Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.quote:
PRATEN DAN!! 50 min consult hoorquote:
Kinky meisje, deze Tli :$quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.En vind het ook wel lekker als de ander op een stoel zit en dan bovenop. Sowieso eigenlijk alles wel waar ik vanachter genomen word.
Nee ik wil gewoon mijn ding kunnen doen bij de man zonder dat ik ook nog eens gebeft word, dan gaan mijn gedachtes heel ergens anders heen, vind in zondequote:
Wat is je favoriete positie met meerdere mannenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liefste doggy en liggend op m'n rug terwijl mijn benen op de nek van de ander steunen.En vind het ook wel lekker als de ander op een stoel zit en dan bovenop. Sowieso eigenlijk alles wel waar ik vanachter genomen word.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh momentjequote:
Is dat lichamelijk of geestelijk?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:
Vastgebonden op een tafel of bed.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wat is je favoriete positie met meerdere mannen?
Niet nodig, ik ben helemaal in touch met mijn gestoordheidquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lichamelijk of geestelijk?
[..]
Zou jou eens een consult geven, joh
Geestelijk, ik doe niet aan seks.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat lichamelijk of geestelijk?
[..]
Zou jou eens een consult geven, joh
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoorquote:
deze man is geilquote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoor.
Jup, vervolgens laten alle mannen hun kwakje achter op de grond en ik lik het op.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
En dan volledig worden uitgewoond als een vies sletje, lekker hoor.
Dat is wel handig.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niet nodig, ik ben helemaal in touch met mijn gestoordheid
Integendeel, ik bespreek gewoon op een objectieve manier het seksleven van de gewaardeerde forumgebruiker tliciouzquote:
Kan ook avontuurlijk zijn tochquote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel handig.
Ik ben iedere dag anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |