abonnement Unibet Coolblue
pi_129747367
Welkom terug Maanvis.

Maar wat stel je dan voor, een preventieve ban? Dat gaat toch nergens over.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:36:09 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_129747524
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 10:19 schreef Re het volgende:
mooi, mensen komen en gaan, andeen blijven hangen en voelen zich beter of slechter, daar zit natuurlijk een bias in want mensen die zich "beter" voelen hebben minder behoefte dat te vermelden, dus je waarneming is slechts een kleine
Okay, ga eens kijken naar de mensen in depressie en angst. Kijk naar hoe ze er binnen kwamen en hoe ze nu posten. Vaak kwamen ze met een kleine dip, wat real life probleempjes op relatiegebied of op zelfvertrouwen gebied binnen, en zijn ze nu zwaar depressief of op zijn minst ongelukkig geworden.
Dat vind ik zonde. Er moet voor gewaakt worden dat zo'n reeks niet mensen verder in de put praat.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:46:34 #253
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129747841
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Okay, ga eens kijken naar de mensen in depressie en angst. Kijk naar hoe ze er binnen kwamen en hoe ze nu posten. Vaak kwamen ze met een kleine dip, wat real life probleempjes op relatiegebied of op zelfvertrouwen gebied binnen, en zijn ze nu zwaar depressief of op zijn minst ongelukkig geworden.
Dat vind ik zonde. Er moet voor gewaakt worden dat zo'n reeks niet mensen verder in de put praat.
maak je geen zorgen, we zijn onzichtbaar aanwezig in zulk soort topics en houden echt de vinger wel aan de pols... daar hoef je je dus geen enkele zorgen om te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:46:35 #254
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129747842
Dat is een eigen keuze van de deelnemers, lijkt me.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:47:26 #255
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_129747871
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:46 schreef Re het volgende:

[..]

maak je geen zorgen, we zijn onzichtbaar aanwezig in zulk soort topics en houden echt de vinger wel aan de pols... daar hoef je je dus geen enkele zorgen om te maken
fijn om te horen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_129747899
We zijn net ninja's.
Ja doei.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:51:17 #257
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_129747994
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:46 schreef Lienekien het volgende:
Dat is een eigen keuze van de deelnemers, lijkt me.
ja en toch zou het zonde zijn als iemand dankzij FOK! verder in de put komt dan dat ie zonder FOK! was!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 11:53:57 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129748067
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja en toch zou het zonde zijn als iemand dankzij FOK! verder in de put komt dan dat ie zonder FOK! was!
Ik zie die rol beperkter. Dergelijk lotgenotencontact is overal op internet wel te vinden.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129748121
Dat is niet dankzij FOK!. FOK! spoort mensen niet aan om eventueel meer in een put te gaan zitten, FOK! biedt een platform om erover te praten, en doen mensen het hier niet, dan wel op krasforum.nl/lekkerkrassen.php. We houden mensen in de gaten, lezen mee, en als dingen uit de hand gaan lopen dan handelen we daar naar en trekken we een lijn tot waar ervaringen en tips delen op FOK! mogelijk is; praten over actieve zelfmoordgedachtes, (aansporen tot of goedpraten van) automutilatie en andere zaken is zo'n grens, evenals eigen diagnoses stellen en daar zelf (illegaal) mediactie op toepassen. Ook zijn er gelukkig meer mensen dan alleen de mods die dat soort topics in de gaten houden en weten de dm/pm prima te vinden.
Ja doei.
pi_129748174
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ja en toch zou het zonde zijn als iemand dankzij FOK! verder in de put komt dan dat ie zonder FOK! was!
Hoe zie je dat voor je? Het lijkt me sterk dat het nu slechter met die mensen gaat doordat ze steun op FOK! hebben gevonden.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:02:03 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129748363
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe zie je dat voor je? Het lijkt me sterk dat het nu slechter met die mensen gaat doordat ze steun op FOK! hebben gevonden.
Is het steun of gaan mensen met elkaar maar steeds in hetzelfde kringetje rond?

Persoonlijk denk ik dat een mens er niet altijd bij gebaat is om telkens maar weer woorden te geven aan dat ze zich slecht voelen. Er moet een keer een vervolg komen. En soms zie je dat echt niet bij deelnemers aan die bewuste topics.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129748456
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is het steun of gaan mensen met elkaar maar steeds in hetzelfde kringetje rond?

Persoonlijk denk ik dat een mens er niet altijd bij gebaat is om telkens maar weer woorden te geven aan dat ze zich slecht voelen. Er moet een keer een vervolg komen. En soms zie je dat echt niet bij deelnemers aan die bewuste topics.
Het zou kunnen, maar ik vind het wel voorbarig om te stellen dat het slechter met die mensen gaat dan een jaar geleden omdat ze daar posten. Het kan gewoon het natuurlijke verloop van hun problemen zijn.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 12:13:47 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_129748802
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het zou kunnen, maar ik vind het wel voorbarig om te stellen dat het slechter met die mensen gaat dan een jaar geleden omdat ze daar posten. Het kan gewoon het natuurlijke verloop van hun problemen zijn.
Daar doe ik dan ook geen uitspraak over.

Ik heb ooit zelf zo'n lotgenotenperiode gehad. Heb het afgekapt toen ik zag hoe mensen zo'n beetje hun hele identiteit gingen ophangen aan hun kwaal.
The love you take is equal to the love you make.
pi_129748850
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Daar doe ik dan ook geen uitspraak over.
Klopt, dat was Maanvis.
pi_129748997
Waarom zaniken over een topic waar je niet eens in meepost? Je bent niet verplicht tot meelezen ;)
Veel mensen (incl ikzelf) zien het als een uitlaatklep, privé heb ik er veel moeite mee om erover te praten. Het helpt mij iig om er soms wat ellende uit te gooien ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129749040
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:19 schreef minthy het volgende:
Waarom zaniken over een topic waar je niet eens in meepost? Je bent niet verplicht tot meelezen ;)
Veel mensen (incl ikzelf) zien het als een uitlaatklep, privé heb ik er veel moeite mee om erover te praten. Het helpt mij iig om er soms wat ellende uit te gooien ^O^
Tsja, we hebben het wel over maanvis he? :P
pi_129749073
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 12:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Tsja, we hebben het wel over maanvis he? :P
Oh, dat kan best. Ken ik verder niet :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_129750377
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 11:36 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Okay, ga eens kijken naar de mensen in depressie en angst. Kijk naar hoe ze er binnen kwamen en hoe ze nu posten. Vaak kwamen ze met een kleine dip, wat real life probleempjes op relatiegebied of op zelfvertrouwen gebied binnen, en zijn ze nu zwaar depressief of op zijn minst ongelukkig geworden.
Dat vind ik zonde. Er moet voor gewaakt worden dat zo'n reeks niet mensen verder in de put praat.
Onzin, met heel veel gaat het juist beter, met name door therapie en medicatie waarover oa gepraat wordt in dat topic. Bovendien delen mensen ook inspirerende ervaringen met elkaar daar, zoals te verwachten is daar.

Een van de laatste keren dat daar een dip ontstond is omdat jij daar plots kwam posten en iedereen voor treurpijpen oid uitmaakte. Als het je allemaal zo aan het hart gaat in dit subforum, lever dan eens een positieve bijdrage.
pi_129754778
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Onzin, met heel veel gaat het juist beter, met name door therapie en medicatie waarover oa gepraat wordt in dat topic. Bovendien delen mensen ook inspirerende ervaringen met elkaar daar, zoals te verwachten is daar.

Een van de laatste keren dat daar een dip ontstond is omdat jij daar plots kwam posten en iedereen voor treurpijpen oid uitmaakte. Als het je allemaal zo aan het hart gaat in dit subforum, lever dan eens een positieve bijdrage.
Dit dus! :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 15:21:12 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_129755015
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 13:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Onzin, met heel veel gaat het juist beter, met name door therapie en medicatie waarover oa gepraat wordt in dat topic. Bovendien delen mensen ook inspirerende ervaringen met elkaar daar, zoals te verwachten is daar.

Een van de laatste keren dat daar een dip ontstond is omdat jij daar plots kwam posten en iedereen voor treurpijpen oid uitmaakte. Als het je allemaal zo aan het hart gaat in dit subforum, lever dan eens een positieve bijdrage.
Er waren juist mensen die eerst alleen een dip hadden en meeposten in versieren is moeilijk topiques en nu ineens depressief zijn... Je weet wel over wie ik het oa heb.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_129755092
-nee-

[ Bericht 95% gewijzigd door motorbloempje op 06-08-2013 15:26:36 ]
pi_129755330
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er waren juist mensen die eerst alleen een dip hadden en meeposten in versieren is moeilijk topiques en nu ineens depressief zijn... Je weet wel over wie ik het oa heb.
Dat komt niet door het topic. Dat komt omdat die mensen in het echte leven gewoon vast blijven zitten en dat hulp niet supersnel geboden kan worden door professionele instanties.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_129756158
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:21 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er waren juist mensen die eerst alleen een dip hadden en meeposten in versieren is moeilijk topiques en nu ineens depressief zijn... Je weet wel over wie ik het oa heb.
Ik kan er eigenlijk maar 1tje noemen en das geen "Er waren juist mensen".
En die persoon worstelde al jaaaren met issues, nog voor het versieren topic überhaubt bestond.
Verder kan ik alleen maar gissen over wie je 't hebt, want ik heb werkelijk geen idee!
En ik denk dat dat komt omdat jij uit je nek loopt te lullen, zoals gewoonlijk :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 16:08:44 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_129756713
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kan er eigenlijk maar 1tje noemen en das geen "Er waren juist mensen".
En die persoon worstelde al jaaaren met issues, nog voor het versieren topic überhaubt bestond.
Verder kan ik alleen maar gissen over wie je 't hebt, want ik heb werkelijk geen idee!
En ik denk dat dat komt omdat jij uit je nek loopt te lullen, zoals gewoonlijk :P
Gut och gut het moet weer een flamewar worden :').
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 17:15:00 #275
262 Re
Kiss & Swallow
pi_129758643
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 16:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Gut och gut het moet weer een flamewar worden :').
JIJ begint knurft met je " je weet wel over wie ik het heb..." opzouten met je krokodillentranen :r
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')