Niet met enkel 1x per week met je vriendengroepje wat aankloten en achteraf een shake kopen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof me, in 12 weken kun je met het een en ander een aanzienlijk positief verschil in massa krijgen.
Je zorgen maken over de zorgpremiequote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef WhineAndShine het volgende:
Wees blij, ze kunnen ook thuisblijven, de hele dag door zuipen, roken, volproppen met junkfood en zo over 5 - 10 jaar opgenomen worden in het ziekenhuis waardoor jij uiteindelijk weer meer zorgpremie gaat betalen.![]()
Tevens; je verheven voelen in een sportschool tov de nieuwkomers:![]()
![]()
Alsof deze mensen dit echt gaan volhouden, elke lente kent zo'n golf met mensenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef WhineAndShine het volgende:
Wees blij, ze kunnen ook thuisblijven, de hele dag door zuipen, roken, volproppen met junkfood en zo over 5 - 10 jaar opgenomen worden in het ziekenhuis waardoor jij uiteindelijk weer meer zorgpremie gaat betalen.![]()
![]()
Zal ik mij nooit zorgen over maken.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:29 schreef WhineAndShine het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 23 mei 2013 19:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Je zorgen maken over de zorgpremieDenken dat die gasten in de winter en herfst niet anders doen
Lul niet zo slap man. Waar precies zeur ik over de oplopende premie?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:30 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Zal ik mij nooit zorgen over maken.
Maar jij bent zo'n type dat gaat lopen zeuren over een oplopende premie, terwijl jij WEL gezond leeft met 2x bankdrukken en 15 min cardio in de week.
Waar maak ik mij druk over oplopende premie???quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Lul niet zo slap man. Waar precies zeur ik over de oplopende premie?
Bulkenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:33 schreef BMTH182 het volgende:
Ik heb het trainen voor een sixpack opgegeven, ik ben gewoon slank en dat is wat telt toch
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:11 schreef WhineAndShine het volgende:
![]()
Terechte klacht natuurlijk maar dit zijn toch gouden opmerkingen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:31 schreef o.us2.0 het volgende:
zonet iemand die belde en riep dat hij niet kon wachten tot "Lloret 2013!!!!!!"
Omdat het handig is: allerlei apparaten bij elkaar waar je verschillende spieren mee kunt trainen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:45 schreef hoink581 het volgende:
Waarom gaan er zoveel mensen naar de sportschool, je kunt toch ook leuke sporten gaan doen.
Ik zie vaak vrouwen en meisjes lezen op die ligfietsen. Of ze lopen op de loopband en kijken naar de tv. Die ligfiets interesseert me geen bal want die gebruik ik toch niet, maar ga asjeblieft ergens anders wandelenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:08 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Precies, en maar in de weg lopen. Meteen alle handschoentjes kopen om ervaren over te komen. Vrouwen met 5 lagen make up die amper wat doen en alleen naar mannen kijken en giechelen.
Laatst zag ik een vrouw spinnen, alleen dan slakken tempo, terwijl ze een of ander boek leest
Oh, bij mij op de sportschool valt het gelukkig nog mee dan, een keer meegemaaktquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:53 schreef NietJouwVrouw het volgende:
[..]
Ik zie vaak vrouwen en meisjes lezen op die ligfietsen. Of ze lopen op de loopband en kijken naar de tv. Die ligfiets interesseert me geen bal want die gebruik ik toch niet, maar ga asjeblieft ergens anders wandelen
Zweten is vies? Sport je soms bij zo'n budgetgym waar je 50ct moet gooien om te kunnen douchen?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, bij mij op de sportschool valt het gelukkig nog mee dan, een keer meegemaakt
Wel vrouwen met te veel make up en niet willen zweten, want zweten = vies.
Ik kan jou zo optillen en 500 meter ver weggooien, dus ik zou maar oppassen met wat je zegt.quote:
Ik jou ook, dus vrees is er niet.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kan jou zo optillen en 500 meter ver weggooien, dus ik zou maar oppassen met wat je zegt.
douchen in openbaarquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zweten is vies? Sport je soms bij zo'n budgetgym waar je 50ct moet gooien om te kunnen douchen?
Als man douchen in de vrouwenkleedkamer.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
douchen in openbaarbende gij ene hommoke?
quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Omdat het handig is: allerlei apparaten bij elkaar waar je verschillende spieren mee kunt trainen.
Daarbij hebben ze op de sportschool ook heel vaak groepslessen.
Plus: leuk plek om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar ik ben veel sneller. Waar ter wereld jij ook woont, ik kan daar binnen vijf seconden naartoe rennen. Dan zie je me dus niet aankomen en is het verrassingseffect groterr.quote:
Heb jij dit wel eens gedaan? Zo ja, hoe heb je dit geflikt?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als man douchen in de vrouwenkleedkamer.
Waarom handdoek?quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Beach het volgende:
lkr curlen voor den spiegel en squatten met een handdoek gerold om de stang met 5kg aan elke kant
zie het hier ook
Niet durven douchen in sportscholenquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:07 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
douchen in openbaarbende gij ene hommoke?
Wij hebben geen douches.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Niet durven douchen in sportscholenSport je soms bij zo'n smerige oude sportschool waar de douches niet uit verschillende cabines bestaat zoals bij mij?
Hoi Asterix/Obelixquote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maar ik ben veel sneller. Waar ter wereld jij ook woont, ik kan daar binnen vijf seconden naartoe rennen. Dan zie je me dus niet aankomen en is het verrassingseffect groterr.
Ik leg die handdoek altijd in mijn nek. Er is wel zo een rol die om de stang moet, maar die vind ik niet fijn en handdoek is toch wat zachter.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Kut TT, kan een mod dat fixen?
Gr gr
PS: fipo
Edit: kut
Achter een oud vrouwtje aanlopen alsof het je oma is. Als er iemand naar vraagt zeg je gewoon dat je haar helpt met veters strikken ofzo.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb jij dit wel eens gedaan? Zo ja, hoe heb je dit geflikt?
Nope, je kan daar gewoon douchen, sauna is ook gratis.quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:04 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Zweten is vies? Sport je soms bij zo'n budgetgym waar je 50ct moet gooien om te kunnen douchen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |