quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zag net op tosh.o () iemand die zijn eigen bal kapotschoot met een geweer. Heel die witte shit lag over de tafel damn
Kut, heb t aanstaan maar keek niet..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:42 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik zag net op tosh.o () iemand die zijn eigen bal kapotschoot met een geweer. Heel die witte shit lag over de tafel damn
haha komenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uiteraard. Die mooiboy komt niet voor gratis.
Voordeel van de coke-methode is dat de date in kwestie niet te stoppen is tijdens de orale festiviteitenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha, dankjewel dit soort informatie kan ik goed gebruiken voor m'n uitstapje naar het dolfinarium.
[..]
Nogal prijzig, kan je beter een beetje tijgerbalsem gebruiken.
Treinenquote:
Het leven zou het leven niet zijn zonder dequote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Olment het volgende:
[..]
Treinen
Fok! zou Fok! niet zijn zondersmiley
Dat is wel weer zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Voordeel van de coke-methode is dat de date in kwestie niet te stoppen is tijdens de orale festiviteiten
Ik ga die uitprinten en op een stok plakken voor in de auto, voor wanneer er weer zo'n petje incl. verlaagde golf links naast me komt staan revvenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het leven zou het leven niet zijn zonder desmiley
Ook leuk voor petjes op scootersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga die uitprinten en op een stok plakken voor in de auto, voor wanneer er weer zo'n petje incl. verlaagde golf links naast me komt staan revven
Doenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ga die uitprinten en op een stok plakken voor in de auto, voor wanneer er weer zo'n petje incl. verlaagde golf links naast me komt staan revven
Best een goed idee. Nu prik ik mezelf altijd in m'n oog met een glimlach op m'n gezicht, maar niemand lijkt het te snappen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
mjah my bad. sorry.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer dat het niet werkte bij de cholera.
Hoppa! Alsof het niks isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:52 schreef Monopoly het volgende:
'Ouders probleemgezin psychologisch testen'
Zo, lekker mijn gal gespuwd over Bureau Jeugdzorg
Behalve ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:56 schreef Monopoly het volgende:
Het is af en te fijn om je gal te spuwen via het internet.
Jeweetwel, lekker veilig vanaf je bureau waar niemand je kan pakken enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |