Dat feel when neus in vagina stoppen en daarna die natheid erop voelen <3quote:Op zondag 26 mei 2013 22:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ah, de goodboygoodstudent act, succes.
En hmm, tot een uur of 4. En commissie en ruiken gaat natuurlijk uitstekend samen.
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
HELP IK BEGIN MORGEN MET COSCHAPPEN EN IK BEN ZENUWACHTIG
Is dat zoals in Scrubs?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
Dus die dokter zegt 'zo meneer ik heb u ook lang niet gezien!'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je lachtequote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hahahahahaahahah oh god, hij is zo smerig he!!!!
Ik ben niet neurotisch genoeg om Elliot te zijn. Lijkt qua persoonlijkheid meer op Carla denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:01 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Is dat zoals in Scrubs?
Jij bent Elliot dan.
Meteen om 8:10u als eerste patiënt een vrouw van 64 met plaatselijke fungus.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
Het zijn allebei wanstaltige figuren qua persoonlijkheidquote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben niet neurotisch genoeg om Elliot te zijn. Lijkt qua persoonlijkheid meer op Carla denk ik.
Ywquote:
Yeah I knowquote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het zijn allebei wanstaltige figuren qua persoonlijkheid.
Ik kom morgen langs voor een prostaat onderzoekje.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:59 schreef CristinaYang het volgende:
Ik word agressief van haar hoofd.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Yeah I knowDaarom streef ik ook naar mijn grote voorbeeld, Ms Yang
Is goed, zie je morgen gr grquote:Op zondag 26 mei 2013 23:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom morgen langs voor een prostaat onderzoekje.
Ze is wel een eindbaas.quote:
Ik kom ook dan kun je gelijk ff mijn aambeien bijsmerenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Is goed, zie je morgen gr gr
[..]
Ze is wel een eindbaas.
Mensen met inhammenquote:
Would hit it from the back.quote:
lekker pronebone 24/7quote:
Ik zal jou eens pro boner verdedigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |