quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Monopoly het volgende:
KeeshBazin der bazinnen ( Op Moira. na natuurlijk
)
Hele fijne techno mashups enzo
ik welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ga er zo nog eentje draaien, doe je mee?
plz tc vanavond ik ben klere stoned en ik wil dit het liefste met jullie allemaal delenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik welmijn weekend is eindelijk begonnen, nu 2 daagjes vrij en dinsdag weer de hele dag.
Tijd voor wijn en wiet
Voetbal
Goede vraag welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:30 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ga er zo nog eentje draaien, doe je mee?
ebah en ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goede vraag wel
Is het al gezellig op tc?
Wil je dan dit even alvast doorgeven: 'quote:
gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wil je dan dit even alvast doorgeven: ''
Ik heb mn moeder beloofd niet te blowen waar ze bij is...
Voordeur dan maar
Omdat hij en Vas allebei in de KLB SC komen en de KLB SC haalt het slechtste in mensen naar boven en is gewoon kut.quote:
Goede redenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij en Vas allebei in de KLB SC komen en de KLB SC haalt het slechtste in mensen naar boven en is gewoon kut.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat hij en Vas allebei in de KLB SC komen en de KLB SC haalt het slechtste in mensen naar boven en is gewoon kut.
Hahaha nee hoor, hij was gewoon aan het kutten zoals normaal, niks ernstigs ofzo maar het was al de zoveelste keer oid.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe lang is Vas geband eigenlijk?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bans mogen eigenlijk niet besproken worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe lang is Vas geband eigenlijk?
Ja, dat doe ik ookquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef Unscrewed het volgende:
Mag ik hier eigenlijk nog wel posten als ik niet meer blow?
Vrijdag vrij. gr grquote:Op zondag 26 mei 2013 02:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Bans mogen eigenlijk niet besproken worden.
Jantje viel 1 maand lang van zijn fiets af, heb ik gehoord.
Maar dat hoorde ik ook al een lange tijd geleden, misschien is ze, Jantje (), opnieuw 'gevallen' voor een paar maanden.
Gewoon jointje roken gekquote:Op zondag 26 mei 2013 17:12 schreef Ceviche het volgende:
Ik zat net nog te denken: zal ik nog een jointje roken, maar ik ben nog halfgaar van gisteren.
Drukke week
Goed gedaanquote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly's recensie
Soort wiet: White Whidow (wederom)
Kosten: 8,- (iets meer dan een grammetje gekregen
Effect: Zeer goed.
We hadden de setting goed voor elkaar. Matras op de grond, lege kamer, wierook, zitzak, veel kussens, epische rustgevende muziek (lijstje volgt).
Nadat we de J hadden gedraaid deden we alle lichten uit, één kaars aan die de kamer verlichte. De wierook rook sterk, maar zeer aangenaam. De wiet ging vrij snel op, we hebben er lekker van gerookt onder het genot van bier voor mij en wijn voor Moira.
We raakte in hele diepe gesprekken, over het leven, religies, overbevolking, wereldproblemathiek en wat persoonlijke zaken.
De setting was prachtig, superchill, heel laid-back, goede vibe en een beetje op jacht naar je innerste ziel. Erg prettig, zeker voor herhaling vatbaar.
Behalve de serieuze zaken ook nog goed kunnen lachen om de meest debiele simpele dingen. De 8 euro was het zeker waard.
Vanavond bouwen we er weer ééntje en gaan we genieten
Cijfer voor de wiet : 9
Cijfer voor de vibe 10
Totaal cijfer: 9,5
ga je daar van liegen?quote:Op zondag 26 mei 2013 17:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Chille recensie.
Ik zal binnenkort eens een schrijven over de Pinnochio die ik gekocht heb.
Nou ja, je kan het als liegen zien, maar ik ervaar het als hallucinatiequote:
vetquote:Op zondag 26 mei 2013 17:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nou ja, je kan het als liegen zien, maar ik ervaar het als hallucinatie
een verknipt beeld van de werkelijkheid
Maar wat ik nu al wel kan zeggen is dat de geur en smaakquote:
He is geantle man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
He is geantle man.
Look him, he is ultra gay mentally challenged attention whore.'OK GO'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___!!
Heeft FOK!verkiring met Studeur
Zou al die dingen in de OP moeten zetten. In een spoiler waarin de wietsoort zichtbaar is.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:29 schreef Moira. het volgende:
Moirapoly's recensie
Soort wiet: White Whidow (wederom)
Kosten: 8,- (iets meer dan een grammetje gekregen
Effect: Zeer goed.
We hadden de setting goed voor elkaar. Matras op de grond, lege kamer, wierook, zitzak, veel kussens, epische rustgevende muziek (lijstje volgt).
Nadat we de J hadden gedraaid deden we alle lichten uit, één kaars aan die de kamer verlichte. De wierook rook sterk, maar zeer aangenaam. De wiet ging vrij snel op, we hebben er lekker van gerookt onder het genot van bier voor mij en wijn voor Moira.
We raakte in hele diepe gesprekken, over het leven, religies, overbevolking, wereldproblemathiek en wat persoonlijke zaken.
De setting was prachtig, superchill, heel laid-back, goede vibe en een beetje op jacht naar je innerste ziel. Erg prettig, zeker voor herhaling vatbaar.
Behalve de serieuze zaken ook nog goed kunnen lachen om de meest debiele simpele dingen. De 8 euro was het zeker waard.
Vanavond bouwen we er weer ééntje en gaan we genieten
Cijfer voor de wiet : 9
Cijfer voor de vibe 10
Totaal cijfer: 9,5
Waarheid.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou al die dingen in de OP moeten zetten. In een spoiler waarin de wietsoort zichtbaar is.
quote:Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mono spaced die shit heel het weekend al
ghe ghe ghequote:Op zondag 26 mei 2013 18:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een brein van een kind af en toe volgens mij haha
Pff, nog een hele week naar school?quote:
Eens.quote:
Ohoh, dit belooft wat.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef Monopoly het volgende:
LompeHork maakt zometeen zijn opwachting in mijn nieuwe topic. Hij heeft daar een nogal perverse rol in dat verhaal
Jep. En verderop is hij de schurk in het verhaalquote:Op zondag 26 mei 2013 19:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Oh het was LH die in de bosjes stond
in je andere topic >?!
quote:Op zondag 26 mei 2013 19:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jep. En verderop is hij de schurk in het verhaal
Ja klojo zuigt maar klaart het klusje nietquote:Op zondag 26 mei 2013 19:13 schreef Monopoly het volgende:
Klojo heeft een aanzienlijke rol in het verhaal
Precies, dat doe ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 19:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja klojo zuigt maar klaart het klusje niet
Huh?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wel zuigen maar niet slikken...
Lafjes hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |