Net bij zo'n kuttent waar van die mensen komen die voor het eerst uitgaan. Hebben ze zo iets bedacht, "radje draaien" wat 1 euro per draai kost met allemaal kleuren waarbij je iets wint (gratis drank krijgt) of iets verliest (drank moet kopen) met een verhouding van 70% kans op verlies en 30% kans op winst

Dus ik denk van oke ik ga gewoon draaien tot ik verlies, dan loop ik gewoon weg. Win ik dus eerst 5 "dagshots", oftewel gewoon fucking limonade waar echt 0 alcohol in zit, teringleiers

Dus ik draai nog een keer, moet ik 10 bier kopen, dus ik zeg ja rot lekker op met je 10 bier en ik loop weg. Wordt ik in mn kraag gegrepen door die barman en die zegt "ja je moet drie corona kopen voor 11 euro want je hebt de kleur rood gedraaid. ik zeg ja sorry ik heb helemaal geen geld. wordt ik eruit gezet

kk mongool zet mij er maar lekker uit ik hoef niet eens in je kuttent aanwezig te zijn met je "gratis" "shots".
Wat haat ik dit soort kankertenten toch tot diep in mn hart. Ik doe dit elke keer als ik daar toevallig ben omdat 'vrienden' erheen gaan, draaien tot ik verlies en ik eruit wordt gezet, het boeit me geen neuk of ze me naar buiten sturen

ik hoef daar niet te zijn. maar als ik een keer een biertje "win" (voor 1 euro) is dat natuurlijk leuk.
Heb overigens nu wel een pijnlijke rode streep op mn arm door de tering uitsmijter die me naar buiten werkte, terwijl ik gewoon meteen mee naar buiten liep.
[ Bericht 2% gewijzigd door Studeur op 25-05-2013 02:27:53 ]