abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126969385
Ik vraag me af hè, hoe zou het leven op een andere planeet lichtjaren hier vandaan eruit zien. Ik weet zeker dat wij niet de enigste planeet zijn in het teringgrote universum. Dat zou gewoon onlogisch zijn.

Maar hoe zou dat nou zijn? Ze hebben waarschijnlijk een andere denkwijze dan ons. Bedenk hoe het daar zou kunnen zijn, en dan heb ik het over, voor ons, normale dingen, zoals: hebben ze daar dingen als huizen? zoja hoe zien die eruit. Hoe zouden ze daar denken? Hebben ze iets als een god? Hoe zien ze eruit? Hoe gaan ze met elkaar om? Welke zintuigen ( die wij niet eens kunnen bedenken ) hebben de wezens daar? wat voor stoffen zijn daar? Wat voor gebruiksvoorwerpen hebben ze daar? Wat voor energie gebruiken ze? En ga zo maar door.

Ideeën, hersenspinsels, paints, filmpjes alles is welkom.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:50:42 #2
378934 Anosmos
Vormloze klont
pi_126969545
*enige

ik denk dat er een planeet is waarop de centralere regio's, rond de evenaar dus, meer ontwikkeld zijn en dat dus blanken alles stelen en verkrachten, en onderdrukt worden door zwarte mensen.
Mind-blowing, hè.
Er zat WEL genoeg koriander in.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 22:53:16 #3
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_126969659
Dat er leven op andere planeten waarschijnlijk bestaat betekent niet dat er daadwerkelijk mensen of wezens die op mensen lijken rondlopen. Een eencellig organisme is in feite ook "leven".
pi_126969731
Ik denk dat wij pioniers zijn en als eerste in dit grofstoffelijke zijn geboren. Als wij ons herinneren dat wij God zijn en wij dit alles geschapen hebben zal de rest van ons de ontelbare planten gaan bevolken en van de vele schakeringen van de stoffelijke ervaring gaan genieten. Als Scheppers.
pi_126969775
Wij zijn gemaakt door de engineers.

heb je Prometeus niet gezien ofzo :')
pi_126969793
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:50 schreef Anosmos het volgende:
*enige

ik denk dat er een planeet is waarop de centralere regio's, rond de evenaar dus, meer ontwikkeld zijn en dat dus blanken alles stelen en verkrachten, en onderdrukt worden door zwarte mensen.
Mind-blowing, hè.
Ik denk dat er een planeet is waar op 2 plekken precies tegenover elkaar een zon is, waardoor het altijd licht is. Hier zijn groene wezens, hoe ze eruit zien ik zou het niet weten. Alles is groen, de hele planeet is bedekt met planten, niet de planten die wij kennen, nee. Planten met een eigen wil, gedachte en vrijheid. Ze kunnen elkaars gedachte opnemen en een reactie terug sturen. Planten hebben weinig nodig om te overleven, daarom zijn ze erg gelukkig en hebben ze weinig nodig.
pi_126969815
Er is geen doos.
🐱
pi_126969882
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:56 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Ik denk dat er een planeet is waar op 2 plekken precies tegenover elkaar een zon is, waardoor het altijd licht is. Hier zijn groene wezens, hoe ze eruit zien ik zou het niet weten. Alles is groen, de hele planeet is bedekt met planten, niet de planten die wij kennen, nee. Planten met een eigen wil, gedachte en vrijheid. Ze kunnen elkaars gedachte opnemen en een reactie terug sturen. Planten hebben weinig nodig om te overleven, daarom zijn ze erg gelukkig en hebben ze weinig nodig.
Op de planeet waar de mannen groen zijn, zijn de planten geëvolueerd tot dingen die zuurstof gebruiken en CO2 uitscheiden. voor de fotosynthese van die groene mannen.
🐱
pi_126969928
Ik denk dat er ergens 2 planeten naast elkaar staan. Naast de linker planeet staat een felle zon. De linker planeet wordt nu opgewarmd en wordt rood, de rechter planeet koelt af en wordt blauw. Een jaar daar bestaat uit 216 'mensendagen', elke 108 dagen wisselen ze van plek en wordt de voorheen rechter opgewarmd en de linker afgekoelt.
pi_126969964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:53 schreef H4ppy het volgende:
Dat er leven op andere planeten waarschijnlijk bestaat betekent niet dat er daadwerkelijk mensen of wezens die op mensen lijken rondlopen. Een eencellig organisme is in feite ook "leven".
Daarom ja, ik denk niet dat het universum bij ons is begonnen. M.a.w. dat ze op andere planeten al verder zijn in evolutie dan wij.
pi_126970052
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Daarom ja, ik denk niet dat het universum bij ons is begonnen. M.a.w. dat ze op andere planeten al verder zijn in evolutie dan wij.
Hier is het een 65 miljoen jaren geleden een keer uitgeroeid door een ramp. En moet je zien hoe snel er eigenlijk intelligent leven ontstaat. in zo een periode.
🐱
pi_126970094
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 22:50 schreef Anosmos het volgende:
*enige

enigste bestaat gewoon
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
pi_126970104
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:03 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Hier is het een 65 miljoen jaren geleden een keer uitgeroeid door een ramp. En moet je zien hoe snel er eigenlijk intelligent leven ontstaat. in zo een periode.
Zie je wat ik bedoel? Als ze er achter komen hoelang het universum bestaat kan je met bijna zekerheid zeggen dat er ander leven is.
  vrijdag 24 mei 2013 @ 23:07:06 #14
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_126970208
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:01 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

Vergeet niet dat onze evolutie zo is verlopen door een samenstelling van gebeurtenissen miljoenen jaren geleden, en andere planeten met levende organismen kunnen een compleet ander verloop van gebeurtenissen hebben gehad die de planeet de de organismen hebben beïnvloedt.

Dus het zou zomaar kunnen dat een planeet honderden miljoenen jaren langer dan de aarde bestaat, met levende organismen, alleen zijn die eencellige organismen nauwelijks veranderd omdat er compleet andere omstandigheden zijn.
pi_126970261
Misschien zijn daar wel wormen geevolueerd tot primaten
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_126970699
Ik denk dat je hier wel wat aan heb.
Persoonlijk vind ik dit echt gaaf!

http://htwins.net/scale2/lang.html
pi_126978735
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2013 23:18 schreef 0108daniel het volgende:
Ik denk dat je hier wel wat aan heb.
Persoonlijk vind ik dit echt gaaf!

http://htwins.net/scale2/lang.html
erg traag ding op mn mobiel. Als ik ooit weer op de pc zit, ga ik er eerst af en dan ga ik er achter zitten en dan ga ik naar die site.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:45:19 #18
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_126978763

Zo ongeveer.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 10:46:36 #19
390376 Goldenrush
Everything is a remix.
pi_126978788
Dit heeft overigens niets met 'uit de doos' denken te maken :')
pi_126978828
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:46 schreef Goldenrush het volgende:
Dit heeft overigens niets met 'uit de doos' denken te maken :')
dan verander je toch lekker godverdomme die tt
pi_126978835
pi_126979478
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 10:43 schreef Nestalgie het volgende:

[..]

erg traag ding op mn mobiel. Als ik ooit weer op de pc zit, ga ik er eerst af en dan ga ik er achter zitten en dan ga ik naar die site.
Op mijn mobiel werkt het ook goed :)
Haha is goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')