abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129715898
Hallo Fokkers,

Graag zou ik jullie mening willen weten over het verhaal hier beneden.

Ongeveer een jaar geleden ben ik. een man van 24, tijdens het uitgaan een vrouw tegengekomen van 28 waar ik mn ogen niet vanaf kon houden.
We voelden beiden een klik, maar ik zat op dat moment in een relatie, dus heb bewust geen telefoonnummer of iets dergelijks afgegeven. Dit heb ik die bewuste avond zelf niet aangegeven aan haar. Uiteraard bestaat er Facebook, waar ze me een paar dagen later al had opgezocht en bericht. Ik hield de boot af, en heb na een verzoek van haar om eens gezellig een hapje te eten aangegeven dat ik in een relatie zat. Ze gaf aan mij te snappen dat ik de boot af hield, hierna hebben we geen contact meer gehad.

Een kleine 3 maanden later ging mijn relatie over. Ben tot nu toe gewoon weer vrijgezel. Tot ik een paar weken geleden deze vrouw weer tegenkwam. Wederom leuk gesproken, en besloten een drankje te doen in de stad.
Inmiddels ben ik geinstalleerd in mn nieuwe woning. Ze was benieuwd hoe het geworden was. Zodoende kwam ze begin van de middag bij me langs, en ging pas s' avonds weer naar huis.
Die dag was er de nodige spanning aanwezig, wat resulteerde in zoenen, en seks.
' S avonds begon ze op de bank plotseling te huilen, dus vroeg ik wat er was en probeerde haar te troosten.
Ze gaf aan dat ze dit nooit had moeten doen, omdat ze al een vriend had. Maar die nu voor 2 weken op vakantie is. Hoe kon ze dit ooit doen, en zou ze dit hem kunnen/willen vertellen?
Op dat moment wist ik me geen houding te geven, ik schrok uiteraard enorm van haar bekentenis.
Ze gaf aan dat ik zo'n aantrekkingskracht op haar heb, dat ze me niet kon laten lopen. Daarnaast mist ze op seksgebied het nodige in haar huidige relatie geeft ze aan.

Vanavond wil ze weer langskomen, maar ik weet niet heel goed wat ik moet. De seks was fantastisch, wist toen niet eens dat ze een vriend had, maar is de seks een goede reden om haar weer langs te laten komen?
Ik heb wel bepaalde gevoelens voor deze vrouw gekregen, maar besef me heel goed dat als ik ooit een relatie begin met deze vrouw mij hetzelfde scenario zou kunnen staan te wachten.

is het verstandig om de komende 2 weken met dit spelletje door te gaan? De kans is aanwezig dat ik na 2 weken niet meer nodig ben. Of dat het vanaf dat moment zo is haar huidige vriend ' s morgens op haar mag liggen en ik ' s avonds. Hier pas ik voor, iets wat ik haar ook heb aangegeven.
Ze geeft aan dat ik een enorme aantrekkingskracht heb op haar, ook gevoelens heeft. Maar ze ziet zelf een toekomst met haar huidige vriend. Conclusie is dus dat ze haar 'slippertje ' niet bekend gaat maken. Is dit angst?

Wat zouden jullie in deze situatie doen?

Gr. Signori
pi_129716031
Ik zou zelf geen moeite hebben om dit alwetend vanuit jouw positie te doen maar er is een kans dat deze dame verwacht na een eventuele breuk met haar vriend bij jou te kunnen zijn. Of jij daar op zit te wachten.......
Hier staat niets.
  maandag 5 augustus 2013 @ 14:58:42 #3
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129716042
Dacht dat het hierover ging:
pi_129716045
Als je gevoelens voor haar krijgt heeft het natuurlijk geen zin. Aan de andere kant, dat doe je jezelf aan. Dit gaat toch niet werken, ik zou gewoon gebruik maken van de situatie nu het nog kan en het er verder bij laten. De consequenties van haar gedrag zijn voor haar, daar heb jij niks mee te maken.

Of je hebt over een paar weken een boos vriendje aan de deur, dat kan natuurlijk ook. Als ze bij jou na het neuken al een breakdown krijgt dan zal ze wel niet zo stabiel zijn :')
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:05:59 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129716263
Wat een dom wijf, ik zou der laten barsten.
Wel naar je toe komen om te neuken en daarna zielig zitten doen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_129716281
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Wat een dom wijf, ik zou der laten barsten.
Wel naar je toe komen om te neuken en daarna zielig zitten doen.
vrouwen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:07:44 #7
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_129716315
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Dacht dat het hierover ging:
[ afbeelding ]
Ik zat de denken aan een corrigerende tik, met deze implementen uitgevoerd.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:18:54 #8
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_129716627
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef Signori het volgende:
Vanavond wil ze weer langskomen, maar ik weet niet heel goed wat ik moet. De seks was fantastisch, wist toen niet eens dat ze een vriend had, maar is de seks een goede reden om haar weer langs te laten komen?
Ik heb wel bepaalde gevoelens voor deze vrouw gekregen, maar besef me heel goed dat als ik ooit een relatie begin met deze vrouw mij hetzelfde scenario zou kunnen staan te wachten.
Ja, hangt natuurlijk helemaal van jouzelf af.

Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen vreemdgaan, als dat een beslissing is van volwassen, en emotioneel stabiele mensen. Maar deze vrouw is nogal in tweestrijd met zichzelf, wil wel seksen maar kan het maar moeilijk een plekje geven.

Ik vind het jammer dat ze niet van tevoren duidelijk is geweest, eerst seks en daarna meldt ze pas het bestaan van de vriend.

Ik zou tegen haar zeggen dat ze eerst eventjes emotioneel haar shit op de rit moet krijgen, en daarna terug mag komen. Wat "haar shit op de rit krijgen" is, dat moet je zelf bepalen. Dat kan zijn:
- relatie eerst uitmaken
- relatie inlichten over seks (d.w.z. open relatie van maken)
- of dat ze haar morele vraagstuk goed voor zichzelf beantwoordt (d.w.z. dat ze haar mening wijzigt, en voor zichzelf uitmaakt dat vreemdgaan niet slecht is)

Let op dat je controle voor een groot deel weggeeft, he? Vroeg of laat komt het uit, en dan beslis jij niet meer, maar worden beslissingen voor jou gemaakt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  Official ESF Kreviewer maandag 5 augustus 2013 @ 15:21:10 #9
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_129716702
Wil je een relatie: Andere vrouw zoeken.
Wil je gewoon even 2 weken lekker batsen: Lekker batsen.

Meer smaken zijn er niet.
pi_129716807
Ummm ja nu heb je geen bezwaar maar wat als die vriend erachter komt en je een aantal klappen komt verkopen ?
pi_129717203
Als je alleen wil neuken, doen. Als je meer van haar wil, niet doen. Laat haar eerst een keuze maken. Ik geloof trouwens niet zo in het verhaal dat als ze vreemdgaat met jou dat de kans dan veel groter is dat ze ook vreemdgaat met een ander in jullie relatie. Zeker in dit geval niet omdat ze er over gaat zitten janken.
  maandag 5 augustus 2013 @ 15:44:14 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_129717414
Als je de hele tijd dat gejank aan moet horen na het neuken moet het natuurlijk wel verdomd goeie seks zijn.
Gourmetten of steengrillen?
pi_129717727
Ik zou niet aan haar kutje zuigen tenzij je nadien een soa-test wil doen natuurlijk.
pi_129718512
Ik zou het niet doen, zeker niet nu je ook nog weet dat je iets doet wat eigenlijk niet hoort.
Verlaat het schip anders is er gezeik.
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
  maandag 5 augustus 2013 @ 16:24:26 #15
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_129718918
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Ja, hangt natuurlijk helemaal van jouzelf af.

Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen vreemdgaan, als dat een beslissing is van volwassen, en emotioneel stabiele mensen. Maar deze vrouw is nogal in tweestrijd met zichzelf, wil wel seksen maar kan het maar moeilijk een plekje geven.

Ik vind het jammer dat ze niet van tevoren duidelijk is geweest, eerst seks en daarna meldt ze pas het bestaan van de vriend.

Ik zou tegen haar zeggen dat ze eerst eventjes emotioneel haar shit op de rit moet krijgen, en daarna terug mag komen. Wat "haar shit op de rit krijgen" is, dat moet je zelf bepalen. Dat kan zijn:
- relatie eerst uitmaken
- relatie inlichten over seks (d.w.z. open relatie van maken)
- of dat ze haar morele vraagstuk goed voor zichzelf beantwoordt (d.w.z. dat ze haar mening wijzigt, en voor zichzelf uitmaakt dat vreemdgaan niet slecht is)

Let op dat je controle voor een groot deel weggeeft, he? Vroeg of laat komt het uit, en dan beslis jij niet meer, maar worden beslissingen voor jou gemaakt.
Dit. Niet bemoeien met de relatie van haar, daar moet ze zelf uit komen. Als ze besluit de relatie uit te maken, komt ze vast wel bij jou.
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_129719099
Gewoon neuken totdat die vriend weer terug is. Als je dan gevoelens voor haar hebt er zo snel mogelijk voor zorgen dat die verdwijnen, met zo'n instabiele vrouw wil je geen relatie.
pi_129719863
Lastig hoor. Ik geloof best in een soort 'mate' van vreemd gaan. Een keer in dronken toestand een fout maken vind ik bijvoorbeeld niet 100% onoverkomelijk. Maar als je het bewust zo opzoekt, oftewel ze neemt zelf het initiatief etc, dan ben je gewoon onbetrouwbaar. Wil natuurlijk niet zeggen dat ze dat ook bij jou gaat doen, maar ik weet niet of ik er dan aan zou beginnen.
pi_129721803
Update:

Ze twijfelde vanmiddag of ze langs moest komen. Heb alleen gezegd dat ik het wel gezellig zou vinden als ze langs kwam maar haar situatie wel snap. Hierna besloot ze om langs te komen. Of dat besluit vanavond nog zo is is ff afwachten
  maandag 5 augustus 2013 @ 17:38:41 #19
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_129721885
Hoe bedoel je, "haar situatie wel snap". Ik vind je opstelling erg afwachtend. En misplaatst begripvol. Als jij zo begripvol blijft, dan acht ik de kans zeer klein dat ze voor jou alleen kiest.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_129722550
Ik kan er gewoon niet bij dat ze haar vriend zoals het nu lijkt niet gaat inlichten.
Ze geeft aan wel slapeloze nachten te hebben en veel huilt na wat ze gedaan heeft. Maar toch vanavond wil langskomen . Afwachten hoe ze zich staande houd t.o.v haar vriend als die 2 weken voorbij zijn
  maandag 5 augustus 2013 @ 18:38:00 #21
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_129723923
Maar wat is nou jouw eigen mening? Tegen haar zeg je dat je "haar situatie wel snapt", en hierboven zeg je "ik kan er gewoon niet bij dat..."

Als buitenstaander: Wat zou je jezelf adviseren?
pi_129724769
Als je haar als scharrel ziet, langs laten komen. Haar probleem dat ze vreemdgaat.

Als je iets meer wil, zou ik toch de boot afhouden totdat zij haar relatie netjes afgesloten heeft (voor zover nog mogelijk ..). En dat ook gewoon aan haar uitleggen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_129724835
Ow en dude .. het is echt niet tof om nu hier verbaasd te lopen doen dat ze vreemdgaat met je 'ik kan er niet bij..', maar haar dan toch langs te laten komen.

Beetje krom he?

Als je haar vanavond gaat neuken, moet je ook niet meer lopen huilen over dat vreemdgaan.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 5 augustus 2013 @ 19:43:13 #24
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_129726205
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef Signori het volgende:
Ze geeft aan wel slapeloze nachten te hebben en veel huilt na wat ze gedaan heeft. Maar toch vanavond wil langskomen.
:') ____!
Wat een simpel wijf, echt.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_129729825
Ik verwachtte een "op zoek naar assepoester" / "Hartstocht in de trein" scenario ;) Beetje jammer eigenlijk...

Maar volgens mij heeft zij meer issues, dan waar jij zin in hebt. Ik zou uit haar buurt blijven, als ze met jou al vreemdgaat, gaat huilen en weer langs wil komen lijkt het me sowieso niet echt betrouwbaar materiaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')