Zeur. Tis zondag. Lighten up.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je zoekt het maar uit met die SC. Ik mod hier niet meer, een grote baggerbende.
Onder het reageerveld, schele.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Pharkus, even serieus, waar kan ik die voorwaarden vinden mbt ads enz. Wat mag je nou wel en niet posten?
Fan just got hit with shitquote:Op zondag 26 mei 2013 21:14 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je zoekt het maar uit met die SC. Ik mod hier niet meer, een grote baggerbende.
Zondag is nooit leuk. Dat is de dag waarop je je realiseert dat morgen maandag is.quote:
GEEN ENKELE DAG IS LEUK HET HELE LEVEN IS KUT!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zondag is nooit leuk. Dat is de dag waarop je je realiseert dat morgen maandag is.
Morgen vrijquote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zondag is nooit leuk. Dat is de dag waarop je je realiseert dat morgen maandag is.
Kutquote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kom geen naakt en/of bloot tegen hoor.quote:
Negatief secreetquote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GEEN ENKELE DAG IS LEUK HET HELE LEVEN IS KUT!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hahah, gelukkig hebben we FOK! nogquote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
GEEN ENKELE DAG IS LEUK HET HELE LEVEN IS KUT!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom geen naakt en/of bloot tegen hoor.
ctrl+f gebruikt
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:33 schreef Adelante het volgende:
Een behoorlijke aanvulling en verandering binnen FOK!. Het volgende mag namelijk niet meer:
• Foto's en video's met schokkende, gewelddadige of seksuele inhoud
De reden waarom, kun je hier lezen: FB / Ik zie geen advertenties meer
En mochten jullie bovenstaande ergens zien, plaats dan even een TR.
Jullie medewerking wordt gewaardeerd!
Nee ik zie het nu ook, excuses. Had verwacht dat het er bij stond (not srs), eerste keer dat ik die onzin bekijk.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
kom geen naakt en/of bloot tegen hoor.
ctrl+f gebruikt
ok leuk, definieer seksueel inhoudquote:
Wakker wordenquote:
Mijn zegen heb je, mijn kind.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan je mij voorleggen als KLB SC mod?
Weet niet in wat droomwereld jij leeft, wat je perceptie isquote:
definieer dan verrekte kut...quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |