quote:
nou nou, WD krijgt een keer koek boehoe..quote:
Om alle haat te compenserenquote:
Hier protesteren ze tegen Erdogans gezeik over de fatsoensnormen. Die is van mening, dat Turkije het fatsoen begint te missen. Zodoende dus een kiss-in. Daartegenover heb je die reli-fanaten, die deze 'protest' afkeuren en God is de grootste janken. Ergens daar tussen vallen die fanaten iemand aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:42 schreef Montelly het volgende:
Ambi wat gebeurt hier?
!
magisch moment op 3:48!
AHahahhahaahah raap me opquote:
Premier Erdogan is het daar niet mee eens: "We beschermen de jeugd voor slechte gewoontes. We willen geen generatie die dag en nacht dronken is." Erdogan zei eerder op een alcoholcongres dat ayran, een yoghurtdrank, de nationale drank van Turkije was. Dat kwam hem ook al op kritiek te staan: veel Turken zien raki, een likeur en het favoriete drankje van Mustafa Kemal Atatürk, als nationale drank.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier protesteren ze tegen Erdogans gezeik over de fatsoensnormen. Die is van mening, dat Turkije het fatsoen begint te missen. Zodoende dus een kiss-in. Daartegenover heb je die reli-fanaten, die deze 'protest' afkeuren en God is de grootste janken. Ergens daar tussen vallen die fanaten iemand aan.
Verder weet ik niet, kwaliteit is om te janken. Maar dit gedoe zul je vaker zien, gezien Erdogan zijn hoofd begint te verliezen met zijn gemekker om fatsoen en het willen verbieden van alcohol.
3:29 was awkward hahahquote:Op zondag 26 mei 2013 20:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier protesteren ze tegen Erdogans gezeik over de fatsoensnormen. Die is van mening, dat Turkije het fatsoen begint te missen. Zodoende dus een kiss-in. Daartegenover heb je die reli-fanaten, die deze 'protest' afkeuren en God is de grootste janken. Ergens daar tussen vallen die fanaten iemand aan.
Verder weet ik niet, kwaliteit is om te janken. Maar dit gedoe zul je vaker zien, gezien Erdogan zijn hoofd begint te verliezen met zijn gemekker om fatsoen en het willen verbieden van alcohol.
So so schattig :$quote:
Je kunt TR niet vergelijken met de toestanden in NL.. Die protesten zijn ergens voor. Raki nationale drankquote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Premier Erdogan is het daar niet mee eens: "We beschermen de jeugd voor slechte gewoontes. We willen geen generatie die dag en nacht dronken is." Erdogan zei eerder op een alcoholcongres dat ayran, een yoghurtdrank, de nationale drank van Turkije was. Dat kwam hem ook al op kritiek te staan: veel Turken zien raki, een likeur en het favoriete drankje van Mustafa Kemal Atatürk, als nationale drank.
Ik ben echt ZÓ fucking blij geboren en getogen in Amsterdam te zijn, met dit soort berichten!
jaquote:
buikje vol, lekker gegeten?quote:
jij jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bevalt me wel, ik ga verhuizen naar Turkije denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Premier Erdogan is het daar niet mee eens: "We beschermen de jeugd voor slechte gewoontes. We willen geen generatie die dag en nacht dronken is." Erdogan zei eerder op een alcoholcongres dat ayran, een yoghurtdrank, de nationale drank van Turkije was..
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
welk kkzielig fokkertje voegde me toe op fb?
Voel warmte in m'n koude hartquote:
Heerlijk, jij ook?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij jaDank je, voor het bevestigen EN het ontkennenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heb je haar toestemming??quote:
zou niet durvenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
Doel op overall (religieus) gezeik, val mij er niet mee lastigquote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je kunt TR niet vergelijken met de toestanden in NL.. Die protesten zijn ergens voor. Raki nationale drankGtfo man. Gek is ie.
ja, gestoofde drumsticks net gemaakt, was een uur bezig met die krengen.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voel warmte in m'n koude hart![]()
[..]
Heerlijk, jij ook?Koffie nu
[..]
Dank je, voor het bevestigen EN het ontkennen
toch TR gemaakt..quote:
FFFUUUUU gievvvvvquote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja, gestoofde drumsticks net gemaakt, was een uur bezig met die krengen.
ja jonge, je zou spontane squirtburst krijgen zo lekkerquote:
Zojuist al op m'n scherm, bij het lezen van deze post :$quote:Op zondag 26 mei 2013 20:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
ja jonge, je zou spontane squirtburst krijgen zo lekker
mods hiervoor wel binnen in 3... 2... 1quote:
Ok, niemand moet meer tegen mij zeggen dat chicks die ik post nasty/non-classy/ratchet zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heerlijk smerig wijf is het toch ook
waarom doe je steeds zo boos ik wil alleen maar nieuwe mensen leren kennequote:Op zondag 26 mei 2013 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |