Oh.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Jij begreep mij verkeerdIk vind een baard fijn, doch graag geen okselhaar en schaam dingetjes. Maar dat ben ik.
Haal m'n pics meestal van Google Images, ga toch niet controleren elke keer of ze het wel doenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bron
Niet alleen mobielquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jouw plaatjes doen het mobiel niet. Zoek een fatsoenlijke bron
Te laat bitchquote:Op zondag 26 mei 2013 21:58 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat hij weer superalfa doen enzo.
[..]
Kom jij dan even hier met die natte gleuf van je?
Pardon?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:54 schreef Gorzalka het volgende: [..] Oké, dan niet, dan bel ik Tammii wel
!
quote:
Bedoelde gewoon tliciouz hoor, onruststokerquote:
en konthaar ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hell yeah! Zal wel vreemd zijn, maar ik vind dat echt een genot.
Ach, zolang het geen rug/schaamhaar is, ben ik tevreden.
Nou ja... Je werkt het wel bij, toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh.
Baard heb ik dan weer wel, maar bovenliphaar kan de pleuris krijgen. Okselhaar heb ik toch niet veel en van schaamhaar (heet dat zo bij de jeugd tegenwoordig?) draai ik gaarne vlechten.
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:01 schreef Ambipur het volgende:
[..]Hell yeah! Zal wel vreemd zijn, maar ik vind dat echt een genot.
Ach, zolang het geen rug/schaamhaar is, ben ik tevreden.
Haha, nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.
Daarom zien we meisjes graag kaalquote:Op zondag 26 mei 2013 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
wel een beetje schaamhaar hoor, anders lijkt het net of je een klein jongetje aan het neuken bent.
rimmenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Schaamhaar? Fuck nee, groeit prima daar.
Is dat wel handig, filmen op je werk?quote:
Nee kksmerigquote:
jij denkt egt dat je alles kan maken hè word eht zoo kkmisselijk van jouw somsquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |