Gewoon nu beginnen en niet spijt krijgen dat je later begonnen bent in de herfst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
Overigens ben ik vorig jaar gestopt met sportschool geneuzel, wil wel weer beginnen maar voel er weinig voor dat nu te doen![]()
In de herfst maar weer oppakken denk ik.
Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nope, je kan daar gewoon douchen, sauna is ook gratis.
Maar ze willen niet zweten: hun haar zit dan niet meer goed, make up zitten niet meer goed.
Zo kunnen ze geen mannen hosselen.
True story. Een kickboksleraar werd ook boos op mij omdat ik een tutje sloeg tijdens het sparrenlike wtf.
Het is dan ook een bagger trainer, gelukkig heb ik hem maar een keer per week.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Wat?Wel gaan kickboksen maar geen klap willen krijgen tijdens het sparren? Dat zou echt verboden moeten worden. Als ik trainer was zou ik zo iemand niet mee laten doen zo lang ze bang is voor een klap.
Meh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen en niet spijt krijgen dat je later begonnen bent in de herfst.
Mensen die niet hun latissimus dorsi aandacht schenken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef unitedshoties het volgende:
indd wat een sukkelsNiet weten dat je borst/armen EN kontje moet trainen.
Mijn lats doen kapot pijn door rug-workout gisteren. Lat pulldowns zijn killin'quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mensen die niet hun latissimus dorsi aandacht schenken.
wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Loloret 2013royal sadness
ik feunde daar toen ik 13 was toen was wel grapig maar tegenwoordig leef ik high class
jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Loloret 2013royal sadness
ik feunde daar toen ik 13 was toen was wel grapig maar tegenwoordig leef ik high class
Negrowat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story. Een kickboksleraar werd ook boos op mij omdat ik een tutje sloeg tijdens het sparrenlike wtf.
Beetje jammer welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hell no, Ross man, ken je volgens mij niet, een lange Irakees.
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
douchen in openbaarbende gij ene hommoke?
Ligt eraan.quote:
Heb d'r uiteindelijk ook paar lowkicks gegevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Beetje jammer welZou d'r de volgende keer gewoon nog harder slaan.
[..]
Meen je dit serieus?
[..]
Ligt eraan.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb d'r uiteindelijk ook paar lowkicks gegeven
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high classquote:
o.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high class
lachen de meiden je uit als je tegen ze aan fohnt..?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high class
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |