Stuur ze een PM.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef kree het volgende:
Jou ken ik niet, haha heb maanden niet gekeken op fok, maar vroeg t me ff af hoe het met iedereen ging enzo waarmee ik toen prate
Aangenaam Kreequote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:01 schreef kree het volgende:
Jou ken ik niet, haha heb maanden niet gekeken op fok, maar vroeg t me ff af hoe het met iedereen ging enzo waarmee ik toen prate
Avnzmg, dat zijn die mensen die niet rechtop kunnen lopen toch? Die doen er gewoon wat langer over.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:33 schreef Cue_ het volgende:
![]()
Verwachten dat iedereen online is die je kent en binnen 10 minuten in je topic zit![]()
Omdat het kan.. omdat het grappig is, omdat het dom is.. dat soort dingen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:35 schreef kree het volgende:
Nee dat niet, maar waarom ben je zo zeurderig?
Wat? Die mensen hebben geen seks, dus zie niet in waarom ze niet rechtop zouden lopen.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Avnzmg, dat zijn die mensen die niet rechtop kunnen lopen toch? Die doen er gewoon wat langer over.
Hoe weet je dat ik geen seks heb?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:38 schreef SiIk het volgende:
[..]
Wat? Die mensen hebben geen seks, dus zie niet in waarom ze niet rechtop zouden lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |