geen idee of je dat moest :Squote:
Ho even... Dit hoorde ik op Qmusic.. Het is geen gore filmquote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef wise het volgende:
Lesbisch drama wint Gouden Palm in Cannes
La Vie d'Adèle gaat over een 17-jarig meisje dat haar homoseksualiteit ontdekt
met een aantal sex scenes.
Voor dqod![]()
er zitten zoenende meisjes in. Dus JUIST voor dqod.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ho even... Dit hoorde ik op Qmusic.. Het is geen gore filmDUs juist niet voor Dqod.
alsof alleen lesbo's graag zoenende meisjes zienquote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef wise het volgende:
[..]
er zitten zoenende meisjes in. Dus JUIST voor dqod.
Thanks man, zal eens gaan kijken een keerquote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef wise het volgende:
Lesbisch drama wint Gouden Palm in Cannes
La Vie d'Adèle gaat over een 17-jarig meisje dat haar homoseksualiteit ontdekt
met een aantal sex scenes.
Voor dqod![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 09:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ho even... Dit hoorde ik op Qmusic.. Het is geen gore filmDUs juist niet voor Dqod.
Mooie discussie wel tho, carry onquote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef wise het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Denken dat Dqos genoeg heeft aan zoenende meisjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:46 schreef wise het volgende:
[..]
Ik moest het.quote:
quote:
ik ookquote:Op maandag 27 mei 2013 09:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thanks man, zal eens gaan kijken een keer
WIe speelt de hoofdrol?quote:
Wat ;squote:Op maandag 27 mei 2013 09:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Denken dat Dqos genoeg heeft aan zoenende meisjes.Daar valt ze bij in slaap.
quote:
Wacht vol spanning op je recensiequote:
Meh, maar tochquote:
waarom¿quote:
No hair silky smooth skinquote:
Heb je wel eens een dolfijn aangeraakt/ geaaid? Ik zou die huid niet willen hebben hoorquote:
Neequote:Op maandag 27 mei 2013 09:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je wel eens een dolfijn aangeraakt en geaaid? Ik zou die huid niet willen hebben hoor
Teringquote:Op maandag 27 mei 2013 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeheb niks met dolfijnen... maar kwam van vroeger die bijnaam.. met zwemmen glom mijn huid altijd heel erg
En als indigo kind ben je nu eenmaal verzekerd van weinig lichaamshaar
Depressief geworden van het weer --> een trein willen koppen --> weerbericht niet gecheckt --> zon schijnt --> twijfel --> vertragingquote:Op maandag 27 mei 2013 09:58 schreef Panzermaus het volgende:
Perfect wakeup, zon buiten alles, het weer is helemaal goed.Zit je in de trein, rijdt hij superlangzaam omdat er iemand op het spoor is gesignaleerd.
Really, op zo'n dag als deze?
Als je dit onder elkaar had gezet en zonder pijltjes had het zo een post van Miver kunnen zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 10:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Depressief geworden van het weer --> een trein willen koppen --> weerbericht niet gecheckt --> zon schijnt --> twijfel --> vertraging
Logisch toch?
/uniekquote:Op maandag 27 mei 2013 10:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als je dit onder elkaar had gezet en zonder pijltjes had het zo een post van Miver kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |