Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Haal m'n pics meestal van Google Images, ga toch niet controleren elke keer of ze het wel doenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bron
Niet alleen mobielquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bron
Te laat bitchquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat hij weer superalfa doen enzo.
[..]
Kom jij dan even hier met die natte gleuf van je?
Pardon?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende: [..] Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel
!
quote:
Bedoelde gewoon tliciouz hoor, onruststokerquote:
en konthaar ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hell yeah! Zal wel vreemd zijn, maar ik vind dat echt een genot.
Ach, zolang het geen rug/schaamhaar is, ben ik tevreden.
Nou ja... Je werkt het wel bij, toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh.
Baard heb ik dan weer wel, maar bovenliphaar kan de pleuris krijgen. Okselhaar heb ik toch niet veel en van schaamhaar (heet dat zo bij de jeugd tegenwoordig?) draai ik gaarne vlechten.
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hell yeah! Zal wel vreemd zijn, maar ik vind dat echt een genot.
Ach, zolang het geen rug/schaamhaar is, ben ik tevreden.
Haha, nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.
Daarom zien we meisjes graag kaalquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.
rimmenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Schaamhaar? Fuck nee, groeit prima daar.
Is dat wel handig, filmen op je werk?quote:
Nee kksmerigquote:
jij denkt egt dat je alles kan maken hè word eht zoo kkmisselijk van jouw somsquote:
quote:
Neequote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef Montelly het volgende:
[..]
rimmenMaar je komt wel aardig in de buurt als je zn balzak in je mond neemt toch..
Amen to thatquote:
Kom danquote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
jij denkt egt dat je alles kan maken hè word eht zoo kkmisselijk van jouw soms
Gelukkig.quote:
Een laag testosteronniveau hebbenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Schaamhaar - afwezig.
Okselhaar - van nature zeer minimaal.
Borsthaar - van nature zeer minimaal.
Beenhaar - normaal.
Armhaar - van nature zeer minimaal.
Come at me.
Haha, godverquote:Op zondag 26 mei 2013 22:04 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is dat wel handig, filmen op je werk?
Lekker na het pijpen de haartjes uittuffen.quote:
Nee, besloten om eens voor de oerwoudlook te gaan :$quote:
Wat wil je van me schat?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon tliciouz hoor, onruststoker.
geloof ik niks van. Dkut haalt me niet voor niks uit een heerlijke seks sessie om niet te posten.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Bedoelde gewoon tliciouz hoor, onruststoker.
Juistemquote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker na het pijpen de haartjes uittuffen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, besloten om eens voor de oerwoudlook te gaan :$
Die heeft alleen CB inderdaad.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, nee.
Een klein jongetje heeft echt geen piemel van 23 cm.
Idd, want ik gun jou alles :$quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Dkut haalt me niet voor niks uit een heerlijke seks sessie om niet te posten.
Ligt ook aan de vrouw in kwestie, mijn vrouw vindt het prima bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Ambipur het volgende:
Een man die zich scheert of het even bijwerkt wordt rijkelijk beloond, maar iemand die het niet even netjes bijwerkt.... Ik weet niet...
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
geloof ik niks van. Dkut haalt me niet voor niks uit een heerlijke seks sessie om niet te posten.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, besloten om eens voor de oerwoudlook te gaan :$
Pauperbosje, de mijne is beterquote:
Wow. Wacht... Dus jij hebt daar echt een dikke vette bos en zij deepthroat je?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ligt ook aan de vrouw in kwestie, mijn vrouw vindt het prima bijvoorbeeld.
Zo heb ik ze het liefstquote:
Geen problemen daar.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wow. Wacht... Dus jij hebt daar echt een dikke vette bos en zij deepthroat je?
Oh hell, als zij dat lekker vindt
Reageer nu pas omdat ik echt even moest uitloggen en m'n boksbal moest bewerken.quote:
Gewoon een beetje 69'en, rustig aanquote:
Seks op zondag? Jij bent echt volledig van God los de laatste tijd, hèquote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
kan het niet waarderen, stukken afscheiding die je daar dan aantreft...brrrrquote:
Picsquote:
Ik moet hier even heel goed over nadenken :$quote:Op zondag 26 mei 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt op mij
[..]
Dkut met een kale kut.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maakt het levendig.. Flora en fauna ditdat allesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Montelly het volgende:
[..]
kan het niet waarderen, stukken afscheiding die je daar dan aantreft...brrrr
Minst favoriete standje, dus nee bedankt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon een beetje 69'en, rustig aan.
[..]
Seks op zondag? Jij bent echt volledig van God los de laatste tijd, hè?
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Minst favoriete standje, dus nee bedankt.
Hard afgetrokken net. Ga nu slapenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
Maakt het levendig.. Flora en fauna ditdat alles
Nee.quote:
Anders ik wel. Weet niet wat ik hiervan moet denken.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet hier even heel goed over nadenken :$
okquote:
beetje yolo toch. Kom toch wel in de hel terecht:)quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon een beetje 69'en, rustig aan.
[..]
Seks op zondag? Jij bent echt volledig van God los de laatste tijd, hè?
Kan wel begrijpen als het met de "verkeerde"man doet..quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Minst favoriete standje, dus nee bedankt.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Anders ik wel. Weet niet wat ik hiervan moet denken.
Weet ook niet meer waarom ik het vroeg.
* Kaneelstokje gaat liggen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga maar even liggen jongen, dan praten we er over
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.quote:
PRATEN DAN!! 50 min consult hoorquote:
Kinky meisje, deze Tli :$quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.En vind het ook wel lekker als de ander op een stoel zit en dan bovenop. Sowieso eigenlijk alles wel waar ik vanachter genomen word.
Nee ik wil gewoon mijn ding kunnen doen bij de man zonder dat ik ook nog eens gebeft word, dan gaan mijn gedachtes heel ergens anders heen, vind in zondequote:
Wat is je favoriete positie met meerdere mannenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.En vind het ook wel lekker als de ander op een stoel zit en dan bovenop. Sowieso eigenlijk alles wel waar ik vanachter genomen word.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh momentjequote:
Is dat lichamelijk of geestelijk?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:
Vastgebonden op een tafel of bed.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is je favoriete positie met meerdere mannen?
Niet nodig, ik ben helemaal in touch met mijn gestoordheidquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lichamelijk of geestelijk?
[..]
Zou jou eens een consult geven, joh
Geestelijk, ik doe niet aan seks.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lichamelijk of geestelijk?
[..]
Zou jou eens een consult geven, joh
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoorquote:
deze man is geilquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoor.
Jup, vervolgens laten alle mannen hun kwakje achter op de grond en ik lik het op.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoor.
Dat is wel handig.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben helemaal in touch met mijn gestoordheid
Integendeel, ik bespreek gewoon op een objectieve manier het seksleven van de gewaardeerde forumgebruiker tliciouzquote:
Kan ook avontuurlijk zijn tochquote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel handig.
Ik ben iedere dag anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |