gefixtquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Kut TT, kan een mod dat fixen?
Gr gr
PS: fipo
faalhaasquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Gr gr
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.quote:
Hmm ja dat lijkt me wel irritant danquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.
"Ik ga squatten, Dylano!!!!!"
Gaat hij deadliften
Daar zitten alleen maar stinkende Chinezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef boekenplank. het volgende:
Daarom sporten bij de uni. Heb je geen last van dat tuig.
EUR heeft kutapparaten en dan moet ik telkens een half uur reizen op vrije dagen om te kunnen trainenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef boekenplank. het volgende:
Daarom sporten bij de uni. Heb je geen last van dat tuig.
Wat lul je nou, dat zijn alleen maar huisvrouwtjes die cardio doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef dustbrain het volgende:
Die goede voornemens mongolen in januari dan.
Zit je op de EUR? Dan zit ik één gebouw verderop. Ik ben een paar keer bij de fitness van de EUR geweest, maar het is inderdaad dramatisch daar. Slechtwerkende apparaten, de meesten staan erbij alsof ze al antiek zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
EUR heeft kutapparaten en dan moet ik telkens een half uur reizen op vrije dagen om te kunnen trainen
Het is er inderdaad dramatisch. Gelukkig kom ik er alleen maar om te zaalvoetballen met studiegenoten, zou nooit 125 per jaar betalen om er te fitnessen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit je op de EUR? Dan zit ik één gebouw verderop. Ik ben een paar keer bij de fitness van de EUR geweest, maar het is inderdaad dramatisch daar. Slechtwerkende apparaten, de meesten staan erbij alsof ze al antiek zijn.
Dus je moet betalen voor het fitnessen maar kan gratis de sportzaal in? Of betaal je daar ook voor?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is er inderdaad dramatisch. Gelukkig kom ik er alleen maar om te zaalvoetballen met studiegenoten, zou nooit 125 per jaar betalen om de fitnessen.
oh well, atleast I tried.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
Tokkietuig dat en gaat.
Overigens terechte klacht. Sowieso 'Lloretvakanties'.
Precies dit ja. Wel komisch, maar ook vreselijk irritant hoe ze met zijn 3en 1 apparaat bezet houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind ze altijd wel komisch. Nog even snel de borstkas en armen krampachtig trainen en de rest volkomen negeren om maar een stranduiterlijk te krijgen. Niet zelden zie je ze dan stiekem in de spiegel staan kijken hoe 'vreselijk veel vorderingen' ze dan maken. Erg vermakelijk. En nog gratis ook.
Fitnessen kost 125 pj, apart tarief. Voor toegang tot de sportzaal moet je een dagpas van 5 euro aanschaffen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus je moet betalen voor het fitnessen maar kan gratis de sportzaal in? Of betaal je daar ook voor?
Ik kon vorig jaar gratis binnen met m'n studentenkaart, of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet.
Ah op die manier, oke.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Fitnessen kost 125 pj, apart tarief. Voor toegang tot de sportzaal moet je een dagpas van 5 euro aanschaffen.
Je vergeet foto's maken van zichzelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind ze altijd wel komisch. Nog even snel de borstkas en armen krampachtig trainen en de rest volkomen negeren om maar een stranduiterlijk te krijgen. Niet zelden zie je ze dan stiekem in de spiegel staan kijken hoe 'vreselijk veel vorderingen' ze dan maken. Erg vermakelijk. En nog gratis ook.
Ik denk dat 'ie eerder blijft hangen, gezien haar leeftijd is ze nog strak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'k douw mijn erectus maximus niet in trollekes strx rot ie eraf
Ja, het heeft wel iets aandoenlijks ook. De grootste monden hebben ze ook vaak tegen elkaar en ze beginnen met het idee als een Schwarzenegger binnen 2, 3 maanden eruit te lopen maar dat valt vies tegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vergeet foto's maken van zichzelf.
Sommige mensen zijn hilarisch wanneer ze niet weten hoe iets werkt, dus maar gewoon random iets van maakt
Volgens mij is het een loktienerquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie eerder blijft hangen, gezien haar leeftijd is ze nog strak.
Geloof me, in 12 weken kun je met het een en ander een aanzienlijk positief verschil in massa krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Vaak denken dat soort jochies binnen 3 maanden resultaat te zien maar dat zal vies tegenvallen. Binnen 3 maanden zie je weinig tot geen resultaat, tenzij je alleen wil afvallen icm een goed dieet.
Precies, en maar in de weg lopen. Meteen alle handschoentjes kopen om ervaren over te komen. Vrouwen met 5 lagen make up die amper wat doen en alleen naar mannen kijken en giechelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel iets aandoenlijks ook. De grootste monden hebben ze ook vaak tegen elkaar en ze beginnen met het idee als een Schwarzenegger binnen 2, 3 maanden eruit te lopen maar dat valt vies tegen.
Kans op blessures is wel vreselijk groot hoe ze bezig zijn, de meest rare capriolen halen ze inderdaad vaak uit..
Welk schema dan? Verschilt het niet per lichaam uiteindelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof me, in 12 weken kun je met het een en ander een aanzienlijk positief verschil in massa krijgen.
veel kreatine supplementerrrenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Vaak denken dat soort jochies binnen 3 maanden resultaat te zien maar dat zal vies tegenvallen. Binnen 3 maanden zie je weinig tot geen resultaat, tenzij je alleen wil afvallen icm een goed dieet.
Niet met enkel 1x per week met je vriendengroepje wat aankloten en achteraf een shake kopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof me, in 12 weken kun je met het een en ander een aanzienlijk positief verschil in massa krijgen.
Je zorgen maken over de zorgpremiequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef WhineAndShine het volgende:
Wees blij, ze kunnen ook thuisblijven, de hele dag door zuipen, roken, volproppen met junkfood en zo over 5 - 10 jaar opgenomen worden in het ziekenhuis waardoor jij uiteindelijk weer meer zorgpremie gaat betalen.![]()
Tevens; je verheven voelen in een sportschool tov de nieuwkomers:![]()
![]()
Alsof deze mensen dit echt gaan volhouden, elke lente kent zo'n golf met mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef WhineAndShine het volgende:
Wees blij, ze kunnen ook thuisblijven, de hele dag door zuipen, roken, volproppen met junkfood en zo over 5 - 10 jaar opgenomen worden in het ziekenhuis waardoor jij uiteindelijk weer meer zorgpremie gaat betalen.![]()
![]()
Zal ik mij nooit zorgen over maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef WhineAndShine het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zorgen maken over de zorgpremieDenken dat die gasten in de winter en herfst niet anders doen
Lul niet zo slap man. Waar precies zeur ik over de oplopende premie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Zal ik mij nooit zorgen over maken.
Maar jij bent zo'n type dat gaat lopen zeuren over een oplopende premie, terwijl jij WEL gezond leeft met 2x bankdrukken en 15 min cardio in de week.
Waar maak ik mij druk over oplopende premie???quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man. Waar precies zeur ik over de oplopende premie?
Bulkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb het trainen voor een sixpack opgegeven, ik ben gewoon slank en dat is wat telt toch
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef WhineAndShine het volgende:
![]()
Terechte klacht natuurlijk maar dit zijn toch gouden opmerkingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef o.us2.0 het volgende:
zonet iemand die belde en riep dat hij niet kon wachten tot "Lloret 2013!!!!!!"
Omdat het handig is: allerlei apparaten bij elkaar waar je verschillende spieren mee kunt trainen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef hoink581 het volgende:
Waarom gaan er zoveel mensen naar de sportschool, je kunt toch ook leuke sporten gaan doen.
Ik zie vaak vrouwen en meisjes lezen op die ligfietsen. Of ze lopen op de loopband en kijken naar de tv. Die ligfiets interesseert me geen bal want die gebruik ik toch niet, maar ga asjeblieft ergens anders wandelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en maar in de weg lopen. Meteen alle handschoentjes kopen om ervaren over te komen. Vrouwen met 5 lagen make up die amper wat doen en alleen naar mannen kijken en giechelen.
Laatst zag ik een vrouw spinnen, alleen dan slakken tempo, terwijl ze een of ander boek leest
Oh, bij mij op de sportschool valt het gelukkig nog mee dan, een keer meegemaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik zie vaak vrouwen en meisjes lezen op die ligfietsen. Of ze lopen op de loopband en kijken naar de tv. Die ligfiets interesseert me geen bal want die gebruik ik toch niet, maar ga asjeblieft ergens anders wandelen
Zweten is vies? Sport je soms bij zo'n budgetgym waar je 50ct moet gooien om te kunnen douchen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, bij mij op de sportschool valt het gelukkig nog mee dan, een keer meegemaakt
Wel vrouwen met te veel make up en niet willen zweten, want zweten = vies.
Ik kan jou zo optillen en 500 meter ver weggooien, dus ik zou maar oppassen met wat je zegt.quote:
Ik jou ook, dus vrees is er niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kan jou zo optillen en 500 meter ver weggooien, dus ik zou maar oppassen met wat je zegt.
douchen in openbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zweten is vies? Sport je soms bij zo'n budgetgym waar je 50ct moet gooien om te kunnen douchen?
Als man douchen in de vrouwenkleedkamer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
douchen in openbaarbende gij ene hommoke?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat het handig is: allerlei apparaten bij elkaar waar je verschillende spieren mee kunt trainen.
Daarbij hebben ze op de sportschool ook heel vaak groepslessen.
Plus: leuk plek om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar ik ben veel sneller. Waar ter wereld jij ook woont, ik kan daar binnen vijf seconden naartoe rennen. Dan zie je me dus niet aankomen en is het verrassingseffect groterr.quote:
Heb jij dit wel eens gedaan? Zo ja, hoe heb je dit geflikt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als man douchen in de vrouwenkleedkamer.
Waarom handdoek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Beach het volgende:
lkr curlen voor den spiegel en squatten met een handdoek gerold om de stang met 5kg aan elke kant
zie het hier ook
Niet durven douchen in sportscholenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Wij hebben geen douches.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet durven douchen in sportscholenSport je soms bij zo'n smerige oude sportschool waar de douches niet uit verschillende cabines bestaat zoals bij mij?
Hoi Asterix/Obelixquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar ik ben veel sneller. Waar ter wereld jij ook woont, ik kan daar binnen vijf seconden naartoe rennen. Dan zie je me dus niet aankomen en is het verrassingseffect groterr.
Ik leg die handdoek altijd in mijn nek. Er is wel zo een rol die om de stang moet, maar die vind ik niet fijn en handdoek is toch wat zachter.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Gr gr
Edit: kut
Achter een oud vrouwtje aanlopen alsof het je oma is. Als er iemand naar vraagt zeg je gewoon dat je haar helpt met veters strikken ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb jij dit wel eens gedaan? Zo ja, hoe heb je dit geflikt?
Nope, je kan daar gewoon douchen, sauna is ook gratis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zweten is vies? Sport je soms bij zo'n budgetgym waar je 50ct moet gooien om te kunnen douchen?
Gewoon nu beginnen en niet spijt krijgen dat je later begonnen bent in de herfst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
Overigens ben ik vorig jaar gestopt met sportschool geneuzel, wil wel weer beginnen maar voel er weinig voor dat nu te doen![]()
In de herfst maar weer oppakken denk ik.
Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nope, je kan daar gewoon douchen, sauna is ook gratis.
Maar ze willen niet zweten: hun haar zit dan niet meer goed, make up zitten niet meer goed.
Zo kunnen ze geen mannen hosselen.
True story. Een kickboksleraar werd ook boos op mij omdat ik een tutje sloeg tijdens het sparrenlike wtf.
Het is dan ook een bagger trainer, gelukkig heb ik hem maar een keer per week.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Wat?Wel gaan kickboksen maar geen klap willen krijgen tijdens het sparren? Dat zou echt verboden moeten worden. Als ik trainer was zou ik zo iemand niet mee laten doen zo lang ze bang is voor een klap.
Meh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen en niet spijt krijgen dat je later begonnen bent in de herfst.
Mensen die niet hun latissimus dorsi aandacht schenken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef unitedshoties het volgende:
indd wat een sukkelsNiet weten dat je borst/armen EN kontje moet trainen.
Mijn lats doen kapot pijn door rug-workout gisteren. Lat pulldowns zijn killin'quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mensen die niet hun latissimus dorsi aandacht schenken.
wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Loloret 2013royal sadness
ik feunde daar toen ik 13 was toen was wel grapig maar tegenwoordig leef ik high class
jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Loloret 2013royal sadness
ik feunde daar toen ik 13 was toen was wel grapig maar tegenwoordig leef ik high class
Negrowat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story. Een kickboksleraar werd ook boos op mij omdat ik een tutje sloeg tijdens het sparrenlike wtf.
Beetje jammer welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hell no, Ross man, ken je volgens mij niet, een lange Irakees.
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ligt eraan.quote:
Heb d'r uiteindelijk ook paar lowkicks gegevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Beetje jammer welZou d'r de volgende keer gewoon nog harder slaan.
[..]
Meen je dit serieus?
[..]
Ligt eraan.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb d'r uiteindelijk ook paar lowkicks gegeven
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high classquote:
o.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high class
lachen de meiden je uit als je tegen ze aan fohnt..?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high class
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jwz.
Gisteren les gekregen van Anthony, ken je die ook?
Ik ga morgen beginnen. Of overmorgen, dat komt misschien beter uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt voor de herinnering ous. Moet ook eens gaan beginnen
Hij doet ook wedstrijden, geeft privé lessen. Focking goed manquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Is 'ie goed? Mijn trainers geven alleen in Hilversum les, zover ik weet.
Wel prettig om er meer dan een te hebben, dan krijg je andere inzichten enzo.
Oh, jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij doet ook wedstrijden, geeft privé lessen. Focking goed man
Alleen wil hij niet vaker lessen geven hoorde ik na zijn les, hij irriteerde aan paar beginners![]()
Woensdag is dus voor beginners, maar ik ga dan ook gewoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Oh, jammer.Zijn je lessen niet ingedeeld per niveau?
Waaat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Woensdag is dus voor beginners, maar ik ga dan ook gewoon
Daarbij wil hij ¤80 per uur betaald worden, dus
Don't know man, dat zegt hij te willen voor een grote groep, voor een kleine groep vraagt hij ¤60.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waaat?Bij ons kosten privélessen maar de helft.
Doe je zelf ook privé?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Don't know man, dat zegt hij te willen voor een grote groep, voor een kleine groep vraagt hij ¤60.
En er zijn dus serieus mensen die dat doen. Hij schijnt goed te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vinden![]()
A sixpack on a skinny boy is like a fat bitch with big tits.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vin
nou segquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
A sixpack on a skinny boy is like a fat bitch with big tits.
wtfquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:37 schreef Drinky het volgende:
Als ze aan mij vragen hoe ik aan spiere kom zeg ik altyd dat ik aan stamcellen doe want met anabole kun je alleen bestaande spieren laten groeien maar met stamcellen kun je nieuwe spieren groeien en dan gewoon AAS pakken en hard groeien. Zit nu zo op 140kg met 8%bf en 3 extra spiergroepen dan de gewone mens
Kan je haten wat je wil maar ze krijgen er net zo goed punani mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
A sixpack on a skinny boy is like a fat bitch with big tits.
En ze hoeven er nog minder moeite voor te doen ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je haten wat je wil maar ze krijgen er net zo goed punani mee.
ben je 12 ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik ga altijd naar de gym en dan doe ik paar bicep curls in de smith machine en check ik na elke set me biceps in de mirror.
stats 54kg, 0,2% fat, 15kg smithcurl
kom niet haten mesoboy
lorret da mar word mijn shine en hossel, jealous much? mirrin brah?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
stereotype hiero:had ik maar zoveel vriendenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vinden
Wel genoeg curlen en deadliften manquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:34 schreef Dimachaerus het volgende:
nog ff jaartje bikkelen en dan ga ik summer 2014 chersonnisess neuken het gaat eindelijk gebeuren
Geen zorgen, jij bent gwn goeie mesoquote:
Wel met dubbele protectie, ik heb daar weleens wat beelden op televisie gezien van die 'feestende' jongeren in Chersonissos, anders valt je snikkel er groen af volgens mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:34 schreef Dimachaerus het volgende:
nog ff jaartje bikkelen en dan ga ik summer 2014 chersonnisess neuken het gaat eindelijk gebeuren
Gwn keihard yolo roepe en die leuter erin hange togquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel met dubbele protectie, ik heb daar weleens wat beelden op televisie gezien van die 'feestende' jongeren in Chersonissos, anders valt je snikkel er groen af volgens mij.
Nou, ik neem aan dat jij 'm na je dertigste ook nog wel wil gebruiken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Gwn keihard yolo roepe en die leuter erin hange tog
Nu doe je de gok dat Haan de 30 gaat halen, vind ik gewaagd hoor..quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat jij 'm na je dertigste ook nog wel wil gebruiken.
Ik heb speciale meso penis. Niets of niemand kan enige schade aanrichten aan mijn welgevormde paarsgepunte genotsknotsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat jij 'm na je dertigste ook nog wel wil gebruiken.
Men kan em niet vinden?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:43 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik heb speciale meso penis. Niets of niemand kan enige schade aanrichten aan mijn welgevormde paarsgepunte genotsknots
:‘)quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat is dan nog best wat. De meeste komen niet verder dan bankdrukken en biceps curlen. Dat laatste voor de spiegel, met ketting om en pet op, uiteraard.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gaat hij deadliften
Je wereldbeeld wordt wel een stuk breder, sinds je televisie op je zolderkamer hebt, niet?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel met dubbele protectie, ik heb daar weleens wat beelden op televisie gezien van die 'feestende' jongeren in Chersonissos, anders valt je snikkel er groen af volgens mij.
stereotype hiero:Tjsa. Op die leeftijd hoef je i.i.g. je schaamhaar nog niet te scheren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vinden
Toch jammer dat ze niet doorhebben dat je mannen na afloop in de sauna hosselt. Maar ze zijn natuurlijk te onzeker om daar in te gaanquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nope, je kan daar gewoon douchen, sauna is ook gratis.
Maar ze willen niet zweten: hun haar zit dan niet meer goed, make up zitten niet meer goed.
Zo kunnen ze geen mannen hosselen.
[..]
Bij ons is het apart, dus er valt niks te hosselenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Toch jammer dat ze niet doorhebben dat je mannen na afloop in de sauna hosselt. Maar ze zijn natuurlijk te onzeker om daar in te gaan
Heus wel.quote:
en dan gewoon erbij blijven staan en ze doodstaren waarna ze na 4 reps al zeggen dat ze klaar zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 20:35 schreef Curlbrah het volgende:
Heb ze nog niet gezien maar sws terechte klacht, elk jaar weer.
Gewoon vragen hoeveel ze nog moeten, het antwoord is toch altijd: "nog een keer"[ afbeelding ]
stereotype hiero:Ach wat is er op tegen? Hij is blij met z'n lichaam en het valt in goede aarde bij z'n doelgroep. Win/win voor hem dus. Wat de ik-eet-elke-dag-tien-kilo-kipfilet-sportschoolboys er ook van mogen vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vindenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Ze zijn gewoon jaloers op die jongen die wel een zespak heeft.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach wat is er op tegen? Hij is blij met z'n lichaam en het valt in goede aarde bij z'n doelgroep. Win/win voor hem dus. Wat de ik-eet-elke-dag-tien-kilo-kipfilet-sportschoolboys er ook van mogen vinden.
goeden trollquote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach wat is er op tegen? Hij is blij met z'n lichaam en het valt in goede aarde bij z'n doelgroep. Win/win voor hem dus. Wat de ik-eet-elke-dag-tien-kilo-kipfilet-sportschoolboys er ook van mogen vinden.
Alsof jij meer ripped bent dan die jongenquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alsof jij meer ripped bent dan die jongen
dikkequote:
quote:
Ff goeie SC opzoeken tochquote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]zelfs sportschooltopics worden saai nu
het punt is dat ze de bankjes e.d. bezet houden terwijl het toch niet zinvol is wat ze doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
ik ben niet stoer genoeg voor de SCsquote:
Dat ook ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon jaloers op die jongen die wel een zespak heeft.
En jij betaalt meer voor de sportschool dan zij?quote:Op maandag 27 mei 2013 21:37 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
het punt is dat ze de bankjes e.d. bezet houden terwijl het toch niet zinvol is wat ze doen.
Hmmm...een topic met ramptoeristen, misschien? (Zo had je eerst een mooie reeks over die vermiste kinderenquote:Op maandag 27 mei 2013 21:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
ik ben niet stoer genoeg voor de SCs
als je iets onnodig bezet gaat houden kun je mij er beter bijlaten en aan iemand gaan vragen hoe het wel moetquote:Op maandag 27 mei 2013 21:40 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat ook ja.
[ afbeelding ]
"Een sixpack bij een magere gozer telt niet.".
[..]
En jij betaalt meer voor de sportschool dan zij?
Dat ze voor de zomer massaal komen aanspoelen en denken dat ze een body kunnen kweken na ongeveer 1 maandje.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:13 schreef Piye het volgende:
[..]
he kerol kom je nog campzone dit jaar?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!sportschool types in dit topic.
En dan de hele zomer op Campzone in een tentje zitten met je ranzig lang haar
trainen voor campzone togquote:Op maandag 27 mei 2013 23:00 schreef Maikuuul het volgende:
Al die Fok!sportschool types in dit topic.
En dan de hele zomer op Campzone in een tentje zitten met je ranzig lang haar
Graag :$quote:Op maandag 27 mei 2013 23:01 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
he kerol kom je nog campzone dit jaar?
tap staat al klaar
deze man weetquote:Op maandag 27 mei 2013 23:02 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
trainen voor campzone tog
arm word dan minder snel moe bij cod
Deze man met een prachtpost in mijn topic, nu kan ik vredig sterven.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef amenth het volgende:
ik train heel het jaar maar je moet ook kickboxen want door trainen krijg je kortere spieren waardoor je vaak slechter vecht als je het niet compenseert met vechtsport en je moet niet shakes gebruiken kan je net zo goed gelijk anabolen doen want dat is net zo slecht en je moet minimaal 2 uur trainen om je training effectief te laten zijn en elke dag je buikspieren en je moet ook niet dieper squatten dan 90 graden slecht voor de knieen en sowieso al niet nodig als je gevoetbalt hebt en je moet niet deadliften is levensgevaarlijk voor je rug en je moet bij bisepskurls net zo lang doorgaan tot je arm helemaal volgepompt is en binnenkant borst trainen met flies reversed en altijd 2 x per week cardioen voor 6pack verband je vet en tegelijketijd kom je spier aan
jij cker ripped hequote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef amenth het volgende:
ik train heel het jaar maar je moet ook kickboxen want door trainen krijg je kortere spieren waardoor je vaak slechter vecht als je het niet compenseert met vechtsport en je moet niet shakes gebruiken kan je net zo goed gelijk anabolen doen want dat is net zo slecht en je moet minimaal 2 uur trainen om je training effectief te laten zijn en elke dag je buikspieren en je moet ook niet dieper squatten dan 90 graden slecht voor de knieen en sowieso al niet nodig als je gevoetbalt hebt en je moet niet deadliften is levensgevaarlijk voor je rug en je moet bij bisepskurls net zo lang doorgaan tot je arm helemaal volgepompt is en binnenkant borst trainen met flies reversed en altijd 2 x per week cardioen voor 6pack verband je vet en tegelijketijd kom je spier aan
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:06 schreef amenth het volgende:
'quote:Op maandag 27 mei 2013 23:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
ben vandaag begonnen met trainen eerst beetje loopbband haha was wel zwaar!!!!!! en toen daarn ROEIEn nou ik heb dat nobg niet eerder gedaan dus de instructeur mij helpen hahahahanou het was wel leuk hoor maar ik heb nu wel spierpijn auw!!
Zeker ecto "spieren"quote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef fallens het volgende:
Ik train nu zo'n 3 weken en kan wel zeggen dat ik al een beetje bij de bodybuilders hoor. Ze vragen me altijd om advies en denken dat ik al 5 jaar train heb bijna sixpack en je ziet lijntje van me arm naar schouders door de spieren
pics van je progressiequote:Op maandag 27 mei 2013 23:58 schreef fallens het volgende:
Ik train nu zo'n 3 weken en kan wel zeggen dat ik al een beetje bij de bodybuilders hoor. Ze vragen me altijd om advies en denken dat ik al 5 jaar train heb bijna sixpack en je ziet lijntje van me arm naar schouders door de spieren
niet op ecto's haten bbyquote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 01:45 schreef maxburger het volgende:
De meningen die er echt toe doen.
http://forum.kindertelefo(...)n-sixpack-mooi-4965/
Dat is wel erg preciesquote:Zelf wil ik een sixpack xDD
Moet nog heel wat afvallen!! weeg 57,8 en ben 157,6
moet eerst zorgen voor een platte buik en dan de rest..
Sarcasme, toch?quote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man met een prachtpost in mijn topic, nu kan ik vredig sterven.
Hij weet alle nonsens verhalen in een post te verwerken hahaquote:Op maandag 27 mei 2013 23:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Deze man met een prachtpost in mijn topic, nu kan ik vredig sterven.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef maxburger het volgende:
Mijn zespak.
[ afbeelding ]
Ander licht op de zaak
[ afbeelding ]
Truste kusje
One luv voor jou Hughquote:
quote:
quote:Ik vindt een sixpack oook heel aantrekkelijk maar Het meeste waar het mij om gaat het innerlijke
Xxx
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef maxburger het volgende:
Mijn zespak.
[ afbeelding ]
Ander licht op de zaak
[ afbeelding ]
Truste kusje
Nee, maar ik ben een bijzonder vriendelijk persoon dus ik denk, ik geef 'm de reactie waar hij op hoopte.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:53 schreef foknerd het volgende:
[..]
Is je account gehacked Frank, of is dit stiekem mevrouw Debrin?
nee jij dan, met je endo "spieren"quote:
Haters gaan haten, ben blij met mijn lichaam.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:55 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
nee jij dan, met je endo "spieren"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:17 schreef maxburger het volgende:
Intussen ben ik dus mijn buik aan het trainen omdat ik toch niet kan slapen.
@post boven mij:
Ten eerste ben je een armoedzaaier omdat in bepaalde sportscholen dit soort volk komt, ten tweede ben je zelf in feite dus net zo want je loopt tussen zulke lui rond en ten derde is dit maar een achterhaalde kutklacht waar je simpelweg een goedlopend topic door wil hebben. Scoort zo lekker.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef o.us2.0 het volgende:
De zomer komt er weer aan, en precies zoals vorig jaar zit de sportschool in deze tijd van het jaar weer bevolkt met ectotokkietuig vol met piercings en lelijke tattoeages die gaan trainen. Met verkeerde oefeningen en pics maken van henzelf voor se spiegel van de gewichtenhoekzonet iemand die belde en riep dat hij niet kon wachten tot "Lloret 2013!!!!!!"
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:03 schreef Panzermaus het volgende:
dit is de ideale uiterlijk voor een jongen geen sportschool freak
[ afbeelding ]
Hèhè zijn kuitenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zyzz; son of zeus, brother of hercules and father of aesthetics.
pics ter ondersteuning?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haters gaan haten, ben blij met mijn lichaam.
FYI: is al tijden dood.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:12 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zyzz; son of zeus, brother of hercules and father of aesthetics.
Goh...quote:
Wellicht, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en over hem in las, wist je dat zijn attitude merendeels een showtje was; uiteindelijk kon je (algemeen bedoeld) nog wat van hem leren over het leven. Geluk boven alles.quote:
ahahah kk sukkel zyzz was gewoon baasquote:
QFT / QED.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ahahah kk sukkel zyzz was gewoon baas
leefde good life niks mis mee beter dan al die misc sukkeltjes die gaan liften en dan nog niet goed chimis kunnen hustlen zyzz deed gwn die dingen
zette die mensen van misc mooi op zn plek gaat zeker ook op voor FOK! bdoydbulidng topic
sws niks mis met zyzz
Meer eten man, jezus.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 02:37 schreef maxburger het volgende:
Mijn zespak.
[ afbeelding ]
Ander licht op de zaak
[ afbeelding ]
Truste kusje
Van hem leren over het leven.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:18 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Goh...
[..]
Wellicht, maar als je verder kijkt dan je neus lang is en over hem in las, wist je dat zijn attitude merendeels een showtje was; uiteindelijk kon je (algemeen bedoeld) nog wat van hem leren over het leven. Geluk boven alles.
Dan heb ik straks geen sixpack meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:59 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Meer eten man, jezus.
[..]
Van hem leren over het leven.Hoe je jezelf het snelst de kist injaagt, ja.
quote:Op maandag 27 mei 2013 23:32 schreef amenth het volgende:
[..]
'sins wanneer praat jij als vrouw met pitig kapsel
Bulken, en dan veel cardio zodat jouw vetpercentage rond de 10% is, krijg je heus wel een 6pack.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan heb ik straks geen sixpack meer.
zohe dat is wel heel ergquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gaat hij deadliften
Gaat niet alleen om de sixpack, maar gewoon een strakke core hebben. Bij jou is alles plat.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:01 schreef maxburger het volgende:
[..]
Dan heb ik straks geen sixpack meer.
Okee manquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
een sixpack is alleen aantrekkelijk al een jongen een eerlijk en mooi inerlijk heeft
als je een jongen bent die alles doet om de beste en soerste te zijn maakt een sixpack je lelijk omdat je dan laat zien dat je nog meer aandacht wil.
maar ik vind een sixpack bij eerlijke jongens geweldig ;p
Sommige Het meerendeel van die posts daarquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
een sixpack is alleen aantrekkelijk al een jongen een eerlijk en mooi inerlijk heeft
als je een jongen bent die alles doet om de beste en soerste te zijn maakt een sixpack je lelijk omdat je dan laat zien dat je nog meer aandacht wil.
ben je een man?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:40 schreef Aasthetics het volgende:
waar komt die post vandaan?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Sommige Het meerendeel van die posts daar
forum van kindertelefoonquote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:56 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
waar komt die post vandaan?ergens uit US geplukt ofzo?
wat?quote:eet gewoon heel veel magere kwark voor de extra stimulatie
1. Alleen maar buikspieren oefeningen doen werkt nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:00 schreef Aasthetics het volgende:
elke dag buikspieren trainen; net na opstaan ;vlak voor slapen om maximale abs groei te creeeren en eet gewoon heel veel magere kwark voor de extra stimulatie iedereen vind sixpack mooi namelijk
Niet happenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
1. Alleen maar buikspieren oefeningen doen werkt niet
2. Niet alle mensen sporten als ze opstaan of voordat ze gaan slapen.
3. Dat een sixpack mooi is, is subjectief.
4. Gebruik ajb interpunctie
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 15:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bulken, en dan veel cardio zodat jouw vetpercentage rond de 10% is, krijg je heus wel een 6pack.
Jij hebt zo te zien er niet veel kaas van gegeten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik veel, sommige mensen zijn nou eenmaal achterlijk, dacht even aardig te zijn.
gg wpquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt zo te zien er niet veel kaas van gegeten.![]()
Waarom cardio? Lekker catabool gaan voor niks getrained gg wp, wanneer streef abs bereikt zijn dmv veel bulken ga je onder onderhoud eten zodat je abs gaan uitpuilen, niks cardio, bouw je al je spieren af alles af....bovendien is het ook goed om wat isolatie arm oefeningen in je schema te doen, curlen bv, biceps zijn ook mooi
Omdat een 6pack niet zichtbaar is als jouw vetpercentage hoog is. Tuurlijk heb je dan cardio nodigquote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:19 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
[..]
Jij hebt zo te zien er niet veel kaas van gegeten.![]()
Waarom cardio? Lekker catabool gaan voor niks getrained gg wp, wanneer streef abs bereikt zijn dmv veel bulken ga je onder onderhoud eten zodat je abs gaan uitpuilen, niks cardio, bouw je al je spieren af alles af....bovendien is het ook goed om wat isolatie arm oefeningen in je schema te doen, curlen bv, biceps zijn ook mooi
je verbruikt meeste (meer) energie met zware krachttraining dan rondjes rennen, als je na training ngo genoeg energie hebt om te gaan renne, train je niet hard genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat een 6pack niet zichtbaar is als jouw vetpercentage hoog is. Tuurlijk heb je dan cardio nodig
Oké, succes met jouw krachttrainingen bby boy.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
je verbruikt meeste (meer) energie met zware krachttraining dan rondjes rennen, als je na training ngo genoeg energie hebt om te gaan renne, train je niet hard genoeg.
GO HARD OR GO HOME
Met intensieve krachttraining verbrand je ongeveer 4 à 500 kcal. Epoc van 15% kom je alsnog niet boven de 600 kcal uit. Met een uur cardio verbrand je meer.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:28 schreef Aasthetics het volgende:
[..]
je verbruikt meeste (meer) energie met zware krachttraining dan rondjes rennen, als je na training ngo genoeg energie hebt om te gaan renne, train je niet hard genoeg.
GO HARD OR GO HOME
Er zijn dan ook gewoon echt mensen die zo denken en daardoor nooit cardio doen en uiteindelijk in elkaar zakken, omdat hun hart het niet meer aan kan.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Met intensieve krachttraining verbrand je ongeveer 4 à 500 kcal. Epoc van 15% kom je alsnog niet boven de 600 kcal uit. Met een uur cardio verbrand je meer.
Als je bang bent om spiermassa te verliezen moet je geen marathons gaan lopen. Maar een uur cardio breekt geen spieren af. Voor een beginner bouwt het juist spieren op.
Studeer eerst maar eens wat literatuur en hoogwaardige bronnen voor je onzin verspreid.
Sis, je hebt het niet helemaal begrepen. Mager is niet mooi, ookal heb je een platte buik. Suggestie: lees in de Muscle&Fitness van deze maand het artikel op pagina 68 en verder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, succes met jouw krachttrainingen bby boy.
Daar ging het ook helemaal niet over, hij beweert dat je die hard krachttrainingen moet doen, en dat is niet zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Sis, je hebt het niet helemaal begrepen. Mager is niet mooi, ookal heb je een platte buik. Suggestie: lees in de Muscle&Fitness van deze maand het artikel op pagina 68 en verder.
En daarom:quote:Mannelijke sportschoolklanten vaak homoseksueel
Uit veelvuldig onderzoek is gebleken dat het merendeel van de mannelijke sportschoolbezoekers homoseksueel is. Onderzoeksbureau TGA is dit te weten gekomen door circa 100 sportscholen in Nederland te voorzien van verborgen camera's.
Uit de beelden bleek dat mannen dikwijls naar andere mannen zitten te gluren. Na een aantal mannen geconfronteerd te hebben gaven zij toe dat het inderdaad spannend was om in zo'n sportschool vol bezwete mannen rond te lopen. Dit terwijl het merendeel van de mannen vrouw en kind thuis op de bank heeft zitten.
ja prima je komt er wel toi toi toiquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoi ik ga over 5 weken naar cherso hoe krijg ik een 6 pack en grote biceps? 20x opdrukken en crunches perdag goed?
Ik denk dat 5x al genoeg isquote:Op woensdag 29 mei 2013 12:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
hoi ik ga over 5 weken naar cherso hoe krijg ik een 6 pack en grote biceps? 20x opdrukken en crunches perdag goed?
Sexyquote:Op woensdag 29 mei 2013 16:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja denk t ook wel ik ben vakkenvuller dus train mn armen al best wel met kratten tillen enzo
Inderdaad, alles of niets en zo hoort het.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Nou, ik kan vanwege mijn knie mijn benen niet trainen. Het bovenlichaam houd ik bij omdat het anders zo in elkaar zakt allemaal.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:02 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Inderdaad, alles of niets en zo hoort het.
Ik vind de borst wel een van de belangrijkste spieren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:25 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht, van die losers die denken binnen 2 maanden gespierd te zijn.![]()
Alleen biceps en borst trainen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:23 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Ik vind de borst wel een van de belangrijkste spieren.
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.quote:
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.
Bij beide seksen is de volume even belangrijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.
hahahaquote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Don't get me wrong; alle spieren zijn belangrijk, maar borst is wel een van de moeilijkere om te laten groeien. Grote armen heb je binnen een paar maandjes, zelfde geld wel voor buikspieren en schouders, maar borst.. pff.. das echt een lange weg wil je die heel vol en groot krijgen.
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
lekkere tietjes kweken voor de zomer tochquote:Op zondag 2 juni 2013 00:55 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Mannen die een kleine penis compenseren met grotere borsten.... hmm...quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vol en groot, alsof je het over vrouwen borsten hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |