quote:
Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef Signori het volgende:Vanavond wil ze weer langskomen, maar ik weet niet heel goed wat ik moet. De seks was fantastisch, wist toen niet eens dat ze een vriend had, maar is de seks een goede reden om haar weer langs te laten komen?
Ik heb wel bepaalde gevoelens voor deze vrouw gekregen, maar besef me heel goed dat als ik ooit een relatie begin met deze vrouw mij hetzelfde scenario zou kunnen staan te wachten.
Ja, hangt natuurlijk helemaal van jouzelf af.
Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen vreemdgaan, als dat een beslissing is van volwassen, en emotioneel stabiele mensen. Maar deze vrouw is nogal in tweestrijd met zichzelf, wil wel seksen maar kan het maar moeilijk een plekje geven.
Ik vind het jammer dat ze niet van tevoren duidelijk is geweest, eerst seks en daarna meldt ze pas het bestaan van de vriend.
Ik zou tegen haar zeggen dat ze eerst eventjes emotioneel haar shit op de rit moet krijgen, en daarna terug mag komen. Wat "haar shit op de rit krijgen" is, dat moet je zelf bepalen. Dat kan zijn:
- relatie eerst uitmaken
- relatie inlichten over seks (d.w.z. open relatie van maken)
- of dat ze haar morele vraagstuk goed voor zichzelf beantwoordt (d.w.z. dat ze haar mening wijzigt, en voor zichzelf uitmaakt dat vreemdgaan niet slecht is)
Let op dat je controle voor een groot deel weggeeft, he? Vroeg of laat komt het uit, en dan beslis jij niet meer, maar worden beslissingen voor jou gemaakt.