Gewoon nu beginnen en niet spijt krijgen dat je later begonnen bent in de herfst.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:14 schreef BlackLining het volgende:
Overigens ben ik vorig jaar gestopt met sportschool geneuzel, wil wel weer beginnen maar voel er weinig voor dat nu te doen![]()
In de herfst maar weer oppakken denk ik.
Wat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nope, je kan daar gewoon douchen, sauna is ook gratis.
Maar ze willen niet zweten: hun haar zit dan niet meer goed, make up zitten niet meer goed.
Zo kunnen ze geen mannen hosselen.
True story. Een kickboksleraar werd ook boos op mij omdat ik een tutje sloeg tijdens het sparrenlike wtf.
Het is dan ook een bagger trainer, gelukkig heb ik hem maar een keer per week.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Wat?Wel gaan kickboksen maar geen klap willen krijgen tijdens het sparren? Dat zou echt verboden moeten worden. Als ik trainer was zou ik zo iemand niet mee laten doen zo lang ze bang is voor een klap.
Meh.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Gewoon nu beginnen en niet spijt krijgen dat je later begonnen bent in de herfst.
Mensen die niet hun latissimus dorsi aandacht schenken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:22 schreef unitedshoties het volgende:
indd wat een sukkelsNiet weten dat je borst/armen EN kontje moet trainen.
Mijn lats doen kapot pijn door rug-workout gisteren. Lat pulldowns zijn killin'quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mensen die niet hun latissimus dorsi aandacht schenken.
wat lul jij nou weerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Loloret 2013royal sadness
ik feunde daar toen ik 13 was toen was wel grapig maar tegenwoordig leef ik high class
jaquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:36 schreef hosselaar.woensel het volgende:
Loloret 2013royal sadness
ik feunde daar toen ik 13 was toen was wel grapig maar tegenwoordig leef ik high class
Negrowat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
True story. Een kickboksleraar werd ook boos op mij omdat ik een tutje sloeg tijdens het sparrenlike wtf.
Beetje jammer welquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hell no, Ross man, ken je volgens mij niet, een lange Irakees.
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
douchen in openbaarbende gij ene hommoke?
Ligt eraan.quote:
Heb d'r uiteindelijk ook paar lowkicks gegevenquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:45 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Beetje jammer welZou d'r de volgende keer gewoon nog harder slaan.
[..]
Meen je dit serieus?
[..]
Ligt eraan.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Heb d'r uiteindelijk ook paar lowkicks gegeven
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high classquote:
o.quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high class
lachen de meiden je uit als je tegen ze aan fohnt..?quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:53 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
kk hard feune jaren geleden in loret toen ik baby was in salou al te vinden nu zie ik boys probere te shine met buitenland maar ik breng ironie. Want feun al harder als embrio leef high class
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jwz.
Gisteren les gekregen van Anthony, ken je die ook?
Ik ga morgen beginnen. Of overmorgen, dat komt misschien beter uit.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:51 schreef Mortaxx het volgende:
Bedankt voor de herinnering ous. Moet ook eens gaan beginnen
Hij doet ook wedstrijden, geeft privé lessen. Focking goed manquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:03 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Volgens mij niet.Is 'ie goed? Mijn trainers geven alleen in Hilversum les, zover ik weet.
Wel prettig om er meer dan een te hebben, dan krijg je andere inzichten enzo.
Oh, jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hij doet ook wedstrijden, geeft privé lessen. Focking goed man
Alleen wil hij niet vaker lessen geven hoorde ik na zijn les, hij irriteerde aan paar beginners![]()
Woensdag is dus voor beginners, maar ik ga dan ook gewoonquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:17 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Oh, jammer.Zijn je lessen niet ingedeeld per niveau?
Waaat?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Woensdag is dus voor beginners, maar ik ga dan ook gewoon
Daarbij wil hij ¤80 per uur betaald worden, dus
Don't know man, dat zegt hij te willen voor een grote groep, voor een kleine groep vraagt hij ¤60.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:22 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Waaat?Bij ons kosten privélessen maar de helft.
Doe je zelf ook privé?quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Don't know man, dat zegt hij te willen voor een grote groep, voor een kleine groep vraagt hij ¤60.
En er zijn dus serieus mensen die dat doen. Hij schijnt goed te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vinden![]()
A sixpack on a skinny boy is like a fat bitch with big tits.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:50 schreef BozeHaas het volgende:
ook nog meer dan 4000 likes met allemaal 14 jarige die het mooi vin
nou segquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
A sixpack on a skinny boy is like a fat bitch with big tits.
wtfquote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:37 schreef Drinky het volgende:
Als ze aan mij vragen hoe ik aan spiere kom zeg ik altyd dat ik aan stamcellen doe want met anabole kun je alleen bestaande spieren laten groeien maar met stamcellen kun je nieuwe spieren groeien en dan gewoon AAS pakken en hard groeien. Zit nu zo op 140kg met 8%bf en 3 extra spiergroepen dan de gewone mens
Kan je haten wat je wil maar ze krijgen er net zo goed punani mee.quote:Op donderdag 23 mei 2013 23:56 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
A sixpack on a skinny boy is like a fat bitch with big tits.
En ze hoeven er nog minder moeite voor te doen ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 08:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Kan je haten wat je wil maar ze krijgen er net zo goed punani mee.
ben je 12 ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:23 schreef Jachtgeweer het volgende:
Ik ga altijd naar de gym en dan doe ik paar bicep curls in de smith machine en check ik na elke set me biceps in de mirror.
stats 54kg, 0,2% fat, 15kg smithcurl
kom niet haten mesoboy
lorret da mar word mijn shine en hossel, jealous much? mirrin brah?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |