Rot jij nou eens een keer op, dat jij het op mij gemunt hebt is al vanaf het begin duidelijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
Jammer, het is weer een FAUSTI-topic geworden. Kap toch eens met het stelen van de niet zo heel spannende show. Slotje.
Ga nou toch eens fietsen, en ergens anders je gram halen. Je hebt pech bij mij krijg je het niet. Wat je maar al te graag wilt, nog een prettige avond toegewenst.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
En ook hier denk je dat het om jou moet draaien. Het moet om de topicstarters draaien die hun probleem aan komen kaarten en eventueel hulp zoeken. Niet om op welke mannen/vrouwen/transseksuelen jij zou vallen met daarbij een shitload aan smileys en andere slowchat-aansporende posts waar andere notoire SC-ers ook weer als hongerige wolven op afspringen. Het is goed met je. Fijne avond nog.
Missbehavin en nez nogwat begonnen toch echt veel eerder dan hij. Meerdere users eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
En ook hier denk je dat het om jou moet draaien. Jij persoonlijk kan me geen ene reet boeien. Het forum en de topics echter wel. Het moet om de topicstarters draaien die hun probleem aan komen kaarten en eventueel hulp zoeken. Niet om op welke mannen/vrouwen/transseksuelen jij zou vallen met daarbij een shitload aan smileys en andere slowchat-aansporende posts waar andere notoire SC-ers ook weer als hongerige wolven op afspringen. Het is goed met je. Fijne avond nog.
Laat je niet op de kast jagen door dat ventje joh. Is de moeite niet waard.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef dawg het volgende:
rot op drommel. hij wordt me veel te persoonlijk, en op een kwetsende manier. ik ben het kitsbeu, dat hij van allerlei mensen persoonlijke zaken gebruikt om ze proberen te raken.
als ie voor mijn neus dat had gezegd had ie niet meer weggelopen in elk geval.
als het over mijn gezondheid gaat kan ik dat niet. anders was ik allang weer terug in bed gaan liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat je niet op de kast jagen door dat ventje joh. Is de moeite niet waard.
Je hebt het over een PUA-idioot, dat is een gespierde spijker die echt niks voorstelt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef dawg het volgende:
[..]
als het over mijn gezondheid gaat kan ik dat niet. anders was ik allang weer terug in bed gaan liggen.
true. excuse me dat ik dit soort zaken wél persoonlijk neem.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt het over een PUA-idioot, dat is een gespierde spijker die echt niks voorstelt.
Ik zou hetzelfde doen in jouw geval hoor, en ik ben niet echt jouw grootste fanquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:28 schreef dawg het volgende:
[..]
true. excuse me dat ik dit soort zaken wél persoonlijk neem.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen in jouw geval hoor, en ik ben niet echt jouw grootste fan
Hij gaat ook veel te ver en ik begrijp je wel hoor. Maar wat Scorpie zegt, tis een PUA-idioot. Lekker links laten liggen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:25 schreef dawg het volgende:
[..]
als het over mijn gezondheid gaat kan ik dat niet. anders was ik allang weer terug in bed gaan liggen.
om alles behalve dit. wmb is hij veel en veel te ver gegaan en krijgt hij een hele lange ban.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij gaat ook veel te ver en ik begrijp je wel hoor. Maar wat Scorpie zegt, tis een PUA-idioot. Lekker links laten liggen.
Tot nu toe vind ik die vingerhaaropdedansvloer-SC alleen maar bestaan uit haantjes met breekbare ego'squote:
ja ja allemaal leuk en aardig. maar ik ben woest om het feit dat hij mijn gezondheid een fantasie noemt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Copycat het volgende:
Om zo'n knulletje moet je gewoon lachen, joh. De treurnis spat er aan alle kanten vanaf.
Haantjes? Kuikentjes die zich proberen op te blazen tot haanniveau.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:42 schreef Barbusse het volgende:
Tot nu toe vind ik die vingerhaaropdedansvloer-SC alleen maar bestaan uit haantjes met breekbare ego's
Oh sorry, dat had ik niet helemaal begrepen. Dat is laag, daarom ben ik medewoest!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef dawg het volgende:
ja ja allemaal leuk en aardig. maar ik ben woest om het feit dat hij mijn gezondheid een fantasie noemt.
ik laat alles gaan, maar dit niet. ookal is hij sneu.
Ja, ok. Ik denk dat ik haantjes typte omdat ik honger heb.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Haantjes? Kuikentjes die zich proberen op te blazen tot haanniveau.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links laten liggen, vaak gniffelen en gewoon reporten dat soort posts, via de bekende knop of via DM/PM.
firefly: je behoudt niet het recht op 'de waarheid omtrent vrouwen (versieren)', hoe graag je dat ook zou willen. Pas je postgedrag in die wetenschap aan en houd je persoonlijke (laag bij de grond zijnde) steken bij je.Ja doei.
Ik heb net een lunch achter de kiezen, was stiekem meer een liquid lunch. En me uiteraard even laten pullen en vingeren. Zo gaat dat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:45 schreef Barbusse het volgende:
Ja, ok. Ik denk dat ik haantjes typte omdat ik honger heb.
Wil je een alcoholist van me maken?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
Stelletje ramptoerist-SC-ers, sjoe, ga vrijmibo-en ofzo.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Speciaal voor dawg:godverdomme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links laten liggen, vaak gniffelen en gewoon reporten dat soort posts, via de bekende knop of via DM/PM.
firefly: je behoudt niet het recht op 'de waarheid omtrent vrouwen (versieren)', hoe graag je dat ook zou willen. Pas je postgedrag in die wetenschap aan en houd je persoonlijke (laag bij de grond zijnde) steken bij je.
wie denken jullie dat ik fucking ben? iemand die dat zo even naast zich neer kan leggen, ook al beinvloed zoiets mijn hele leven en ben ik nu echt gekwetst door zo'n opmerking.
"links laten liggen, stel je niet aan, boehoe, het is maar een sukkel blabla."
inderdaad.
ik ben weg hier. adios.![]()
dan regel je dat.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:50 schreef Re het volgende:
doe ff rustig joh, we kunnen zelf toch niet bannen ...
je zei dat je weg was sufkop... dus vandaar de DM, en doe een normaal dan, met je nietsontziende beschuldigingen tov de moderators... waar hebben wij dat nou aan verdiend? we hebben toch gezegd dat er naar gekeken wordt, laat ons dat dan ook doen ipv al die dreigementenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef dawg het volgende:
[..]
dan regel je dat.
en flikker op met die kutdm's zeg. schijnheilig gedoe.
kom dan niet met dat soort reacties als "rustig" en meer van dat soort.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:53 schreef Re het volgende:
[..]
je zei dat je weg was sufkop... dus vandaar de DM, en doe een normaal dan, met je nietsontziende beschuldigingen tov de moderators... waar hebben wij dat nou aan verdiend? we hebben toch gezegd dat er naar gekeken wordt, laat ons dat dan ook doen ipv al die dreigementen
ik tolereer hem alleen in zijn eigen topic, daarnaast heeft hij niets te vertellen eigenlijk, en ja dat hij wat kutopmerkingen maakt daar zijn we het mee eens en dat leggen we voor aan degene die over het banbeleid gaan, we kunnen niet heksen noch hebben we banknopjes en wat ik verder zie is dat je helemaal uit je plaat gaat, prima verder maar ga niet ons beschuldigen van allerlei nutteloze aantijgingen... dus ja, doe rustig zoals je altijd doet als je post.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:55 schreef dawg het volgende:
[..]
kom dan niet met dat soort reacties als "rustig" en meer van dat soort.
hij deed al niks anders dan storen, mensen beledigen en aanstootgevende posts maken, en wat hebben jullie er dan echt aan gedaan? een paar keer belerend toegesproken. het heeft niet geholpen, want zie. een kwaliteitsuser weg.
Je hebt twee knopjes linksonder bij een DM-bericht. Volgens mij is het de linker.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zou graag willen dat Weissman me niet meer kan dm'en. Moet ik dat aanvragen of kan ik dat ergens zelf invullen?
Je kan bij de DM instellingen mij gew blokkeren. Bij elk DM venster heb je die optie.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik zou graag willen dat Weissman me niet meer kan dm'en. Moet ik dat aanvragen of kan ik dat ergens zelf invullen?
volgens mij niet als je geen abonnement hebt, maar indien je vindt dat je wordt lastiggevallen kun je altijd even een FA/A aanspreken of mailen naar forum@fok.nlquote:Op maandag 3 juni 2013 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Via mobiel niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je kan bij de DM instellingen mij gew blokkeren. Bij elk DM venster heb je die optie.
doe eens niet, je gedraagt je als een puberende kleuterquote:Op maandag 3 juni 2013 14:43 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh ok. Dat wist ik niet. Zit altijd achter een pc, vandaar. Probeer Hiergaanwedan te helpen.
quote:Op maandag 3 juni 2013 14:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
bespaar je de moeite, hij heeft zijn account geschredderd, niet nodig om hem nog een sneer na te geven in je laatste zinquote:Op maandag 3 juni 2013 19:25 schreef firefly3 het volgende:
Dawg, waarom lieg je de boel bij elkaar? Ik had het zelfs in het topic nog uitgelegd dat ik niet zei dat je ziekte een fantasie is, maar het feit dat je vanaf de eerste dates al aan kinderen dacht. Ik probeerde je zelfs te helpen dat je alsnog voor een vriendin moet gaan, ondanks dat je me al jaren lang achtervolgd met opmerkingen zoals "", en dan zie ik ineens dat je me een ban probeert aan te smeren omdat ik toevallig binnen kom omdat het PUA topic ineens dicht is door (o.a. hetzelfde clubje) slowchatters en dramaschoppers, (waar ik niet eens op gereageerd heb). Haat je mij of haat je jezelf? Niet zo heel lang geleden vroeg ik nog of je mee uit ging
Hij heeft hem echt aan de wilgen gehangen?quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef Re het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, hij heeft zijn account geschredderd, niet nodig om hem nog een sneer na te geven in je laatste zin
Zonde..quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef Re het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, hij heeft zijn account geschredderd, niet nodig om hem nog een sneer na te geven in je laatste zin
Geen halve maatregelen. Jammer.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef Re het volgende:
bespaar je de moeite, hij heeft zijn account geschredderd,
quote:Op maandag 3 juni 2013 20:06 schreef Re het volgende:
[..]
bespaar je de moeite, hij heeft zijn account geschredderd,
Eerste en enige keer dat ik het met rhubarbje eens ben, maar dit idd.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:39 schreef rhubarbje het volgende:
Wat jammer
Dawgje als je dit nog (ooit) leest: Hopelijk gaat alles goed met je en jammer dat je weg bent![]()
Nep Emailadres invullen en passmailer gebruiken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nep Emailadres invullen en passmailer gebruiken.
Nieuw wachtwoord naar een niet bestaand adres en je komt er niet meer bij.Ah die manier kende ik wel. Maar door de shredder klinkt drastischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een weg terug is er natuurlijk altijd.
Iets met druppel en emmerquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb het een beetje gevolgd hier, maar ik kan niet zeggen dat ik het begrijp. Een user werd ging over de scheef met een opmerking en dus heeft dawg zijn account door de shredder gegooid?
Dat mag je niet zeggen. Sommige users hebben het gew heel zwaarquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Tis wel een tikkie dramaqueen moet ik zeggen.
Hopelijk nooit, PUA slaat nergens op.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:43 schreef Weissman het volgende:
Overigens, wanneer gaat de PUA reeks weer open ?
Als je zo gaat redeneren kan je 93% van R&P opdoeken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hopelijk nooit, PUA slaat nergens op.
Het zijn elke keer weer users die niks met PUA te maken hebben en die hun frustraties komen uiten, die de sfeer verpesten. Of ze falen gew bij de dames of ze hebben een persoonlijke issue's met mij of firefly. Of ze komen trollen waar firefly herhaaldelijk op ingaat. Wordt bijna nooit inhoudelijk gereageerd door buitenstaanders.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:49 schreef Re het volgende:
had niet eens door dat tie dicht ging, was natuurlijk best een slowchat, maar ik zal eens kijken en overleggen
en steken na hoeft niet natuurlijk... daar kunnen we best boven staan, toch?
Tsja, blijkbaar dus niet een geschikt topic voor op FOKquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het zijn elke keer weer users die niks met PUA te maken hebben en die hun frustraties komen uiten, die de sfeer verpesten. Of ze falen gew bij de dames of ze hebben een persoonlijke issue's met mij of firefly. Of ze komen trollen waar firefly herhaaldelijk op ingaat. Wordt bijna nooit inhoudelijk gereageerd door buitenstaanders.
Maar ondertussen wel elkaar adviseren om vooral geen initiatief te nemen in de ''Als versieren niet lukt ofzo reeks''quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, blijkbaar dus niet een geschikt topic voor op FOK
Dat lijkt me een heel andere kwestie. Dat kun je niet oplossen met een topic waarin je zekerheid verbergt onder een lading geneuzel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel elkaar adviseren om vooral geen initiatief te nemen in de ''Als versieren moeilijk is reeks''
Dat je heel het PUA gebeuren neerzet als een lading geneuzel is het bewijs van een kortzichtige visie. Net zoals 99% van de Fok! usersquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me een heel andere kwestie. Dat kun je niet oplossen met een topic waarin je zekerheid verbergt onder een lading geneuzel.
Ik heb ervaring. Wel eens geprobeerd. Komt gewoon neer op veel zelfvertrouwen hebben plus een paar trucjes, die inwisselbaar zijn door duizenden andere trucjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat je heel het PUA gebeuren neerzet als een lading geneuzel is het bewijs van een kortzichtige visie. Net zoals 99% van de Fok! users
Ik zal wachten op de uitslag van het overlegquote:
Die twee zaken staan los van elkaar. Het werd een onzin SC topic waar dawg toen niet in meeposte.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat Dramadawg zijn account verwijdert kan toch niet de reden zijn voor het sluiten van deze reeks? Er worden over het gehele forum veel ergere dingen gezegd.
ONZ / Nomineer een FOK!ker voor een bril!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat Dramadawg zijn account verwijdert kan toch niet de reden zijn voor het sluiten van deze reeks? Er worden over het gehele forum veel ergere dingen gezegd. Hoewel het wel zo is dat sommige mensen hun mening niet correct kunnen verwoorden wanneer die verschilt van iemand anders is dit niet het geval bij Firefly en Dawg. Firefly gaf aan dat Dawg vanaf het begin met zijn 'ziekte' in zijn hoofd zit en dat hij daardoor zijn eigen kansen beperkt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ONZ / Nomineer een FOK!ker voor een bril!
Precies. Als je topics zou beoordelen op kansloosheid dan kan je 90% van R&P wel dicht kieperen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef Re het volgende:
het is een markt dus uiteindelijk zou elk onderwerp besproken moeten worden
Kan er dan in de toekomst harder opgetreden worden tegen figuren die er niks mee te maken hebben en er ook niks van af weten ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:06 schreef Re het volgende:
het is een markt dus uiteindelijk zou elk onderwerp besproken moeten worden
Lees: censuurquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kan er dan in de toekomst harder opgetreden worden tegen figuren die er niks mee te maken hebben en er ook niks van af weten ?
Nee, gewoon zoals het er staat. Jij vraagt of iedereen die het niet met je eens is, geruimd kan worden. Dat is censuur.quote:
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 6 juni 2013 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon zoals het er staat. Jij vraagt of iedereen die het niet met je eens is, geruimd kan worden. Dat is censuur.
Firefly en iedereen die zegt dat je verantwoordelijkheid moet nemen en initiatief moet tonen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:35 schreef Re het volgende:
iedereen mag overal komen (nou ja behalve firefly dan) dus niet zo dramaqueenen, en er is nog nooit iemand geband voor alleen een mening
We dwalen af, Re. Mijn punt is duidelijk denk ik ?quote:
I rest my case...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:54 schreef Re het volgende:
jij begint te miepen omdat je geband wordt om een mening, dat is niet zo
Waar zie jij mij zeggen dat ik wel skills heb ?quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:59 schreef Re het volgende:
ja een zwakke case, dat wel...
het is nou eenmaal zo dat je in een topic waar het over skills gaat je wat andere tegenspraak kan verwachten als dat je een topic hebt wat gaat over het gebrek aan skills...
en dan gaan lopen miepen omdat mensen zonder skills je lopen te trollen omdat je skills hebt? ah gossie toch... grow a pair
Yo Yo Yoquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yo Yo Yo
Ik moet hier even dissen
die tong die loopt te vissen
naar complimenten en naar lachers
maar hij moet nu eerst even pissen.
Yo Yo Yo
MP waarom haat je me ?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
Flikkerstraal op met je onzin. Ga naar buiten. Zonder mobiel internet apparaat bij voorkeur.
haha serieus zit er nu 2 uur ofzo op en nu irriteer ik me alweer.quote:
Deja vuquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:27 schreef Copycat het volgende:
Ik ga ook even een SC openen. Gewoon. Omdat.
ok nou zeg dat dan, weet ik dat ben hier even niet geweestquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
2 SC's zijn toegestaan. Die twee plekken zijn vergeven. Wil je in dit forum sc'en, dan in de SC-reeks voor relaties of voor psychologie. En anders knus pm'men met je matties.
quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:28 schreef motorbloempje het volgende:
Wil je in dit forum sc'en, dan in de SC-reeks voor relaties of voor psychologie.
haha dun begrpen hoor maar ga al die dingen niet inens weer lezen enzo als ik wer eens terug kom en tis veranderd,quote:
Wie zegt dat je dingen moet lezen? Daarbij was het volgens mij al zo voordat je de laatste keer hier weg ging. Dus gewoon terugbladeren in je eigen myAt. Niet zo moeilijk doen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:45 schreef kree het volgende:
[..]
haha dun berpen hoor maar ga al die dingen niet inens weer lezen enzo als ik wer eens terug kom en tis veranderd,
Mis een beetje de mensen die er toen zaten en heb ik het ove een jaar terug
jij doet moeilijk en nee was niet zo, weet ik veel van een regel van twee sc per foruum nooit wat van gehoordquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat je dingen moet lezen? Daarbij was het volgens mij al zo voordat je de laatste keer hier weg ging. Dus gewoon terugbladeren in je eigen myAt. Niet zo moeilijk doen.
Niet alleen je vingers maar ook je oren zijn lui.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:50 schreef kree het volgende:
[..]
jij doet moeilijk en nee was niet zo, weet ik veel van ee regel van twee sc per foruum nooit war van gehoord
het zal wel, vond er niks mis mee, ok blijkaar tregen de regels ofzo??quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet alleen je vingers maar ook je oren zijn lui.
Kree, het is zoals het is. Accepteer dan nou maarquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
het zal wel, vond er niks mis mee, ok blijkaar tregen de regels ofzo??
Een Ja en Nee geeft mij daar geen uitleg over.
Goed heb het begrepen hoor maar moet ik dus eerst om vragen b;oklbaar omdat jullie niet goed genoet zijn om het er gelijk bij neer te zetten.
En over dat lezen wie doet dat dan?
Niemand
jawel doe ik ook, maar verwacht er gewoon een redelijke uitleg overquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kree, het is zoals het is. Accepteer dan nou maar
Er is van hogerhand besloten dat er maar 2 sc's hier mochten zijn. Daar. Einde verhaal. Daar heb je je uitlegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:58 schreef kree het volgende:
[..]
jawel doe ik ook, maar verwacht er gewoon een redelijke uitleg over
Deed nou ook niet iets onwijs fouts ofzo
ja maar dat wist ik dus nietquote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er is van hogerhand besloten dat er maar 2 sc's hier mochten zijn. Daar. Einde verhaal. Daar heb je je uitleg
om?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:01 schreef Copycat het volgende:
Je komt hier weer een keer binnenkakken en denkt meteen een nieuwe SC te openen.
Dat is raaaaaarrrr.
Jij verwacht natuurlijk dat we jouw posts wel lezen eh?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
het zal wel, vond er niks mis mee, ok blijkaar tregen de regels ofzo??
Een Ja en Nee geeft mij daar geen uitleg over.
Goed heb het begrepen hoor maar moet ik dus eerst om vragen b;oklbaar omdat jullie niet goed genoet zijn om het er gelijk bij neer te zetten.
En over dat lezen wie doet dat dan?
Niemand
Omdat je kunt verwachten dat er al een of meerdere SC's lopen en vooral omdat een SC heel wat anders dan een gewoon topic is. Dat is een reeks. Die je uit het niets denkt te kunnen openen. Omdat je een poos weg bent geweest.quote:
Het staat gewoon in de oude reeks hoor. Topicreeks: Versieren op latere leeftijd.quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:40 schreef Re het volgende:
--------
Wegens overmatig succes zijn de slowchats voortaan gebundeld, wij verwelkomen jullie in onze nieuwe succesreeksen SC Relaties of SC Psychologie
--------
quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:30 schreef Re het volgende:
SC
zie R&P / Help! Waar is mijn slowchat? voor de samenvatting of vraag het aan de staf
quote:
Je hebt ook alles razendsnel in de smiezen, hè?quote:
weet niet wat je hiermee wil, maar je zet t in de verkeerde volgorde welquote:
Ah, tof. Leuke mensen hier.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ook alles razendsnel in de smiezen, hè?
Er staat ook een tijdstip bij he?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:05 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet wat je hiermee wil, maar je zet t in de verkeerde volgorde wel
Daar hebben we een depressietopic voor.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:08 schreef Cue_ het volgende:
Vroeger was alles beterIk mis m'n vriendjes
Ik ga huilen
![]()
En wij meisjes dan?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef kree het volgende:
weet je jongens vindt t weer leuk geweest gezellig en bedankt tot over een tijdje
alleen maar gezeik en bedoelde t allemaal goed van mijn kant.
Jammer hoor het lijkt niet eens op wat t was toen ik voor t eerst in dat topic kwam
We zien je rogue-sc wel weer verschijnen!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:07 schreef kree het volgende:
weet je jongens vindt t weer leuk geweest gezellig en bedankt tot over een tijdje
alleen maar gezeik en bedoelde t allemaal goed van mijn kant.
Jammer hoor het lijkt niet eens op wat t was toen ik voor t eerst in dat topic kwam
wil dat nu niet eens, of ik moet toevallig iemand tegen t lijf lopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wij meisjes dan?
Zo wordt het natuurlijk nooit wat!
weet niet hoor, heb heel leuk gepraat en contac gehad met meerdere, maar ok kom ik weer eens alleen gezeik.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
We zien je rogue-sc wel weer verschijnen!![]()
Je kan ook zo je frustraties uitenquote:Op woensdag 24 juli 2013 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Mijn dank is groot!
Zal ook wel niet de laatste keer zijn vrees ik
quote:Op dinsdag 23 juli 2013 20:33 schreef kdaalder het volgende:
[..]
vieze kankerhoer maak me fucking account inactief vieze kanker bitch, kankerhoer, kankerbitch met je kanker nazi moeder, ga de nazi lul van je vader zuigen bitch ass, fucking kankerhoer, ik hoop dat je kanker krijgt samen met je familie en je hele familie de kankersterft kanker bitch, krijg aids ofso kankerbitch, kankerhoer, staat je rode lampje al aan hoertje?
Ik denk dat je dit niet zo veel aan moet trekkenquote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb net gehoord dat mensen omtrent mij niet in bepaalde topics willen posten. Ik zit hier heel erg mee en ik wil die situatie graag veranderen. Hebben jullie misschien hier meer informatie over?
als ik het ergens naar mijn zin heb en er komt iemand die daar roet in het eten gooit, dan is het beste dat ik vertrek? Apart inzichtquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:07 schreef rhubarbje het volgende:
Huh? wat voor praktijken?
Lijkt me juist slim en getuigen van zelfinzicht dat je iemand vermijd als je die persoon niet trekt
scheelt een hoop gezeik
nee maar om het nou praktijken te noemenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:09 schreef Re het volgende:
[..]
als ik het ergens naar mijn zin heb en er komt iemand die daar roet in het eten gooit, dan is het beste dat ik vertrek? Apart inzicht
hoe vaak heb jij wel niet je laptop dicht geklapt omdat je dacht 'fuck it, ik heb geen zin in dit gezeik' of dat je maar niet meer in een topic gaat reageren?quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:14 schreef Re het volgende:
Nou ja, de uitvoering dan? Mij bevreemd het en aangezien ik van niets weet vind ik het vooralsnog dus wat apart
Kan me niet voorstellen dat het zo erg is.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb net gehoord dat mensen omtrent mij niet in bepaalde topics willen posten. Ik zit hier heel erg mee en ik wil die situatie graag veranderen. Hebben jullie misschien hier meer informatie over?
impliceer je nu dat ik mijn laptop dicht moet klappenquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe vaak heb jij wel niet je laptop dicht geklapt omdat je dacht 'fuck it, ik heb geen zin in dit gezeik' of dat je maar niet meer in een topic gaat reageren?
Ik weet ook niet wat er speelt maar dat is wat ik er uit op maak en dan vind ik je reactie wat buiten proporties
Hmm, dat laatste zal dan wel het geval zijn.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat het zo erg is.
Iedereen kan toch gewoon posten wat hij of zij wil. Als ze jou misschien niet zo mogen, reageren ze daar toch gewoon niet op.
Anders zijn het gewoon azijnpissers.
Ik weet er verder het fijne niet van, maar ik vind het een beetje simpel als dat zo isquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste zal dan wel het geval zijn.
Bedoel je nu vuilerat? Of se? Volgens mij zijn die niet weg om jou maar om het hele topic of om meerdere mensen waar ze momenteel moeite mee hebben. Dus niet zo persoonlijk aantrekken. Blaas zaken niet zoveel op comp!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hmm, dat laatste zal dan wel het geval zijn.
Dat is niet om jou. S_E doet het vanwege andere mensen, terwijl Vuilerat alleen even het topic inkwam juist om er weer uit te gaan. Een soort etterend statement.quote:Op donderdag 25 juli 2013 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
En het is prima als mensen iemand naar buiten de samenleving drukken?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:02 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, wat dan nog als mensen weg blijven om jou? Je kunt mensen niet dwingen je aardig te vinden, wel? Dus gewoon laten gaan.
Kun je voorbeelden van karaktereigenschappen opnoemen waar je een hekel aan hebt?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:20 schreef motorbloempje het volgende:
Het is FOK!, als mensen niet met bepaalde mensen in één topic willen posten dan is dat hun goed recht. Sterker nog, ook in het echte leven kun je, zoals ik al zei, mensen niet verplichten om te gaan met mensen die ze niet leuk vinden. Ik ga ook niet met mensen om die ik niet leuk vind en mensen gaan niet om met mij als ze me niet leuk vinden. Zo gaan die dingen.
Ik vind het primaquote:Op zondag 28 juli 2013 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb geen zin om hier een discussie over te voeren. Er valt niets te discussieren. Maar ga niet van mensen/moderators verwachten dat ze mensen gaan verplichten met jou om te gaan / te posten in dezelfde topics. Dat werkt niet. Zo werkt het leven niet.
Dat kan alleen bij bestaande reeksen, anders staat er alleen 'nieuw topic'.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:24 schreef Gray het volgende:
Je kan toch gewoon op maak nieuw deel klikken?
Kloptquote:Op zondag 4 augustus 2013 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan alleen bij bestaande reeksen, anders staat er alleen 'nieuw topic'.
Dacht ik altijd.
Echt? Nooit opgevallen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat kan alleen bij bestaande reeksen, anders staat er alleen 'nieuw topic'.
Dacht ik altijd.
Die reeks kun jij nu toch gewoon maken?quote:Op zondag 4 augustus 2013 13:05 schreef motorbloempje het volgende:
Volposten, nieuw deel maken en even een TR zetten met verzoek tot reeksen
Ja, toen wel ja. Is inmiddels ook gebeurd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die reeks kun jij nu toch gewoon maken?
Jammer dat love-and-hate niet zelf het nieuwe topic heeft geopend, trouwens.
Kan er geen nieuw #2 worden geopend door hem en die aan de reeks te hangen en deze #2 te sluiten?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, toen wel ja. Is inmiddels ook gebeurd.
En ja, foei kwiwi.
Okequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Nee mutsje![]()
Juist om het overzicht hier te behouden van alle relationele problemen en andere zakendan weet je ook sneller aan wie je de tips geeft enzo.
Maar het is je vergeven!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Ticootje het volgende:
gewoon batsen en op de laatste dag plas je in haar kont.
Nee lekker serieus verhaal ookquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:20 schreef Hallmark het volgende:
Weer zo'n user die denkt dat ze in ONZ zit:
R&P / De vrouw en de slipper
[..]
Minstens 6 users. Zullen er nog wel veel meer zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat te doen met iemand die al 3 users ongewenst (flamebait) pm's heeft gestuurd?
die klopt niet. Gewoon negerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoals ik al zei, minstens 3 users van R&P hebben al ongewenst een pm van hem/haar mogen ontvangen, allemaal mensen met psychische problemen.
Ik dacht al wat duurt het lang.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Arcee het volgende:
R&P / Langdurige relatie lijkt spontaan voorbij... #3
Graag even uit de reeks halen, anders kan TS deel 3 niet openen.
Dm dat naar hem, ik zit op mob.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Arcee het volgende:
Hij kan z'n topic ook gewoon los openen, dan wordt de reeks daarna wel hersteld.
PM me evenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat te doen met iemand die al 3 users ongewenst (flamebait) pm's heeft gestuurd?
Het is een obvious troll met 20 posts. Zijn werkwijze is om een post van jou van een jaar terug te quoten om vervolgens een lullige opmerking te maken.
Zoals ik al zei, minstens 3 users van R&P hebben al ongewenst een pm van hem/haar mogen ontvangen, allemaal mensen met psychische problemen.
Okay, ga eens kijken naar de mensen in depressie en angst. Kijk naar hoe ze er binnen kwamen en hoe ze nu posten. Vaak kwamen ze met een kleine dip, wat real life probleempjes op relatiegebied of op zelfvertrouwen gebied binnen, en zijn ze nu zwaar depressief of op zijn minst ongelukkig geworden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 10:19 schreef Re het volgende:
mooi, mensen komen en gaan, andeen blijven hangen en voelen zich beter of slechter, daar zit natuurlijk een bias in want mensen die zich "beter" voelen hebben minder behoefte dat te vermelden, dus je waarneming is slechts een kleine
maak je geen zorgen, we zijn onzichtbaar aanwezig in zulk soort topics en houden echt de vinger wel aan de pols... daar hoef je je dus geen enkele zorgen om te makenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, ga eens kijken naar de mensen in depressie en angst. Kijk naar hoe ze er binnen kwamen en hoe ze nu posten. Vaak kwamen ze met een kleine dip, wat real life probleempjes op relatiegebied of op zelfvertrouwen gebied binnen, en zijn ze nu zwaar depressief of op zijn minst ongelukkig geworden.
Dat vind ik zonde. Er moet voor gewaakt worden dat zo'n reeks niet mensen verder in de put praat.
fijn om te horen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:46 schreef Re het volgende:
[..]
maak je geen zorgen, we zijn onzichtbaar aanwezig in zulk soort topics en houden echt de vinger wel aan de pols... daar hoef je je dus geen enkele zorgen om te maken
ja en toch zou het zonde zijn als iemand dankzij FOK! verder in de put komt dan dat ie zonder FOK! was!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:46 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een eigen keuze van de deelnemers, lijkt me.
Ik zie die rol beperkter. Dergelijk lotgenotencontact is overal op internet wel te vinden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en toch zou het zonde zijn als iemand dankzij FOK! verder in de put komt dan dat ie zonder FOK! was!
Hoe zie je dat voor je? Het lijkt me sterk dat het nu slechter met die mensen gaat doordat ze steun op FOK! hebben gevonden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja en toch zou het zonde zijn als iemand dankzij FOK! verder in de put komt dan dat ie zonder FOK! was!
Is het steun of gaan mensen met elkaar maar steeds in hetzelfde kringetje rond?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Het lijkt me sterk dat het nu slechter met die mensen gaat doordat ze steun op FOK! hebben gevonden.
Het zou kunnen, maar ik vind het wel voorbarig om te stellen dat het slechter met die mensen gaat dan een jaar geleden omdat ze daar posten. Het kan gewoon het natuurlijke verloop van hun problemen zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het steun of gaan mensen met elkaar maar steeds in hetzelfde kringetje rond?
Persoonlijk denk ik dat een mens er niet altijd bij gebaat is om telkens maar weer woorden te geven aan dat ze zich slecht voelen. Er moet een keer een vervolg komen. En soms zie je dat echt niet bij deelnemers aan die bewuste topics.
Daar doe ik dan ook geen uitspraak over.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het zou kunnen, maar ik vind het wel voorbarig om te stellen dat het slechter met die mensen gaat dan een jaar geleden omdat ze daar posten. Het kan gewoon het natuurlijke verloop van hun problemen zijn.
Klopt, dat was Maanvis.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar doe ik dan ook geen uitspraak over.
Tsja, we hebben het wel over maanvis he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:19 schreef minthy het volgende:
Waarom zaniken over een topic waar je niet eens in meepost? Je bent niet verplicht tot meelezen![]()
Veel mensen (incl ikzelf) zien het als een uitlaatklep, privé heb ik er veel moeite mee om erover te praten. Het helpt mij iig om er soms wat ellende uit te gooien
Oh, dat kan best. Ken ik verder nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, we hebben het wel over maanvis he?
Onzin, met heel veel gaat het juist beter, met name door therapie en medicatie waarover oa gepraat wordt in dat topic. Bovendien delen mensen ook inspirerende ervaringen met elkaar daar, zoals te verwachten is daar.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Okay, ga eens kijken naar de mensen in depressie en angst. Kijk naar hoe ze er binnen kwamen en hoe ze nu posten. Vaak kwamen ze met een kleine dip, wat real life probleempjes op relatiegebied of op zelfvertrouwen gebied binnen, en zijn ze nu zwaar depressief of op zijn minst ongelukkig geworden.
Dat vind ik zonde. Er moet voor gewaakt worden dat zo'n reeks niet mensen verder in de put praat.
Dit dus!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Onzin, met heel veel gaat het juist beter, met name door therapie en medicatie waarover oa gepraat wordt in dat topic. Bovendien delen mensen ook inspirerende ervaringen met elkaar daar, zoals te verwachten is daar.
Een van de laatste keren dat daar een dip ontstond is omdat jij daar plots kwam posten en iedereen voor treurpijpen oid uitmaakte. Als het je allemaal zo aan het hart gaat in dit subforum, lever dan eens een positieve bijdrage.
Er waren juist mensen die eerst alleen een dip hadden en meeposten in versieren is moeilijk topiques en nu ineens depressief zijn... Je weet wel over wie ik het oa heb.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Gray het volgende:
[..]
Onzin, met heel veel gaat het juist beter, met name door therapie en medicatie waarover oa gepraat wordt in dat topic. Bovendien delen mensen ook inspirerende ervaringen met elkaar daar, zoals te verwachten is daar.
Een van de laatste keren dat daar een dip ontstond is omdat jij daar plots kwam posten en iedereen voor treurpijpen oid uitmaakte. Als het je allemaal zo aan het hart gaat in dit subforum, lever dan eens een positieve bijdrage.
Dat komt niet door het topic. Dat komt omdat die mensen in het echte leven gewoon vast blijven zitten en dat hulp niet supersnel geboden kan worden door professionele instanties.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren juist mensen die eerst alleen een dip hadden en meeposten in versieren is moeilijk topiques en nu ineens depressief zijn... Je weet wel over wie ik het oa heb.
Ik kan er eigenlijk maar 1tje noemen en das geen "Er waren juist mensen".quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren juist mensen die eerst alleen een dip hadden en meeposten in versieren is moeilijk topiques en nu ineens depressief zijn... Je weet wel over wie ik het oa heb.
Gut och gut het moet weer een flamewar wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kan er eigenlijk maar 1tje noemen en das geen "Er waren juist mensen".
En die persoon worstelde al jaaaren met issues, nog voor het versieren topic überhaubt bestond.
Verder kan ik alleen maar gissen over wie je 't hebt, want ik heb werkelijk geen idee!
En ik denk dat dat komt omdat jij uit je nek loopt te lullen, zoals gewoonlijk
JIJ begint knurft met je " je weet wel over wie ik het heb..." opzouten met je krokodillentranenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gut och gut het moet weer een flamewar worden.
En nu ook al het woord knurft, tering zeg. Lijkt me juist respectvol als je hier niet man en paard noemt zodat ze zich niet depressiever hoeven te voelen omdat het hier over hun gaat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:15 schreef Re het volgende:
[..]
JIJ begint knurft met je " je weet wel over wie ik het heb..." opzouten met je krokodillentranen
Wat ben jij toch een nare zuigzak geworden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:55 schreef Maanvis het volgende:
En nu ook al het woord knurft, tering zeg. Lijkt me juist respectvol als je hier niet man en paard noemt zodat ze zich niet depressiever hoeven te voelen omdat het hier over hun gaat.
Het is maar FOK! en het zijn maar FOK!kers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een nare zuigzak geworden.
laat ze dan ook gewoonquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is maar FOK! en het zijn maar FOK!kers.
dat is nou juist het punt, sommige fora zijn als een sims tijgerkooiquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
laat ze dan ook gewoon
het zijn maar fokkers inderdaad
niet jouw sims of zo om mee te doen wat je wil
waar mensen dan bewust in stappenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat is nou juist het punt, sommige fora zijn als een sims tijgerkooi
Nee, de ergste zijn mensen zoals jij die het juist wel doorhebben van zichzelf en er toch mee doorgaan ook al maken ze daarmee iemand kapot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef Copycat het volgende:
Het grootste punt is dat je niet eens doorhebt hoe vals je bezig bent. Dat zijn de ergste.
Oh? Vertel!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:09 schreef Maanvis het volgende:
Nee, de ergste zijn mensen zoals jij die het juist wel doorhebben van zichzelf en er toch mee doorgaan ook al maken ze daarmee iemand kapot.
Daarom kaart ik het ook hier netjes aan bij de personen die erover gaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar mensen dan bewust in stappen
het is niet aan jou om voor mensen te bepalen wat goed voor ze is
Dát hoef ik je dus niet te vertellen, dat weet je zelf het best. Maar misschien moet je eerst iemand de grote beek in getrolld hebben voordat je het doorhebt, dat kan ook. Dan ben je dus toch net zoals ik (of wat je denkt zoals ik ben).quote:
Je lult dus weer eens heerlijk uit je nek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:11 schreef Maanvis het volgende:
Dát hoef ik je dus niet te vertellen, dat weet je zelf het best. Maar misschien moet je eerst iemand de grote beek in getrolld hebben voordat je het doorhebt, dat kan ook. Dan ben je dus toch net zoals ik (of wat je denkt zoals ik ben).
het feit dat jij al meent dat je er iets over moet zeggen is redelijk megalomaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarom kaart ik het ook hier netjes aan bij de personen die erover gaan.
Och gut, het is maanvis maar, laten we maar niet serieus nemen wat ie zegt. Dan zijn we ook uitgepraatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je lult dus weer eens heerlijk uit je nek.
Beter megalomaan dan dat er iemand dood in huis ligt en dat iedeereen roept 'hadden we maar wat gedaan'.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het feit dat jij al meent dat je er iets over moet zeggen is redelijk megalomaan
Jij kan toch niet met voorbeelden komen om je aantijging te staven?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef Maanvis het volgende:
Och gut, het is maanvis maar, laten we maar niet serieus nemen wat ie zegt. Dan zijn we ook uitgepraat
Ik hoopte eigenlijk dat je zelf de hint zou begrijpen, dat je zou begrijpen dat je me kwetst met de woorden die je plaatst. Maar jou kennende zou je dan toch weer zeggen 'je lult uit je nek' en daarmee is het cirkeltje weer rond. Een oefening in futiliteit dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij kan toch niet met voorbeelden komen om je aantijging te staven?
Who are you kidding? Je neemt me niet serieus wat ik ook zeg en doe, en zelfs al zal ik onder een andere naam hier gaan posten dan zou jij er een sport van maken me te ontmaskeren.quote:Maar je maakt het mensen inderdaad erg moeilijk om je serieus te nemen. Trek er lering uit.
Wat vreemd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Och gut, het is maanvis maar, laten we maar niet serieus nemen wat ie zegt. Dan zijn we ook uitgepraat
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is maar FOK! en het zijn maar FOK!kers.
jezus wat een enorme sprongquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Beter megalomaan dan dat er iemand dood in huis ligt en dat iedeereen roept 'hadden we maar wat gedaan'.
euh wie nam het woord megalomaan in de mond?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jezus wat een enorme sprong
ja ze staan allemaal op het punt van zelfmoord daar en jij bent de enige die wat kan doen
enter supermaanvis! * en thema muziekje*
LOLquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:21 schreef rhubarbje het volgende:
enter supermaanvis! * en thema muziekje*
Gut denk je dat ze het cyberpesten niet alleen af kan?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:23 schreef Lienekien het volgende:
Nare zuigzak.
Die Copycat weet het raak te brengen.
Haal die balk uit je oog.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:25 schreef Maanvis het volgende:
Gut denk je dat ze het cyberpesten niet alleen af kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |