De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
Digitaal stoner vermaak
http://www.staggeringbeauty.com/
http://weavesilk.com/
http://zoomquilt2.madmindworx.com/zoomquilt2.swf (snelheid op z'n hoogst)
Stoner Movie TiPSPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 22:03:59 ]![]()
Die van mij staat dr ook al een tijdjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:02 schreef Monopoly het volgende:
Weer eens oldskool één van mijn oude UI's gezet
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik bedoelde de OP maar je snapt mequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, ik kan dat nog met mijn beperkte krachten hierliefde alles!
![]()
Zie boven kutwijfquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
HIJ KAN DE TT TOCH NIET MEER VERANDEREN OMDAT HIJ GEEN MOD MEER IS![]()
![]()
![]()
![]()
Verrek jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
HIJ KAN DE TT TOCH NIET MEER VERANDEREN OMDAT HIJ GEEN MOD MEER IS![]()
![]()
Hoe is dit gebeurd?He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
De FA's vonden het niet zo leuk dat hij bij hun thuis aanbelde en met zijn blote piemel rond ging zwaaien voor hun deur.quote:Fuck the EBU.![]()
Modden meot ook met ijzeren vuist!!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Moner was te lief om crew te zijn, kan gebeurenHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Kan ik enigzins inkomenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
De FA's vonden het niet zo leuk dat hij bij hun thuis aanbelde en met zijn blote piemel rond ging zwaaien voor hun deur.
Mono die TR's zet ipv afvinktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Je staat er in Hork. Nu bier halen verdomme.
Oh en zie die TR in de prenachtbagger danDeze wereld klopt niet
Fuck the EBU.![]()
Vergeet de dode kamelen niet die ik dagelijks bij ze liet bezorgen van een failliet circusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
De FA's vonden het niet zo leuk dat hij bij hun thuis aanbelde en met zijn blote piemel rond ging zwaaien voor hun deur.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
De FA's vonden het niet zo leuk dat hij bij hun thuis aanbelde en met zijn blote piemel rond ging zwaaien voor hun deur.alsof iemand dat zou geloven.
Mensen die niet blij zijn als mono voor hun deur staat te helicopteren.Alsof dat mogelijk is.
![]()
Nou, dat vond ik meer gewoon ondankbaar van ze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergeet de dode kamelen niet die ik dagelijks bij ze liet bezorgen van een failliet circusFuck the EBU.![]()
Ik moet zeggen dat ik nog nooit klachten heb ontvangenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]alsof iemand dat zou geloven.
Mensen die niet blij zijn als mono voor hun deur staat te helicopteren.Alsof dat mogelijk is.
Maar meestal deed ik het als de ouders niet thuis waren![]()
![]()
Matige TT.
Pleurt annnet ook maar in de OP trouwens.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Moet ze eerst wat langer blijven hangenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Ugjerke het volgende:
Matige TT.
Pleurt annnet ook maar in de OP trouwens.![]()
http://behealthy24.com/wp-content/uploads/2013/01/dt.jpgquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet ze eerst wat langer blijven hangen![]()
![]()
En krijgt met deze attitude ook geenquote:
Blowt ze wel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Ugjerke het volgende:
Matige TT.
Pleurt annnet ook maar in de OP trouwens.Fuck the EBU.![]()
Oeh, welk zenderpakket is dat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
LV keek een serie, ineens dat in beeld![]()
![]()
![]()
Jij kwam in je broekje zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck the EBU.![]()
hehe, een vriendin van me heeft een rubber baby dolfijn van een halve meterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Sobersoquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe, een vriendin van me heeft een rubber baby dolfijn van een halve meter
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 24-05-2013 22:14:17 ]![]()
Friedzone? I don't wanna get friedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
Klojo's friedzone-chick is wel bangmaterial.
Fuck the EBU.![]()
Ik zou d'r volplassen.
DIKHARD WINNEN VAN MONOPOLY MET RUMMIKUB
VOOR DE 100e KEER
Hij heeft nog nooit van mij gewonnen
Fuck the EBU.![]()
dat zeg je nou wel zo stoer, maar we weten allemaal dat je eerst zachtjes zou plassen, jij romanticus!quote:![]()
Truequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat zeg je nou wel zo stoer, maar we weten allemaal dat je eerst zachtjes zou plassen, jij romanticus!even lekker zachtjes besprenkelen toch?
![]()
Yellow
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij 250x verliezen krijgt hij de poedel prijs?quote:
Spam!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:02 schreef Nestalgie het volgende:
Neem hier eens een kijkje als je zin hebt : GAM / [Het grote FALLOUT-topic] #3 Eind van de eenzame weg...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Te laat bitchquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, "MIEW".quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Piemeltaart.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Hoii![]()
Mijn truffeltjes zijn uitgewerkt.
Wat een ervaring gast.
Echt een ogen opener. Eigenlijk ben ik echt onaardig/bot geweest tegenover mijn vader en mijn zusjes... ugh ik zat maar wat te doen in mijn leven man. Ik ga ook stoppen met blowen denk ik.
Ik heb mijn leven niet geleefd.. ik dacht dat ik het leven leefde... terwijl ik een inactieve toeschouwer was aan het kijken hoe mijn leven zichzelf weg stuurde.
Anyway, ik ga denk ik slapen.
Doei doei![]()
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Wat een ervaring gast.
Echt een ogen opener. Eigenlijk ben ik echt onaardig/bot geweest tegenover mijn vader en mijn zusjes... ugh ik zat maar wat te doen in mijn leven man. Ik ga ook stoppen met blowen denk ik.
Ik heb mijn leven niet geleefd.. ik dacht dat ik het leven leefde... terwijl ik een inactieve toeschouwer was aan het kijken hoe mijn leven zichzelf weg stuurde.
Doei doei![]()
Sorry voor dat rare 'levensverhaal' trouwens.
Moest het even kwijt
citaat voor de waarheidquote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Is goed hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Moest het even kwijt
Kom nou maar gewoon tcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Moest het even kwijt
quote:
Wat doen?quote:
Ik ben echt ziek moe.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat doen?
Ik ben echt ziek moe.Tis weekend
moe zijn doe je maar door de week op school ofzo
Waar ben jij nou ineens na toe?quote:
Dat was de oude ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:37 schreef Olment het volgende:
[..]Tis weekend
moe zijn doe je maar door de week op school ofzo
Trusten.
Dat werkt niet volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Wat een ervaring gast.
Doei doei![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Wat een ervaring gast.
Doei doei![]()
![]()
Trusten![]()
![]()
Houd nou op met miauwen poesje.
Mensen die heel vaakquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die nu geen bier drinken en ovenfriet etenemoticons gebruiken voor dingen die onzin zijn
Spatieboos![]()
Gequote voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Wat een ervaring gast.
Doei doei
Fuck the EBU.![]()
Ik geef hem een week.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Unscrewed is 50 tinten volwassener opeensHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
50 tintenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Unscrewed is 50 tinten volwassener opeens
Fuck the EBU.![]()
Echt niet ik geef hem 3 jaar
Hij gaat gewoon vol voor de winst en het gaat hem lukken om te stoppen voor langere tijd
En op z'n 18e verjaardag bedenkt hij zich dat het toch wel erg tof is dat hij nu gewoon zélf bij de coffeeshop gaat halen, en moet hij dat dan tóch een keertje proberen.
En dan gaat hij gewoon tot z'n 30e een blowtje per week roken
[ Bericht 68% gewijzigd door Moira op 25-05-2013 01:08:33 ]Fuck the EBU.![]()
Komt goed met die gozer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet naar de kroeg gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono vraagt of je hebt gescoord vannacht.
Liever wat extra biertjes thuis drinken,dan maar 3 biertjes in de kroeg.
Volgend weekend,waarschijnlijk wel naar de kroeg. Maar ik weet niet hosselen in de kroeg,discotheek doe ik meestal niet,ben ik gewoon bezig met drinken![]()
![]()
Beetje welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
Wat een verhaalVolgens mij ben je dronken
Het is veelte rustig hier in huis
Volgens mij zijn alle huisgenoten.![]()
Net bij zo'n kuttent waar van die mensen komen die voor het eerst uitgaan. Hebben ze zo iets bedacht, "radje draaien" wat 1 euro per draai kost met allemaal kleuren waarbij je iets wint (gratis drank krijgt) of iets verliest (drank moet kopen) met een verhouding van 70% kans op verlies en 30% kans op winst
Dus ik denk van oke ik ga gewoon draaien tot ik verlies, dan loop ik gewoon weg. Win ik dus eerst 5 "dagshots", oftewel gewoon fucking limonade waar echt 0 alcohol in zit, teringleiersDus ik draai nog een keer, moet ik 10 bier kopen, dus ik zeg ja rot lekker op met je 10 bier en ik loop weg. Wordt ik in mn kraag gegrepen door die barman en die zegt "ja je moet drie corona kopen voor 11 euro want je hebt de kleur rood gedraaid. ik zeg ja sorry ik heb helemaal geen geld. wordt ik eruit gezet
kk mongool zet mij er maar lekker uit ik hoef niet eens in je kuttent aanwezig te zijn met je "gratis" "shots".
Wat haat ik dit soort kankertenten toch tot diep in mn hart. Ik doe dit elke keer als ik daar toevallig ben omdat 'vrienden' erheen gaan, draaien tot ik verlies en ik eruit wordt gezet, het boeit me geen neuk of ze me naar buiten sturenik hoef daar niet te zijn. maar als ik een keer een biertje "win" (voor 1 euro) is dat natuurlijk leuk.
Heb overigens nu wel een pijnlijke rode streep op mn arm door de tering uitsmijter die me naar buiten werkte, terwijl ik gewoon meteen mee naar buiten liep.
[ Bericht 2% gewijzigd door Studeur op 25-05-2013 02:27:53 ]Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik heb hier gewoon Ranje met mint smaak.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
'denk je'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Wat een ervaring gast.
Doei doei
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik hoopte nog even te kunnen leren vannacht maar ben iets te dronkendan maar 2 uurtjes eerder opstaan en morgen de schade inhalen.
Wat is dat nou weer voor graftentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:18 schreef Studeur het volgende:
Net bij zo'n kuttent waar van die mensen komen die voor het eerst uitgaan. Hebben ze zo iets bedacht, "radje draaien" wat 1 euro per draai kost met allemaal kleuren waarbij je iets wint (gratis drank krijgt) of iets verliest (drank moet kopen) met een verhouding van 70% kans op verlies en 30% kans op winst
Dus ik denk van oke ik ga gewoon draaien tot ik verlies, dan loop ik gewoon weg. Win ik dus eerst 5 "dagshots", oftewel gewoon fucking limonade waar echt 0 alcohol in zit, teringleiersDus ik draai nog een keer, moet ik 10 bier kopen, dus ik zeg ja rot lekker op met je 10 bier en ik loop weg. Wordt ik in mn kraag gegrepen door die barman en die zegt "ja je moet drie corona kopen voor 11 euro want je hebt de kleur rood gedraaid. ik zeg ja sorry ik heb helemaal geen geld. wordt ik eruit gezet
kk mongool zet mij er maar lekker uit ik hoef niet eens in je kuttent aanwezig te zijn met je "gratis" "shots".
Wat haat ik dit soort kankertenten toch tot diep in mn hart. Ik doe dit elke keer als ik daar toevallig ben omdat 'vrienden' erheen gaan, draaien tot ik verlies en ik eruit wordt gezet, het boeit me geen neuk of ze me naar buiten sturenik hoef daar niet te zijn. maar als ik een keer een biertje "win" (voor 1 euro) is dat natuurlijk leuk.
Heb overigens nu wel een pijnlijke rode streep op mn arm door de tering uitsmijter die me naar buiten werkte, terwijl ik gewoon meteen mee naar buiten liep.Mensen verplichten iets te kopen als ze mee doen aan een 'spelletje'
Is dat niet illegaal?
Fuck the EBU.![]()
Veel te hectische en dramatische avond gehad gister, veel te weinig slaap.
En nu op naar een vroege, lange, kutte werkdag met allemaal van die klapmongolen die op zaterdag met hordes kinderen en mede-klapmongolen naar de winkel gaan om domme vragen te stellen, je van de rest van je werk af te houden, en de winkel overhoop te halen.
Dat mag ik de komende 8 uur proberen vol te houden.
Oftewel: geen zin
Fuck the EBU.![]()
NIET ZEUREN JE HEBT KANKERLEKKERE LUNCH VAN JE BOY JAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:18 schreef Moira. het volgende:
Veel te hectische en dramatische avond gehad gister, veel te weinig slaap.
En nu op naar een vroege, lange, kutte werkdag met allemaal van die klapmongolen die op zaterdag met hordes kinderen en mede-klapmongolen naar de winkel gaan om domme vragen te stellen, je van de rest van je werk af te houden, en de winkel overhoop te halen.
Dat mag ik de komende 8 uur proberen vol te houden.
Oftewel: geen zin![]()
Werkze prinses![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NIET ZEUREN JE HEBT KANKERLEKKERE LUNCH VAN JE BOY JA![]()
Werkze prinses![]()
![]()
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:18 schreef Studeur het volgende:
Heb overigens nu wel een pijnlijke rode streep op mn arm door de tering uitsmijter die me naar buiten werkte, terwijl ik gewoon meteen mee naar buiten liep.![]()
![]()
Mensen doen toch zelf mee aan een spelletje. Beetje flauw eigenlijk om daar zo mee om te gaan, speel dan niet mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor graftentMensen verplichten iets te kopen als ze mee doen aan een 'spelletje'
Is dat niet illegaal?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NIET ZEUREN JE HEBT KANKERLEKKERE LUNCH VAN JE BOY JA![]()
Werkze prinsesje zei het k woord
![]()
True, maar om nou iemand hardhandig de deur uit te werken (terwijl hij zelf al gaat) omdat hij niet verplicht 10 bier wil kopen, terwijl hij ook al 1 euro heeft betaald, vind ik toch een beetje raarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mensen doen toch zelf mee aan een spelletje. Beetje flauw eigenlijk om daar zo mee om te gaan, speel dan niet mee.
Fuck the EBU.![]()
Ik zou hetzelfde gedaan hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar om nou iemand hardhandig de deur uit te werken (terwijl hij zelf al gaat) omdat hij niet verplicht 10 bier wil kopen, terwijl hij ook al 1 euro heeft betaald, vind ik toch een beetje raarMaar dan waren we onderweg per ongeluk nog een deurpost tegengekomen die ik niet kon ontwijken. Pok.
Nou ja, ik zou niet werken in een tent met zulke suffe spelletjes, maar stel dat.
met mij gaat het goed hoor nico heeft vandaag de kids naar de dagopvang gebracht zodat ik bij anita haar bad kan schrobben ha ha kom gauw eens op de koffiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:53 schreef Monopoly het volgende:
Ha, hallo Moira.
Lang niet gezien hoe is het ?
Nou greotnjes van kees, ria en een poot van hector
GreotjensFuck the EBU.![]()
ah die nico is ook wel een skeetje ja haaha. ben blij dat jullie zolang gelukkig samen zijn, hoe oud zijn egbert en diederick dan onderhants?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor nico heeft vandaag de kids naar de dagopvang gebracht zodat ik bij anita haar bad kan schrobben ha ha kom gauw eens op de koffie
Greotjens
en doe anita effe de groeten van henk, heb anita al in geen jaaren gezien
gr gr![]()
wat wat serieus?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niieuwe seizoen zou in de VS beginnen binnenkort, maar ze hebben het gecanceld
Ok ok werkenFuck the EBU.![]()
8 en 12 he egbert zit op de mytyl he met zijn pdd nos en diederick volgt lessen in het internaat ach ja je moet toch wat he nou groetjes hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ah die nico is ook wel een skeetje ja haaha. ben blij dat jullie zolang gelukkig samen zijn, hoe oud zijn egbert en diederick dan onderhants?
en doe anita effe de groeten van henk, heb anita al in geen jaaren gezien
gr grFuck the EBU.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:17 schreef Monopoly het volgende:
Echt wel, er zijn er al 4 geweest maar jij was er telkens niet bij ro-ald![]()
![]()
![]()
http://www.buzzfeed.com/m(...)ver-said-to-a-parent Lieve kindertjes
Your beauty never ever scared me.![]()
Stofzuigen als een malle
Wel Q-dance radio op de achtergrond
Hardstyle maakt de dag toch een stuk fijner![]()
![]()
Moggeh stoners![]()
Vandaag jointjes in het park
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Lekker veel vertrouwen.quote:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
Echt niet ik geef hem 3 jaar
Hij gaat gewoon vol voor de winst en het gaat hem lukken om te stoppen voor langere tijd
En op z'n 18e verjaardag bedenkt hij zich dat het toch wel erg tof is dat hij nu gewoon zélf bij de coffeeshop gaat halen, en moet hij dat dan tóch een keertje proberen.
En dan gaat hij gewoon tot z'n 30e een blowtje per week roken![]()
quote:
B2S radio opstaan![]()
Phat beats onlyRuig!
Peukie erbij, boek erbij ff chillende lezenZo weer verder met opruimen.
![]()
Doen de Stoners hier trouwens ook aan Keezen ?
Bazenspel. Er is een online FOK!groep overigens. Momenteel een tijdje gratis te Keezen![]()
![]()
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Monopoly het volgende:
Doen de Stoners hier trouwens ook aan Keezen ?
Bazenspel. Er is een online FOK!groep overigens. Momenteel een tijdje gratis te KeezenHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Whehehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.![]()
Wanneer ga jij weer eens draaien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam klaar in mijn broekjeWat een monsterplaat
![]()
Zodra ik weer een keertje tijd heb. Wil wel weer een paar uur beukerts zoals deze de ether in slingeren.quote:
Gewoon 3-4 uur lang achter elkaar alleen maar hardstyle en hardcore en de bijbehorende pilsjes drinken![]()
![]()
Dan ga ik zeker luisterenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zodra ik weer een keertje tijd heb. Wil wel weer een paar uur beukerts zoals deze de ether in slingeren.
Gewoon 3-4 uur lang achter elkaar alleen maar hardstyle en hardcore en de bijbehorende pilsjes drinken![]()
![]()
Mi boi, jij jackt altijd die swag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.
Het is je vergeven.
Ga Keezen.Fuck the EBU.![]()
Laat antwoord maar:Ja Amanda inderdaad. Dat heb je goed gelezen.quote:
Vanwaar die?
Ook in moeilijke tijden.![]()
Omdat mijn vrouw klinkt alsof je al jaren wat hebt. Maar ben wel blij.voor je hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat antwoord maar:
[..]
Ja Amanda inderdaad. Dat heb je goed gelezen.
Vanwaar die?
Hahah ze is een kop groter dan ik, meisje klinkt dan ook zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat mijn vrouw klinkt alsof je al jaren wat hebt. Maar ben wel blij.voor je hoor
weird haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah ze is een kop groter dan ik, meisje klinkt dan ook zo
weird haha.
Door de seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha jaaaquote:
Eerst voor twaalven, en toen lagen we
rond 2 uur zo vanne: Ja ik ben nog klaar wakker, ja ik ook.
Hmmzzz, hoe zullen we moe worden..
3:43 keken we op de klok toen we net klaar waren. xd
En vanmorgen bij het wakker worden, nja vanmorgen...ergens na 12:00 xdOok in moeilijke tijden.![]()
Hahaha ja en dat na een niet nader te noemen lange droogstand
Ik heb nu een leuke manier gevonden om calorien te verbranden.Ook in moeilijke tijden.![]()
Ik word echt nieuwsgierig hoe lang dat dan was als je er zo geheimzinnig over doet haha. Dat laatste klopt helemaal!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha ja en dat na een niet nader te noemen lange droogstand
Ik heb nu een leuke manier gevonden om calorien te verbranden.Your beauty never ever scared me.![]()
Niet nader te benoemenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word echt nieuwsgierig hoe lang dat dan was als je er zo geheimzinnig over doet haha. Dat laatste klopt helemaal!haha
Gaat niemand hier wat aan.
Daar maak ik jaren uit opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet nader te benoemenhaha
Gaat niemand hier wat aan.Your beauty never ever scared me.![]()
Heldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
e-sigaret binnen. ziet er nou niet bepaald uit als een sigaret maar er komt iets uit wat op rook lijkt en waar nicotine in zit![]()
de hele dag nog niet gerookt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doorzetten broeder![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
KeeshBazin der bazinnen ( Op Moira. na natuurlijk
)
Hele fijne techno mashups enzo
ben nu ook bezig met een techno mixje/mashupHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ik welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ga er zo nog eentje draaien, doe je mee?mijn weekend is eindelijk begonnen, nu 2 daagjes vrij en dinsdag weer de hele dag.
Tijd voor wijn en wiet
Voetbal
Fuck the EBU.![]()
plz tc vanavond ik ben klere stoned en ik wil dit het liefste met jullie allemaal delenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik welmijn weekend is eindelijk begonnen, nu 2 daagjes vrij en dinsdag weer de hele dag.
Tijd voor wijn en wiet
VoetbalHeeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Goede vraag welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ga er zo nog eentje draaien, doe je mee?
Is het al gezellig op tc?![]()
ebah en ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goede vraag wel
Is het al gezellig op tc?Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Wil je dan dit even alvast doorgeven: 'quote:'
Ik heb mn moeder beloofd niet te blowen waar ze bij is...
Voordeur dan maar![]()
![]()
gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wil je dan dit even alvast doorgeven: ''
Ik heb mn moeder beloofd niet te blowen waar ze bij is...
Voordeur dan maar
Heeft FOK!verkiring met Studeur![]()
Trouwens, ik googlede op 'ik ben stoned' want ik zocht dat plaatje van pownews, krijg ik dus echt een plaatje te zien van een of andere rapper die voor een flat staat, in die flat woont toevallig mijn vader.
Illuminati, kan niet anders.![]()
Omdat hij en Vas allebei in de KLB SC komen en de KLB SC haalt het slechtste in mensen naar boven en is gewoon kut.quote:Fuck the EBU.![]()
Goede redenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij en Vas allebei in de KLB SC komen en de KLB SC haalt het slechtste in mensen naar boven en is gewoon kut.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
wat is minimale techno toch geil. ik kom bijna klaar terwijl ik dit aan elkaar mix![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij en Vas allebei in de KLB SC komen en de KLB SC haalt het slechtste in mensen naar boven en is gewoon kut.![]()
Gezellig daar dus![]()
![]()
Hahaha nee hoor, hij was gewoon aan het kutten zoals normaal, niks ernstigs ofzo maar het was al de zoveelste keer oid.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij en Vas allebei in de KLB SC komen en de KLB SC haalt het slechtste in mensen naar boven en is gewoon kut.![]()
Hoe lang is Vas geband eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bans mogen eigenlijk niet besproken worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe lang is Vas geband eigenlijk?
Jantje viel 1 maand lang van zijn fiets af, heb ik gehoord.
Maar dat hoorde ik ook al een lange tijd geleden, misschien is ze, Jantje (), opnieuw 'gevallen' voor een paar maanden.
Mag ik hier eigenlijk nog wel posten als ik niet meer blow?
Verdomme wat ben ik vaag geworden van 3 uur werken aan een betoog wat nog steeds niet af is. 'T ging echt steeds langzamer en ik bleef mijn zinnen maar herformuleren. Als ik het morgen teruglees zal de vaagheid wel te zien zijn
Ja, dat doe ik ookquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef Unscrewed het volgende:
Mag ik hier eigenlijk nog wel posten als ik niet meer blow?Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Vrijdag vrij. gr grquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bans mogen eigenlijk niet besproken worden.
Jantje viel 1 maand lang van zijn fiets af, heb ik gehoord.
Maar dat hoorde ik ook al een lange tijd geleden, misschien is ze, Jantje (), opnieuw 'gevallen' voor een paar maanden.
![]()
Oeps heb van dat verse croissants* deeg. Heb geen ei.. Hoop dat het geen ramp is dat ik ze niet in kan smeren.
*zijn sowieso echt lelijke croissants aan het worden denk ikYour beauty never ever scared me.![]()
Ik zat net nog te denken: zal ik nog een jointje roken, maar ik ben nog halfgaar van gisteren.
Drukke week![]()
![]()
Gewoon jointje roken gekquote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef Ceviche het volgende:
Ik zat net nog te denken: zal ik nog een jointje roken, maar ik ben nog halfgaar van gisteren.
Drukke week
Moirapoly's recensie
Soort wiet: White Whidow (wederom)
Kosten: 8,- (iets meer dan een grammetje gekregen
Effect: Zeer goed.
We hadden de setting goed voor elkaar. Matras op de grond, lege kamer, wierook, zitzak, veel kussens, epische rustgevende muziek (lijstje volgt).
Nadat we de J hadden gedraaid deden we alle lichten uit, één kaars aan die de kamer verlichte. De wierook rook sterk, maar zeer aangenaam. De wiet ging vrij snel op, we hebben er lekker van gerookt onder het genot van bier voor mij en wijn voor Moira.
We raakte in hele diepe gesprekken, over het leven, religies, overbevolking, wereldproblemathiek en wat persoonlijke zaken.
De setting was prachtig, superchill, heel laid-back, goede vibe en een beetje op jacht naar je innerste ziel. Erg prettig, zeker voor herhaling vatbaar.
Behalve de serieuze zaken ook nog goed kunnen lachen om de meest debiele simpele dingen. De 8 euro was het zeker waard.
Vanavond bouwen we er weer ééntje en gaan we genieten
Cijfer voor de wiet : 9
Cijfer voor de vibe 10
Totaal cijfer: 9,5Fuck the EBU.![]()
Goed gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly's recensie
We hadden de setting goed voor elkaar. Matras op de grond, lege kamer, wierook, zitzak, veel kussens, epische rustgevende muziek (lijstje volgt).
Nadat we de J hadden gedraaid deden we alle lichten uit, één kaars aan die de kamer verlichte. De wierook rook sterk, maar zeer aangenaam. De wiet ging vrij snel op, we hebben er lekker van gerookt onder het genot van bier voor mij en wijn voor Moira.
We raakte in hele diepe gesprekken, over het leven, religies, overbevolking, wereldproblemathiek en wat persoonlijke zaken.
De setting was prachtig, superchill, heel laid-back, goede vibe en een beetje op jacht naar je innerste ziel. Erg prettig, zeker voor herhaling vatbaar.
Behalve de serieuze zaken ook nog goed kunnen lachen om de meest debiele simpele dingen. De 8 euro was het zeker waard.
Cijfer voor de vibe 10
Totaal cijfer: 9,5
Chille recensie.
Ik zal binnenkort eens een schrijven over de Pinnochio die ik gekocht heb.Ook in moeilijke tijden.![]()
ga je daar van liegen?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Chille recensie.
Ik zal binnenkort eens een schrijven over de Pinnochio die ik gekocht heb.![]()
Nou ja, je kan het als liegen zien, maar ik ervaar het als hallucinatiequote:
een verknipt beeld van de werkelijkheid
vetquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het als liegen zien, maar ik ervaar het als hallucinatie
een verknipt beeld van de werkelijkheid![]()
![]()
Maar wat ik nu al wel kan zeggen is dat de geur en smaakquote:
overeenkomen. Heerlijke high.
Mooie groene lichte kleur, met weinig maar mooie rooie haren.
En een zacht licht suikerkraagje.
Tijdsduur van space: ca. 3 uur voel je 'm toch wel aardig zitten.Ook in moeilijke tijden.![]()
He is geantle man.quote:
He is kabo hard man.
Look him, he is ultra gay mentally challenged attention whore.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
He is geantle man.
Look him, he is ultra gay mentally challenged attention whore.'OK GO'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!!
Zou al die dingen in de OP moeten zetten. In een spoiler waarin de wietsoort zichtbaar is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly's recensie
Cijfer voor de vibe 10
Totaal cijfer: 9,5![]()
Waarheid.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou al die dingen in de OP moeten zetten. In een spoiler waarin de wietsoort zichtbaar is.
Maar denk dat we allemaal vaak te stoned/lui zijn om dat te doen
Die OP is sinds deel 4 al nauwelijks meer aangepast
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono spaced die shit heel het weekend al
ghe ghe ghequote:Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een brein van een kind af en toe volgens mij haha
Ik heb er slechts nog een hoopje dooie kwallen in zitten
Pff, nog een hele week naar school?quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Eens.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
LompeHork maakt zometeen zijn opwachting in mijn nieuwe topic. Hij heeft daar een nogal perverse rol in dat verhaal![]()
![]()
Ohoh, dit belooft wat.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork maakt zometeen zijn opwachting in mijn nieuwe topic. Hij heeft daar een nogal perverse rol in dat verhaal
Jep. En verderop is hij de schurk in het verhaalquote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh het was LH die in de bosjes stond
in je andere topic >?!![]()
![]()
Straks weer lekker,thuis bieren peuk erbij.
Hoewel,het wel weer even lekker was om naar mijn ma's huis te gaan.![]()
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. En verderop is hij de schurk in het verhaal![]()
Ja klojo zuigt maar klaart het klusje nietquote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Klojo heeft een aanzienlijke rol in het verhaal
Precies, dat doe ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klojo zuigt maar klaart het klusje nietFuck the EBU.![]()
Huh?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel zuigen maar niet slikken...
Lafjes hoor.Fuck the EBU.![]()
ok ik ben tering stoned.
En ik verzoek aan de lapo een klojo120 georienteerde TT te zetten.
plz?Heeft FOK!verkiring met Studeur
Forum Opties Forumhop: Hop naar: