We hebben nog vanaf donderdag tegoed, dus dat wordt een heel epistel straks.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:05 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Dat doe ik ook zeker weten. Ik had dit topic als bladwijzer staan, want ik volg alles. Vind het ook wel spannend maar ik denk dat dat dit verhaal een groot fictieverhaal is.
Tja Lavenderrr, heb je internet op je vakantie plaats?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We hebben nog vanaf donderdag tegoed, dus dat wordt een heel epistel straks.
Jawel, overal wifi. Maar veel teveel andere leuke dingen te doen om vaak op internet te hangenquote:Op zondag 26 mei 2013 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja Lavenderrr, heb je internet op je vakantie plaats?
Daar heb je helemaal gelijk. Je kan altijd nog terug lezen!quote:Op zondag 26 mei 2013 18:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, overal wifi. Maar veel teveel andere leuke dingen te doen om vaak op internet te hangen.
Het enige wat ik zie is een enorme Java foutmelding?quote:
Site ligt plat?quote:
Wij zijn er indirect ook bij betrokken, dus voor je het weet leggen ze ons ook plat. Best eng.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef TjetMaster het volgende:
Ze hebben zelfs geldersdagblad.nl platgelegd!
Ik denk dat het een grap van Scrummie is.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wij zijn er indirect ook bij betrokken, dus voor je het weet leggen ze ons ook plat. Best eng.
Alweer één ?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat het een grap van Scrummie is.
Nou, hij was er heel even. Om te zeggen dat hij nu nog niets kon zeggen. Hij zit een soort van ondergedoken ofzoquote:Op zondag 26 mei 2013 22:39 schreef theguyver het volgende:
TS al weer opgedoken?
ben ff dagje pleites geweest
Geintje zeker?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, hij was er heel even. Om te zeggen dat hij nu nog niets kon zeggen. Hij zit een soort van ondergedoken ofzo
Ja, dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Geintje zeker?
Er mag nu wel wat duidelijkheid komen, als je het mij vraagt.
Ja ik wil weten hoe dit verhaal afloopt!quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat zou fijn zijn.
Rekken is leuk, maar bij te lang rekken haken mensen af.
True.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:11 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, ik hou t topic wel in de gaten, misschien wel beter als er niet continu gespamd wordt, iedere keer die valse hoop als t topic weer bovenaan staat :p
Hij kan moeilijk tijdens een wilde achtervolging in Rotterdam even op die gasten afstappen en zeggen: "Time out boys en girls, ik moet even een proxy opzetten en een sateliet repositioneren om verslag te doen op FOK!quote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Wopper1 het volgende:
Er mag nu wel wat duidelijkheid komen, als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |