abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:11:47 #226
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127127519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eerder schreef hij wel aan de grens.
Dat was een kloon van hem.
Wie moeten we nou vertrouwen?
Ik ga voor die niet gekloonde
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:14:03 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127127670
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef hetBestuur het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor SBS6 instelling..
TS is in levensgevaar potverdorie
Ik ben niet zo van de nutteloze details :N Ook niet in boeken..
Niet enkel om het maar langer en langer te maken.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:14:53 #228
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127127725
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef weswiladvies het volgende:
Ik kan jullie garanderen dat dat niet mijn account is. Er is een kloontje actief blijkbaar.
Er is niets gehackt en ik ben er gewoon nog.Mocht dit ooit wel gebeuren dan zal dat waarschijnlijk ook het einde van mij posts zijn.

Zoals eerder al aangegeven zit ik ( nog steeds ) op een niet nader te noemen locatie. (Wel kan ik zeggen dat deze niet rond ons grensgebied ligt :') )

Ik weet eventjes niet meer waar ik moet beginnen en in welke stijl jullie liever hebben dat ik typ, gezien dat mijn gebruikelijke stijl te fictief overkomt maar als ik zoals normaal post dan is er geen touw aan vast te knopen.Zoals eerder al gesuggereerd in dit topic zit ik op het moment mobiel, dus ik ga proberen lappen tekst te gebruiken die zowel gekopierd zijn uit mn dagboek op de telefoon als dingen die ik er nu bij zet.

De donderdag (en inmiddels nog vele andere dagen ) hadden jullie nog te goed van me, ik zal deze in een paar zinnen omschrijven gezien er weinig gebeurde.

Na de heisa van woensdag besloot ik dan toch eindelijk iemand in vertrouwen te nemen, mijn keuze viel op mijn broer, laten we hem Jeroen noemen.
Gelukkig woont jeroen in de buurt dus op donderdag ochtend vroeg ben ik even naar hem toe gegaan en heb hem alles verteld.Na een emotioneel gesprek vertelde mijn broer dat hij lles geloofde wat ik hem vertelde en hij bood zich gelijk aan om mee te gaan op vrijdag avond. Uiteraard had ik zo mijn twijfels gezien ik bang was dat als er al iemand kwam deze het niet zouden waarderen als ik iemand mee nam, maar gezien het verleden van mijn broer vond ik het toch wel een geruststellende gedachte.

Tot zo ver een snelle recap van de donderdag. Vrijdag is pas waar de grote dag was.

Vrijdag ochtend werd ik wakker, voor het eerst in tijden was ik weer echt zenuwachtig. Eigenlijk het zelfde gevoel als vroeger wanneer het 5 december was, je wist dat er savonds wat te gebeuren stond maar stiekem vond je het toch eng.

De ochtend ging vrij snel voorbij gezien ik jullie op fok even kon lastig vallen en ik ging rond twaalf uur naar mijn broer toe. We hadden afgesproken om de locatie al vast in het licht uit te kammen voor het geval dat we s’avonds niks zagen.
We pakten gelijk onze rugzak, en namens een hint hier op het forum gingen er ook wat ‘preppers dingen’ mee, onder andere een lader voor mijn telefoon (zoon extra grote accu) en wat broodnodige dingen zoals een potlood (hele goede tip!) en wat kleren, wc papier en zaklampen.. heel veel zaklampen. Het laatste wat we wilde was savonds verdwalen.

Na een uur rondgedwaalt te hebben rondom de sallandse heuvelrug (Leuk detail, wisten jullie dat er een soort kasteeltje/kerktoren staat die je vrijwel overal kan zien daar?) hebben we de hoofdwegen een klein beetje via google maps in kaart gebracht, en deze uitgeprint meegenomen om zo altijd een map in de buurt te houden.

Er vielen mij twee dingen op; al vanaf het moment (woensdag) van de achtervolging met de zwarte volvo heb ik niemand meer in de buurt van mijzelf gezien... zouden ze dan eindelijk de hoop hebben opgegeven; of zouden ze me van een afstand in de gaten houden ? Zijn er al technieken om dit via sataliet beelden te doen ?? Het valt me op dat je opvallend veel helicopters in de lucht ziet als je er op let.

Het tweede wat op viel was dat de hele heuvelrug voornamelijk geen bossig gebied was, het was vooral een droge vlakte,een hele rare locatie om een ‘geheime’ meeting te doen lijkt me zo.

Al snel viel de avond en we stapten de auto in.

Hier wil ik het voor vanavond even bij laten, ik ga verder met alles uit typen en jullie horen morgen van mij in geuren en kleuren wat er vrijdag avond gebeurd is.. dat is het namelijk wel waard om goed te vertellen om zo verwarringen te voorkomen.

Verder is alles goed hier, mijn broer en ik hebben onze wegen gescheiden, ik zit hier nu zonder ook maar iets van techniek behalve mijn telefoon waarmee ik eens per dag mijn ouders en broer sms dat het goed gaat (en ik jullie op de hoogte houd, dmv uitgetypte lappen text uit mijn tekstverwerker.)

Tot morgen.
Probeer je rustig te houden niet te gaan stress. Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_127127860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
Die humor. _O-
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:18:23 #230
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127127936
ts gaf toch duidelijk toe dat die nr2 geen kloon was van hem, of heb ik dat verkeerd gelezen ? :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:20:00 #231
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127128037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
was
Dat gaf hij duidelijk toe volgens mij.
pi_127128039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Probeer je rustig te houden niet te gaan stress. Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
Ik verdenk jou er echt van dat jij wessie bent! Haha.. Je hebt dezelfde s namelijk, ik heb je wel door.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:21:26 #233
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127128132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik verdenk jou er echt van dat jij wessie bent! Haha.. Je hebt dezelfde s namelijk, ik heb je wel door.
Moet je vooral doen schiet je niks mee op. Ik probeer alleen die jongen te helpen die in nood verkeerd. Dat jullie in alles een grap zien.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:22:04 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_127128169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
ts gaf toch duidelijk toe dat die nr2 geen kloon was van hem, of heb ik dat verkeerd gelezen ? :')
Ja, dat gaf hij duidelijk toe
pi_127128402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Moet je vooral doen schiet je niks mee op. Ik probeer alleen die jongen te helpen die in nood verkeerd. Dat jullie in alles een grap zien.
Doe ik ook, want ik ben er echt van overtuigd. Ik weet niet eens waarom, maar ik weet het bijna zeker.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:28:23 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_127128591
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doe ik ook, want ik ben er echt van overtuigd. Ik weet niet eens waarom, maar ik weet het bijna zeker.
ik heb ook zomaar het idee dat het weleens waar zou kunnen zijn..
pi_127128641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ik heb ook zomaar het idee dat het weleens waar zou kunnen zijn..
Jammer dat jij als mod niet het 1 en ander kan nakijken haha.. Kan Danny dat niet? :P
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:30:42 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_127128748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jammer dat jij als mod niet het 1 en ander kan nakijken haha.. Kan Danny dat niet? :P
Weet ik niet.
Maar een mysterie is ook leuk, dus laten we maar blijven gissen 8-) .
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:31:48 #239
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127128819
meh.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:33:01 #240
6941 APK
Factual, I think.
pi_127128893
Een boek gaat het zeker niet worden met al die taalfouten :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_127128930
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef APK het volgende:
Een boek gaat het zeker niet worden met al die taalfouten :+
Ach, hij is nog maar 17 :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:09:34 #242
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127131324
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik denk dat jij TRU / Geen pottenkijkers. ook wel kunt waarderen. Is zonder dollen echt de moeite waard om te lezen.
pi_127136347
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, hij is nog maar 17 :P 27 :o
Ik weet niet of het een verzonnen boekverhaal van TS is, een hersenspinsel, of dat er daadwerkelijk evil minds achter hem aan zitten, maar ik wil sowieso morgen het vervolg horen :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 01:49:28 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127137438
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef weswiladvies het volgende:
Ik kan jullie garanderen dat dat niet mijn account is. Er is een kloontje actief blijkbaar.
Er is niets gehackt en ik ben er gewoon nog.Mocht dit ooit wel gebeuren dan zal dat waarschijnlijk ook het einde van mij posts zijn.

Zoals eerder al aangegeven zit ik ( nog steeds ) op een niet nader te noemen locatie. (Wel kan ik zeggen dat deze niet rond ons grensgebied ligt :') )

Ik weet eventjes niet meer waar ik moet beginnen en in welke stijl jullie liever hebben dat ik typ, gezien dat mijn gebruikelijke stijl te fictief overkomt maar als ik zoals normaal post dan is er geen touw aan vast te knopen.Zoals eerder al gesuggereerd in dit topic zit ik op het moment mobiel, dus ik ga proberen lappen tekst te gebruiken die zowel gekopierd zijn uit mn dagboek op de telefoon als dingen die ik er nu bij zet.

De donderdag (en inmiddels nog vele andere dagen ) hadden jullie nog te goed van me, ik zal deze in een paar zinnen omschrijven gezien er weinig gebeurde.

Na de heisa van woensdag besloot ik dan toch eindelijk iemand in vertrouwen te nemen, mijn keuze viel op mijn broer, laten we hem Jeroen noemen.
Gelukkig woont jeroen in de buurt dus op donderdag ochtend vroeg ben ik even naar hem toe gegaan en heb hem alles verteld.Na een emotioneel gesprek vertelde mijn broer dat hij lles geloofde wat ik hem vertelde en hij bood zich gelijk aan om mee te gaan op vrijdag avond. Uiteraard had ik zo mijn twijfels gezien ik bang was dat als er al iemand kwam deze het niet zouden waarderen als ik iemand mee nam, maar gezien het verleden van mijn broer vond ik het toch wel een geruststellende gedachte.

Tot zo ver een snelle recap van de donderdag. Vrijdag is pas waar de grote dag was.

Vrijdag ochtend werd ik wakker, voor het eerst in tijden was ik weer echt zenuwachtig. Eigenlijk het zelfde gevoel als vroeger wanneer het 5 december was, je wist dat er savonds wat te gebeuren stond maar stiekem vond je het toch eng.

De ochtend ging vrij snel voorbij gezien ik jullie op fok even kon lastig vallen en ik ging rond twaalf uur naar mijn broer toe. We hadden afgesproken om de locatie al vast in het licht uit te kammen voor het geval dat we s’avonds niks zagen.
We pakten gelijk onze rugzak, en namens een hint hier op het forum gingen er ook wat ‘preppers dingen’ mee, onder andere een lader voor mijn telefoon (zoon extra grote accu) en wat broodnodige dingen zoals een potlood (hele goede tip!) en wat kleren, wc papier en zaklampen.. heel veel zaklampen. Het laatste wat we wilde was savonds verdwalen.

Na een uur rondgedwaalt te hebben rondom de sallandse heuvelrug (Leuk detail, wisten jullie dat er een soort kasteeltje/kerktoren staat die je vrijwel overal kan zien daar?) hebben we de hoofdwegen een klein beetje via google maps in kaart gebracht, en deze uitgeprint meegenomen om zo altijd een map in de buurt te houden.

Er vielen mij twee dingen op; al vanaf het moment (woensdag) van de achtervolging met de zwarte volvo heb ik niemand meer in de buurt van mijzelf gezien... zouden ze dan eindelijk de hoop hebben opgegeven; of zouden ze me van een afstand in de gaten houden ? Zijn er al technieken om dit via sataliet beelden te doen ?? Het valt me op dat je opvallend veel helicopters in de lucht ziet als je er op let.

Het tweede wat op viel was dat de hele heuvelrug voornamelijk geen bossig gebied was, het was vooral een droge vlakte,een hele rare locatie om een ‘geheime’ meeting te doen lijkt me zo.

Al snel viel de avond en we stapten de auto in.

Hier wil ik het voor vanavond even bij laten, ik ga verder met alles uit typen en jullie horen morgen van mij in geuren en kleuren wat er vrijdag avond gebeurd is.. dat is het namelijk wel waard om goed te vertellen om zo verwarringen te voorkomen.

Verder is alles goed hier, mijn broer en ik hebben onze wegen gescheiden, ik zit hier nu zonder ook maar iets van techniek behalve mijn telefoon waarmee ik eens per dag mijn ouders en broer sms dat het goed gaat (en ik jullie op de hoogte houd, dmv uitgetypte lappen text uit mijn tekstverwerker.)

Tot morgen.
Gelukkig een lang verhaaltje. Was al bang dat we het met korte stukjes moesten doen ;(
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 02:33:43 #245
391606 AF_
AltijdKapot
pi_127137969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik denk dat jij TRU / Geen pottenkijkers. ook wel kunt waarderen. Is zonder dollen echt de moeite waard om te lezen.
Behoorlijk veel om te lezen maar rot nu toe de moeite waard ^O^
Ga morgen verder met topic 2 *O*
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
pi_127140906
Om even alles op te helderen dit account is wel mijn echte account nu. Ik heb totaal geen toegang meer tot mijn account en ik vraag me dan ook af wie mijn account gehackt heeft. Zouden hier de mensen achter zitten die mij ook achtervolgt hebben.

Nu dan het verhaal waar jullie allemaal op gewacht hebben:

Vrijdagochtend werd ik vroeg wakker en deed gewoon mijn dagelijkse bezigheden en sprak in de middag samen af met mijn broer om richting de Sallandse Heuvelrug te gaan om daar de boel te gaan verkennen zodat we alvast wat informatie over de plek zelf konden opdoen.

Eenmaal op de plek aangekomen zijn we gelijk het gebied gaan verkennen en kwamen erachter dat er maar een weg was naar de plek van de ontmoeting dus we moesten ervoor zorgen dat onze auto op een andere plek kwam te staan zodat we altijd een uitweg door de bossen zouden hebben.

Het was rond een uurtje of 5 toen we eindelijk klaar waren met het hele gebied rond de plek te verkennen en aangezien het bijna etenstijd hadden we maar besloten om in een naastgelegen dorp wat te gaan eten.

Eenmaal aangekomen bij een klein restaurantje zijn we ergens verdekt gaan zitten zodat we niet veel zouden opvallen want het zou zomaar kunnen dat we hier ook in de gaten werden gehouden maar gelukkig was het ditmaal niet het geval.

We hadden nadat we klaar waren met eten nog lekker zitten natafelen en besloten onze tijd te doden voordat de afspraak zou plaatsvinden. Om 22.00 hadden we toch maar besloten om alvast naar de afgesproken plek toe te gaan zodat we onze auto alvast verdekt op konden stellen. De minuten vlogen langzaam voorbij en hoe dichter we bij 22:30 kwamen hoe zenuwachtiger ik werd.

22:30

Sorry verhaal moet even op zich wachten aangezien ik net een telefoontje gekregen heb dat ik me uit de voeten moet maken aangezien er mensen onderweg zijn..

Jullie horen snel van mij
pi_127141014
_O- :')

Ok, ik haak nu af.
Doei.
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:46:43 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127141064
En weer een lap tekst met totaal geen inhoud...
pi_127141119
Die weswiladvies2 is een troll account, erg obvious.
pi_127141187
Pff weet nou al helemaal niet meer wie ik moet geloven ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')