Gewoon jointje roken gekquote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef Ceviche het volgende:
Ik zat net nog te denken: zal ik nog een jointje roken, maar ik ben nog halfgaar van gisteren.
Drukke week
Goed gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly's recensie
Soort wiet: White Whidow (wederom)
Kosten: 8,- (iets meer dan een grammetje gekregen
Effect: Zeer goed.
We hadden de setting goed voor elkaar. Matras op de grond, lege kamer, wierook, zitzak, veel kussens, epische rustgevende muziek (lijstje volgt).
Nadat we de J hadden gedraaid deden we alle lichten uit, één kaars aan die de kamer verlichte. De wierook rook sterk, maar zeer aangenaam. De wiet ging vrij snel op, we hebben er lekker van gerookt onder het genot van bier voor mij en wijn voor Moira.
We raakte in hele diepe gesprekken, over het leven, religies, overbevolking, wereldproblemathiek en wat persoonlijke zaken.
De setting was prachtig, superchill, heel laid-back, goede vibe en een beetje op jacht naar je innerste ziel. Erg prettig, zeker voor herhaling vatbaar.
Behalve de serieuze zaken ook nog goed kunnen lachen om de meest debiele simpele dingen. De 8 euro was het zeker waard.
Vanavond bouwen we er weer ééntje en gaan we genieten
Cijfer voor de wiet : 9
Cijfer voor de vibe 10
Totaal cijfer: 9,5
ga je daar van liegen?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Chille recensie.
Ik zal binnenkort eens een schrijven over de Pinnochio die ik gekocht heb.
Nou ja, je kan het als liegen zien, maar ik ervaar het als hallucinatiequote:
vetquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het als liegen zien, maar ik ervaar het als hallucinatie
een verknipt beeld van de werkelijkheid
Maar wat ik nu al wel kan zeggen is dat de geur en smaakquote:
He is geantle man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
He is geantle man.
Look him, he is ultra gay mentally challenged attention whore.'OK GO'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!!
Heeft FOK!verkiring met Studeur
Zou al die dingen in de OP moeten zetten. In een spoiler waarin de wietsoort zichtbaar is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly's recensie
Soort wiet: White Whidow (wederom)
Kosten: 8,- (iets meer dan een grammetje gekregen
Effect: Zeer goed.
We hadden de setting goed voor elkaar. Matras op de grond, lege kamer, wierook, zitzak, veel kussens, epische rustgevende muziek (lijstje volgt).
Nadat we de J hadden gedraaid deden we alle lichten uit, één kaars aan die de kamer verlichte. De wierook rook sterk, maar zeer aangenaam. De wiet ging vrij snel op, we hebben er lekker van gerookt onder het genot van bier voor mij en wijn voor Moira.
We raakte in hele diepe gesprekken, over het leven, religies, overbevolking, wereldproblemathiek en wat persoonlijke zaken.
De setting was prachtig, superchill, heel laid-back, goede vibe en een beetje op jacht naar je innerste ziel. Erg prettig, zeker voor herhaling vatbaar.
Behalve de serieuze zaken ook nog goed kunnen lachen om de meest debiele simpele dingen. De 8 euro was het zeker waard.
Vanavond bouwen we er weer ééntje en gaan we genieten
Cijfer voor de wiet : 9
Cijfer voor de vibe 10
Totaal cijfer: 9,5
Waarheid.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou al die dingen in de OP moeten zetten. In een spoiler waarin de wietsoort zichtbaar is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |