Zou ts daarom verdwenen zijn? Hij begreep er geen hout van en is meegelopen zo de val inquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ze spreken daar ook opeens een rare taal. Ik snap er nooit wat van.
Hij heeft ook nergens aangegeven of hij nou wel of niet info aan derden / kluisjes had verstrekt toch?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou ts daarom verdwenen zijn? Hij begreep er geen hout van en is meegelopen zo de val in
Nee, alleen zijn broer was op de hoogte. Daarmee ging hij vrijdag overdag de boel verkennen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:25 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Hij heeft ook nergens aangegeven of hij nou wel of niet info aan derden / kluisjes had verstrekt toch?
Misschien ligt hij wel in stukken onder de grondquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn broer was op de hoogte. Daarmee ging hij vrijdag overdag de boel verkennen.
Wie, die broer?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien ligt hij wel in stukken onder de grond
Nja, zondag waren ze er nog (of Wessel iig), dus zou bewijslast wel verplaatst kunnen zijn naar veilige locatiesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien ligt hij wel in stukken onder de grond
Hij zou na vrijdag een paar dagen naar Rotterdam gaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nja, zondag waren ze er nog (of Wessel iig), dus zou bewijslast wel verplaatst kunnen zijn naar veilige locaties
Ja, maar zondag zei hij dat hij op een geheime niet nader te noemen locatie zat, dat zal dan geen Rotterdam zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij zou na vrijdag een paar dagen naar Rotterdam gaan.
Mmm je hebt een punt.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:31 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar zondag zei hij dat hij op een geheime niet nader te noemen locatie zat, dat zal dan geen Rotterdam zijn
quote:
quote:BREEZANDDIJK - Het brandend voorwerp dat dinsdagochtend boven het IJsselmeer is waargenomen, maakte onderdeel uit van een wapentest van Defensie.
De Landmacht test dinsdag - en mogelijk ook woensdag nog - materieel. Het gaat niet om een reguliere militaire oefening, aldus Defensie. Zulke oefeningen vinden vaak plaats bij Breezanddijk op de Afsluitdijk.
Vanaf diezelfde Afsluitdijk worden momenteel meerdere keren per uur licht- en rookgranaten afgeschoten, laat Landmacht-woordvoerder Jurgen Geers weten. ,,Om precies te zijn gaat het om tests met de tijdbuis in de 155-millimetergranaten.''
in feite kan hij ( TS) idd al vrolijk onder een andere gebruikersnaam dit meelezen en gewoon posten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Wes?
Of Wes zelf?
jaaa...dat zeggen ze. Ik geloof er niets vanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Gelijk even alle mogelijke speculaties uit de wereld helpen. Het is TS niet.
[..]
Laten we maar wachten op een verslag van http://www.niburu.co/, dat is meestal wel betrouwbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jaaa...dat zeggen ze. Ik geloof er niets van
Ik moest denken aan Screamquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
in feite kan hij ( TS) idd al vrolijk onder een andere gebruikersnaam dit meelezen en gewoon posten.
IEDEREEN IS VERDACHT!!!
Snap wat je bedoeld , maar ik moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij de broer van Wes?
Of Wes zelf?
Juist , ik heb na een jaar mee lurken een account aangemaakt , en ik wacht dus ook gewoon af wat er nog komen zal !!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
in feite kan hij ( TS) idd al vrolijk onder een andere gebruikersnaam dit meelezen en gewoon posten.
IEDEREEN IS VERDACHT!!!
Niks natuurlijk. TS heeft ons in de maling genomen. Laat zijn kloon voor wat het is en zit zich rot te lachen om zijn grap.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:02 schreef PTLe het volgende:
[..]
Juist , ik heb na een jaar mee lurken een account aangemaakt , en ik wacht dus ook gewoon af wat er nog komen zal !!
Wie weet , de tijd zal het lerenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Niks natuurlijk. TS heeft ons in de maling genomen. Laat zijn kloon voor wat het is en zit zich rot te lachen om zijn grap.
Je weet wel wat ik bedoelquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Drie zinnenGoed verhaal man.
ik zou mee moeten doen met de 6word story's
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik vermoed dat TS zijn echte account al vanaf pagina 1, topic 1 aan het mee posten is.
Ik vermoed tribalwars ervan.
Daarom juist.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:14 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, die hebben beiden een heel andere stijl.
Niets poëtisch te vinden bij die twee.
je denkt dat ik voor iets als dit de tijd neem? je bent niet goedquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je weet wel wat ik bedoel
Of laat de jouwe nog op zich wachten?
Scrummiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Degene achter deze kloonaccount post lekker mee en heeft vanaf moment 1 al aangegeven dat het een grote grap is.
Ik heb het niet zo goed bijgehouden. Maar het zal wel een wisselwerking zijn denk ik.quote:
Echt niet . Zo prachtig kan ik niet schrijven hoorquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Fixi0 het volgende:
Ik denk dat het Lavenderr is! Blauwe username is en blijft verdacht
vast wel, en let op om het echt te laten lijken zal er zodra ze op vakantie is .. druk worden gereageerd door TS...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt niet . Zo prachtig kan ik niet schrijven hoor
Echt niet, ik was al te flauw met die andere grap. Als ik deze grap zou maken zouden een aantal mij denk ik nooit meer quoten.quote:
Daar is tiequote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Sorry dat ik de laatste dagen zo weinig van mij heb laten weten.
Iemand heeft waarschijnlijk mijn account weten te te hacken want ik kan er niet meer opkomen en ook niet meer op mijn e-mail adres. Dus vandaar dat ik even een nieuw account heb aangemaakt.
Ik bevind me op dit moment op de grens tussen Nederland en Belgie, ik zit hier op dit moment ondergedoken en zal binnenkort even een uitgebreid verslag schrijven over wat er de afgelopen dagen heeft afgespeeld.
Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is.
Ik spreek jullie snel
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Iemand heeft waarschijnlijk mijn account weten te te hacken want ik kan er niet meer opkomen en ook niet meer op mijn e-mail adres. Dus vandaar dat ik even een nieuw account heb aangemaakt.
Ik bevind me op dit moment op de grens tussen Nederland en Belgie, ik zit hier op dit moment ondergedoken en zal binnenkort even een uitgebreid verslag schrijven over wat er de afgelopen dagen heeft afgespeeld.
Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is.
Ik spreek jullie snel
Wat heb je daar te zoeken...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
Onderduikadresje he.. als je die nodig hebt maakt het niet uit waar het isquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Aarsvijand het volgende:
Jongens, ik denk niet dat dit de "echte" TS is heur
"Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is."
Hij heeft al eerder een 3 pagina lang verhaal geschreven via zijn mobiel en klaagde daar niet eens over. Nu ineens wel over dit korte stukje.
Zijn schrijfstijl lijkt ook anders.
Nou wordt ie helemaal spannendquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik spreek jullie snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |