Het nieuwe Christelijke regime.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar billen mogen dus serieus niet meer?
Waarom?
luie modjes ruimen opquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
DE NEUK!! Waarom is mijn hele reactie weg? Wat zetten jullie mij in een kwaad daglicht? ;s
Posts van stoute users worden preventief geruimd.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
DE NEUK!! Waarom is mijn hele reactie weg? Wat zetten jullie mij in een kwaad daglicht? ;s
Die reetveters zijn geen broekje meerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope.Eerst mocht het alleen met broekje maar nu is het blijkbaar een totale no-go.
Danny in paniek om zijn Google ads inkomsten, straks kan hij de LED-verlichting op zijn Hummer niet meer betalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope.Eerst mocht het alleen met broekje maar nu is het blijkbaar een totale no-go.
Oké, te ver.quote:
Ja nee niks.. Godverredommequote:
Een wonder dat je nog deze ava hebt.quote:
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?quote:
Dan hebben ze aardig wat posts op te ruimenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van stoute users worden preventief geruimd.
wd alertquote:
Sorry pap.quote:
Beter weten ze dat of ik kom even langs met mijn slaghamerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat jij onschuldig bent
waat mag dat echt niet meerquote:
stoute users mogen wmb zelf preventief geruimd wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van stoute users worden preventief geruimd.
Ee chloro ik heb net gekooktquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik zit mobiel, editten is een bitch, weggooien eenvoudiger.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?
Slapende honden en zo!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een wonder dat je nog deze ava hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |