Mono die TR's zet ipv afvinktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Monopoly het volgende:
Je staat er in Hork. Nu bier halen verdomme.
Oh en zie die TR in de prenachtbagger dan
Vergeet de dode kamelen niet die ik dagelijks bij ze liet bezorgen van een failliet circusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
De FA's vonden het niet zo leuk dat hij bij hun thuis aanbelde en met zijn blote piemel rond ging zwaaien voor hun deur.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
De FA's vonden het niet zo leuk dat hij bij hun thuis aanbelde en met zijn blote piemel rond ging zwaaien voor hun deur.
Nou, dat vond ik meer gewoon ondankbaar van ze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergeet de dode kamelen niet die ik dagelijks bij ze liet bezorgen van een failliet circus
Ik moet zeggen dat ik nog nooit klachten heb ontvangenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]alsof iemand dat zou geloven.
Mensen die niet blij zijn als mono voor hun deur staat te helicopteren.Alsof dat mogelijk is.
Moet ze eerst wat langer blijven hangenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Ugjerke het volgende:
Matige TT.
Pleurt annnet ook maar in de OP trouwens.
http://behealthy24.com/wp-content/uploads/2013/01/dt.jpgquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet ze eerst wat langer blijven hangen
En krijgt met deze attitude ook geenquote:
Blowt ze wel?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:09 schreef Ugjerke het volgende:
Matige TT.
Pleurt annnet ook maar in de OP trouwens.
Oeh, welk zenderpakket is dat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
LV keek een serie, ineens dat in beeld![]()
Jij kwam in je broekje zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
hehe, een vriendin van me heeft een rubber baby dolfijn van een halve meterquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[ afbeelding ]
Sobersoquote:
Godverdommequote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe, een vriendin van me heeft een rubber baby dolfijn van een halve meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |