP er nog was had ik je er sowieso uitgegooid, kutventje
staat je UI nu in de OP? nee, dus ik heb sws van je gewonnenquote:
ze heeft gewonnen rawberry het spel is uitquote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
staat je UI nu in de OP? nee, dus ik heb sws van je gewonnen
here's a trophy.gifquote:Op zondag 26 mei 2013 20:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
staat je UI nu in de OP? nee, dus ik heb sws van je gewonnen
inb4 ban die gaat vallenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
foto van wolvendagen posten met allergielippen
gtfoquote:Op zondag 26 mei 2013 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
dm eens foto, ben goed met photoshop. maak je geen zorgen.
nee, kutfokquote:Op zondag 26 mei 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
is daar nog niemand voor gebanned eigenlijk toen die gepost werd?
Ik in ieder geval niet. Maar ik ben wel lief.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
is daar nog niemand voor gebanned eigenlijk toen die gepost werd?
Niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooi proefproces, nu hebben we jurisprudentie. Het mag dus voortaan gewoon!
welke foto?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
mooie foto wolvendagen ook aparte nickname, wolvendagen.
wolvendagen.
waar heb je het over zuignapquote:Op zondag 26 mei 2013 20:08 schreef VMSDKR het volgende:
mooie foto wolvendagen ook aparte nickname, wolvendagen.
wolvendagen.
Lijkt wel hè, als ik m'n baard ook in dat model doe.quote:
Kloptquote:Op zondag 26 mei 2013 20:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Lijkt wel hè, als ik m'n baard ook in dat model doe.
Tevens goede OP.
het was dat ofquote:Op zondag 26 mei 2013 20:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
blacki_boy_dwc_!
Gvd, jij stoepjong.
Je hebt wel een foutje gemaakt; "queen" moet zijn "perenbek".quote:
Kreepykri plsquote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Je hebt wel een foutje gemaakt; "queen" moet zijn "perenbek".
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Je hebt wel een foutje gemaakt; "queen" moet zijn "perenbek".
Neem aan dat je doelt op de kk-TR (2 maal) van wd?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef krioro het volgende:
Modjes doen er lang over zeg, itt bij mijn keelrekoefeninggifje van vanmiddag.
Donder toch op, als hij die foto gister al post en dan wordt er fucking niks gedaan en nu weer en er wordt ook niks gedaan terwijl duidelijk is dat het niet gewild is, mag ik best kankeren op die rat.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Neem aan dat je doelt op de kk-TR (2 maal) van wd?
hey kun je mij in de op zetten dit is mijn plaatjequote:Op zondag 26 mei 2013 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Donder toch op, als hij die foto gister al post en dan wordt er fucking niks gedaan en nu weer en er wordt ook niks gedaan terwijl duidelijk is dat het niet gewild is, mag ik best kankeren op die rat.
Sorry. Ik wist niet dat je kwaad werd. Zand erover? Kan je mij in de OP zetten?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Donder toch op, als hij die foto gister al post en dan wordt er fucking niks gedaan en nu weer en er wordt ook niks gedaan terwijl duidelijk is dat het niet gewild is, mag ik best kankeren op die rat.
Flikker op joh.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Sorry. Ik wist niet dat je kwaad werd. Zand erover? Kan je mij in de OP zetten?
quote:
nou nou, WD krijgt een keer koek boehoe..quote:
Om alle haat te compenserenquote:
Hier protesteren ze tegen Erdogans gezeik over de fatsoensnormen. Die is van mening, dat Turkije het fatsoen begint te missen. Zodoende dus een kiss-in. Daartegenover heb je die reli-fanaten, die deze 'protest' afkeuren en God is de grootste janken. Ergens daar tussen vallen die fanaten iemand aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:42 schreef Montelly het volgende:
Ambi wat gebeurt hier?
!
magisch moment op 3:48!
AHahahhahaahah raap me opquote:
Premier Erdogan is het daar niet mee eens: "We beschermen de jeugd voor slechte gewoontes. We willen geen generatie die dag en nacht dronken is." Erdogan zei eerder op een alcoholcongres dat ayran, een yoghurtdrank, de nationale drank van Turkije was. Dat kwam hem ook al op kritiek te staan: veel Turken zien raki, een likeur en het favoriete drankje van Mustafa Kemal Atatürk, als nationale drank.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier protesteren ze tegen Erdogans gezeik over de fatsoensnormen. Die is van mening, dat Turkije het fatsoen begint te missen. Zodoende dus een kiss-in. Daartegenover heb je die reli-fanaten, die deze 'protest' afkeuren en God is de grootste janken. Ergens daar tussen vallen die fanaten iemand aan.
Verder weet ik niet, kwaliteit is om te janken. Maar dit gedoe zul je vaker zien, gezien Erdogan zijn hoofd begint te verliezen met zijn gemekker om fatsoen en het willen verbieden van alcohol.
3:29 was awkward hahahquote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier protesteren ze tegen Erdogans gezeik over de fatsoensnormen. Die is van mening, dat Turkije het fatsoen begint te missen. Zodoende dus een kiss-in. Daartegenover heb je die reli-fanaten, die deze 'protest' afkeuren en God is de grootste janken. Ergens daar tussen vallen die fanaten iemand aan.
Verder weet ik niet, kwaliteit is om te janken. Maar dit gedoe zul je vaker zien, gezien Erdogan zijn hoofd begint te verliezen met zijn gemekker om fatsoen en het willen verbieden van alcohol.
So so schattig :$quote:
Je kunt TR niet vergelijken met de toestanden in NL.. Die protesten zijn ergens voor. Raki nationale drankquote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Premier Erdogan is het daar niet mee eens: "We beschermen de jeugd voor slechte gewoontes. We willen geen generatie die dag en nacht dronken is." Erdogan zei eerder op een alcoholcongres dat ayran, een yoghurtdrank, de nationale drank van Turkije was. Dat kwam hem ook al op kritiek te staan: veel Turken zien raki, een likeur en het favoriete drankje van Mustafa Kemal Atatürk, als nationale drank.
Ik ben echt ZÓ fucking blij geboren en getogen in Amsterdam te zijn, met dit soort berichten!
jaquote:
buikje vol, lekker gegeten?quote:
jij jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevalt me wel, ik ga verhuizen naar Turkije denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Premier Erdogan is het daar niet mee eens: "We beschermen de jeugd voor slechte gewoontes. We willen geen generatie die dag en nacht dronken is." Erdogan zei eerder op een alcoholcongres dat ayran, een yoghurtdrank, de nationale drank van Turkije was..
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
welk kkzielig fokkertje voegde me toe op fb?
Voel warmte in m'n koude hartquote:
Heerlijk, jij ook?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij jaDank je, voor het bevestigen EN het ontkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heb je haar toestemming??quote:
zou niet durvenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Doel op overall (religieus) gezeik, val mij er niet mee lastigquote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt TR niet vergelijken met de toestanden in NL.. Die protesten zijn ergens voor. Raki nationale drankGtfo man. Gek is ie.
ja, gestoofde drumsticks net gemaakt, was een uur bezig met die krengen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voel warmte in m'n koude hart![]()
[..]
Heerlijk, jij ook?Koffie nu
[..]
Dank je, voor het bevestigen EN het ontkennen
toch TR gemaakt..quote:
FFFUUUUU gievvvvvquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, gestoofde drumsticks net gemaakt, was een uur bezig met die krengen.
ja jonge, je zou spontane squirtburst krijgen zo lekkerquote:
Zojuist al op m'n scherm, bij het lezen van deze post :$quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja jonge, je zou spontane squirtburst krijgen zo lekker
mods hiervoor wel binnen in 3... 2... 1quote:
Ok, niemand moet meer tegen mij zeggen dat chicks die ik post nasty/non-classy/ratchet zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heerlijk smerig wijf is het toch ook
waarom doe je steeds zo boos ik wil alleen maar nieuwe mensen leren kennequote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Doe niet zo over dqut. :squote:
Godverquote:
Burgerlijk geworden. Wordt binnenkort ook papa alles.quote:
Vertel mijn zoon, wat scheelt er aan?quote:
Zal eens een burger met jou eten.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Burgerlijk geworden. Wordt binnenkort ook papa alles.
quote:
Dat is Pharkus.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Burgerlijk geworden. Wordt binnenkort ook papa alles.
Billen met ondergoed er omheen mochten wel toch?quote:
Zal jouw burger eens eten.quote:
Hij is al papa. Ludo wordt het.quote:
Nee, die van mij een tijd geleden ook niet. [NEVER FORGET]quote:Op zondag 26 mei 2013 20:51 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Billen met ondergoed er omheen mochten wel toch?
Jij wilde hem geen kind geven, he moved on.quote:
Wat voor achterlijke regels zijn dat nou weer?quote:Op zondag 26 mei 2013 20:53 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, die van mij een tijd geleden ook niet. [NEVER FORGET]
En schijnbaar 2 damesgezichten met een stuk rubber ook niet meer, vanmiddag.
Knead my buns.quote:
ga maar liggen..quote:Op zondag 26 mei 2013 20:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zojuist al op m'n scherm, bij het lezen van deze post :$
IK WIL HET!!!
Deze officiële uitspraak even quoten zodat mijn oude fernandespic weer terug kan.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:56 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Mannenbillen tellen niet, dat is niet seksueel.
Your meat in my buns.quote:
quote:
quote:
quote:
echt helemaal niks te zien, jankerdsquote:
We maken een broodje. Wil jij het groene blaadje zijn?quote:
Rare.quote:
Vind die blosjes op je wangen wel woest aantrekkelijkquote:
Nee. Misschien wil wd wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We maken een broodje. Wil jij het groene blaadje zijn?
Nope.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar billen mogen dus serieus niet meer?
Waarom?
Het nieuwe Christelijke regime.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar billen mogen dus serieus niet meer?
Waarom?
luie modjes ruimen opquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
DE NEUK!! Waarom is mijn hele reactie weg? Wat zetten jullie mij in een kwaad daglicht? ;s
Posts van stoute users worden preventief geruimd.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
DE NEUK!! Waarom is mijn hele reactie weg? Wat zetten jullie mij in een kwaad daglicht? ;s
Die reetveters zijn geen broekje meerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope.Eerst mocht het alleen met broekje maar nu is het blijkbaar een totale no-go.
Danny in paniek om zijn Google ads inkomsten, straks kan hij de LED-verlichting op zijn Hummer niet meer betalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope.Eerst mocht het alleen met broekje maar nu is het blijkbaar een totale no-go.
Oké, te ver.quote:
Ja nee niks.. Godverredommequote:
Een wonder dat je nog deze ava hebt.quote:
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?quote:
Dan hebben ze aardig wat posts op te ruimenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van stoute users worden preventief geruimd.
wd alertquote:
Sorry pap.quote:
Beter weten ze dat of ik kom even langs met mijn slaghamerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat jij onschuldig bent
waat mag dat echt niet meerquote:
stoute users mogen wmb zelf preventief geruimd wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van stoute users worden preventief geruimd.
Ee chloro ik heb net gekooktquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik zit mobiel, editten is een bitch, weggooien eenvoudiger.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?
Slapende honden en zo!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een wonder dat je nog deze ava hebt.
Autist, meneer heeft duidelijk paal en perk nodigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?
Wow, deze post. You drunk?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me nogsteeds af die die snitch dan was, die al die gingen ging reporten die niet 'mochten' op FOK!.
Denk dat we daar tegelijk met de persoon achter Juinelle achterkomen.
nicequote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter weten ze dat of ik kom even langs met mijn slaghamer
Jupquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Autist, meneer heeft duidelijk paal en perk nodig.
Praat niet zo over mij Adoquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stoute users mogen wmb zelf preventief geruimd worden
Wow, harde diss naar dqod.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stoute users mogen wmb zelf preventief geruimd worden
Water? Grote jongen.quote:
Enige manier om jou te kunnen handelen, ik herken me daar wel inquote:
Overnieuwquote:
Wow, vals dit. :squote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Enige manier om jou te kunnen handelen, ik herken me daar wel in.
Ben jij stout dan?quote:
Zonder die ads had je geen FOK!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overnieuw.
Vraag me nog steeds af wie die persoon was die alle dingen die volgens de Google Ad-policy niet mochten ging reporten. We zullen erachter komen als we ook weten wie er achter Juminelle zat, vrees ik.
Beter dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overnieuw.
Vraag me nog steeds af wie die persoon was die alle dingen die volgens de Google Ad-policy niet mochten ging reporten. We zullen erachter komen als we ook weten wie er achter Juminelle zat, vrees ik.
Hoogstwaarschijnlijk hebben wij zonder FOK! allemaal een beter levenquote:
Zal mijn paarse punt eens in je stekenquote:
quote:
Dat durf je niet vrind.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal mijn paarse punt eens in je steken
Heb je een harige bilnaad?quote:
Benieuwd naar stats zonder FOK!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk hebben wij zonder FOK! allemaal een beter leven.
whats in a namequote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ben wel btje stout gweest jah ;$
Dan doen we het maar niet.quote:
Geen idee, you tell mequote:
Je zoekt het maar uit met die SC. Ik mod hier niet meer, een grote baggerbende.quote:
Kan je mij voorleggen als KLB SC mod?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je zoekt het maar uit met die SC. Ik mod hier niet meer, een grote baggerbende.
Pharkus, even serieus, waar kan ik die voorwaarden vinden mbt ads enz. Wat mag je nou wel en niet posten?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zeur. Tis zondag. Lighten up.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Onder het reageerveld, schele.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pharkus, even serieus, waar kan ik die voorwaarden vinden mbt ads enz. Wat mag je nou wel en niet posten?
Fan just got hit with shitquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zondag is nooit leuk. Dat is de dag waarop je je realiseert dat morgen maandag is.quote:
GEEN ENKELE DAG IS LEUK HET HELE LEVEN IS KUT!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zondag is nooit leuk. Dat is de dag waarop je je realiseert dat morgen maandag is.
Morgen vrijquote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zondag is nooit leuk. Dat is de dag waarop je je realiseert dat morgen maandag is.
Kutquote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kom geen naakt en/of bloot tegen hoor.quote:
Negatief secreetquote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GEEN ENKELE DAG IS LEUK HET HELE LEVEN IS KUT!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahah, gelukkig hebben we FOK! nogquote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GEEN ENKELE DAG IS LEUK HET HELE LEVEN IS KUT!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom geen naakt en/of bloot tegen hoor.
ctrl+f gebruikt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef Adelante het volgende:
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: FB / Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
Nee ik zie het nu ook, excuses. Had verwacht dat het er bij stond (not srs), eerste keer dat ik die onzin bekijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom geen naakt en/of bloot tegen hoor.
ctrl+f gebruikt
ok leuk, definieer seksueel inhoudquote:
Wakker wordenquote:
Mijn zegen heb je, mijn kind.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je mij voorleggen als KLB SC mod?
Weet niet in wat droomwereld jij leeft, wat je perceptie isquote:
definieer dan verrekte kut...quote:
quote:
Ik vind het wel leuk als ze dat bij 15-jarige meisjes doenquote:
Ik zie een navel, ik vind dit seksueel aanstootgevend.quote:
schaamhaar, seksueel getint inhoudquote:
Krio kijk nederland 2, jouw generatie aan de drugsquote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2 TRs gemacht. Ik blijf bezig met jullie zeg, geez.
Oh, ik was net op weg naar de keuken, zal eens kieken.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Krio kijk nederland 2, jouw generatie aan de drugs
mag gewoon, bikini's aanquote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2 TRs gemacht. Ik blijf bezig met jullie zeg, geez.
HAHA!quote:
Ik hoef je doucheputje niet te zienquote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
Als ik zo een foto post van mijn weggeschoren schaamhaar, mag dat dan?
ja hoor, een wasbak met haar is niet seksueel.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
Als ik zo een foto post van mijn weggeschoren schaamhaar, mag dat dan?
Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je scheerapparaat is ook niet boeiend.
stoppeltjes zijn wel welkom.quote:
quote:
Scheer jij je ballen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn stoppels zou je niet welkom heten gok ik.
Typisch is dat toch, hè? Je bent gewoon een normaal mens en omdat je iets schrijft op het internet denken mensen meteen dat je gestoord bent.quote:
Daar trek je je toch niets van aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Typisch is dat toch, hè? Je bent gewoon een normaal mens en omdat je iets schrijft op het internet denken mensen meteen dat je gestoord bent.
Echt ontzettend apart.
Wist je dat er een ban staat op het posten van filmpjes van hij die niet genoemd mag wordenquote:
Stop ermee dan!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vet ranzig als een man zich scheert, mee eens.
Klanten hebben in deze tijdquote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vinden m'n klanten niet tof.
inb4 opermerkingen over "klanten"
Graag gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik wist het opeens weer, bedankt voor de hulp!
Dik is 'ie, hèquote:
Ja, hij past niet hoor :$ Doet zeer ;squote:
Nee, ik vind het juist prettigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vet ranzig als een man zich scheert, mee eens.
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii welquote:
Je roept net nog wat andersquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist prettigMaar ieder zijn ding.
Oh wowquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel!
Iets met draaideurquote:
Er is maar een Tammy hier.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel!
wow..wat snelquote:
Nee. Jij begreep mij verkeerdquote:
Borsthaar wel toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bronquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb ineens belachelijk veel zin in:
[ afbeelding ]
Vrouw moet een beetje schaamhaar hebben vind ik. Plukje/streepje op venusheuvel is mad geil.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Doe maar niet, gaat hij weer superalfa doen enzoquote:
Kom jij dan even hier met die natte gleuf van je?quote:
overalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |