Nee. Wel een aantal die erover grapten.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
Waren er eigenlijk nog mensen van hier ook naar die locatie geweest vrijdag?
of vast óp een blok.....notequote:Op maandag 27 mei 2013 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou tamelijk snel zijn![]()
misschien zit hij vast áán een blok
Ik heb nog wel hoop, gisteren gezegd dat het chaotisch was, dat kan gerust wel een paar dagen durenquote:Op maandag 27 mei 2013 18:15 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik denk niet dat we nog wat te lezen krijgen.
Jammer TS.
Maar als je je lezers wilt behouden is het toch wel belangrijk om ze af en toe een beetje te 'voeden' met wat snippertjes info.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik heb nog wel hoop, gisteren gezegd dat het chaotisch was, dat kan gerust wel een paar dagen duren
Dan is het dus echtquote:Op maandag 27 mei 2013 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar als je je lezers wilt behouden is het toch wel belangrijk om ze af en toe een beetje te 'voeden' met wat snippertjes info.
Op deze manier gaat de spanning er af.
Dat hoort toch zo in BNW/TRU??quote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook![]()
In dat geval horen we helemaal nooit meer wat
Dat is waar. Okee, we wachten wel weerquote:Op maandag 27 mei 2013 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat hoort toch zo in BNW/TRU??
Als je zelfs maar twijfelt dat het nep is... is het echt
En och, geef hem wat tijd.. Je hebt soms een paar dagen nodig om een goed vervolg te verzinnen op een hoofdstuk..
helaas niet deze is wel heel appart ...quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef AF_ het volgende:
Maar is dit een typisch bnw verhaal? Dan kom ik vaker langs
Mwoah, normaal gaat het over de vicsims en 'er zijn geen vliegtuigen in het WTC gevlogen' of over Angelina Jolie's borst amputatie.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:22 schreef AF_ het volgende:
Maar is dit een typisch bnw verhaal? Dan kom ik vaker langs
Dit.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, normaal gaat het over de vicsims en 'er zijn geen vliegtuigen in het WTC gevlogen' of over Angelina Jolie's borst amputatie.
Dat topic over diegene die alle contact met de wereld verbrak, maar dit wel op Fok neerkalktequote:Op maandag 27 mei 2013 23:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit.
Dit verhaal was een welkome afleiding van de gewoonlijke verhalen.
Weer eens wat anders al heeft het wel raakvlakken met eerdere topics over groupsstalking.
TRU / Organized stalking, de discussie heropend, maar nu serieus!quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat topic over diegene die alle contact met de wereld verbrak, maar dit wel op Fok neerkalkteHeb je een linkje?
Mmm jammer, maar kom toch nog wel eens langs, verwachtte hier eerder 'wereldvergaan' topicsquote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, normaal gaat het over de vicsims en 'er zijn geen vliegtuigen in het WTC gevlogen' of over Angelina Jolie's borst amputatie.
Het is leuk om te zien hoe mensen denken. Je komt de twee uitersten tegen, interessant om bij te houdenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:56 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mmm jammer, maar kom toch nog wel eens langs, verwachtte hier eerder 'wereldvergaan' topics
Merk hetquote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef Dudeweiser het volgende:
BNW is echt een geweldig forum als je je verveelt
Zal morgen eens beter kijken haha. Krijg ik meer van dit soort leuke verhalen te zien?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 03:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de complottheorieën blijven het mooist
Als je goed zoekt, vind je de echte pareltjesquote:Op dinsdag 28 mei 2013 03:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal morgen eens beter kijken haha. Krijg ik meer van dit soort leuke verhalen te zien?
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch apart ik ben ook in Enschede en na het lezen van dit topic...
Stopte mijn internet er opeens voor een halfuur mee. Er zijn rare krachten aan het werk hier.
Mijn internet viel ook weg toen ik dit topic opende!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stopte mijn internet er opeens voor een halfuur mee. Er zijn rare krachten aan het werk hier.
Ik zag snel moiraplay in je avatar voor bij flitsen...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn internet viel ook weg toen ik dit topic opende!
Straks worden we allemaal systematisch uitgeroeid omdat weswiladvies ons betrokken heeft bij de illoeminadie-maffia en we te veel over ze weten
TVP.
Moirapoly volgens mijquote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zag snel moiraplay in je avatar voor bij flitsen...![]()
ben je dat zelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
moira. neukt monopoly ...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik zag snel moiraplay in je avatar voor bij flitsen...![]()
ben je dat zelf
We moeten geduld hebbenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
Leuke info allemaal, maar ik heb liever wat nieuwe info van TS.
Denk het welquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wie weet lachen ze zich een scheur in hun broek .
Of hij ligt dood in een greppelquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of hij ligt dood in een greppel![]()
zijn laatste post is ondertussen wel meer dan 48 uur geleden....
De lol broek dusquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:56 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of hij ligt dood in een greppel![]()
zijn laatste post is ondertussen wel meer dan 48 uur geleden....
whehehequote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
moira. neukt monopoly ...
zo, die was sneller uitgelegd dat ik had verwacht.
En ze spreken daar ook opeens een rare taal. Ik snap er nooit wat van.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 04:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Drie zinnenquote:
Tis net duitsquote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
En ze spreken daar ook opeens een rare taal. Ik snap er nooit wat van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |