quote:
Inderdaad. Wes heeft een writersblockquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:46 schreef Cue_ het volgende:
En weer een lap tekst met totaal geen inhoud...
Debunked, je had volgens de op 22:00 je afspraak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 09:39 schreef weswiladvies2 het volgende:
Om even alles op te helderen dit account is wel mijn echte account nu. Ik heb totaal geen toegang meer tot mijn account en ik vraag me dan ook af wie mijn account gehackt heeft. Zouden hier de mensen achter zitten die mij ook achtervolgt hebben.
Nu dan het verhaal waar jullie allemaal op gewacht hebben:
Vrijdagochtend werd ik vroeg wakker en deed gewoon mijn dagelijkse bezigheden en sprak in de middag samen af met mijn broer om richting de Sallandse Heuvelrug te gaan om daar de boel te gaan verkennen zodat we alvast wat informatie over de plek zelf konden opdoen.
Eenmaal op de plek aangekomen zijn we gelijk het gebied gaan verkennen en kwamen erachter dat er maar een weg was naar de plek van de ontmoeting dus we moesten ervoor zorgen dat onze auto op een andere plek kwam te staan zodat we altijd een uitweg door de bossen zouden hebben.
Het was rond een uurtje of 5 toen we eindelijk klaar waren met het hele gebied rond de plek te verkennen en aangezien het bijna etenstijd hadden we maar besloten om in een naastgelegen dorp wat te gaan eten.
Eenmaal aangekomen bij een klein restaurantje zijn we ergens verdekt gaan zitten zodat we niet veel zouden opvallen want het zou zomaar kunnen dat we hier ook in de gaten werden gehouden maar gelukkig was het ditmaal niet het geval.
We hadden nadat we klaar waren met eten nog lekker zitten natafelen en besloten onze tijd te doden voordat de afspraak zou plaatsvinden. Om 22.00 hadden we toch maar besloten om alvast naar de afgesproken plek toe te gaan zodat we onze auto alvast verdekt op konden stellen. De minuten vlogen langzaam voorbij en hoe dichter we bij 22:30 kwamen hoe zenuwachtiger ik werd.
22:30
Sorry verhaal moet even op zich wachten aangezien ik net een telefoontje gekregen heb dat ik me uit de voeten moet maken aangezien er mensen onderweg zijn..
Jullie horen snel van mij
newbquote:Op woensdag 29 mei 2013 09:51 schreef Fixi0 het volgende:
Pff weet nou al helemaal niet meer wie ik moet geloven
En ook gewoon online blijven om happers te checkenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik hoop dat deze post doorkomt aangezien me bereik heel zwak is.
Had inderdaad een afspraak om 22:30 maar ben er om 22:00 al naartoe gegaan. Het moment dat ik mijn laatste post gedaan heb ik gelijk al mijn spullen gepakt en sta nu op een parkeerplaats langs de snelweg om jullie toch even op de hoogte houden.
Haha he is BUSTED! Lol check UIquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En ook gewoon online blijven om happers te checken
je verdraait em kutquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:19 schreef weswiladvies2 het volgende:
Ik hoop dat deze post doorkomt aangezien me bereik heel zwak is.
Had inderdaad een afspraak om 22:30 maar ben er om 22:00 al naartoe gegaan. Het moment dat ik mijn laatste post gedaan heb ik gelijk al mijn spullen gepakt en sta nu op een parkeerplaats langs de snelweg om jullie toch even op de hoogte houden.
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijnquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
je verdraait em kut
je afspraak was 2200
oh wat ben jij een slechte troll![]()
je zou van mij kunnen zijn
dan heb ik niet goed gelezenquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef weswiladvies2 het volgende:
[..]
De allerlaatste sms had een datum en tijd erin.Vrijdag om 22:30. Ik neem aan dat ze hiermee bedoelen dat ik rond die tijd daar moet zijn
Heel dit topic is een troll.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan heb ik niet goed gelezen
hoe dan ook, je bent een trol
Ik geef TS een kans tot hij debunked is.quote:
Nou ik niet hoor. De manier van schrijven zegt mij genoeg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik geef TS een kans tot hij debunked is.
Koekje van eigen deeg van een troll hahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 10:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan heb ik niet goed gelezen
hoe dan ook, je bent een trol
mja stiekem verwacht ik ook niets hoor... maar wie weet..wie weetquote:Op woensdag 29 mei 2013 11:01 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou ik niet hoor. De manier van schrijven zegt mij genoeg.
Veluwe?quote:Op woensdag 29 mei 2013 12:42 schreef Wopper1 het volgende:
Nou, kom er maar in Wesley. Hoe ging het op de veluwe?
Nog even en we krijgen een weswiladvies 3quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:57 schreef theguyver het volgende:
oke weswiladvies2 = trol
en weswiladvies = ???
Ben echt ff de kluts kwijt nu.
Ik wilde die registreren, maar was bang voor enge mannen die mij dan gingen volgen omdat ze dan dachten dat ik Wes was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:28 schreef Fixi0 het volgende:
[..]
Nog even en we krijgen een weswiladvies 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |