Gaat goed daarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
ik ben echt in de war... net was mijn vriend hier ook nog maar die ging opeens weg ofzoiets.. wij hadden samen truffeltjes gegeten lol
quote:
Heb alleen ervaring met paddo's, dat was ook zo ultiem wazigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik weet niet man voel me echt misselijk enzo maar ook heel raar...
En een beetje verdoofd.
Boeit me niet, ik ben stoned.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
Maar dit is dus wel het echte leven? XD Ik meen het..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met paddo's, dat was ook zo ultiem waziggeniet d'r van kerel
headset op, visualiser ofzo aan en genieten maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]maar wat moet ik doen? Het voelt alsof ik iets moet doen.. maar wat? xD
omg dat is fucking leuk om naar te kijken ook zonder geluid xdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
headset op, visualiser ofzo aan en genieten maar.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:58 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hier net op paint getekend
Ik weet niet wat het is maar het is super raar en kei trippy O-o
Ga fappenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]maar wat moet ik doen? Het voelt alsof ik iets moet doen.. maar wat? xD
Dit is feitelijk juist.quote:
quote:
Goede keuze bro!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef OllieWilliams het volgende:
vanavond zuipen, morgenmiddag beetje studeren en 's avonds blowen en voetbal kijken, zondag studeren en geen wiet roken en maandag studeren en tentamen. Ben nu van plan om echt eens over te stappen op alleen in het weekend blowen, en niet de hele week stoned te zijn... En door m'n joints blijf ik ook steeds weer shagjes roken, waarmee ik probeer te stoppen maar elke keer in faal. Een vaporizer zou wel een optie zijn, maar dat is direct zo duur (als je een goeie wilt ten minste). Aan de andere kant is een goeie vaporizer wel echt ideaal en heb je ook echt veel minder wiet nodig om aan je trekken te komen.
Maar goed, eerst maar eens kijken of het lukt om over te stappen naar alleen in het weekend...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:40 schreef Ugjerke het volgende:
[ afbeelding ]
DE BESTANDSNAAM VAN DAT PLAATJE.![]()
met je trein?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben ff pleite, het prinsesje ophalen van d'r werk
Tot vanavond vrienden
dan slaap ik nog niet eensquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef Mano_ het volgende:
G'daaag!
TGIF, de hele week om 3:45 de wekker horen gaan is niet ok. Gewoon niet.
FOK!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Studeur het volgende:
wat de neuk moet je om 4 uur snachts doen?
Nieuwe baan in 3 ploegen. Om 5:45 daar zijn en 45min rijden. Ik heb 3 wekkers en een uur nodig om m'n ogen open te krijgenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
dan slaap ik nog niet eens
wat de neuk moet je om 4 uur snachts doen?
Wauw!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nieuwe baan in 3 ploegen. Om 5:45 daar zijn en 45min rijden. Ik heb 3 wekkers en een uur nodig om m'n ogen open te krijgen
Die hebben het beter geregeldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja normaal wel ja, maar dit is niet meer normaal. Ben geen fucking bakker
En die lùchtquote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Doeg FOK!kertjes, ik krijg zo mn
vrouw weer op bezoek![]()
![]()
![]()
![]()
Kusjons
Hoe zie je of het een hitsige dolfijn is? Ik wilde laatst namelijk de liefde bedrijven met een dolfijn, maar dat nam ze me niet in dank af.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Veel plezier!
Hier een hitsige dolfijn op je penor op gang te helpen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:33 schreef Klojo120 het volgende:
Hallonballon. Er is nu een meisje met wat snowball kush naar mij onderweg. Vakantie vieren
Ik dacht een snowball kus. Kreeg er al vunzige ideeën bij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:33 schreef Klojo120 het volgende:
Hallonballon. Er is nu een meisje met wat snowball kush naar mij onderweg. Vakantie vieren
Doe jij voor het neuken nooit wat ijsklontjes in je onderbroek?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik dacht een snowball kus. Kreeg er al vunzige ideeën bij.
Dat zie je aan hoe ze glimt. Deze dame op de foto heeft zich duidelijk al ingesmeerd met glijmiddelquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:32 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe zie je of het een hitsige dolfijn is? Ik wilde laatst namelijk de liefde bedrijven met een dolfijn, maar dat nam ze me niet in dank af.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik hang mijn eikel regelmatig in een klein laagje water waar ik een gram coke in doe. Dan wordt mijn eikel gevoelloos, en kan ik de ganze nacht met mijn blauw-aderige yoghertpomp een natte doos helemaal bont en blauw penetreren
Ik doe altijd een rietje in mijn pisbuis en dan snuif ik penaal die coke opquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik hang mijn eikel regelmatig in een klein laagje water waar ik een gram coke in doe. Dan wordt mijn eikel gevoelloos, en kan ik de ganze nacht met mijn blauw-aderige yoghertpomp een natte doos helemaal bont en blauw penetreren
Kan wel, maar z'n huis is leeg. Of je komt hier, maar dan zijn we wel aan het neuken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Anders ga ik vanavond nog bij m langs wat denk je zelf.
Heldquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik doe altijd een rietje in mijn pisbuis en dan snuif ik penaal die coke op
Shit.. te laat!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kan wel, maar z'n huis is leeg. Of je komt hier, maar dan zijn we wel aan het neuken.
Tegen betaling?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zijn slettendagen zijn voorbij
Maar ik leen hem nog wel eens uit, hoor
Ik zag net op tosh.o (quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Held
Ik kijk niet meeer op van dat soort dingen. Vandaag zag ik een filmpje van een kerel die zijn eigen penis had gemutileerd door aan de onderkant van zijn eikel een snee te maken om zo zijn plasbuis bloot te leggen, en er een tampon in te kunnen douwen.
[ afbeelding ]
Ik heb een duur tarief.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zijn slettendagen zijn voorbij
Maar ik leen hem nog wel eens uit, hoor
Dat soort dingen krijg je regelmatig te zien wanneer chillend met Moira., jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Held
Ik kijk niet meeer op van dat soort dingen. Vandaag zag ik een filmpje van een kerel die zijn eigen penis had gemutileerd door aan de onderkant van zijn eikel een snee te maken om zo zijn plasbuis bloot te leggen, en er een tampon in te kunnen douwen.
[ afbeelding ]
Aha, dankjewel dit soort informatie kan ik goed gebruiken voor m'n uitstapje naar het dolfinarium.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zie je aan hoe ze glimt. Deze dame op de foto heeft zich duidelijk al ingesmeerd met glijmiddel
Nogal prijzig, kan je beter een beetje tijgerbalsem gebruiken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zag net op tosh.o () iemand die zijn eigen bal kapotschoot met een geweer. Heel die witte shit lag over de tafel damn
Kut, heb t aanstaan maar keek niet..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zag net op tosh.o () iemand die zijn eigen bal kapotschoot met een geweer. Heel die witte shit lag over de tafel damn
haha komenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard. Die mooiboy komt niet voor gratis.
Voordeel van de coke-methode is dat de date in kwestie niet te stoppen is tijdens de orale festiviteitenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, dankjewel dit soort informatie kan ik goed gebruiken voor m'n uitstapje naar het dolfinarium.
[..]
Nogal prijzig, kan je beter een beetje tijgerbalsem gebruiken.
Treinenquote:
Het leven zou het leven niet zijn zonder dequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Treinen
Fok! zou Fok! niet zijn zondersmiley
Dat is wel weer zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voordeel van de coke-methode is dat de date in kwestie niet te stoppen is tijdens de orale festiviteiten
Ik ga die uitprinten en op een stok plakken voor in de auto, voor wanneer er weer zo'n petje incl. verlaagde golf links naast me komt staan revvenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het leven zou het leven niet zijn zonder desmiley
Ook leuk voor petjes op scootersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga die uitprinten en op een stok plakken voor in de auto, voor wanneer er weer zo'n petje incl. verlaagde golf links naast me komt staan revven
Doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga die uitprinten en op een stok plakken voor in de auto, voor wanneer er weer zo'n petje incl. verlaagde golf links naast me komt staan revven
Best een goed idee. Nu prik ik mezelf altijd in m'n oog met een glimlach op m'n gezicht, maar niemand lijkt het te snappen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
mjah my bad. sorry.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer dat het niet werkte bij de cholera.
Hoppa! Alsof het niks isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
'Ouders probleemgezin psychologisch testen'
Zo, lekker mijn gal gespuwd over Bureau Jeugdzorg
Behalve ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Het is af en te fijn om je gal te spuwen via het internet.
Jeweetwel, lekker veilig vanaf je bureau waar niemand je kan pakken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |