ah die nico is ook wel een skeetje ja haaha. ben blij dat jullie zolang gelukkig samen zijn, hoe oud zijn egbert en diederick dan onderhants?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor nico heeft vandaag de kids naar de dagopvang gebracht zodat ik bij anita haar bad kan schrobben ha ha kom gauw eens op de koffie
Greotjens
wat wat serieus?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niieuwe seizoen zou in de VS beginnen binnenkort, maar ze hebben het gecanceld
8 en 12 he egbert zit op de mytyl he met zijn pdd nos en diederick volgt lessen in het internaat ach ja je moet toch wat he nou groetjes hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ah die nico is ook wel een skeetje ja haaha. ben blij dat jullie zolang gelukkig samen zijn, hoe oud zijn egbert en diederick dan onderhants?
en doe anita effe de groeten van henk, heb anita al in geen jaaren gezien
gr gr
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:17 schreef Monopoly het volgende:
Echt wel, er zijn er al 4 geweest maar jij was er telkens niet bij ro-ald
quote:
Lekker veel vertrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
Echt niet ik geef hem 3 jaar
Hij gaat gewoon vol voor de winst en het gaat hem lukken om te stoppen voor langere tijd
En op z'n 18e verjaardag bedenkt hij zich dat het toch wel erg tof is dat hij nu gewoon zélf bij de coffeeshop gaat halen, en moet hij dat dan tóch een keertje proberen.
En dan gaat hij gewoon tot z'n 30e een blowtje per week roken
quote:
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Monopoly het volgende:
Doen de Stoners hier trouwens ook aan Keezen ?
Bazenspel. Er is een online FOK!groep overigens. Momenteel een tijdje gratis te Keezen
Whehehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.
Wanneer ga jij weer eens draaien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam klaar in mijn broekjeWat een monsterplaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |