Mensen die heel vaakquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:48 schreef Ro-ald het volgende:
Mensen die nu geen bier drinken en ovenfriet eten
Gequote voor het nageslacht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Mijn truffeltjes zijn uitgewerkt.
Wat een ervaring gast.
Echt een ogen opener. Eigenlijk ben ik echt onaardig/bot geweest tegenover mijn vader en mijn zusjes... ugh ik zat maar wat te doen in mijn leven man. Ik ga ook stoppen met blowen denk ik.
Ik heb mijn leven niet geleefd.. ik dacht dat ik het leven leefde... terwijl ik een inactieve toeschouwer was aan het kijken hoe mijn leven zichzelf weg stuurde.
Anyway, ik ga denk ik slapen.
Doei doei![]()
Ik geef hem een week.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Unscrewed is 50 tinten volwassener opeens
50 tintenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:59 schreef Monopoly het volgende:
Unscrewed is 50 tinten volwassener opeens
Niet naar de kroeg gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono vraagt of je hebt gescoord vannacht.
Beetje welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:31 schreef Moira. het volgende:
Wat een verhaalVolgens mij ben je dronken
'denk je'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:33 schreef Unscrewed het volgende:
Hoii![]()
Mijn truffeltjes zijn uitgewerkt.
Wat een ervaring gast.
Echt een ogen opener. Eigenlijk ben ik echt onaardig/bot geweest tegenover mijn vader en mijn zusjes... ugh ik zat maar wat te doen in mijn leven man. Ik ga ook stoppen met blowen denk ik.
Ik heb mijn leven niet geleefd.. ik dacht dat ik het leven leefde... terwijl ik een inactieve toeschouwer was aan het kijken hoe mijn leven zichzelf weg stuurde.
Anyway, ik ga denk ik slapen.
Doei doei![]()
Wat is dat nou weer voor graftentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:18 schreef Studeur het volgende:
Net bij zo'n kuttent waar van die mensen komen die voor het eerst uitgaan. Hebben ze zo iets bedacht, "radje draaien" wat 1 euro per draai kost met allemaal kleuren waarbij je iets wint (gratis drank krijgt) of iets verliest (drank moet kopen) met een verhouding van 70% kans op verlies en 30% kans op winst
Dus ik denk van oke ik ga gewoon draaien tot ik verlies, dan loop ik gewoon weg. Win ik dus eerst 5 "dagshots", oftewel gewoon fucking limonade waar echt 0 alcohol in zit, teringleiersDus ik draai nog een keer, moet ik 10 bier kopen, dus ik zeg ja rot lekker op met je 10 bier en ik loop weg. Wordt ik in mn kraag gegrepen door die barman en die zegt "ja je moet drie corona kopen voor 11 euro want je hebt de kleur rood gedraaid. ik zeg ja sorry ik heb helemaal geen geld. wordt ik eruit gezet
kk mongool zet mij er maar lekker uit ik hoef niet eens in je kuttent aanwezig te zijn met je "gratis" "shots".
Wat haat ik dit soort kankertenten toch tot diep in mn hart. Ik doe dit elke keer als ik daar toevallig ben omdat 'vrienden' erheen gaan, draaien tot ik verlies en ik eruit wordt gezet, het boeit me geen neuk of ze me naar buiten sturenik hoef daar niet te zijn. maar als ik een keer een biertje "win" (voor 1 euro) is dat natuurlijk leuk.
Heb overigens nu wel een pijnlijke rode streep op mn arm door de tering uitsmijter die me naar buiten werkte, terwijl ik gewoon meteen mee naar buiten liep.
NIET ZEUREN JE HEBT KANKERLEKKERE LUNCH VAN JE BOY JAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:18 schreef Moira. het volgende:
Veel te hectische en dramatische avond gehad gister, veel te weinig slaap.
En nu op naar een vroege, lange, kutte werkdag met allemaal van die klapmongolen die op zaterdag met hordes kinderen en mede-klapmongolen naar de winkel gaan om domme vragen te stellen, je van de rest van je werk af te houden, en de winkel overhoop te halen.
Dat mag ik de komende 8 uur proberen vol te houden.
Oftewel: geen zin
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NIET ZEUREN JE HEBT KANKERLEKKERE LUNCH VAN JE BOY JA![]()
Werkze prinses
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:18 schreef Studeur het volgende:
Net bij zo'n kuttent waar van die mensen komen die voor het eerst uitgaan. Hebben ze zo iets bedacht, "radje draaien" wat 1 euro per draai kost met allemaal kleuren waarbij je iets wint (gratis drank krijgt) of iets verliest (drank moet kopen) met een verhouding van 70% kans op verlies en 30% kans op winst
Dus ik denk van oke ik ga gewoon draaien tot ik verlies, dan loop ik gewoon weg. Win ik dus eerst 5 "dagshots", oftewel gewoon fucking limonade waar echt 0 alcohol in zit, teringleiersDus ik draai nog een keer, moet ik 10 bier kopen, dus ik zeg ja rot lekker op met je 10 bier en ik loop weg. Wordt ik in mn kraag gegrepen door die barman en die zegt "ja je moet drie corona kopen voor 11 euro want je hebt de kleur rood gedraaid. ik zeg ja sorry ik heb helemaal geen geld. wordt ik eruit gezet
kk mongool zet mij er maar lekker uit ik hoef niet eens in je kuttent aanwezig te zijn met je "gratis" "shots".
Wat haat ik dit soort kankertenten toch tot diep in mn hart. Ik doe dit elke keer als ik daar toevallig ben omdat 'vrienden' erheen gaan, draaien tot ik verlies en ik eruit wordt gezet, het boeit me geen neuk of ze me naar buiten sturenik hoef daar niet te zijn. maar als ik een keer een biertje "win" (voor 1 euro) is dat natuurlijk leuk.
Heb overigens nu wel een pijnlijke rode streep op mn arm door de tering uitsmijter die me naar buiten werkte, terwijl ik gewoon meteen mee naar buiten liep.
Mensen doen toch zelf mee aan een spelletje. Beetje flauw eigenlijk om daar zo mee om te gaan, speel dan niet mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor graftentMensen verplichten iets te kopen als ze mee doen aan een 'spelletje'
Is dat niet illegaal?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 08:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
NIET ZEUREN JE HEBT KANKERLEKKERE LUNCH VAN JE BOY JA![]()
Werkze prinses
True, maar om nou iemand hardhandig de deur uit te werken (terwijl hij zelf al gaat) omdat hij niet verplicht 10 bier wil kopen, terwijl hij ook al 1 euro heeft betaald, vind ik toch een beetje raarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:47 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Mensen doen toch zelf mee aan een spelletje. Beetje flauw eigenlijk om daar zo mee om te gaan, speel dan niet mee.
Ik zou hetzelfde gedaan hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, maar om nou iemand hardhandig de deur uit te werken (terwijl hij zelf al gaat) omdat hij niet verplicht 10 bier wil kopen, terwijl hij ook al 1 euro heeft betaald, vind ik toch een beetje raar
met mij gaat het goed hoor nico heeft vandaag de kids naar de dagopvang gebracht zodat ik bij anita haar bad kan schrobben ha ha kom gauw eens op de koffiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:53 schreef Monopoly het volgende:
Ha, hallo Moira.
Lang niet gezien hoe is het ?
Nou greotnjes van kees, ria en een poot van hector
ah die nico is ook wel een skeetje ja haaha. ben blij dat jullie zolang gelukkig samen zijn, hoe oud zijn egbert en diederick dan onderhants?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
met mij gaat het goed hoor nico heeft vandaag de kids naar de dagopvang gebracht zodat ik bij anita haar bad kan schrobben ha ha kom gauw eens op de koffie
Greotjens
wat wat serieus?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niieuwe seizoen zou in de VS beginnen binnenkort, maar ze hebben het gecanceld
8 en 12 he egbert zit op de mytyl he met zijn pdd nos en diederick volgt lessen in het internaat ach ja je moet toch wat he nou groetjes hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
ah die nico is ook wel een skeetje ja haaha. ben blij dat jullie zolang gelukkig samen zijn, hoe oud zijn egbert en diederick dan onderhants?
en doe anita effe de groeten van henk, heb anita al in geen jaaren gezien
gr gr
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:17 schreef Monopoly het volgende:
Echt wel, er zijn er al 4 geweest maar jij was er telkens niet bij ro-ald
quote:
Lekker veel vertrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 01:03 schreef Moira. het volgende:
Echt niet ik geef hem 3 jaar
Hij gaat gewoon vol voor de winst en het gaat hem lukken om te stoppen voor langere tijd
En op z'n 18e verjaardag bedenkt hij zich dat het toch wel erg tof is dat hij nu gewoon zélf bij de coffeeshop gaat halen, en moet hij dat dan tóch een keertje proberen.
En dan gaat hij gewoon tot z'n 30e een blowtje per week roken
quote:
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:06 schreef Monopoly het volgende:
Doen de Stoners hier trouwens ook aan Keezen ?
Bazenspel. Er is een online FOK!groep overigens. Momenteel een tijdje gratis te Keezen
Whehehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.
Wanneer ga jij weer eens draaien?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik kwam klaar in mijn broekjeWat een monsterplaat
Zodra ik weer een keertje tijd heb. Wil wel weer een paar uur beukerts zoals deze de ether in slingeren.quote:
Dan ga ik zeker luisterenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zodra ik weer een keertje tijd heb. Wil wel weer een paar uur beukerts zoals deze de ether in slingeren.
Gewoon 3-4 uur lang achter elkaar alleen maar hardstyle en hardcore en de bijbehorende pilsjes drinken
Mi boi, jij jackt altijd die swag.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Nee man, ik wilde er inkomen maar ik bedacht me want dan was ik een swagjacker.
Ja Amanda inderdaad. Dat heb je goed gelezen.quote:
Omdat mijn vrouw klinkt alsof je al jaren wat hebt. Maar ben wel blij.voor je hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Laat antwoord maar:
[..]
Ja Amanda inderdaad. Dat heb je goed gelezen.
Vanwaar die?
Hahah ze is een kop groter dan ik, meisje klinkt dan ook zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat mijn vrouw klinkt alsof je al jaren wat hebt. Maar ben wel blij.voor je hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hahah ze is een kop groter dan ik, meisje klinkt dan ook zo
weird haha.
Door de seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Haha jaaaquote:
Ik word echt nieuwsgierig hoe lang dat dan was als je er zo geheimzinnig over doet haha. Dat laatste klopt helemaal!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hahaha ja en dat na een niet nader te noemen lange droogstand
Ik heb nu een leuke manier gevonden om calorien te verbranden.
Niet nader te benoemenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik word echt nieuwsgierig hoe lang dat dan was als je er zo geheimzinnig over doet haha. Dat laatste klopt helemaal!
Daar maak ik jaren uit opquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet nader te benoemenhaha
Gaat niemand hier wat aan.
Heldquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:42 schreef Studeur het volgende:
e-sigaret binnen. ziet er nou niet bepaald uit als een sigaret maar er komt iets uit wat op rook lijkt en waar nicotine in zit![]()
de hele dag nog niet gerookt [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |