gefixtquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Kut TT, kan een mod dat fixen?
Gr gr
PS: fipo
faalhaasquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Kut TT, kan een mod dat fixen?
Gr gr
PS: fipo
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.quote:
Hmm ja dat lijkt me wel irritant danquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
ze lopen in de weg en ze denken alles goed te doen.
"Ik ga squatten, Dylano!!!!!"
Gaat hij deadliften
Daar zitten alleen maar stinkende Chinezenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef boekenplank. het volgende:
Daarom sporten bij de uni. Heb je geen last van dat tuig.
EUR heeft kutapparaten en dan moet ik telkens een half uur reizen op vrije dagen om te kunnen trainenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:35 schreef boekenplank. het volgende:
Daarom sporten bij de uni. Heb je geen last van dat tuig.
Wat lul je nou, dat zijn alleen maar huisvrouwtjes die cardio doenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:41 schreef dustbrain het volgende:
Die goede voornemens mongolen in januari dan.
Zit je op de EUR? Dan zit ik één gebouw verderop. Ik ben een paar keer bij de fitness van de EUR geweest, maar het is inderdaad dramatisch daar. Slechtwerkende apparaten, de meesten staan erbij alsof ze al antiek zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:39 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
EUR heeft kutapparaten en dan moet ik telkens een half uur reizen op vrije dagen om te kunnen trainen
Het is er inderdaad dramatisch. Gelukkig kom ik er alleen maar om te zaalvoetballen met studiegenoten, zou nooit 125 per jaar betalen om er te fitnessen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit je op de EUR? Dan zit ik één gebouw verderop. Ik ben een paar keer bij de fitness van de EUR geweest, maar het is inderdaad dramatisch daar. Slechtwerkende apparaten, de meesten staan erbij alsof ze al antiek zijn.
Dus je moet betalen voor het fitnessen maar kan gratis de sportzaal in? Of betaal je daar ook voor?quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is er inderdaad dramatisch. Gelukkig kom ik er alleen maar om te zaalvoetballen met studiegenoten, zou nooit 125 per jaar betalen om de fitnessen.
oh well, atleast I tried.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:43 schreef Omdatappel het volgende:
Tokkietuig dat en gaat.
Overigens terechte klacht. Sowieso 'Lloretvakanties'.
Precies dit ja. Wel komisch, maar ook vreselijk irritant hoe ze met zijn 3en 1 apparaat bezet houden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind ze altijd wel komisch. Nog even snel de borstkas en armen krampachtig trainen en de rest volkomen negeren om maar een stranduiterlijk te krijgen. Niet zelden zie je ze dan stiekem in de spiegel staan kijken hoe 'vreselijk veel vorderingen' ze dan maken. Erg vermakelijk. En nog gratis ook.
Fitnessen kost 125 pj, apart tarief. Voor toegang tot de sportzaal moet je een dagpas van 5 euro aanschaffen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus je moet betalen voor het fitnessen maar kan gratis de sportzaal in? Of betaal je daar ook voor?
Ik kon vorig jaar gratis binnen met m'n studentenkaart, of dat nu nog zo is weet ik eigenlijk niet.
Ah op die manier, oke.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Fitnessen kost 125 pj, apart tarief. Voor toegang tot de sportzaal moet je een dagpas van 5 euro aanschaffen.
Je vergeet foto's maken van zichzelf.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind ze altijd wel komisch. Nog even snel de borstkas en armen krampachtig trainen en de rest volkomen negeren om maar een stranduiterlijk te krijgen. Niet zelden zie je ze dan stiekem in de spiegel staan kijken hoe 'vreselijk veel vorderingen' ze dan maken. Erg vermakelijk. En nog gratis ook.
Ik denk dat 'ie eerder blijft hangen, gezien haar leeftijd is ze nog strak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'k douw mijn erectus maximus niet in trollekes strx rot ie eraf
Ja, het heeft wel iets aandoenlijks ook. De grootste monden hebben ze ook vaak tegen elkaar en ze beginnen met het idee als een Schwarzenegger binnen 2, 3 maanden eruit te lopen maar dat valt vies tegenquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je vergeet foto's maken van zichzelf.
Sommige mensen zijn hilarisch wanneer ze niet weten hoe iets werkt, dus maar gewoon random iets van maakt
Volgens mij is het een loktienerquote:Op donderdag 23 mei 2013 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie eerder blijft hangen, gezien haar leeftijd is ze nog strak.
Geloof me, in 12 weken kun je met het een en ander een aanzienlijk positief verschil in massa krijgen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Vaak denken dat soort jochies binnen 3 maanden resultaat te zien maar dat zal vies tegenvallen. Binnen 3 maanden zie je weinig tot geen resultaat, tenzij je alleen wil afvallen icm een goed dieet.
Precies, en maar in de weg lopen. Meteen alle handschoentjes kopen om ervaren over te komen. Vrouwen met 5 lagen make up die amper wat doen en alleen naar mannen kijken en giechelen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het heeft wel iets aandoenlijks ook. De grootste monden hebben ze ook vaak tegen elkaar en ze beginnen met het idee als een Schwarzenegger binnen 2, 3 maanden eruit te lopen maar dat valt vies tegen.
Kans op blessures is wel vreselijk groot hoe ze bezig zijn, de meest rare capriolen halen ze inderdaad vaak uit..
Welk schema dan? Verschilt het niet per lichaam uiteindelijk?quote:Op donderdag 23 mei 2013 19:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Geloof me, in 12 weken kun je met het een en ander een aanzienlijk positief verschil in massa krijgen.
veel kreatine supplementerrrenquote:Op donderdag 23 mei 2013 19:03 schreef o.us2.0 het volgende:
Vaak denken dat soort jochies binnen 3 maanden resultaat te zien maar dat zal vies tegenvallen. Binnen 3 maanden zie je weinig tot geen resultaat, tenzij je alleen wil afvallen icm een goed dieet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |