vrouwen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef Luxuria het volgende:
Wat een dom wijf, ik zou der laten barsten.
Wel naar je toe komen om te neuken en daarna zielig zitten doen.
Ik zat de denken aan een corrigerende tik, met deze implementen uitgevoerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Dacht dat het hierover ging:
[ afbeelding ]
Ja, hangt natuurlijk helemaal van jouzelf af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:54 schreef Signori het volgende:
Vanavond wil ze weer langskomen, maar ik weet niet heel goed wat ik moet. De seks was fantastisch, wist toen niet eens dat ze een vriend had, maar is de seks een goede reden om haar weer langs te laten komen?
Ik heb wel bepaalde gevoelens voor deze vrouw gekregen, maar besef me heel goed dat als ik ooit een relatie begin met deze vrouw mij hetzelfde scenario zou kunnen staan te wachten.
Dit. Niet bemoeien met de relatie van haar, daar moet ze zelf uit komen. Als ze besluit de relatie uit te maken, komt ze vast wel bij jou.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:18 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ja, hangt natuurlijk helemaal van jouzelf af.
Persoonlijk heb ik helemaal niks tegen vreemdgaan, als dat een beslissing is van volwassen, en emotioneel stabiele mensen. Maar deze vrouw is nogal in tweestrijd met zichzelf, wil wel seksen maar kan het maar moeilijk een plekje geven.
Ik vind het jammer dat ze niet van tevoren duidelijk is geweest, eerst seks en daarna meldt ze pas het bestaan van de vriend.
Ik zou tegen haar zeggen dat ze eerst eventjes emotioneel haar shit op de rit moet krijgen, en daarna terug mag komen. Wat "haar shit op de rit krijgen" is, dat moet je zelf bepalen. Dat kan zijn:
- relatie eerst uitmaken
- relatie inlichten over seks (d.w.z. open relatie van maken)
- of dat ze haar morele vraagstuk goed voor zichzelf beantwoordt (d.w.z. dat ze haar mening wijzigt, en voor zichzelf uitmaakt dat vreemdgaan niet slecht is)
Let op dat je controle voor een groot deel weggeeft, he? Vroeg of laat komt het uit, en dan beslis jij niet meer, maar worden beslissingen voor jou gemaakt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:56 schreef Signori het volgende:
Ze geeft aan wel slapeloze nachten te hebben en veel huilt na wat ze gedaan heeft. Maar toch vanavond wil langskomen.
Ik kan er niet bij dat ze wel hem durft te belazeren met mij, waar hij het bestaan niet vanaf weet. En straks gewoon stilletjes met hem doorgaat, en tegelijkertijd een groot geheim met zich mee draagt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:38 schreef Hallmark het volgende:
Maar wat is nou jouw eigen mening? Tegen haar zeg je dat je "haar situatie wel snapt", en hierboven zeg je "ik kan er gewoon niet bij dat..."
Als buitenstaander: Wat zou je jezelf adviseren?
Ik heb zoveel geheimen voor mijn vriendin, niet iedereen is van de vrolijke "alles-maar-vertellen" club. Dat vind ik niet eens zo raar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Signori het volgende: En straks gewoon stilletjes met hem doorgaat, en tegelijkertijd een groot geheim met zich mee draagt.
Tsja, zolang jij niet de beslissingen maakt maar die aan haar overlaat, blijft het gissen. Zo simpel is dat.quote:Trouwens is ze tot op dit moment nog niet langsgekomen. Dus zal ze het licht wel hebben gezien neem ik aan.
Ik ken genoeg mensen die dit doen en later een gezin met de vriend(in) gaan stichten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Signori het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij dat ze wel hem durft te belazeren met mij, waar hij het bestaan niet vanaf weet. En straks gewoon stilletjes met hem doorgaat, en tegelijkertijd een groot geheim met zich mee draagt.
Hier ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:58 schreef Cue_ het volgende:
Dacht dat het hierover ging:
[ afbeelding ]
slippertje zou beter zijn idd...quote:
Ze is niet meer langs gekomen. Ze moest haar zusjes haar verven. Daarna is ze nog bij haar langs gegaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
slippertje zou beter zijn idd...
Zou ze nog (langs) zijn gekomen?
Kun je vrienden zijn met een vrouw waar je bepaalde gevoelens voor hebt gekregen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:17 schreef Signori het volgende:
[..]
Wat is nu wijsheid. Contact verbreken, of zo nu en dan contact zoeken. En dan als vrienden door het leven gaan?
Ik zou zeggen dat ze weer mag bellen als t uit is. Tot dan zou ik er niks meer mee te maken willen hebben. (en daarna is ook maar de vraag, nu je weet waar ze toe in staat is).quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:17 schreef Signori het volgende:
[..]
Ze is niet meer langs gekomen. Ze moest haar zusjes haar verven. Daarna is ze nog bij haar langs gegaan.
Verder geeft ze aan dat haar voorkeur uitgaat naar haar huidige vriend door wil gaan ipv de goede seks met mij wat ze zelf zegt.
Wat is nu wijsheid. Contact verbreken, of zo nu en dan contact zoeken. En dan als vrienden door het leven gaan?
Ze is er trouwens nog steeds niet overuit of ze haar vriend gaat inlichten
Waarom contact houden? Waar is dat goed voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:17 schreef Signori het volgende:
[..]
Ze is niet meer langs gekomen. Ze moest haar zusjes haar verven. Daarna is ze nog bij haar langs gegaan.
Verder geeft ze aan dat haar voorkeur uitgaat naar haar huidige vriend door wil gaan ipv de goede seks met mij wat ze zelf zegt.
Ze is er trouwens nog steeds niet overuit of ze haar vriend gaat inlichten
TS hoopt op een mercy-fuck.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Waarom zou je vriendjes willen zijn/blijven?
Tsja, het zou het mij niet waard zijn, ik stel wat hogere eisen aan de mensen waar ik mee om ga. Tenzij je natuurlijk heel stevig in je schoenen staat, dan krijg je met dat gejank een gratis theater-showquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarnaar ze weer in een jankbui terecht komt
Lijkt me niet. Wellicht als je een kaar een hele tijd niet hebt gezien, maar er blijft altijd wel een zacht plekje zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:50 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Kun je vrienden zijn met een vrouw waar je bepaalde gevoelens voor hebt gekregen?
Hier ook. Plus dat ik verwachtte dat het verhaal een kant op zou gaan waarin de vrouw was blijven slapen, vervolgens was gevlucht en alleen nog een slipper had achtergelaten waarmee ze traceerbaar was, à la Assepoester.quote:
Teveel soaps gekeken? ¥}quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ummm ja nu heb je geen bezwaar maar wat als die vriend erachter komt en je een aantal klappen komt verkopen ?
Dat wordt gezelligquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Signori het volgende:
Als we elkaar toevallig ergens tegen komen, kunnen we best een babbeltje maken. ( mits die vriend erbij is natuurlijk)
Je stelt je veel te afhankelijk van haar op. Hou de eer aan jezelf en verbreek het contact. Is pijnlijk, maar wel beter voor je eigenwaarde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Signori het volgende:
Vandaag elkaar gesproken via de telefoon.
We gaan het contact minderen wat betreft social media of afspreken.
Als we elkaar toevallig ergens tegen komen, kunnen we best een babbeltje maken. ( mits die vriend erbij is natuurlijk)
Ik voel me behoorlijk leeg, en het dreunt nog na dat ze me na de daad pas vertelde dat ze een vriend had. Ze gaat me op de hoogte houden wat betreft haar keuze om het wel of niet te vertellen.
Of ik hier nou op zit te wachten..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |