Stop ermee dan!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vet ranzig als een man zich scheert, mee eens.
Klanten hebben in deze tijdquote:Op zondag 26 mei 2013 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vinden m'n klanten niet tof.
inb4 opermerkingen over "klanten"
Graag gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:49 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ik wist het opeens weer, bedankt voor de hulp!
Dik is 'ie, hèquote:
Ja, hij past niet hoor :$ Doet zeer ;squote:
Nee, ik vind het juist prettigquote:Op zondag 26 mei 2013 21:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, vet ranzig als een man zich scheert, mee eens.
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii welquote:
Je roept net nog wat andersquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ik vind het juist prettigMaar ieder zijn ding.
Oh wowquote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel!
Iets met draaideurquote:
Er is maar een Tammy hier.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel!
wow..wat snelquote:
Nee. Jij begreep mij verkeerdquote:
Borsthaar wel toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bronquote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb ineens belachelijk veel zin in:
[ afbeelding ]
Vrouw moet een beetje schaamhaar hebben vind ik. Plukje/streepje op venusheuvel is mad geil.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Doe maar niet, gaat hij weer superalfa doen enzoquote:
Kom jij dan even hier met die natte gleuf van je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |