Dan ga ik zeker luisterenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zodra ik weer een keertje tijd heb. Wil wel weer een paar uur beukerts zoals deze de ether in slingeren.
Gewoon 3-4 uur lang achter elkaar alleen maar hardstyle en hardcore en de bijbehorende pilsjes drinken
Mi boi, jij jackt altijd die swag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.
Ja Amanda inderdaad. Dat heb je goed gelezen.quote:
Omdat mijn vrouw klinkt alsof je al jaren wat hebt. Maar ben wel blij.voor je hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat antwoord maar:
[..]
Ja Amanda inderdaad. Dat heb je goed gelezen.
Vanwaar die?
Hahah ze is een kop groter dan ik, meisje klinkt dan ook zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat mijn vrouw klinkt alsof je al jaren wat hebt. Maar ben wel blij.voor je hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah ze is een kop groter dan ik, meisje klinkt dan ook zo
weird haha.
Door de seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Haha jaaaquote:
Ik word echt nieuwsgierig hoe lang dat dan was als je er zo geheimzinnig over doet haha. Dat laatste klopt helemaal!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha ja en dat na een niet nader te noemen lange droogstand
Ik heb nu een leuke manier gevonden om calorien te verbranden.
Niet nader te benoemenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word echt nieuwsgierig hoe lang dat dan was als je er zo geheimzinnig over doet haha. Dat laatste klopt helemaal!
Daar maak ik jaren uit opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet nader te benoemenhaha
Gaat niemand hier wat aan.
Heldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
e-sigaret binnen. ziet er nou niet bepaald uit als een sigaret maar er komt iets uit wat op rook lijkt en waar nicotine in zit![]()
de hele dag nog niet gerookt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |