Het nieuwe Christelijke regime.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:01 schreef Gorzalka het volgende:
Ik kom net binnenvallen, maar billen mogen dus serieus niet meer?
Waarom?
luie modjes ruimen opquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
DE NEUK!! Waarom is mijn hele reactie weg? Wat zetten jullie mij in een kwaad daglicht? ;s
Posts van stoute users worden preventief geruimd.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Dqod het volgende:
DE NEUK!! Waarom is mijn hele reactie weg? Wat zetten jullie mij in een kwaad daglicht? ;s
Die reetveters zijn geen broekje meerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope.Eerst mocht het alleen met broekje maar nu is het blijkbaar een totale no-go.
Danny in paniek om zijn Google ads inkomsten, straks kan hij de LED-verlichting op zijn Hummer niet meer betalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nope.Eerst mocht het alleen met broekje maar nu is het blijkbaar een totale no-go.
Oké, te ver.quote:
Ja nee niks.. Godverredommequote:
Een wonder dat je nog deze ava hebt.quote:
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?quote:
Dan hebben ze aardig wat posts op te ruimenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van stoute users worden preventief geruimd.
wd alertquote:
Sorry pap.quote:
Beter weten ze dat of ik kom even langs met mijn slaghamerquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
iedereen weet toch dat jij onschuldig bent
waat mag dat echt niet meerquote:
stoute users mogen wmb zelf preventief geruimd wordenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:03 schreef krioro het volgende:
[..]
Posts van stoute users worden preventief geruimd.
Ee chloro ik heb net gekooktquote:Op zondag 26 mei 2013 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik zit mobiel, editten is een bitch, weggooien eenvoudiger.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?
Slapende honden en zo!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een wonder dat je nog deze ava hebt.
Autist, meneer heeft duidelijk paal en perk nodigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die foto's waar ze wel een fatsoenlijke onderbroek aan heeft mag ook niet? En die foto waar ze compleet bedekt is ook niet?
Wow, deze post. You drunk?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vraag me nogsteeds af die die snitch dan was, die al die gingen ging reporten die niet 'mochten' op FOK!.
Denk dat we daar tegelijk met de persoon achter Juinelle achterkomen.
nicequote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beter weten ze dat of ik kom even langs met mijn slaghamer
Jupquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Autist, meneer heeft duidelijk paal en perk nodig.
Praat niet zo over mij Adoquote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stoute users mogen wmb zelf preventief geruimd worden
Wow, harde diss naar dqod.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:05 schreef Adolecens het volgende:
[..]
stoute users mogen wmb zelf preventief geruimd worden
Water? Grote jongen.quote:
Enige manier om jou te kunnen handelen, ik herken me daar wel inquote:
Overnieuwquote:
Wow, vals dit. :squote:Op zondag 26 mei 2013 21:06 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Enige manier om jou te kunnen handelen, ik herken me daar wel in.
Ben jij stout dan?quote:
Zonder die ads had je geen FOK!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overnieuw.
Vraag me nog steeds af wie die persoon was die alle dingen die volgens de Google Ad-policy niet mochten ging reporten. We zullen erachter komen als we ook weten wie er achter Juminelle zat, vrees ik.
Beter dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Overnieuw.
Vraag me nog steeds af wie die persoon was die alle dingen die volgens de Google Ad-policy niet mochten ging reporten. We zullen erachter komen als we ook weten wie er achter Juminelle zat, vrees ik.
Hoogstwaarschijnlijk hebben wij zonder FOK! allemaal een beter levenquote:
Zal mijn paarse punt eens in je stekenquote:
quote:
Dat durf je niet vrind.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal mijn paarse punt eens in je steken
Heb je een harige bilnaad?quote:
Benieuwd naar stats zonder FOK!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk hebben wij zonder FOK! allemaal een beter leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |