mag gewoon, bikini's aanquote:Op zondag 26 mei 2013 21:28 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
2 TRs gemacht. Ik blijf bezig met jullie zeg, geez.
HAHA!quote:
Ik hoef je doucheputje niet te zienquote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
Als ik zo een foto post van mijn weggeschoren schaamhaar, mag dat dan?
ja hoor, een wasbak met haar is niet seksueel.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:31 schreef Ambipur het volgende:
Als ik zo een foto post van mijn weggeschoren schaamhaar, mag dat dan?
Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je scheerapparaat is ook niet boeiend.
stoppeltjes zijn wel welkom.quote:
quote:
Scheer jij je ballen?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mijn stoppels zou je niet welkom heten gok ik.
Typisch is dat toch, hè? Je bent gewoon een normaal mens en omdat je iets schrijft op het internet denken mensen meteen dat je gestoord bent.quote:
Daar trek je je toch niets van aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:38 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Typisch is dat toch, hè? Je bent gewoon een normaal mens en omdat je iets schrijft op het internet denken mensen meteen dat je gestoord bent.
Echt ontzettend apart.
Wist je dat er een ban staat op het posten van filmpjes van hij die niet genoemd mag wordenquote:
Stop ermee dan!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vet ranzig als een man zich scheert, mee eens.
Klanten hebben in deze tijdquote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vinden m'n klanten niet tof.
inb4 opermerkingen over "klanten"
Graag gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik wist het opeens weer, bedankt voor de hulp!
Dik is 'ie, hèquote:
Ja, hij past niet hoor :$ Doet zeer ;squote:
Nee, ik vind het juist prettigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vet ranzig als een man zich scheert, mee eens.
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii welquote:
Je roept net nog wat andersquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist prettigMaar ieder zijn ding.
Oh wowquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel!
Iets met draaideurquote:
Er is maar een Tammy hier.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel!
wow..wat snelquote:
Nee. Jij begreep mij verkeerdquote:
Borsthaar wel toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bronquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb ineens belachelijk veel zin in:
[ afbeelding ]
Vrouw moet een beetje schaamhaar hebben vind ik. Plukje/streepje op venusheuvel is mad geil.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Doe maar niet, gaat hij weer superalfa doen enzoquote:
Kom jij dan even hier met die natte gleuf van je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |