Slechte ontwikkeling hè? Maar ik snap het ook niet, kijk naar Skyrim. Hebben ze, wat, 3 voice actors in totaal? die worden dan voor ALLE NPCs gebruikt. Te sneu gewoon.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef The_Substitute het volgende:
Tegenwoordig is en moet alles met voice-acting, dus zo uitgebreid zoals het was in 1 en 2 zal het niet meer worden.
Fallout had ook voice-acting. Maar ben het er wel mee eens dat de diepgang in spellen stukken minder is sinds voice-acting.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:08 schreef The_Substitute het volgende:
Tegenwoordig is en moet alles met voice-acting, dus zo uitgebreid zoals het was in 1 en 2 zal het niet meer worden.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:11 schreef 2dope het volgende:
Fallout 1 en 2 hadden overigens ook wel voice actors, select aantal 'talking heads', maar dan wèl goed uitgewerkt.
Ik zeg niet dat F1 en 2 geen voice-acting hadden. Ik bedoelde, omdat het meeste daar alleen tekst was, konden ze tot op het laatste moment dingen toevoegen/veranderen e.d. Dat gaat niet als alles met VA wordt gedaan.quote:Fallout had ook voice-acting. Maar ben het er wel mee eens dat de diepgang in spellen stukken minder is sinds voice-acting.
[ afbeelding ]
Daarnaast zijn de keuzes heel vaak tussen 'redder van het universum' en 'verkrachter van kinderlijkjes' heel weinig ertussenin.
Haha ik had dat een paar dagen geleden met een Deathclaw Matriach. Damn dan weet je ook niet wat je zietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:38 schreef numero_uno het volgende:
Net zat mijn hart weer even in mijn keel.
Ben nu met F3 weer bezig en ik fast travelde even naar de Regulators.
Staat me daar verdomme opeens een Deathclaw en een Albino Radscorpion voor mijn neus vanuit het niets...
Ik hoop voor je dat je de pc-versie speelt...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:21 schreef numero_uno het volgende:
Heb even iets vreemds en hoop dat jullie de oplossing hebben.
Ik moet nu de GECK uit Vault 87 halen en daardoor ben ik nu in Little Lamplight aan het banjeren.
Alleen kreeg ik opeens melding dat ik de quest, Picking up the Trail' al gehaald heb en agv daarvan is 'Finding the Garden of Eden' de actieve quest geworden en nu kan ik Vault 87 niet meer in doordat eigenlijk alle dialoog opties niet meer beschikbaar zijn.
Kan ik nu nog Vault 87 inkomen of is mijn game nu naar de klote?
quote:It's possible that this quest will be considered "completed" and move you onto the next quest before you get into Vault 87. This can be a problem if this occurs before you ask MacCready to open the gate to Murder Pass and/or Joseph to restore power to the computer console, as the dialog options that prompt them to perform these tasks are no longer available after the quest is "completed". Thus there is no way into Vault 87 at this point by "playing by the game's rules". In the PC version, however, one can use the console command tcl to switch off collisions, which will allow you to simply walk through the gate blocking the way to Murder Pass. Once on the other side of the gate, use the tcl command again to re-engage collisions and then proceed on into Murder Pass.[verified]
Top thx.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:37 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je de pc-versie speelt...
Fallout3.wikia
[..]
Je hebt geen savegame die je kan laden?quote:Op woensdag 29 mei 2013 15:58 schreef numero_uno het volgende:
Top thx.
Toch klote als ik een game van 36 uur niet meer kan afmaken
Ik save meestal over 1 slot heen, maar met de tcl is ben ik bij Murder Pass gekomen en kan ik het toch afmaken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:05 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Je hebt geen savegame die je laden?
Zou je toch erg aanraden om meerdere saves te gebruiken. Stel die ene save wordt corrupt, dan is heel je voortgang van de game naar de klote.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Ik save meestal over 1 slot heen, maar met de tcl is ben ik bij Murder Pass gekomen en kan ik het toch afmaken.
A Wasteland Space the Size of Fallout 3's Capital Wastelandquote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:35 schreef JimmyJames het volgende:
Een geheel nieuwe map?
Dat is wel vet, mits het goed is uitgewerkt.
Juist daarom heb ik eigenlijk nog nooit een quest mod geïnstalleerd. Het is altijd een beetje meh. Zeker qua voice acting ook. Daarbij zit er al vaak geen voice acting bij. Dat vind ik eerlijk gezegd ook weer niks.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 14:54 schreef JimmyJames het volgende:
Het gaat mij voornamelijk om de kwaliteit van de quests en de dialogen. Ik denk dat ik nog even wacht op een kritische impressie voordat ik hem installeer.
Lol kijk ff een paar berichten boven je Ik had die link al geplaatst en had er toevallig al met iemand over.quote:
. Excuus. Bij mij is ie ook al een keer genadeloos savegameslopend gecrashed maar love the effort in ieder geval.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:13 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol kijk ff een paar berichten boven je Ik had die link al geplaatst en had er toevallig al met iemand over.
Ik heb het even geprobeerd, maar bij mij loopt die al raar als ik die vigor tester heb gedaan. Daarbij is het niet heel super goed speelbaar. New Vegas zelf kan ik super spelen, maar die mod is op de een of ander manier best zwaar. FPS is iig veel lager met die mod.
Ik wacht denk ik wel tot die mod echt compleet is. Moeten nu nog 2 delen komen als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |