abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 17:11:41 #201
249559 crew  Lavenderr
pi_127113775
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:05 schreef Aarsvijand het volgende:
Jongens, ik denk niet dat dit de "echte" TS is heur :')

"Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is."

Hij heeft al eerder een 3 pagina lang verhaal geschreven via zijn mobiel en klaagde daar niet eens over. Nu ineens wel over dit korte stukje.

Zijn schrijfstijl lijkt ook anders.
Uhuh. Hij had eigenlijk moeten schrijven: na vele omzwervingen die bijna filmisch aandeden kwamen we aan bij een vervallen huis. De sombere uitstraling deed me vermoeden dat het al heel lang niet meer bewoond werd en ik voelde de rillingen langs mijn rug lopen.
Wat zou er de komende uren met me gaan gebeuren? Ik keek naar het stukje kauwgom dat naast me in de bekleding van de stoel gedrukt zat en vroeg me af wat mijn lot zou zijn...

Nou, zoiets dus.
pi_127113900
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Uhuh. Hij had eigenlijk moeten schrijven: na vele omzwervingen die bijna filmisch aandeden kwamen we aan bij een vervallen huis. De sombere uitstraling deed me vermoeden dat het al heel lang niet meer bewoond werd en ik voelde de rillingen langs mijn rug lopen.
Wat zou er de komende uren met me gaan gebeuren? Ik keek naar het stukje kauwgom dat naast me in de bekleding van de stoel gedrukt zat en vroeg me af wat mijn lot zou zijn...

Nou, zoiets dus.
GOTCHA! >:)

Zeggen dat je niet zo kan schrijven en dan even dit uit de mouw schudden

Zaak opgelost. Lav heeft ons allemaal voor de gek gehouden.
★★★
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 17:33:34 #203
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127114398
quote:

"Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is."

Hij heeft al eerder een 3 pagina lang verhaal geschreven via zijn mobiel en klaagde daar niet eens over. Nu ineens wel over dit korte stukje.

hele slechte kloon dat :')

Dalijk komt er nog een 'weswiladviesDeEchte!' kloon :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_127115173
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:55 schreef weswiladvies2 het volgende:
Sorry dat ik de laatste dagen zo weinig van mij heb laten weten.

Iemand heeft waarschijnlijk mijn account weten te te hacken want ik kan er niet meer opkomen en ook niet meer op mijn e-mail adres. Dus vandaar dat ik even een nieuw account heb aangemaakt.

Ik bevind me op dit moment op de grens tussen Nederland en Belgie, ik zit hier op dit moment ondergedoken en zal binnenkort even een uitgebreid verslag schrijven over wat er de afgelopen dagen heeft afgespeeld.

Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is.

Ik spreek jullie snel
Dus toch WWA2 *O* *O*
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_127115282
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Oke wie heeft die trollaccount gemaakt :(
Uhh tja daar zeg je zo iets :+
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:20:41 #206
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127115688
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, zoiets dus.
_O_
pi_127115782
Ik was het echt niet was mijn broertje gr gr
pi_127115840
Stelletje grappenmakerts. Wil de echte TS zich NU melden..?
  PR en moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 18:34:54 #209
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_127116155
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:18 schreef Jimbo het volgende:

[..]

je bent niet goed :')

Dat is geen nieuws.
Fuck the EBU.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:51:36 #210
133321 Burner82
Speedo fan
pi_127116777
quote:
Sorry dat ik de laatste dagen zo weinig van mij heb laten weten.

Iemand heeft waarschijnlijk mijn account weten te te hacken want ik kan er niet meer opkomen en ook niet meer op mijn e-mail adres. Dus vandaar dat ik even een nieuw account heb aangemaakt.

Ik bevind me op dit moment op de grens tussen Nederland en Belgie, ik zit hier op dit moment ondergedoken en zal binnenkort even een uitgebreid verslag schrijven over wat er de afgelopen dagen heeft afgespeeld.

Heb dit hele stuk moeten typen op me telefoon en kan eerlijk zeggen dat het geen pretje is.

Ik spreek jullie snel
Mijn advies opgevolgd dus ^O^

Waar zit je ongeveer? :P Limburg is goed om je te verstoppen :P
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_127118411
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik was het echt niet was mijn broertje gr gr
Sukkeltje :')
  dinsdag 28 mei 2013 @ 19:51:02 #212
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_127119638
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef stoereboii het volgende:

[..]

Sukkeltje :')
QFT
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 19:59:06 #213
249559 crew  Lavenderr
pi_127120058
feel the love *;
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:14:17 #214
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127120989
quote:
[..]

[..]
Toch niet in dat bos van aantal jaar geleden? :P TRU / Geen pottenkijkers.

quote:

Dat lange verhaal was toch niet op mobiel geschreven? Wel een keer eerder een kort stukje waarbij hij schreef ik houd het kort want zit op mobiele telefoon. Althans, als ik het mij goed herinner. :)

Maar goed, desondanks denk ik ook dat het in dit geval niet om de echte TS gaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Dlocks op 28-05-2013 22:53:03 ]
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:50:08 #215
391606 AF_
AltijdKapot
pi_127122762
Lijkt me sterk dat dit ts is, moet dan toch de moeite doen om eerst een account aan te maken, en dat moet sowieso via.een pc/laptop
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 21:58:29 #216
403678 weswiladvies
Geel voor herkenning.
pi_127126704
Ik kan jullie garanderen dat dat niet mijn account is. Er is een kloontje actief blijkbaar.
Er is niets gehackt en ik ben er gewoon nog.Mocht dit ooit wel gebeuren dan zal dat waarschijnlijk ook het einde van mij posts zijn.

Zoals eerder al aangegeven zit ik ( nog steeds ) op een niet nader te noemen locatie. (Wel kan ik zeggen dat deze niet rond ons grensgebied ligt :') )

Ik weet eventjes niet meer waar ik moet beginnen en in welke stijl jullie liever hebben dat ik typ, gezien dat mijn gebruikelijke stijl te fictief overkomt maar als ik zoals normaal post dan is er geen touw aan vast te knopen.Zoals eerder al gesuggereerd in dit topic zit ik op het moment mobiel, dus ik ga proberen lappen tekst te gebruiken die zowel gekopierd zijn uit mn dagboek op de telefoon als dingen die ik er nu bij zet.

De donderdag (en inmiddels nog vele andere dagen ) hadden jullie nog te goed van me, ik zal deze in een paar zinnen omschrijven gezien er weinig gebeurde.

Na de heisa van woensdag besloot ik dan toch eindelijk iemand in vertrouwen te nemen, mijn keuze viel op mijn broer, laten we hem Jeroen noemen.
Gelukkig woont jeroen in de buurt dus op donderdag ochtend vroeg ben ik even naar hem toe gegaan en heb hem alles verteld.Na een emotioneel gesprek vertelde mijn broer dat hij lles geloofde wat ik hem vertelde en hij bood zich gelijk aan om mee te gaan op vrijdag avond. Uiteraard had ik zo mijn twijfels gezien ik bang was dat als er al iemand kwam deze het niet zouden waarderen als ik iemand mee nam, maar gezien het verleden van mijn broer vond ik het toch wel een geruststellende gedachte.

Tot zo ver een snelle recap van de donderdag. Vrijdag is pas waar de grote dag was.

Vrijdag ochtend werd ik wakker, voor het eerst in tijden was ik weer echt zenuwachtig. Eigenlijk het zelfde gevoel als vroeger wanneer het 5 december was, je wist dat er savonds wat te gebeuren stond maar stiekem vond je het toch eng.

De ochtend ging vrij snel voorbij gezien ik jullie op fok even kon lastig vallen en ik ging rond twaalf uur naar mijn broer toe. We hadden afgesproken om de locatie al vast in het licht uit te kammen voor het geval dat we s’avonds niks zagen.
We pakten gelijk onze rugzak, en namens een hint hier op het forum gingen er ook wat ‘preppers dingen’ mee, onder andere een lader voor mijn telefoon (zoon extra grote accu) en wat broodnodige dingen zoals een potlood (hele goede tip!) en wat kleren, wc papier en zaklampen.. heel veel zaklampen. Het laatste wat we wilde was savonds verdwalen.

Na een uur rondgedwaalt te hebben rondom de sallandse heuvelrug (Leuk detail, wisten jullie dat er een soort kasteeltje/kerktoren staat die je vrijwel overal kan zien daar?) hebben we de hoofdwegen een klein beetje via google maps in kaart gebracht, en deze uitgeprint meegenomen om zo altijd een map in de buurt te houden.

Er vielen mij twee dingen op; al vanaf het moment (woensdag) van de achtervolging met de zwarte volvo heb ik niemand meer in de buurt van mijzelf gezien... zouden ze dan eindelijk de hoop hebben opgegeven; of zouden ze me van een afstand in de gaten houden ? Zijn er al technieken om dit via sataliet beelden te doen ?? Het valt me op dat je opvallend veel helicopters in de lucht ziet als je er op let.

Het tweede wat op viel was dat de hele heuvelrug voornamelijk geen bossig gebied was, het was vooral een droge vlakte,een hele rare locatie om een ‘geheime’ meeting te doen lijkt me zo.

Al snel viel de avond en we stapten de auto in.

Hier wil ik het voor vanavond even bij laten, ik ga verder met alles uit typen en jullie horen morgen van mij in geuren en kleuren wat er vrijdag avond gebeurd is.. dat is het namelijk wel waard om goed te vertellen om zo verwarringen te voorkomen.

Verder is alles goed hier, mijn broer en ik hebben onze wegen gescheiden, ik zit hier nu zonder ook maar iets van techniek behalve mijn telefoon waarmee ik eens per dag mijn ouders en broer sms dat het goed gaat (en ik jullie op de hoogte houd, dmv uitgetypte lappen text uit mijn tekstverwerker.)

Tot morgen.
pi_127126927
Klinkt als schizofrenie!
  PR en moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:02:34 #218
288245 crew  Moira
pi_127126946
Je houdt het wel spannend :D

Live en interactief amusement ^O^
Fuck the EBU.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:02:37 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127126947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 21:58 schreef weswiladvies het volgende:
Ik kan jullie garanderen dat dat niet mijn account is. Er is een kloontje actief blijkbaar.
Er is niets gehackt en ik ben er gewoon nog.Mocht dit ooit wel gebeuren dan zal dat waarschijnlijk ook het einde van mij posts zijn.

Zoals eerder al aangegeven zit ik ( nog steeds ) op een niet nader te noemen locatie. (Wel kan ik zeggen dat deze niet rond ons grensgebied ligt :') )

Ik weet eventjes niet meer waar ik moet beginnen en in welke stijl jullie liever hebben dat ik typ, gezien dat mijn gebruikelijke stijl te fictief overkomt maar als ik zoals normaal post dan is er geen touw aan vast te knopen.Zoals eerder al gesuggereerd in dit topic zit ik op het moment mobiel, dus ik ga proberen lappen tekst te gebruiken die zowel gekopierd zijn uit mn dagboek op de telefoon als dingen die ik er nu bij zet.

De donderdag (en inmiddels nog vele andere dagen ) hadden jullie nog te goed van me, ik zal deze in een paar zinnen omschrijven gezien er weinig gebeurde.

Na de heisa van woensdag besloot ik dan toch eindelijk iemand in vertrouwen te nemen, mijn keuze viel op mijn broer, laten we hem Jeroen noemen.
Gelukkig woont jeroen in de buurt dus op donderdag ochtend vroeg ben ik even naar hem toe gegaan en heb hem alles verteld.Na een emotioneel gesprek vertelde mijn broer dat hij lles geloofde wat ik hem vertelde en hij bood zich gelijk aan om mee te gaan op vrijdag avond. Uiteraard had ik zo mijn twijfels gezien ik bang was dat als er al iemand kwam deze het niet zouden waarderen als ik iemand mee nam, maar gezien het verleden van mijn broer vond ik het toch wel een geruststellende gedachte.

Tot zo ver een snelle recap van de donderdag. Vrijdag is pas waar de grote dag was.

Vrijdag ochtend werd ik wakker, voor het eerst in tijden was ik weer echt zenuwachtig. Eigenlijk het zelfde gevoel als vroeger wanneer het 5 december was, je wist dat er savonds wat te gebeuren stond maar stiekem vond je het toch eng.

De ochtend ging vrij snel voorbij gezien ik jullie op fok even kon lastig vallen en ik ging rond twaalf uur naar mijn broer toe. We hadden afgesproken om de locatie al vast in het licht uit te kammen voor het geval dat we s’avonds niks zagen.
We pakten gelijk onze rugzak, en namens een hint hier op het forum gingen er ook wat ‘preppers dingen’ mee, onder andere een lader voor mijn telefoon (zoon extra grote accu) en wat broodnodige dingen zoals een potlood (hele goede tip!) en wat kleren, wc papier en zaklampen.. heel veel zaklampen. Het laatste wat we wilde was savonds verdwalen.

Na een uur rondgedwaalt te hebben rondom de sallandse heuvelrug (Leuk detail, wisten jullie dat er een soort kasteeltje/kerktoren staat die je vrijwel overal kan zien daar?) hebben we de hoofdwegen een klein beetje via google maps in kaart gebracht, en deze uitgeprint meegenomen om zo altijd een map in de buurt te houden.

Er vielen mij twee dingen op; al vanaf het moment (woensdag) van de achtervolging met de zwarte volvo heb ik niemand meer in de buurt van mijzelf gezien... zouden ze dan eindelijk de hoop hebben opgegeven; of zouden ze me van een afstand in de gaten houden ? Zijn er al technieken om dit via sataliet beelden te doen ?? Het valt me op dat je opvallend veel helicopters in de lucht ziet als je er op let.

Het tweede wat op viel was dat de hele heuvelrug voornamelijk geen bossig gebied was, het was vooral een droge vlakte,een hele rare locatie om een ‘geheime’ meeting te doen lijkt me zo.

Hier wil ik het voor vanavond even bij laten, ik ga verder met alles uit typen en jullie horen morgen van mij in geuren en kleuren wat er vrijdag avond gebeurd is.. dat is het namelijk wel waard om goed te vertellen om zo verwarringen te voorkomen.

Verder is alles goed hier, mijn broer en ik hebben onze wegen gescheiden, ik zit hier nu zonder ook maar iets van techniek behalve mijn telefoon waarmee ik eens per dag mijn ouders en broer sms dat het goed gaat (en ik jullie op de hoogte houd, dmv uitgetypte lappen text uit mijn tekstverwerker.)

Tot morgen.
Sterkte. Hoop niet dat je dit uit je nek lukt want dan kom ik wel even langs.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:02:58 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127126965
Alles vertellen, maar uiteindelijk niets vertellen.. Beetje jammer dit. Maakt het zeker niet leuker om te blijven volgen :N
pi_127127139
TS gebruikt cliffhangers om ons te blijven lokken voor zijn boek... :') :') :')
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:07:09 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_127127227
Dus je zit nu aan de Belgisch/Nederlandse grens ergens dit te typen?
Zorgen 'ze' goed voor je of zit je daar gewoon een soort van ondergedoken?
En wat is de reden waarom je gevlucht bent?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:08:45 #223
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127127323
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
Dus je zit nu aan de Belgisch/Nederlandse grens ergens dit te typen?

4e zin ofzo.. niet aan de grens ;)
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:10:43 #224
249559 crew  Lavenderr
pi_127127444
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

4e zin ofzo.. niet aan de grens ;)
Eerder schreef hij wel aan de grens.
pi_127127451
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:02 schreef Cue_ het volgende:
Alles vertellen, maar uiteindelijk niets vertellen.. Beetje jammer dit. Maakt het zeker niet leuker om te blijven volgen :N
Wat is dit nou weer voor SBS6 instelling..
TS is in levensgevaar potverdorie
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:11:47 #226
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127127519
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eerder schreef hij wel aan de grens.
Dat was een kloon van hem.
Wie moeten we nou vertrouwen?
Ik ga voor die niet gekloonde
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:14:03 #227
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127127670
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:10 schreef hetBestuur het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor SBS6 instelling..
TS is in levensgevaar potverdorie
Ik ben niet zo van de nutteloze details :N Ook niet in boeken..
Niet enkel om het maar langer en langer te maken.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:14:53 #228
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127127725
quote:

Tot morgen.
Probeer je rustig te houden niet te gaan stress. Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
pi_127127860
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
Die humor. _O-
Ich hock in meinem Bonker
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:18:23 #230
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127127936
ts gaf toch duidelijk toe dat die nr2 geen kloon was van hem, of heb ik dat verkeerd gelezen ? :')
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:20:00 #231
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127128037
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
was
Dat gaf hij duidelijk toe volgens mij.
pi_127128039
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:14 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Probeer je rustig te houden niet te gaan stress. Ze kunnen jouw niks maken je bent maar een normaal burger.
Ik verdenk jou er echt van dat jij wessie bent! Haha.. Je hebt dezelfde s namelijk, ik heb je wel door.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:21:26 #233
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_127128132
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik verdenk jou er echt van dat jij wessie bent! Haha.. Je hebt dezelfde s namelijk, ik heb je wel door.
Moet je vooral doen schiet je niks mee op. Ik probeer alleen die jongen te helpen die in nood verkeerd. Dat jullie in alles een grap zien.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:22:04 #234
249559 crew  Lavenderr
pi_127128169
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:18 schreef Jimbo het volgende:
ts gaf toch duidelijk toe dat die nr2 geen kloon was van hem, of heb ik dat verkeerd gelezen ? :')
Ja, dat gaf hij duidelijk toe
pi_127128402
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Moet je vooral doen schiet je niks mee op. Ik probeer alleen die jongen te helpen die in nood verkeerd. Dat jullie in alles een grap zien.
Doe ik ook, want ik ben er echt van overtuigd. Ik weet niet eens waarom, maar ik weet het bijna zeker.
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:28:23 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_127128591
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Doe ik ook, want ik ben er echt van overtuigd. Ik weet niet eens waarom, maar ik weet het bijna zeker.
ik heb ook zomaar het idee dat het weleens waar zou kunnen zijn..
pi_127128641
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:28 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

ik heb ook zomaar het idee dat het weleens waar zou kunnen zijn..
Jammer dat jij als mod niet het 1 en ander kan nakijken haha.. Kan Danny dat niet? :P
  Moderator dinsdag 28 mei 2013 @ 22:30:42 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_127128748
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jammer dat jij als mod niet het 1 en ander kan nakijken haha.. Kan Danny dat niet? :P
Weet ik niet.
Maar een mysterie is ook leuk, dus laten we maar blijven gissen 8-) .
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:31:48 #239
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127128819
meh.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 22:33:01 #240
6941 APK
Factual, I think.
pi_127128893
Een boek gaat het zeker niet worden met al die taalfouten :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_127128930
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef APK het volgende:
Een boek gaat het zeker niet worden met al die taalfouten :+
Ach, hij is nog maar 17 :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 23:09:34 #242
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_127131324
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Ik denk dat jij TRU / Geen pottenkijkers. ook wel kunt waarderen. Is zonder dollen echt de moeite waard om te lezen.
pi_127136347
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 22:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ach, hij is nog maar 17 :P 27 :o
Ik weet niet of het een verzonnen boekverhaal van TS is, een hersenspinsel, of dat er daadwerkelijk evil minds achter hem aan zitten, maar ik wil sowieso morgen het vervolg horen :D
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  roze woensdag 29 mei 2013 @ 01:49:28 #244
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_127137438
quote:

Tot morgen.
Gelukkig een lang verhaaltje. Was al bang dat we het met korte stukjes moesten doen ;(
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 29 mei 2013 @ 02:33:43 #245
391606 AF_
AltijdKapot
pi_127137969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 23:09 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Ik denk dat jij TRU / Geen pottenkijkers. ook wel kunt waarderen. Is zonder dollen echt de moeite waard om te lezen.
Behoorlijk veel om te lezen maar rot nu toe de moeite waard ^O^
Ga morgen verder met topic 2 *O*
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
pi_127140906
Om even alles op te helderen dit account is wel mijn echte account nu. Ik heb totaal geen toegang meer tot mijn account en ik vraag me dan ook af wie mijn account gehackt heeft. Zouden hier de mensen achter zitten die mij ook achtervolgt hebben.

Nu dan het verhaal waar jullie allemaal op gewacht hebben:

Vrijdagochtend werd ik vroeg wakker en deed gewoon mijn dagelijkse bezigheden en sprak in de middag samen af met mijn broer om richting de Sallandse Heuvelrug te gaan om daar de boel te gaan verkennen zodat we alvast wat informatie over de plek zelf konden opdoen.

Eenmaal op de plek aangekomen zijn we gelijk het gebied gaan verkennen en kwamen erachter dat er maar een weg was naar de plek van de ontmoeting dus we moesten ervoor zorgen dat onze auto op een andere plek kwam te staan zodat we altijd een uitweg door de bossen zouden hebben.

Het was rond een uurtje of 5 toen we eindelijk klaar waren met het hele gebied rond de plek te verkennen en aangezien het bijna etenstijd hadden we maar besloten om in een naastgelegen dorp wat te gaan eten.

Eenmaal aangekomen bij een klein restaurantje zijn we ergens verdekt gaan zitten zodat we niet veel zouden opvallen want het zou zomaar kunnen dat we hier ook in de gaten werden gehouden maar gelukkig was het ditmaal niet het geval.

We hadden nadat we klaar waren met eten nog lekker zitten natafelen en besloten onze tijd te doden voordat de afspraak zou plaatsvinden. Om 22.00 hadden we toch maar besloten om alvast naar de afgesproken plek toe te gaan zodat we onze auto alvast verdekt op konden stellen. De minuten vlogen langzaam voorbij en hoe dichter we bij 22:30 kwamen hoe zenuwachtiger ik werd.

22:30

Sorry verhaal moet even op zich wachten aangezien ik net een telefoontje gekregen heb dat ik me uit de voeten moet maken aangezien er mensen onderweg zijn..

Jullie horen snel van mij
pi_127141014
_O- :')

Ok, ik haak nu af.
Doei.
  woensdag 29 mei 2013 @ 09:46:43 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127141064
En weer een lap tekst met totaal geen inhoud...
pi_127141119
Die weswiladvies2 is een troll account, erg obvious.
pi_127141187
Pff weet nou al helemaal niet meer wie ik moet geloven ;(
pi_127141234
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef weswiladvies2 het volgende:
[...]
:N
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_127141238
quote:
13s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
En weer een lap tekst met totaal geen inhoud...
Inderdaad. Wes heeft een writersblock
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 10:03:46 #253
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127141470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef weswiladvies2 het volgende:
Om even alles op te helderen dit account is wel mijn echte account nu. Ik heb totaal geen toegang meer tot mijn account en ik vraag me dan ook af wie mijn account gehackt heeft. Zouden hier de mensen achter zitten die mij ook achtervolgt hebben.

Nu dan het verhaal waar jullie allemaal op gewacht hebben:

Vrijdagochtend werd ik vroeg wakker en deed gewoon mijn dagelijkse bezigheden en sprak in de middag samen af met mijn broer om richting de Sallandse Heuvelrug te gaan om daar de boel te gaan verkennen zodat we alvast wat informatie over de plek zelf konden opdoen.

Eenmaal op de plek aangekomen zijn we gelijk het gebied gaan verkennen en kwamen erachter dat er maar een weg was naar de plek van de ontmoeting dus we moesten ervoor zorgen dat onze auto op een andere plek kwam te staan zodat we altijd een uitweg door de bossen zouden hebben.

Het was rond een uurtje of 5 toen we eindelijk klaar waren met het hele gebied rond de plek te verkennen en aangezien het bijna etenstijd hadden we maar besloten om in een naastgelegen dorp wat te gaan eten.

Eenmaal aangekomen bij een klein restaurantje zijn we ergens verdekt gaan zitten zodat we niet veel zouden opvallen want het zou zomaar kunnen dat we hier ook in de gaten werden gehouden maar gelukkig was het ditmaal niet het geval.

We hadden nadat we klaar waren met eten nog lekker zitten natafelen en besloten onze tijd te doden voordat de afspraak zou plaatsvinden. Om 22.00 hadden we toch maar besloten om alvast naar de afgesproken plek toe te gaan zodat we onze auto alvast verdekt op konden stellen. De minuten vlogen langzaam voorbij en hoe dichter we bij 22:30 kwamen hoe zenuwachtiger ik werd.

22:30

Sorry verhaal moet even op zich wachten aangezien ik net een telefoontje gekregen heb dat ik me uit de voeten moet maken aangezien er mensen onderweg zijn..

Jullie horen snel van mij
Debunked, je had volgens de op 22:00 je afspraak.
Het account klopt niet
en je bent vergeten dat je in de ochtend even furieus gemasturbeerd heb op de comments op fok!

Busted!
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 10:05:18 #254
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127141512
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 09:51 schreef Fixi0 het volgende:
Pff weet nou al helemaal niet meer wie ik moet geloven ;(
newb :')

altijd een origneel account pakken, mits er aanleiding is / een mod is die zegt dat de kloon juist is.

Ik zeg, geef die gozer een verified stempel! _O- (die originele dan he :{w )
pi_127141646
Ja hoor wat ongeloofwaardig dit allemaal :(
pi_127141989
Ik hoop dat deze post doorkomt aangezien me bereik heel zwak is.

Had inderdaad een afspraak om 22:30 maar ben er om 22:00 al naartoe gegaan. Het moment dat ik mijn laatste post gedaan heb ik gelijk al mijn spullen gepakt en sta nu op een parkeerplaats langs de snelweg om jullie toch even op de hoogte houden.
pi_127142257
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef weswiladvies2 het volgende:

Had inderdaad een afspraak om 22:30 maar ben er om 22:00 al naartoe gegaan. Het moment dat ik mijn laatste post gedaan heb ik gelijk al mijn spullen gepakt en sta nu op een parkeerplaats langs de snelweg om jullie toch even op de hoogte houden.
En ook gewoon online blijven om happers te checken :'(
pi_127142589
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

En ook gewoon online blijven om happers te checken :'(
Haha he is BUSTED! Lol check UI
  woensdag 29 mei 2013 @ 10:38:47 #259
296917 Abby79
Being myself!
pi_127142618
Hahaha, een modje bezig geweest met het account van weswiladvies2? :P
Well, desire contradicts fear. These days most people have replaced almost all their emotions with fear.
When everyone has dreams but only a few realize them, then... it makes cowards of the rest of us.
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 10:41:30 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127142690
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef weswiladvies2 het volgende:

je verdraait em kut :')

je afspraak was 2200 ;(
oh wat ben jij een slechte troll ;( :') je zou van mij kunnen zijn :D
pi_127142735

_O-
pi_127143166
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Jimbo het volgende:

[..]

je verdraait em kut :')

je afspraak was 2200 ;(
oh wat ben jij een slechte troll ;( :') je zou van mij kunnen zijn :D
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 10:54:46 #263
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127143195
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef weswiladvies2 het volgende:

[..]

De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
dan heb ik niet goed gelezen :')

hoe dan ook, je bent een trol :')
pi_127143355
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Heel dit topic is een troll. :)
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 10:59:25 #265
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127143371
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Heel dit topic is een troll. :)
Ik geef TS een kans tot hij debunked is.
pi_127143433
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Ik geef TS een kans tot hij debunked is.
Nou ik niet hoor. De manier van schrijven zegt mij genoeg.
pi_127143490
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Koekje van eigen deeg van een troll haha
  Moderator woensdag 29 mei 2013 @ 11:07:56 #268
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127143691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Nou ik niet hoor. De manier van schrijven zegt mij genoeg.
mja stiekem verwacht ik ook niets hoor... maar wie weet..wie weet
  PR en moderator woensdag 29 mei 2013 @ 11:39:21 #269
288245 crew  Moira
pi_127144894
Ik geloof dat dit het werk is van de Illuminati is en dat we're all fucked zijn.
Fuck the EBU.
pi_127147968
Nou, kom er maar in Wesley. Hoe ging het op de veluwe?
  woensdag 29 mei 2013 @ 12:54:17 #271
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_127148485
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Wopper1 het volgende:
Nou, kom er maar in Wesley. Hoe ging het op de veluwe?
Veluwe?
  woensdag 29 mei 2013 @ 13:57:15 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127151320
oke weswiladvies2 = trol
en weswiladvies = ???

Ben echt ff de kluts kwijt nu. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_127152793
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef theguyver het volgende:
oke weswiladvies2 = trol
en weswiladvies = ???

Ben echt ff de kluts kwijt nu. :{
Nog even en we krijgen een weswiladvies 3
pi_127153049
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Nog even en we krijgen een weswiladvies 3
Ik wilde die registreren, maar was bang voor enge mannen die mij dan gingen volgen omdat ze dan dachten dat ik Wes was.

Ik durfde niet.
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:46:02 #275
391606 AF_
AltijdKapot
pi_127156548
Iemand die de topicreeks: geen pottenkijkers heeft gelezen?
Kan iemand mijn de ontknoping vertellen? Gestopt na deel 12 -O-
#TeamVicky
#TeamGerrie
AF_ is een schatje.
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:12:07 #276
374582 Tropanzia
Suena bien
pi_127157915
Ha TS.
Misschien is het een idee om hier een foto van een herkenbare plek in jouw omgeving te plaatsen. Dit is misschien handig voor de geloofwaardigheid van je verhaal.
Normaal geloof ik dit soort verhalen trouwens helemaal niet. Maar ik ben dusdanig gecharmeerd van de foto's en het andere ''bewijs'' dat de TS heeft gepost dat ik toch wel aardig wat geloof hierin heb opgebouwd.
TS laat even wat van je horen.
Digo
pi_127158819
Ja, hij zou vandaag een climax-verhaal plaatsen :(

Ik heb me trouwens wel laten vertellen dat de overheid glasvezelkabel-leggers wel meer dan eens gebiedt splitters aan te leggen om mensen te kunnen aftappen, gericht op individuen maar resulterend in grote aftapbare gebieden :{
Weer zoiets dat bepaalde volgmethoden voor kwaadwillenden wel mogelijk maakt. Ik vind de achtervolgingsverhalen wel een beetje fictief over komen maar wil het verhaal nog niet volledig als kolder afschrijven -O-
  woensdag 29 mei 2013 @ 16:46:41 #278
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_127159651
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 15:46 schreef AF_ het volgende:
Iemand die de topicreeks: geen pottenkijkers heeft gelezen?
Kan iemand mijn de ontknoping vertellen? Gestopt na deel 12 -O-
Skip door naar ergens rond topic 30. Was verzonnen en ze zaten lekker op de camping dacht ik.
pi_127159729
quote:
1s.gif Op woensdag 29 mei 2013 16:46 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Skip door naar ergens rond topic 30. Was verzonnen en ze zaten lekker op de camping dacht ik.
Hehe, nice :s)
pi_127166645
Normaal verveel ik me altijd in de trein, maar dit was een mooie afwisseling :7
  woensdag 29 mei 2013 @ 21:24:29 #281
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_127173895
Nou wes, kom op met die update :9
pi_127185363
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef AppleMartini het volgende:
pi_127186096
quote:
  donderdag 30 mei 2013 @ 00:23:47 #284
388977 NotGuilty
Cuéntamelo
pi_127186909
quote:
pi_127187059
quote:
pi_127187863
quote:
Nou wes. kom op met die update :9
pi_127188027
quote:
c_/
pi_127189042
quote:
pi_127189051
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:54 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 23:54 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

donderdag 30 mei 2013 @ 08:51:36 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_127191482
quote:
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 30 mei 2013 @ 09:59:21 #291
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_127193208
quote:
  donderdag 30 mei 2013 @ 10:16:18 #292
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_127193695
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_127193762
Wes is dood.
pi_127194323
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:18 schreef Knalerwtje het volgende:
Wes is dood.
Bron? :o :'(
pi_127194445
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:35 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Bron? :o :'(
pi_127194496
quote:
Wes is dood.
Jaja...
pi_127194612
quote:
Wes is dood.
Welnee, die lacht zich rot met zijn matties om zijn grap.
Of hij ligt in bed met die Daphne.
pi_127196589
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Juist :P
pi_127196701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 10:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Daphne moet volgens mij ook wel een verdomd geil wijf zijn
pi_127196811
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2013 11:42 schreef Fixi0 het volgende:

[..]

Daphne moet volgens mij ook wel een verdomd geil wijf zijn
Ze heeft hem aardig op zijn knieën, ja. Hoe zou ze dat doen? Met een speciaal soort feromonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')