inderdaadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, de rek raakt er wel een beetje uit nu
Waarom?quote:
Leg je oor maar goed te luister, wie weet kan je vannacht een heel verslag voor ons neer plempenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
i know maar woon in enschede en ga straks cafe inmisschien valt er iets uit te vissen :p
Nee, nu willen we alles weten. We hangen niet voor niets al een paar dagen aan zijn lippen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:09 schreef Djibril het volgende:
Gooi het op slot, dan weten we het zeker dat dit allemaal nep is(als dat al niet duidelijk was).
Als ze door willen gaan mogen ze een nieuwe openen.
Ga je zien dat je dadelijk meer grapjassen zoals Scrummie tegen zal komen hier. Vooral nadat het topic via verschillende subfora’s is gekomen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, nu willen we alles weten. We hangen niet voor niets al een paar dagen aan zijn lippen.
Wij lachen lekker met hem mee. Ik tenminste wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef Djibril het volgende:
[..]
Ga je zien dat je dadelijk meer grapjassen zoals Scrummie tegen zal komen hier. Vooral nadat het topic via verschillende subfora’s is gekomen.
Hij zit waarschijnlijk zich ergens kapot te lachen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wij lachen lekker met hem mee. Ik tenminste wel.Af en toe een beetje lachen is wel eens leuk zo tussen Boston, Londen en dat soort dingen door
Jij geeft ook snel op... als iemand 1 a 2 dagen niks zegt is het meteen over bij jouquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
Denk dat we verdere berichtgeving wel kunnen schudden.
Jammer, want het leek veelbelovend.
En Scrummie, erg jammer dat je niet even wat meer info gaf.
Nee, ik geef niet op. Vind het alleen jammer dat we niks meer horen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij geeft ook snel op... als iemand 1 a 2 dagen niks zegt is het meteen over bij jou
het is nog geen 48 uur hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik geef niet op. Vind het alleen jammer dat we niks meer horen.
Dat is toch ook inherent aan dit hele verhaalquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik geef niet op. Vind het alleen jammer dat we niks meer horen.
Nee, mee eens. Maar dit is wel heel summier.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch ook inherent aan dit hele verhaal![]()
Als hij gewoon elk half uur een update zou geven zou het niet echt geloofwaardig zijn
Scrummie is gewoon een trol natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, mee eens. Maar dit is wel heel summier.
En dan hebben we nog Scrummie die zegt er meer vanaf te weten en vervolgens niets meer van zich laat horen.
weinig van gekomen moest ff mijn meisie in de pan hakken met Mario kartquote:
BNW story ten top.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, mee eens. Maar dit is wel heel summier.
En dan hebben we nog Scrummie die zegt er meer vanaf te weten en vervolgens niets meer van zich laat horen.
Haha andere keer beter idd. Ik was gister al geweest, dus lekker thuis geblevenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
weinig van gekomen moest ff mijn meisie in de pan hakken met Mario kart
oeps volgende week beter
Yes huisgenoten deden ook mee heerlijk schelden op me kaar tegen mekaar op de bank.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha andere keer beter idd. Ik was gister al geweest, dus lekker thuis gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |