Jawohlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef vosss het volgende:
Dit moet deel 3 zijn. TT change aub bitte sehr dankeschon.
ben net aan het koken eet je mee, zitten wel doperwten bij de worteltjesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef Lavenderr het volgende:
Nou Scrummie, voor de draad ermee.
Je kan het niet maken om ons eerst een wortel voor te houden en die vervolgens zelf op te knabbelen
welk cafe duik je in dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef theguyver het volgende:
En het 2e deel van verhaal er bij![]()
TS al boven water?
Ook tas met lichaamsdelen gevonden
Oh lekker doppertjes erbijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
ben net aan het koken eet je mee, zitten wel doperwten bij de worteltjes
[ afbeelding ]
lekker kom maar![]()
pijp rocks molly en later atack en dan weer rocksquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef Baje het volgende:
Je moet eens terug gaan naar het eerste topic. Klik op wessel zn username en dan staat ee niets bij zijn postgeschiedenis. Kan het zijn dat hij zijn account heeft verwijderd?
zo te zien niet, helaas heeft hij een en ander verborgen staan dus we kunnen niet zien of hij nog actief geweest is vandaag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef Baje het volgende:
Je moet eens terug gaan naar het eerste topic. Klik op wessel zn username en dan staat ee niets bij zijn postgeschiedenis. Kan het zijn dat hij zijn account heeft verwijderd?
Volgens mij kunnen mods dit niet, forumadmins wel. (Yvonne, Danny enzo)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
zo te zien niet, helaas heeft hij een en ander verborgen staan dus we kunnen niet zien of hij nog actief geweest is vandaag.
misschien kan lavenderr dat wel zien??
Nee, kan ik niet zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
zo te zien niet, helaas heeft hij een en ander verborgen staan dus we kunnen niet zien of hij nog actief geweest is vandaag.
misschien kan lavenderr dat wel zien??
Ik zag ze net niet staan? Vreemd.. Misschien komt het omdat ik op mijn HTC zit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar de eerste twee delen staan toch wel gewoon in zijn postgeschiedenis? Of bedoelen jullie iets anders?
Begrijp ook niet wat Baje bedoelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Maar de eerste twee delen staan toch wel gewoon in zijn postgeschiedenis? Of bedoelen jullie iets anders?
Hij faalt gewoon. Het is logisch dat een kloon geen grote posthistorie heeft natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Begrijp ook niet wat Baje bedoelt.
Dat zal het zijn, want ze staan er gewoonquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:42 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik zag ze net niet staan? Vreemd.. Misschien komt het omdat ik op mijn HTC zit.
Een beetje kloon bouwt een ph op.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij faalt gewoon. Het is logisch dat een kloon geen grote posthistorie heeft natuurlijk.
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. In dit geval is het niet functioneel.
Goed bezigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
pijp rocks molly en later atack en dan weer rocks![]()
en dan kruipend naar huis
inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de rek raakt er wel een beetje uit nu
Waarom?quote:
Leg je oor maar goed te luister, wie weet kan je vannacht een heel verslag voor ons neer plempenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
i know maar woon in enschede en ga straks cafe inmisschien valt er iets uit te vissen :p
Nee, nu willen we alles weten. We hangen niet voor niets al een paar dagen aan zijn lippen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:09 schreef Djibril het volgende:
Gooi het op slot, dan weten we het zeker dat dit allemaal nep is(als dat al niet duidelijk was).
Als ze door willen gaan mogen ze een nieuwe openen.
Ga je zien dat je dadelijk meer grapjassen zoals Scrummie tegen zal komen hier. Vooral nadat het topic via verschillende subfora’s is gekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, nu willen we alles weten. We hangen niet voor niets al een paar dagen aan zijn lippen.
Wij lachen lekker met hem mee. Ik tenminste wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ga je zien dat je dadelijk meer grapjassen zoals Scrummie tegen zal komen hier. Vooral nadat het topic via verschillende subfora’s is gekomen.
Hij zit waarschijnlijk zich ergens kapot te lachen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wij lachen lekker met hem mee. Ik tenminste wel.Af en toe een beetje lachen is wel eens leuk zo tussen Boston, Londen en dat soort dingen door
Jij geeft ook snel op... als iemand 1 a 2 dagen niks zegt is het meteen over bij jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat we verdere berichtgeving wel kunnen schudden.
Jammer, want het leek veelbelovend.
En Scrummie, erg jammer dat je niet even wat meer info gaf.
Nee, ik geef niet op. Vind het alleen jammer dat we niks meer horen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij geeft ook snel op... als iemand 1 a 2 dagen niks zegt is het meteen over bij jou
het is nog geen 48 uur hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik geef niet op. Vind het alleen jammer dat we niks meer horen.
Dat is toch ook inherent aan dit hele verhaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik geef niet op. Vind het alleen jammer dat we niks meer horen.
Nee, mee eens. Maar dit is wel heel summier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch ook inherent aan dit hele verhaal![]()
Als hij gewoon elk half uur een update zou geven zou het niet echt geloofwaardig zijn
Scrummie is gewoon een trol natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, mee eens. Maar dit is wel heel summier.
En dan hebben we nog Scrummie die zegt er meer vanaf te weten en vervolgens niets meer van zich laat horen.
weinig van gekomen moest ff mijn meisie in de pan hakken met Mario kartquote:
BNW story ten top.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, mee eens. Maar dit is wel heel summier.
En dan hebben we nog Scrummie die zegt er meer vanaf te weten en vervolgens niets meer van zich laat horen.
Haha andere keer beter idd. Ik was gister al geweest, dus lekker thuis geblevenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
weinig van gekomen moest ff mijn meisie in de pan hakken met Mario kart
oeps volgende week beter
Yes huisgenoten deden ook mee heerlijk schelden op me kaar tegen mekaar op de bank.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha andere keer beter idd. Ik was gister al geweest, dus lekker thuis gebleven
Fuckerquote:Op zondag 26 mei 2013 02:39 schreef Scrummie het volgende:
Oke, het was flauw, maar ik heb wel gelachen, een een leuke avond zonder Fok!
Scrúmmiequote:Op zondag 26 mei 2013 02:39 schreef Scrummie het volgende:
Oke, het was flauw, maar ik heb wel gelachen, een een leuke avond zonder Fok!
Klinkt iig alsof je heel wat te vertellen hebt.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef weswiladvies het volgende:
Maak jullie geen zorgen, ik ben er nog.
Vrijdag avond is uit de hand gelopen en zit nu op een niet nader te noemen locatie.
Jullie horen nog van me.
Sorry, vandaag geen lap tekst. Heb alleen nog mobiel.
gr
Maar dat is juist het mooie. Het is min of meer een interactief boek waar de lezer vragen kan stellen aan de hoofdpersoon en de lezers over het 'boek' onderling kunnen discussiëren (wat normaal gesproken pas na het lezen van een boek plaats vindt).quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre dat handig is. We lezen hier het verhaal wel anders dan wanneer je een romannetje zou lezen zeg maar.
Hij is er weer !!quote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef weswiladvies het volgende:
Vrijdag avond is uit de hand gelopen en zit nu op een niet nader te noemen locatie.
Jullie horen nog van me.
gr
Ben er benieuwd naarquote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef weswiladvies het volgende:
Jullie horen nog van me.
gr
-edit- fantast.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef weswiladvies het volgende:
Jullie horen nog van me.
gr
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:46 schreef weswiladvies het volgende:
Jullie horen nog van me.
gr
Dat geel is gewoon handig om hem te herkennen, duurt ook 1 minuut ofzo om in te stellen.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Ik zou mij in jouw situatie ook druk maken om hoe je UI eruit ziet idd.
Maareh..
Je zou de foto van je auto onder de modder 2 dagen geleden nog plaatsen, flappie.
Doe er ook een nieuwe foto van je blauwe plek bij met een papiertje waarop de datum van vandaag staat, dank u!
Ok.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Dat geel is gewoon handig om hem te herkennen, duurt ook 1 minuut ofzo om in te stellen.
Hopelijk is hij zijn oplader niet vergetenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Ok.
Zou jij je daar mee bezig houden als je ondergedoken zit (met alleen je mobiele telefoon)?
Hij heeft die UI al een hele week, en toen had ie gewoon nog zijn computer...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Aarsvijand het volgende:
[..]
Ok.
Zou jij je daar mee bezig houden als je ondergedoken zit (met alleen je mobiele telefoon)?
Nu verplicht lezen he, alle drie de topicsquote:Op zondag 26 mei 2013 17:55 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik postte dus in het verkeerde topic.
Dat doe ik ook zeker weten. Ik had dit topic als bladwijzer staan, want ik volg alles. Vind het ook wel spannend maar ik denk dat dat dit verhaal een groot fictieverhaal is.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu verplicht lezen he, alle drie de topics
We hebben nog vanaf donderdag tegoed, dus dat wordt een heel epistel straks.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker weten. Ik had dit topic als bladwijzer staan, want ik volg alles. Vind het ook wel spannend maar ik denk dat dat dit verhaal een groot fictieverhaal is.
Tja Lavenderrr, heb je internet op je vakantie plaats?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben nog vanaf donderdag tegoed, dus dat wordt een heel epistel straks.
Jawel, overal wifi. Maar veel teveel andere leuke dingen te doen om vaak op internet te hangenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja Lavenderrr, heb je internet op je vakantie plaats?
Daar heb je helemaal gelijk. Je kan altijd nog terug lezen!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, overal wifi. Maar veel teveel andere leuke dingen te doen om vaak op internet te hangen.
Het enige wat ik zie is een enorme Java foutmelding?quote:
Site ligt plat?quote:
Wij zijn er indirect ook bij betrokken, dus voor je het weet leggen ze ons ook plat. Best eng.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef TjetMaster het volgende:
Ze hebben zelfs geldersdagblad.nl platgelegd!
Ik denk dat het een grap van Scrummie is.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wij zijn er indirect ook bij betrokken, dus voor je het weet leggen ze ons ook plat. Best eng.
Alweer één ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grap van Scrummie is.
Nou, hij was er heel even. Om te zeggen dat hij nu nog niets kon zeggen. Hij zit een soort van ondergedoken ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef theguyver het volgende:
TS al weer opgedoken?
ben ff dagje pleites geweest
Geintje zeker?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hij was er heel even. Om te zeggen dat hij nu nog niets kon zeggen. Hij zit een soort van ondergedoken ofzo
Ja, dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Er mag nu wel wat duidelijkheid komen, als je het mij vraagt.
Ja ik wil weten hoe dit verhaal afloopt!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou fijn zijn.
Rekken is leuk, maar bij te lang rekken haken mensen af.
True.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:11 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, ik hou t topic wel in de gaten, misschien wel beter als er niet continu gespamd wordt, iedere keer die valse hoop als t topic weer bovenaan staat :p
Hij kan moeilijk tijdens een wilde achtervolging in Rotterdam even op die gasten afstappen en zeggen: "Time out boys en girls, ik moet even een proxy opzetten en een sateliet repositioneren om verslag te doen op FOK!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Wopper1 het volgende:
Er mag nu wel wat duidelijkheid komen, als je het mij vraagt.
Nee. Wel een aantal die erover grapten.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
Waren er eigenlijk nog mensen van hier ook naar die locatie geweest vrijdag?
of vast óp een blok.....notequote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou tamelijk snel zijn![]()
misschien zit hij vast áán een blok
Ik heb nog wel hoop, gisteren gezegd dat het chaotisch was, dat kan gerust wel een paar dagen durenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik denk niet dat we nog wat te lezen krijgen.
Jammer TS.
Maar als je je lezers wilt behouden is het toch wel belangrijk om ze af en toe een beetje te 'voeden' met wat snippertjes info.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb nog wel hoop, gisteren gezegd dat het chaotisch was, dat kan gerust wel een paar dagen duren
Dan is het dus echtquote:Op maandag 27 mei 2013 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als je je lezers wilt behouden is het toch wel belangrijk om ze af en toe een beetje te 'voeden' met wat snippertjes info.
Op deze manier gaat de spanning er af.
Dat hoort toch zo in BNW/TRU??quote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
In dat geval horen we helemaal nooit meer wat
Dat is waar. Okee, we wachten wel weerquote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat hoort toch zo in BNW/TRU??
Als je zelfs maar twijfelt dat het nep is... is het echt
En och, geef hem wat tijd.. Je hebt soms een paar dagen nodig om een goed vervolg te verzinnen op een hoofdstuk..
helaas niet deze is wel heel appart ...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef AF_ het volgende:
Maar is dit een typisch bnw verhaal? Dan kom ik vaker langs
Mwoah, normaal gaat het over de vicsims en 'er zijn geen vliegtuigen in het WTC gevlogen' of over Angelina Jolie's borst amputatie.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef AF_ het volgende:
Maar is dit een typisch bnw verhaal? Dan kom ik vaker langs
Dit.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, normaal gaat het over de vicsims en 'er zijn geen vliegtuigen in het WTC gevlogen' of over Angelina Jolie's borst amputatie.
Dat topic over diegene die alle contact met de wereld verbrak, maar dit wel op Fok neerkalktequote:Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit.
Dit verhaal was een welkome afleiding van de gewoonlijke verhalen.
Weer eens wat anders al heeft het wel raakvlakken met eerdere topics over groupsstalking.
TRU / Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat topic over diegene die alle contact met de wereld verbrak, maar dit wel op Fok neerkalkteHeb je een linkje?
Mmm jammer, maar kom toch nog wel eens langs, verwachtte hier eerder 'wereldvergaan' topicsquote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, normaal gaat het over de vicsims en 'er zijn geen vliegtuigen in het WTC gevlogen' of over Angelina Jolie's borst amputatie.
Het is leuk om te zien hoe mensen denken. Je komt de twee uitersten tegen, interessant om bij te houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mmm jammer, maar kom toch nog wel eens langs, verwachtte hier eerder 'wereldvergaan' topics
Merk hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef Dudeweiser het volgende:
BNW is echt een geweldig forum als je je verveelt
Zal morgen eens beter kijken haha. Krijg ik meer van dit soort leuke verhalen te zien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 03:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de complottheorieën blijven het mooist
Als je goed zoekt, vind je de echte pareltjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal morgen eens beter kijken haha. Krijg ik meer van dit soort leuke verhalen te zien?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch apart ik ben ook in Enschede en na het lezen van dit topic...
Stopte mijn internet er opeens voor een halfuur mee. Er zijn rare krachten aan het werk hier.
Mijn internet viel ook weg toen ik dit topic opende!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stopte mijn internet er opeens voor een halfuur mee. Er zijn rare krachten aan het werk hier.
Ik zag snel moiraplay in je avatar voor bij flitsen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn internet viel ook weg toen ik dit topic opende!
Straks worden we allemaal systematisch uitgeroeid omdat weswiladvies ons betrokken heeft bij de illoeminadie-maffia en we te veel over ze weten
TVP.
Moirapoly volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zag snel moiraplay in je avatar voor bij flitsen...![]()
ben je dat zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
moira. neukt monopoly ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zag snel moiraplay in je avatar voor bij flitsen...![]()
ben je dat zelf
We moeten geduld hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
Leuke info allemaal, maar ik heb liever wat nieuwe info van TS.
Denk het welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wie weet lachen ze zich een scheur in hun broek .
Of hij ligt dood in een greppelquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of hij ligt dood in een greppel![]()
zijn laatste post is ondertussen wel meer dan 48 uur geleden....
De lol broek dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of hij ligt dood in een greppel![]()
zijn laatste post is ondertussen wel meer dan 48 uur geleden....
whehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moira. neukt monopoly ...
zo, die was sneller uitgelegd dat ik had verwacht.
En ze spreken daar ook opeens een rare taal. Ik snap er nooit wat van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drie zinnenquote:
Tis net duitsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ze spreken daar ook opeens een rare taal. Ik snap er nooit wat van.
Zou ts daarom verdwenen zijn? Hij begreep er geen hout van en is meegelopen zo de val inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ze spreken daar ook opeens een rare taal. Ik snap er nooit wat van.
Hij heeft ook nergens aangegeven of hij nou wel of niet info aan derden / kluisjes had verstrekt toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ts daarom verdwenen zijn? Hij begreep er geen hout van en is meegelopen zo de val in
Nee, alleen zijn broer was op de hoogte. Daarmee ging hij vrijdag overdag de boel verkennen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij heeft ook nergens aangegeven of hij nou wel of niet info aan derden / kluisjes had verstrekt toch?
Misschien ligt hij wel in stukken onder de grondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn broer was op de hoogte. Daarmee ging hij vrijdag overdag de boel verkennen.
Wie, die broer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien ligt hij wel in stukken onder de grond
Nja, zondag waren ze er nog (of Wessel iig), dus zou bewijslast wel verplaatst kunnen zijn naar veilige locatiesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien ligt hij wel in stukken onder de grond
Hij zou na vrijdag een paar dagen naar Rotterdam gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nja, zondag waren ze er nog (of Wessel iig), dus zou bewijslast wel verplaatst kunnen zijn naar veilige locaties
Ja, maar zondag zei hij dat hij op een geheime niet nader te noemen locatie zat, dat zal dan geen Rotterdam zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zou na vrijdag een paar dagen naar Rotterdam gaan.
Mmm je hebt een punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar zondag zei hij dat hij op een geheime niet nader te noemen locatie zat, dat zal dan geen Rotterdam zijn
quote:
quote:BREEZANDDIJK - Het brandend voorwerp dat dinsdagochtend boven het IJsselmeer is waargenomen, maakte onderdeel uit van een wapentest van Defensie.
De Landmacht test dinsdag - en mogelijk ook woensdag nog - materieel. Het gaat niet om een reguliere militaire oefening, aldus Defensie. Zulke oefeningen vinden vaak plaats bij Breezanddijk op de Afsluitdijk.
Vanaf diezelfde Afsluitdijk worden momenteel meerdere keren per uur licht- en rookgranaten afgeschoten, laat Landmacht-woordvoerder Jurgen Geers weten. ,,Om precies te zijn gaat het om tests met de tijdbuis in de 155-millimetergranaten.''
in feite kan hij ( TS) idd al vrolijk onder een andere gebruikersnaam dit meelezen en gewoon posten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Wes?
Of Wes zelf?
jaaa...dat zeggen ze. Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Gelijk even alle mogelijke speculaties uit de wereld helpen. Het is TS niet.
[..]
Laten we maar wachten op een verslag van http://www.niburu.co/, dat is meestal wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaaa...dat zeggen ze. Ik geloof er niets van
Ik moest denken aan Screamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
in feite kan hij ( TS) idd al vrolijk onder een andere gebruikersnaam dit meelezen en gewoon posten.
IEDEREEN IS VERDACHT!!!
Snap wat je bedoeld , maar ik moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Wes?
Of Wes zelf?
Juist , ik heb na een jaar mee lurken een account aangemaakt , en ik wacht dus ook gewoon af wat er nog komen zal !!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
in feite kan hij ( TS) idd al vrolijk onder een andere gebruikersnaam dit meelezen en gewoon posten.
IEDEREEN IS VERDACHT!!!
Niks natuurlijk. TS heeft ons in de maling genomen. Laat zijn kloon voor wat het is en zit zich rot te lachen om zijn grap.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Juist , ik heb na een jaar mee lurken een account aangemaakt , en ik wacht dus ook gewoon af wat er nog komen zal !!
Wie weet , de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Niks natuurlijk. TS heeft ons in de maling genomen. Laat zijn kloon voor wat het is en zit zich rot te lachen om zijn grap.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Drie zinnenGoed verhaal man.
ik zou mee moeten doen met de 6word story's
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik vermoed dat TS zijn echte account al vanaf pagina 1, topic 1 aan het mee posten is.
Ik vermoed tribalwars ervan.
Daarom juist.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, die hebben beiden een heel andere stijl.
Niets poëtisch te vinden bij die twee.
je denkt dat ik voor iets als dit de tijd neem? je bent niet goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel
Of laat de jouwe nog op zich wachten?
Scrummiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Degene achter deze kloonaccount post lekker mee en heeft vanaf moment 1 al aangegeven dat het een grote grap is.
Ik heb het niet zo goed bijgehouden. Maar het zal wel een wisselwerking zijn denk ik.quote:
Echt niet . Zo prachtig kan ik niet schrijven hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Fixi0 het volgende:
Ik denk dat het Lavenderr is! Blauwe username is en blijft verdacht
vast wel, en let op om het echt te laten lijken zal er zodra ze op vakantie is .. druk worden gereageerd door TS...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet . Zo prachtig kan ik niet schrijven hoor
Echt niet, ik was al te flauw met die andere grap. Als ik deze grap zou maken zouden een aantal mij denk ik nooit meer quoten.quote:
Daar is tiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Sorry dat ik de laatste dagen zo weinig van mij heb laten weten.
Iemand heeft waarschijnlijk mijn account weten te te hacken want ik kan er niet meer opkomen en ook niet meer op mijn e-mail adres. Dus vandaar dat ik even een nieuw account heb aangemaakt.
Ik bevind me op dit moment op de grens tussen Nederland en Belgie, ik zit hier op dit moment ondergedoken en zal binnenkort even een uitgebreid verslag schrijven over wat er de afgelopen dagen heeft afgespeeld.
Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is.
Ik spreek jullie snel
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Iemand heeft waarschijnlijk mijn account weten te te hacken want ik kan er niet meer opkomen en ook niet meer op mijn e-mail adres. Dus vandaar dat ik even een nieuw account heb aangemaakt.
Ik bevind me op dit moment op de grens tussen Nederland en Belgie, ik zit hier op dit moment ondergedoken en zal binnenkort even een uitgebreid verslag schrijven over wat er de afgelopen dagen heeft afgespeeld.
Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is.
Ik spreek jullie snel
Wat heb je daar te zoeken...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
Onderduikadresje he.. als je die nodig hebt maakt het niet uit waar het isquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Aarsvijand het volgende:
Jongens, ik denk niet dat dit de "echte" TS is heur
"Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is."
Hij heeft al eerder een 3 pagina lang verhaal geschreven via zijn mobiel en klaagde daar niet eens over. Nu ineens wel over dit korte stukje.
Zijn schrijfstijl lijkt ook anders.
Nou wordt ie helemaal spannendquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
Uhuh. Hij had eigenlijk moeten schrijven: na vele omzwervingen die bijna filmisch aandeden kwamen we aan bij een vervallen huis. De sombere uitstraling deed me vermoeden dat het al heel lang niet meer bewoond werd en ik voelde de rillingen langs mijn rug lopen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Aarsvijand het volgende:
"Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is."
Hij heeft al eerder een 3 pagina lang verhaal geschreven via zijn mobiel en klaagde daar niet eens over. Nu ineens wel over dit korte stukje.
GOTCHA!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh. Hij had eigenlijk moeten schrijven: na vele omzwervingen die bijna filmisch aandeden kwamen we aan bij een vervallen huis. De sombere uitstraling deed me vermoeden dat het al heel lang niet meer bewoond werd en ik voelde de rillingen langs mijn rug lopen.
Wat zou er de komende uren met me gaan gebeuren? Ik keek naar het stukje kauwgom dat naast me in de bekleding van de stoel gedrukt zat en vroeg me af wat mijn lot zou zijn...
Nou, zoiets dus.
hele slechte kloon datquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Aarsvijand het volgende:
Dus toch WWA2quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uhuh. Hij had eigenlijk moeten schrijven: na vele omzwervingen die bijna filmisch aandeden kwamen we aan bij een vervallen huis. De sombere uitstraling deed me vermoeden dat het al heel lang niet meer bewoond werd en ik voelde de rillingen langs mijn rug lopen.
Wat zou er de komende uren met me gaan gebeuren? Ik keek naar het stukje kauwgom dat naast me in de bekleding van de stoel gedrukt zat en vroeg me af wat mijn lot zou zijn...
Nou, zoiets dus.
Mijn advies opgevolgd dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
Sukkeltjequote:Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik was het echt niet was mijn broertje gr gr
QFTquote:
Toch niet in dat bos van aantal jaar geleden?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
[..]
[..]
Dat lange verhaal was toch niet op mobiel geschreven? Wel een keer eerder een kort stukje waarbij hij schreef ik houd het kort want zit op mobiele telefoon. Althans, als ik het mij goed herinner.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Aarsvijand het volgende:
Sterkte. Hoop niet dat je dit uit je nek lukt want dan kom ik wel even langs.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef weswiladvies het volgende:
Ik kan jullie garanderen dat dat niet mijn account is. Er is een kloontje actief blijkbaar.
Er is niets gehackt en ik ben er gewoon nog.Mocht dit ooit wel gebeuren dan zal dat waarschijnlijk ook het einde van mij posts zijn.
Zoals eerder al aangegeven zit ik ( nog steeds ) op een niet nader te noemen locatie. (Wel kan ik zeggen dat deze niet rond ons grensgebied ligt)
Ik weet eventjes niet meer waar ik moet beginnen en in welke stijl jullie liever hebben dat ik typ, gezien dat mijn gebruikelijke stijl te fictief overkomt maar als ik zoals normaal post dan is er geen touw aan vast te knopen.Zoals eerder al gesuggereerd in dit topic zit ik op het moment mobiel, dus ik ga proberen lappen tekst te gebruiken die zowel gekopierd zijn uit mn dagboek op de telefoon als dingen die ik er nu bij zet.
De donderdag (en inmiddels nog vele andere dagen ) hadden jullie nog te goed van me, ik zal deze in een paar zinnen omschrijven gezien er weinig gebeurde.
Na de heisa van woensdag besloot ik dan toch eindelijk iemand in vertrouwen te nemen, mijn keuze viel op mijn broer, laten we hem Jeroen noemen.
Gelukkig woont jeroen in de buurt dus op donderdag ochtend vroeg ben ik even naar hem toe gegaan en heb hem alles verteld.Na een emotioneel gesprek vertelde mijn broer dat hij lles geloofde wat ik hem vertelde en hij bood zich gelijk aan om mee te gaan op vrijdag avond. Uiteraard had ik zo mijn twijfels gezien ik bang was dat als er al iemand kwam deze het niet zouden waarderen als ik iemand mee nam, maar gezien het verleden van mijn broer vond ik het toch wel een geruststellende gedachte.
Tot zo ver een snelle recap van de donderdag. Vrijdag is pas waar de grote dag was.
Vrijdag ochtend werd ik wakker, voor het eerst in tijden was ik weer echt zenuwachtig. Eigenlijk het zelfde gevoel als vroeger wanneer het 5 december was, je wist dat er savonds wat te gebeuren stond maar stiekem vond je het toch eng.
De ochtend ging vrij snel voorbij gezien ik jullie op fok even kon lastig vallen en ik ging rond twaalf uur naar mijn broer toe. We hadden afgesproken om de locatie al vast in het licht uit te kammen voor het geval dat we s’avonds niks zagen.
We pakten gelijk onze rugzak, en namens een hint hier op het forum gingen er ook wat ‘preppers dingen’ mee, onder andere een lader voor mijn telefoon (zoon extra grote accu) en wat broodnodige dingen zoals een potlood (hele goede tip!) en wat kleren, wc papier en zaklampen.. heel veel zaklampen. Het laatste wat we wilde was savonds verdwalen.
Na een uur rondgedwaalt te hebben rondom de sallandse heuvelrug (Leuk detail, wisten jullie dat er een soort kasteeltje/kerktoren staat die je vrijwel overal kan zien daar?) hebben we de hoofdwegen een klein beetje via google maps in kaart gebracht, en deze uitgeprint meegenomen om zo altijd een map in de buurt te houden.
Er vielen mij twee dingen op; al vanaf het moment (woensdag) van de achtervolging met de zwarte volvo heb ik niemand meer in de buurt van mijzelf gezien... zouden ze dan eindelijk de hoop hebben opgegeven; of zouden ze me van een afstand in de gaten houden ? Zijn er al technieken om dit via sataliet beelden te doen ?? Het valt me op dat je opvallend veel helicopters in de lucht ziet als je er op let.
Het tweede wat op viel was dat de hele heuvelrug voornamelijk geen bossig gebied was, het was vooral een droge vlakte,een hele rare locatie om een ‘geheime’ meeting te doen lijkt me zo.
Al snel viel de avond en we stapten de auto in.
Hier wil ik het voor vanavond even bij laten, ik ga verder met alles uit typen en jullie horen morgen van mij in geuren en kleuren wat er vrijdag avond gebeurd is.. dat is het namelijk wel waard om goed te vertellen om zo verwarringen te voorkomen.
Verder is alles goed hier, mijn broer en ik hebben onze wegen gescheiden, ik zit hier nu zonder ook maar iets van techniek behalve mijn telefoon waarmee ik eens per dag mijn ouders en broer sms dat het goed gaat (en ik jullie op de hoogte houd, dmv uitgetypte lappen text uit mijn tekstverwerker.)
Tot morgen.
4e zin ofzo.. niet aan de grensquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
Dus je zit nu aan de Belgisch/Nederlandse grens ergens dit te typen?
Wat is dit nou weer voor SBS6 instelling..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Alles vertellen, maar uiteindelijk niets vertellen.. Beetje jammer dit. Maakt het zeker niet leuker om te blijven volgen
Dat was een kloon van hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eerder schreef hij wel aan de grens.
Ik ben niet zo van de nutteloze detailsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef hetBestuur het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor SBS6 instelling..
TS is in levensgevaar potverdorie
Probeer je rustig te houden niet te gaan stress. Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef weswiladvies het volgende:
Ik kan jullie garanderen dat dat niet mijn account is. Er is een kloontje actief blijkbaar.
Er is niets gehackt en ik ben er gewoon nog.Mocht dit ooit wel gebeuren dan zal dat waarschijnlijk ook het einde van mij posts zijn.
Zoals eerder al aangegeven zit ik ( nog steeds ) op een niet nader te noemen locatie. (Wel kan ik zeggen dat deze niet rond ons grensgebied ligt)
Ik weet eventjes niet meer waar ik moet beginnen en in welke stijl jullie liever hebben dat ik typ, gezien dat mijn gebruikelijke stijl te fictief overkomt maar als ik zoals normaal post dan is er geen touw aan vast te knopen.Zoals eerder al gesuggereerd in dit topic zit ik op het moment mobiel, dus ik ga proberen lappen tekst te gebruiken die zowel gekopierd zijn uit mn dagboek op de telefoon als dingen die ik er nu bij zet.
De donderdag (en inmiddels nog vele andere dagen ) hadden jullie nog te goed van me, ik zal deze in een paar zinnen omschrijven gezien er weinig gebeurde.
Na de heisa van woensdag besloot ik dan toch eindelijk iemand in vertrouwen te nemen, mijn keuze viel op mijn broer, laten we hem Jeroen noemen.
Gelukkig woont jeroen in de buurt dus op donderdag ochtend vroeg ben ik even naar hem toe gegaan en heb hem alles verteld.Na een emotioneel gesprek vertelde mijn broer dat hij lles geloofde wat ik hem vertelde en hij bood zich gelijk aan om mee te gaan op vrijdag avond. Uiteraard had ik zo mijn twijfels gezien ik bang was dat als er al iemand kwam deze het niet zouden waarderen als ik iemand mee nam, maar gezien het verleden van mijn broer vond ik het toch wel een geruststellende gedachte.
Tot zo ver een snelle recap van de donderdag. Vrijdag is pas waar de grote dag was.
Vrijdag ochtend werd ik wakker, voor het eerst in tijden was ik weer echt zenuwachtig. Eigenlijk het zelfde gevoel als vroeger wanneer het 5 december was, je wist dat er savonds wat te gebeuren stond maar stiekem vond je het toch eng.
De ochtend ging vrij snel voorbij gezien ik jullie op fok even kon lastig vallen en ik ging rond twaalf uur naar mijn broer toe. We hadden afgesproken om de locatie al vast in het licht uit te kammen voor het geval dat we s’avonds niks zagen.
We pakten gelijk onze rugzak, en namens een hint hier op het forum gingen er ook wat ‘preppers dingen’ mee, onder andere een lader voor mijn telefoon (zoon extra grote accu) en wat broodnodige dingen zoals een potlood (hele goede tip!) en wat kleren, wc papier en zaklampen.. heel veel zaklampen. Het laatste wat we wilde was savonds verdwalen.
Na een uur rondgedwaalt te hebben rondom de sallandse heuvelrug (Leuk detail, wisten jullie dat er een soort kasteeltje/kerktoren staat die je vrijwel overal kan zien daar?) hebben we de hoofdwegen een klein beetje via google maps in kaart gebracht, en deze uitgeprint meegenomen om zo altijd een map in de buurt te houden.
Er vielen mij twee dingen op; al vanaf het moment (woensdag) van de achtervolging met de zwarte volvo heb ik niemand meer in de buurt van mijzelf gezien... zouden ze dan eindelijk de hoop hebben opgegeven; of zouden ze me van een afstand in de gaten houden ? Zijn er al technieken om dit via sataliet beelden te doen ?? Het valt me op dat je opvallend veel helicopters in de lucht ziet als je er op let.
Het tweede wat op viel was dat de hele heuvelrug voornamelijk geen bossig gebied was, het was vooral een droge vlakte,een hele rare locatie om een ‘geheime’ meeting te doen lijkt me zo.
Hier wil ik het voor vanavond even bij laten, ik ga verder met alles uit typen en jullie horen morgen van mij in geuren en kleuren wat er vrijdag avond gebeurd is.. dat is het namelijk wel waard om goed te vertellen om zo verwarringen te voorkomen.
Verder is alles goed hier, mijn broer en ik hebben onze wegen gescheiden, ik zit hier nu zonder ook maar iets van techniek behalve mijn telefoon waarmee ik eens per dag mijn ouders en broer sms dat het goed gaat (en ik jullie op de hoogte houd, dmv uitgetypte lappen text uit mijn tekstverwerker.)
Tot morgen.
Die humor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
Dat gaf hij duidelijk toe volgens mij.quote:
Ik verdenk jou er echt van dat jij wessie bent! Haha.. Je hebt dezelfde s namelijk, ik heb je wel door.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Probeer je rustig te houden niet te gaan stress. Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
Moet je vooral doen schiet je niks mee op. Ik probeer alleen die jongen te helpen die in nood verkeerd. Dat jullie in alles een grap zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik verdenk jou er echt van dat jij wessie bent! Haha.. Je hebt dezelfde s namelijk, ik heb je wel door.
Ja, dat gaf hij duidelijk toequote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
ts gaf toch duidelijk toe dat die nr2 geen kloon was van hem, of heb ik dat verkeerd gelezen ?
Doe ik ook, want ik ben er echt van overtuigd. Ik weet niet eens waarom, maar ik weet het bijna zeker.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Moet je vooral doen schiet je niks mee op. Ik probeer alleen die jongen te helpen die in nood verkeerd. Dat jullie in alles een grap zien.
ik heb ook zomaar het idee dat het weleens waar zou kunnen zijn..quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Doe ik ook, want ik ben er echt van overtuigd. Ik weet niet eens waarom, maar ik weet het bijna zeker.
Jammer dat jij als mod niet het 1 en ander kan nakijken haha.. Kan Danny dat niet?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ik heb ook zomaar het idee dat het weleens waar zou kunnen zijn..
Weet ik niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jammer dat jij als mod niet het 1 en ander kan nakijken haha.. Kan Danny dat niet?
Ach, hij is nog maar 17quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef APK het volgende:
Een boek gaat het zeker niet worden met al die taalfouten
Ik denk dat jij TRU / Geen pottenkijkers. ook wel kunt waarderen. Is zonder dollen echt de moeite waard om te lezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Moet je vooral doen schiet je niks mee op. Ik probeer alleen die jongen te helpen die in nood verkeerd. Dat jullie in alles een grap zien.
Ik weet niet of het een verzonnen boekverhaal van TS is, een hersenspinsel, of dat er daadwerkelijk evil minds achter hem aan zitten, maar ik wil sowieso morgen het vervolg horenquote:
Gelukkig een lang verhaaltje. Was al bang dat we het met korte stukjes moesten doenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef weswiladvies het volgende:
Tot morgen.
Behoorlijk veel om te lezen maar rot nu toe de moeite waardquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik denk dat jij TRU / Geen pottenkijkers. ook wel kunt waarderen. Is zonder dollen echt de moeite waard om te lezen.
quote:
Inderdaad. Wes heeft een writersblockquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
En weer een lap tekst met totaal geen inhoud...
Debunked, je had volgens de op 22:00 je afspraak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef weswiladvies2 het volgende:
Om even alles op te helderen dit account is wel mijn echte account nu. Ik heb totaal geen toegang meer tot mijn account en ik vraag me dan ook af wie mijn account gehackt heeft. Zouden hier de mensen achter zitten die mij ook achtervolgt hebben.
Nu dan het verhaal waar jullie allemaal op gewacht hebben:
Vrijdagochtend werd ik vroeg wakker en deed gewoon mijn dagelijkse bezigheden en sprak in de middag samen af met mijn broer om richting de Sallandse Heuvelrug te gaan om daar de boel te gaan verkennen zodat we alvast wat informatie over de plek zelf konden opdoen.
Eenmaal op de plek aangekomen zijn we gelijk het gebied gaan verkennen en kwamen erachter dat er maar een weg was naar de plek van de ontmoeting dus we moesten ervoor zorgen dat onze auto op een andere plek kwam te staan zodat we altijd een uitweg door de bossen zouden hebben.
Het was rond een uurtje of 5 toen we eindelijk klaar waren met het hele gebied rond de plek te verkennen en aangezien het bijna etenstijd hadden we maar besloten om in een naastgelegen dorp wat te gaan eten.
Eenmaal aangekomen bij een klein restaurantje zijn we ergens verdekt gaan zitten zodat we niet veel zouden opvallen want het zou zomaar kunnen dat we hier ook in de gaten werden gehouden maar gelukkig was het ditmaal niet het geval.
We hadden nadat we klaar waren met eten nog lekker zitten natafelen en besloten onze tijd te doden voordat de afspraak zou plaatsvinden. Om 22.00 hadden we toch maar besloten om alvast naar de afgesproken plek toe te gaan zodat we onze auto alvast verdekt op konden stellen. De minuten vlogen langzaam voorbij en hoe dichter we bij 22:30 kwamen hoe zenuwachtiger ik werd.
22:30
Sorry verhaal moet even op zich wachten aangezien ik net een telefoontje gekregen heb dat ik me uit de voeten moet maken aangezien er mensen onderweg zijn..
Jullie horen snel van mij
newbquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:51 schreef Fixi0 het volgende:
Pff weet nou al helemaal niet meer wie ik moet geloven
En ook gewoon online blijven om happers te checkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik hoop dat deze post doorkomt aangezien me bereik heel zwak is.
Had inderdaad een afspraak om 22:30 maar ben er om 22:00 al naartoe gegaan. Het moment dat ik mijn laatste post gedaan heb ik gelijk al mijn spullen gepakt en sta nu op een parkeerplaats langs de snelweg om jullie toch even op de hoogte houden.
Haha he is BUSTED! Lol check UIquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En ook gewoon online blijven om happers te checken
je verdraait em kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik hoop dat deze post doorkomt aangezien me bereik heel zwak is.
Had inderdaad een afspraak om 22:30 maar ben er om 22:00 al naartoe gegaan. Het moment dat ik mijn laatste post gedaan heb ik gelijk al mijn spullen gepakt en sta nu op een parkeerplaats langs de snelweg om jullie toch even op de hoogte houden.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je verdraait em kut
je afspraak was 2200
oh wat ben jij een slechte troll![]()
je zou van mij kunnen zijn
dan heb ik niet goed gelezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef weswiladvies2 het volgende:
[..]
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
Heel dit topic is een troll.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan heb ik niet goed gelezen
hoe dan ook, je bent een trol
Ik geef TS een kans tot hij debunked is.quote:
Nou ik niet hoor. De manier van schrijven zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik geef TS een kans tot hij debunked is.
Koekje van eigen deeg van een troll hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan heb ik niet goed gelezen
hoe dan ook, je bent een trol
mja stiekem verwacht ik ook niets hoor... maar wie weet..wie weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. De manier van schrijven zegt mij genoeg.
Veluwe?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Wopper1 het volgende:
Nou, kom er maar in Wesley. Hoe ging het op de veluwe?
Nog even en we krijgen een weswiladvies 3quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef theguyver het volgende:
oke weswiladvies2 = trol
en weswiladvies = ???
Ben echt ff de kluts kwijt nu.
Ik wilde die registreren, maar was bang voor enge mannen die mij dan gingen volgen omdat ze dan dachten dat ik Wes was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Nog even en we krijgen een weswiladvies 3
Skip door naar ergens rond topic 30. Was verzonnen en ze zaten lekker op de camping dacht ik.quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef AF_ het volgende:
Iemand die de topicreeks: geen pottenkijkers heeft gelezen?
Kan iemand mijn de ontknoping vertellen? Gestopt na deel 12
Hehe, nicequote:Op woensdag 29 mei 2013 16:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Skip door naar ergens rond topic 30. Was verzonnen en ze zaten lekker op de camping dacht ik.
quote:
quote:
quote:
Juistquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Welnee, die lacht zich rot met zijn matties om zijn grap.
Of hij ligt in bed met die Daphne.
Daphne moet volgens mij ook wel een verdomd geil wijf zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Welnee, die lacht zich rot met zijn matties om zijn grap.
Of hij ligt in bed met die Daphne.
Ze heeft hem aardig op zijn knieën, ja. Hoe zou ze dat doen? Met een speciaal soort feromonen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Daphne moet volgens mij ook wel een verdomd geil wijf zijn
Wat ze ook doet.. ik wil ook! Hoop alleen dat ze geen SM meesteres isquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ze heeft hem aardig op zijn knieën, ja. Hoe zou ze dat doen? Met een speciaal soort feromonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |