Ik vind jou sowieso wel frappant, uiteraard bedoel ik dat positiefquote:Op maandag 27 mei 2013 00:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja hoor, dat vindt mevrouw Dirty Details dan wél frappant.
Deze meloen bedoelt zij niet. Wel veel lekkerder trouwensquote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso wel frappant, uiteraard bedoel ik dat positief
Dus daarom een plaatje van een meloen voor jou
[ afbeelding ]
Dank.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind jou sowieso wel frappant, uiteraard bedoel ik dat positief
Dus daarom een plaatje van een meloen voor jou
[ afbeelding ]
Vanochtend nog gegeten.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deze meloen bedoelt zij niet. Wel veel lekkerder trouwens
Dat weet ik, maar idd veel lekkerderquote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ywquote:
Dat is meloen voor de blanke man, andere is.. ehhquote:Op maandag 27 mei 2013 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Noem mijn geen man, zo erg is het nietquote:Op maandag 27 mei 2013 00:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is meloen voor de blanke man, andere is.. ehh
Remlof!! MAN!!quote:
Zij is wel flink op zijspoor beland zeg hahahahquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 07:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Zij is wel flink op zijspoor beland zeg hahahah
Dqod ben jij datquote:
Sowieso zit ze aan de Crystal Meth, check die ondertanden en uit elkaar vallende huidquote:
Van alle dingen kies jij voor de nagel?quote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van alle dingen kies jij voor de nagel?
Op basis van nagel: coke. Gatver, wat een vies wijf.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso zit ze aan de Crystal Meth, check die ondertanden en uit elkaar vallende huid
quote:
You should fix me in the morningquote:Op maandag 27 mei 2013 08:13 schreef Montelly het volgende:
[..]ik moet altijd even inkomen sochtends, dus bakkie koffie en daily fix (fok)
WE GAAN ALLEMAAL DOOD DOOR DE OPENBARE WIFI IN DE STEDENquote:Op maandag 27 mei 2013 08:40 schreef Chai het volgende:
Deense brugklasleerlingen verbazen wetenschappers met hun Wifi experiment
Daarom heb ik een wachtwoord op mijn wifiquote:Op maandag 27 mei 2013 08:46 schreef ThaTim het volgende:
[..]
WE GAAN ALLEMAAL DOOD DOOR DE OPENBARE WIFI IN DE STEDEN
Die rechter staat een stuk mooierquote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef Chai het volgende:
Komt doordat bandje, dat zit strak, dus dat duwt een deel van het hoofd extra omhoog en puilt het een beetje uit.
quote:
Nee, maar schrik er van dat je zo tegen je stalker zo praatquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:14 schreef Chai het volgende:
Komt doordat bandje, dat zit strak, dus dat duwt een deel van het hoofd extra omhoog en puilt het een beetje uit.
Keep your friends close, but your enemies closer.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar schrik er van dat je zo tegen je stalker zo praat
Maar ook in je? :Squote:Op maandag 27 mei 2013 09:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Keep your friends close, but your enemies closer.
quote:
Mwehehehequote:
Dacht dat je dat bedoelde met fix me :$quote:
lolquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |