Ik denk dat er een planeet is waar op 2 plekken precies tegenover elkaar een zon is, waardoor het altijd licht is. Hier zijn groene wezens, hoe ze eruit zien ik zou het niet weten. Alles is groen, de hele planeet is bedekt met planten, niet de planten die wij kennen, nee. Planten met een eigen wil, gedachte en vrijheid. Ze kunnen elkaars gedachte opnemen en een reactie terug sturen. Planten hebben weinig nodig om te overleven, daarom zijn ze erg gelukkig en hebben ze weinig nodig.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:50 schreef Anosmos het volgende:
*enige
ik denk dat er een planeet is waarop de centralere regio's, rond de evenaar dus, meer ontwikkeld zijn en dat dus blanken alles stelen en verkrachten, en onderdrukt worden door zwarte mensen.
Mind-blowing, hè.
Op de planeet waar de mannen groen zijn, zijn de planten geëvolueerd tot dingen die zuurstof gebruiken en CO2 uitscheiden. voor de fotosynthese van die groene mannen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:56 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik denk dat er een planeet is waar op 2 plekken precies tegenover elkaar een zon is, waardoor het altijd licht is. Hier zijn groene wezens, hoe ze eruit zien ik zou het niet weten. Alles is groen, de hele planeet is bedekt met planten, niet de planten die wij kennen, nee. Planten met een eigen wil, gedachte en vrijheid. Ze kunnen elkaars gedachte opnemen en een reactie terug sturen. Planten hebben weinig nodig om te overleven, daarom zijn ze erg gelukkig en hebben ze weinig nodig.
Daarom ja, ik denk niet dat het universum bij ons is begonnen. M.a.w. dat ze op andere planeten al verder zijn in evolutie dan wij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:53 schreef H4ppy het volgende:
Dat er leven op andere planeten waarschijnlijk bestaat betekent niet dat er daadwerkelijk mensen of wezens die op mensen lijken rondlopen. Een eencellig organisme is in feite ook "leven".
Hier is het een 65 miljoen jaren geleden een keer uitgeroeid door een ramp. En moet je zien hoe snel er eigenlijk intelligent leven ontstaat. in zo een periode.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daarom ja, ik denk niet dat het universum bij ons is begonnen. M.a.w. dat ze op andere planeten al verder zijn in evolutie dan wij.
Zie je wat ik bedoel? Als ze er achter komen hoelang het universum bestaat kan je met bijna zekerheid zeggen dat er ander leven is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hier is het een 65 miljoen jaren geleden een keer uitgeroeid door een ramp. En moet je zien hoe snel er eigenlijk intelligent leven ontstaat. in zo een periode.
Vergeet niet dat onze evolutie zo is verlopen door een samenstelling van gebeurtenissen miljoenen jaren geleden, en andere planeten met levende organismen kunnen een compleet ander verloop van gebeurtenissen hebben gehad die de planeet de de organismen hebben beïnvloedt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:01 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Daarom ja, ik denk niet dat het universum bij ons is begonnen. M.a.w. dat ze op andere planeten al verder zijn in evolutie dan wij.
erg traag ding op mn mobiel. Als ik ooit weer op de pc zit, ga ik er eerst af en dan ga ik er achter zitten en dan ga ik naar die site.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik denk dat je hier wel wat aan heb.
Persoonlijk vind ik dit echt gaaf!
http://htwins.net/scale2/lang.html
dan verander je toch lekker godverdomme die ttquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:46 schreef Goldenrush het volgende:
Dit heeft overigens niets met 'uit de doos' denken te maken
Op mijn mobiel werkt het ook goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
erg traag ding op mn mobiel. Als ik ooit weer op de pc zit, ga ik er eerst af en dan ga ik er achter zitten en dan ga ik naar die site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |