Gaat goed daarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:59 schreef Unscrewed het volgende:
ik ben echt in de war... net was mijn vriend hier ook nog maar die ging opeens weg ofzoiets.. wij hadden samen truffeltjes gegeten lol
quote:
Heb alleen ervaring met paddo's, dat was ook zo ultiem wazigquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik weet niet man voel me echt misselijk enzo maar ook heel raar...
En een beetje verdoofd.
Boeit me niet, ik ben stoned.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:02 schreef Unscrewed het volgende:
Maar dit is dus wel het echte leven? XD Ik meen het..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Heb alleen ervaring met paddo's, dat was ook zo ultiem waziggeniet d'r van kerel
headset op, visualiser ofzo aan en genieten maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]maar wat moet ik doen? Het voelt alsof ik iets moet doen.. maar wat? xD
omg dat is fucking leuk om naar te kijken ook zonder geluid xdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
headset op, visualiser ofzo aan en genieten maar.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:58 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
Hier net op paint getekend
Ik weet niet wat het is maar het is super raar en kei trippy O-o
Ga fappenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]maar wat moet ik doen? Het voelt alsof ik iets moet doen.. maar wat? xD
Dit is feitelijk juist.quote:
quote:
Goede keuze bro!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:27 schreef OllieWilliams het volgende:
vanavond zuipen, morgenmiddag beetje studeren en 's avonds blowen en voetbal kijken, zondag studeren en geen wiet roken en maandag studeren en tentamen. Ben nu van plan om echt eens over te stappen op alleen in het weekend blowen, en niet de hele week stoned te zijn... En door m'n joints blijf ik ook steeds weer shagjes roken, waarmee ik probeer te stoppen maar elke keer in faal. Een vaporizer zou wel een optie zijn, maar dat is direct zo duur (als je een goeie wilt ten minste). Aan de andere kant is een goeie vaporizer wel echt ideaal en heb je ook echt veel minder wiet nodig om aan je trekken te komen.
Maar goed, eerst maar eens kijken of het lukt om over te stappen naar alleen in het weekend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |