Nee, "MIEW".quote:
Trusten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Mijn truffeltjes zijn uitgewerkt.
Wat een ervaring gast.
Echt een ogen opener. Eigenlijk ben ik echt onaardig/bot geweest tegenover mijn vader en mijn zusjes... ugh ik zat maar wat te doen in mijn leven man. Ik ga ook stoppen met blowen denk ik.
Ik heb mijn leven niet geleefd.. ik dacht dat ik het leven leefde... terwijl ik een inactieve toeschouwer was aan het kijken hoe mijn leven zichzelf weg stuurde.
Anyway, ik ga denk ik slapen.
Doei doei![]()
citaat voor de waarheidquote:
Is goed hoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry voor dat rare 'levensverhaal' trouwens.
Moest het even kwijt
Kom nou maar gewoon tcquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
Sorry voor dat rare 'levensverhaal' trouwens.
Moest het even kwijt
quote:
Wat doen?quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]![]()
[..]
Wat doen?
Ik ben echt ziek moe.
Waar ben jij nou ineens na toe?quote:
Dat was de oude ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:37 schreef Olment het volgende:
[..]Tis weekend
moe zijn doe je maar door de week op school ofzo
Dat werkt niet volgens mij.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Wat een ervaring gast.
Echt een ogen opener. Eigenlijk ben ik echt onaardig/bot geweest tegenover mijn vader en mijn zusjes... ugh ik zat maar wat te doen in mijn leven man. Ik ga ook stoppen met blowen denk ik.
Ik heb mijn leven niet geleefd.. ik dacht dat ik het leven leefde... terwijl ik een inactieve toeschouwer was aan het kijken hoe mijn leven zichzelf weg stuurde.
Doei doei![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Wat een ervaring gast.
Doei doei![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |